Fiat Stilo benzín- skúsenosti
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 475
- Dátum registrácie: 15.08.2007 21:54 Zdieľať na Facebook
Fiat Stilo benzín- skúsenosti
Ahojte,
hľadám pre manželku na furikovanie po meste s deťmi jazdenku. Má to byť benzín cca za 2 až 3000Eur.
Ako jedno z najhlavnejších kritérii je bezpečnosťi. Z toho pohľadu mi dobre vychádza Stilo - dosť veľké, dobré benz. motory, podľa výbavy až do 8 airbagov. Mesačný nájazd predpokladám iba do 2000km, možno aj výrazne menej.
Bude to auto uservisovateľné? Aké máte skúsenosti s poruchovosťou? Viem o kontrolke airbagov (konektory pod sedačkou) a o nešťastnej RJ. Ako fin. naráčné je dať dokopy tú riadiacu jednotku?
Dik za názory.
hľadám pre manželku na furikovanie po meste s deťmi jazdenku. Má to byť benzín cca za 2 až 3000Eur.
Ako jedno z najhlavnejších kritérii je bezpečnosťi. Z toho pohľadu mi dobre vychádza Stilo - dosť veľké, dobré benz. motory, podľa výbavy až do 8 airbagov. Mesačný nájazd predpokladám iba do 2000km, možno aj výrazne menej.
Bude to auto uservisovateľné? Aké máte skúsenosti s poruchovosťou? Viem o kontrolke airbagov (konektory pod sedačkou) a o nešťastnej RJ. Ako fin. naráčné je dať dokopy tú riadiacu jednotku?
Dik za názory.
-
- Príspevky: 130
- Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
- Bydlisko: NMnV Zdieľať na Facebook
Vlastnim Stilo 1.6, sestre som tiez kupil Stilo 1.6. Rocnik 2003, 76 kw. V meste rataj spotrebu do 8 litrov. Airbagy vacsinou 2 zavady-konektor pod sedackou, alebo tlakovy snimac v spolujazdcovej sedacke. Prvy problem odstraneny zapajkovanim kablov napevno, druhy ma stal 2 hodiny prace a suciastky za 50 centov. Musi ist sedacka von z auta, resp. emulator z PL za 30 eur.Moznosti je viac,nic strasne.
Riadiaca jednotka-v mojom Stile vsetko OK, v druhom nova vymenena pred 6 meciacmi povodnym majitelom v origo Fiat-cena 650 eur. Z vrakoviska z PL 100-200 eur.
Co sa tyka bezneho servisu ako takeho - rozvody 50eur, vodna pumpa (nie je pohanana rozvodovym remenom)- 40eur, olej+filer 25 eur, predne rameno sa musi menit cele, ak odide spodny cap, podla znacky 30-100 eur/kus. Stredna cast vyfuku s pletencom-40 eur, zadne silenbloky napravy-20 eur kus, chladic vody 60 eur, komplet vymena brzdovych kotucov a platniciek ( ja konkretne ATE) - 200 eur, termostat 40 eur, spojkova sada 150-200 eur. Ceny novych dielov bez prace.
Mesacny najazd pises okolo 2000 km, to je dost si myslim. Takze pri kupe hladat Stila s mensim poctom najazdenych km, aby to nieco este vydrzalo. Hladat fakt poriadne, pretoze som bol par takychto fiatov pozerat v decembri 2015 a to boli ine vraky..Samozrejme, v inzerate top stav...
Riadiaca jednotka-v mojom Stile vsetko OK, v druhom nova vymenena pred 6 meciacmi povodnym majitelom v origo Fiat-cena 650 eur. Z vrakoviska z PL 100-200 eur.
Co sa tyka bezneho servisu ako takeho - rozvody 50eur, vodna pumpa (nie je pohanana rozvodovym remenom)- 40eur, olej+filer 25 eur, predne rameno sa musi menit cele, ak odide spodny cap, podla znacky 30-100 eur/kus. Stredna cast vyfuku s pletencom-40 eur, zadne silenbloky napravy-20 eur kus, chladic vody 60 eur, komplet vymena brzdovych kotucov a platniciek ( ja konkretne ATE) - 200 eur, termostat 40 eur, spojkova sada 150-200 eur. Ceny novych dielov bez prace.
Mesacny najazd pises okolo 2000 km, to je dost si myslim. Takze pri kupe hladat Stila s mensim poctom najazdenych km, aby to nieco este vydrzalo. Hladat fakt poriadne, pretoze som bol par takychto fiatov pozerat v decembri 2015 a to boli ine vraky..Samozrejme, v inzerate top stav...
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
-
- Príspevky: 476
- Dátum registrácie: 03.04.2011 12:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
to iste je so vsetkymi jazdenkami.ludia davaju aj fotky do inzeratu s pred 2-3 rokov.nedavno som videl jeden inzerat tiez top stav a podbehy natrete na cierno nejakym drsnym asfaltom aby zamaskoval dohybany plech.ondrik363 napísal: Hladat fakt poriadne, pretoze som bol par takychto fiatov pozerat v decembri 2015 a to boli ine vraky..Samozrejme, v inzerate top stav...
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
pri Stile pozor na novsie modely po facelifte! Uz to ne su motory benzinove Fiat, ale GM zo sOpla. !
Teda ak Stilo - potom dieselove po facelifte 2005, ale benzinove PRED faceliftom. Tam su este poctive talianske benzinaky.
A pozor - nielen motory, ale aj prevodovky boli z Oplu - rovnaky shit.
Inak je Stilo famozne auto - odporucam doviezt z ITA, ziadne zhumplovane nacisticke sracky.
Teda ak Stilo - potom dieselove po facelifte 2005, ale benzinove PRED faceliftom. Tam su este poctive talianske benzinaky.
A pozor - nielen motory, ale aj prevodovky boli z Oplu - rovnaky shit.
Inak je Stilo famozne auto - odporucam doviezt z ITA, ziadne zhumplovane nacisticke sracky.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
ee, 1,4 16V co nahradil 1,6 je FPT, ziaden GM, tak ako aj prevodovka 6kvalt k nemu co patri je FPT, stejna bola uz pre 1,2 16V a stale sa robi...GM prevodovky sa davali az do Tjetov v novsich autach...
u tychto malych motorov jedine 1,6 po od 2004 bola myslim GM, 1,8 a 2,4 podla mna nestoja za zmienku, tym bych sa vyhol
u tychto malych motorov jedine 1,6 po od 2004 bola myslim GM, 1,8 a 2,4 podla mna nestoja za zmienku, tym bych sa vyhol
-
- Príspevky: 504
- Dátum registrácie: 24.02.2015 18:27 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 05.09.2009 18:21 Zdieľať na Facebook
Mal som stilo ,takze mozem hovorit z realnych skusenosti (nie ako podaktori: ... lebo niekto napisal, niekto povedal...) behom dvch rokov len obycajna udrzba ako rozvody, oleje a filtre, inak nic. a to som mal JTD (2004). Je to velmi dobre postavene a odolne auto. A este jedna z vyhod, nikto to nebude kradnut (2 dni otvorene spolujazdcove okno na sidlisku a pohoda samozrejme aj s dokladmi za slnecnou clonou).
Za mna odporucam, ceny tychto aut su velmi smiesne za to co ponuknu spolahlivostou, vybavou ale aj jazdnymi vlastnostami. Inak dalsia skusenost: Kolega z prace ma Stilo 1.6 16V (r.v. 2002) a uz siesty rok (tolko som s nim spolupracovnik) jazdi v ramci mesta asi 4 km z a do prace kazdy pracovny den a riesi len bezny servis.
Za mna odporucam, ceny tychto aut su velmi smiesne za to co ponuknu spolahlivostou, vybavou ale aj jazdnymi vlastnostami. Inak dalsia skusenost: Kolega z prace ma Stilo 1.6 16V (r.v. 2002) a uz siesty rok (tolko som s nim spolupracovnik) jazdi v ramci mesta asi 4 km z a do prace kazdy pracovny den a riesi len bezny servis.
-
- Príspevky: 504
- Dátum registrácie: 24.02.2015 18:27 Zdieľať na Facebook
Pozri si TÜV rebríček spoľahlivosti vozidiel 8-9 ročných a 10-11 ročných:
napríklad tu: http://auto.pravda.sk/poradna/clanok/33 ... rcedes-ml/
tomu sa skutočne hovorí že: "koniec chvosta rebríčka"
...asi tam zabudli započítať to Tvoje a kolegove
napríklad tu: http://auto.pravda.sk/poradna/clanok/33 ... rcedes-ml/
tomu sa skutočne hovorí že: "koniec chvosta rebríčka"
...asi tam zabudli započítať to Tvoje a kolegove
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
TUV rebriček spoľahlivosti
nemože byť OBJEKTÍVNY , už len preto,že nedá sa zovšeobecňovať technický stav nejakeho modelu u všetkých kusov,ktoré jazdia,
lebo niekto sa stará o auto, vymení všetko,čo treba,kym iný
ani tlak v pneumatikach nekontroluje, a jazdí dokedy to auto samo niekde nezastane...
samozrejme,že na STK prichádzajú autá v roznom technickom stave
robiť podľa štatistik STK nejaký rebríček spoľahlivosti je uplne scestné
takisto je neobjektívné porovnavať Daciu Logan s mercedesom ML to su tak konštrukčne vzdialené od seba auta,že porovnavať ich tech.stav podĺa tých istých kriterií je uplne scestné, ML-ko ma 30x viac elektroniky v sebe ako Dacia,preto samozrejme,že musí byť viacej kazové, to však neznamená že Dacia je kvalitnejšia
Uplnou korunou d**ilizmu, je pchať do toho rebríčku Porsche, ktoré nei je určené na každodenné jazdenie
a majitelia mu dávaju NADštandardnu starostlivosť
je to niečo podobné ako keby niekto tvrdil,že najlepšie a najbezpečnejšie auta na zimnu prevádzku su superšporty, Ferrari a Lamborghini,lebo podľa štatistiky
maju celkom NAJMENEJ nehod počas zimneho obdobia, ak vobec nejaké ...
nemože byť OBJEKTÍVNY , už len preto,že nedá sa zovšeobecňovať technický stav nejakeho modelu u všetkých kusov,ktoré jazdia,
lebo niekto sa stará o auto, vymení všetko,čo treba,kym iný
ani tlak v pneumatikach nekontroluje, a jazdí dokedy to auto samo niekde nezastane...
samozrejme,že na STK prichádzajú autá v roznom technickom stave
robiť podľa štatistik STK nejaký rebríček spoľahlivosti je uplne scestné
takisto je neobjektívné porovnavať Daciu Logan s mercedesom ML to su tak konštrukčne vzdialené od seba auta,že porovnavať ich tech.stav podĺa tých istých kriterií je uplne scestné, ML-ko ma 30x viac elektroniky v sebe ako Dacia,preto samozrejme,že musí byť viacej kazové, to však neznamená že Dacia je kvalitnejšia
Uplnou korunou d**ilizmu, je pchať do toho rebríčku Porsche, ktoré nei je určené na každodenné jazdenie
a majitelia mu dávaju NADštandardnu starostlivosť
je to niečo podobné ako keby niekto tvrdil,že najlepšie a najbezpečnejšie auta na zimnu prevádzku su superšporty, Ferrari a Lamborghini,lebo podľa štatistiky
maju celkom NAJMENEJ nehod počas zimneho obdobia, ak vobec nejaké ...
-
- Príspevky: 475
- Dátum registrácie: 15.08.2007 21:54 Zdieľať na Facebook
vdaka za komenty. To s tými motormi od GM poznám .. 76kW fiat, 77kW opel. Skôr pozerám staršie ročníky.
Ten nájazd som prehnal. Skôr to vidím do 500km/mesačne. Tie názory na to auto sa veľmi rôznia, preto som chcel vedieť skúsenosti majiteľov.
Čo sa týka ceny vs. to ako je to auto postavené a tiež bezpečnosť, vychádza to fakt super.
Ten nájazd som prehnal. Skôr to vidím do 500km/mesačne. Tie názory na to auto sa veľmi rôznia, preto som chcel vedieť skúsenosti majiteľov.
Čo sa týka ceny vs. to ako je to auto postavené a tiež bezpečnosť, vychádza to fakt super.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
A neviem prečo tu nadavate na motory od GM
ja mám jeden a neviem si ho vynachvaliť /Chevrolet Orlando/
najzdené 86 000 z toho 65 tisic na LPG
olej mením max.po 10 000 km, niekedy aj po 8 tisic km,
nebadal som,žeby ten motor mal spotrebu oleja
a to ho točím do 5500 každý deň
ten motor ma vyborné chladenie aj v 35°C si drží svoju teplotu,
ďalej ma v sebe také vychytavky ,ako napr. ostrekovania dna piesta prudom oleja ,
ktoré sa montovali len do športových motorov napr.Mitsu Lancer Evolution
jedina slabina toho motora je priprava zmesi ale za to motor nemože to je zaležitosť ECU
a prid*bnutej emisnej normy Euro V
ja mám jeden a neviem si ho vynachvaliť /Chevrolet Orlando/
najzdené 86 000 z toho 65 tisic na LPG
olej mením max.po 10 000 km, niekedy aj po 8 tisic km,
nebadal som,žeby ten motor mal spotrebu oleja
a to ho točím do 5500 každý deň
ten motor ma vyborné chladenie aj v 35°C si drží svoju teplotu,
ďalej ma v sebe také vychytavky ,ako napr. ostrekovania dna piesta prudom oleja ,
ktoré sa montovali len do športových motorov napr.Mitsu Lancer Evolution
jedina slabina toho motora je priprava zmesi ale za to motor nemože to je zaležitosť ECU
a prid*bnutej emisnej normy Euro V
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
, ked mas dostatok nepresnych udajov, spravis vybornu statistikuHondar napísal:Pozri si TÜV rebríček spoľahlivosti vozidiel 8-9 ročných a 10-11 ročných:
napríklad tu: http://auto.pravda.sk/poradna/clanok/33 ... rcedes-ml/
tomu sa skutočne hovorí že: "koniec chvosta rebríčka"
...asi tam zabudli započítať to Tvoje a kolegove
skusim taky priklad, skus sa zamysliet : zanedbane brzdy su iste zavazna chyba z hladiska TUV, ale to neni chybou auta , skor darebaka majitela, pripadne jeho servisu...lacne auta zvacsa umieraju prave na choroby s tymto suvisiace...
naopak ! vynikajuce znacky, schvalne nemenujem, ktore skoncia pre konstrukcnu, alebo vyrobnu vadu nepojazdne sa v tejto statistike absolutne neprejavia , za mna ano, najvacsiu vypovednu hodnotu ma: vzorka mojich aut, vzorka aut z mojho okolia a ked mam dobreho mechanika v neposlednom rade sa pytam jeho na nazor
rozne internetove rebricky su leda pre pobavenie potrebne
-
- Príspevky: 130
- Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
- Bydlisko: NMnV Zdieľať na Facebook
Za mna ako majitela Stila-kludne chod do toho, 1.6 76 kw..Bezne auto s beznymi poruchami..Mat auto je viac ako len tankovat a menit olej. Kazde auto je zlozene zo spotrebneych a opotrebovatelnych komponentov. S tym treba ratat, ci pri Fiate alebo pri BMW...
Ceny nahradnych dielov som pisal pre zorientovanie sa, ja som osobne vymenil mensiu polovicu zo spominanych dielov..Hlavne preto, lebo chcem mat spolahlive auto a nemam rad, ked mi nieco svieti co nema svietit a bucha co nema buchat..Vela majitelov aut sa len vozi a udrzba ziadna.Preto je potom na predaj tolko vrakov..O cenach skoda pisat...
Fiat ma jednu vyhodu-vela ludi sa boji tejto znacky (nepravnene, moj nazor) a preto sa za dobre peniaze da kupit dobry Fiat..
Vo vozidlach Fiat je pouzitych vela dielov svetovych vyrobcov- Aisin,Garrett, Bosch, Valeo, Denso...atd...Tak isto ako v autach inych znaciek..Mienka je asi takato:
Pokazilo sa mi turbo Garrett vo VW golf 1.9.....Co si cakal, ma to uz nieco za sebou, vymen a mas na dlho pokoj..
Pokazilo sa mi turbo Garrett vo Fiate stilo 1.9....Zapal to a daj do srotu, je to fiat, to sa kazi stale....
Tolko moje odporucanie ku kupe Stila....
Ceny nahradnych dielov som pisal pre zorientovanie sa, ja som osobne vymenil mensiu polovicu zo spominanych dielov..Hlavne preto, lebo chcem mat spolahlive auto a nemam rad, ked mi nieco svieti co nema svietit a bucha co nema buchat..Vela majitelov aut sa len vozi a udrzba ziadna.Preto je potom na predaj tolko vrakov..O cenach skoda pisat...
Fiat ma jednu vyhodu-vela ludi sa boji tejto znacky (nepravnene, moj nazor) a preto sa za dobre peniaze da kupit dobry Fiat..
Vo vozidlach Fiat je pouzitych vela dielov svetovych vyrobcov- Aisin,Garrett, Bosch, Valeo, Denso...atd...Tak isto ako v autach inych znaciek..Mienka je asi takato:
Pokazilo sa mi turbo Garrett vo VW golf 1.9.....Co si cakal, ma to uz nieco za sebou, vymen a mas na dlho pokoj..
Pokazilo sa mi turbo Garrett vo Fiate stilo 1.9....Zapal to a daj do srotu, je to fiat, to sa kazi stale....
Tolko moje odporucanie ku kupe Stila....
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných