Fiat Stilo 1,6

Diskusia ohľadne vozidiel značky Fiat

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

vladoivana
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 26.07.2012 19:57
Zdieľať na Facebook

Fiat Stilo 1,6

Príspevok od používateľa vladoivana »

Dobry vecer, potrebujem radu. Mam problem a je toho viac. Auto zacalo blbnut kolisanie otacok, obcas vynechavanie jedneho valca zvuk ako traktor. Na co by bolo dobre sa zamerat? Dakujem
oldoss
Príspevky: 423
Dátum registrácie: 16.09.2008 11:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oldoss »

Benzínový motor potrebuje dve veci aby fungoval a to dodávku paliva a iskru.
Takže začal by som kontrolovať tieto dve veci... :4012:
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

a to hlavne si zabudol, kyslik zo vzduchu a jeho kompresiu :-)

co ti poradit kamo...normalne ides pomaly a postupne, olej mas ? vodu mas ? ako vyzeraju ? sviecky vytocit ako vyzeraju ? to mozes aj sam urobit :41c2: take ze kontrolky v aute berem jak samozrejmost, ze vidis, to neni vianocna vyzdoba aby pekne svietili farebne...

az nejde dobre , neverim ze vyssie menovane bude vsetko ok...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
oldoss
Príspevky: 423
Dátum registrácie: 16.09.2008 11:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oldoss »

A samozrejme + všetko čo píše vrchý kontštruktér bajo777
Pre bajo777
A kreslíš ešte stale formy?
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

:-\ ano, aj ine veci, dakujem za opytanie a vrchny nejsom, len samostatny :40bd:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
oldoss
Príspevky: 423
Dátum registrácie: 16.09.2008 11:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oldoss »

Samostatnosť je základ :2f93:
Ja som zase zmenil pôsobisko a miesto rôznych plastových bazmekov do sedačiek vyrábam a opravujem formy na svetlá pre luxusnejšie vergle. lol
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

aj zmena je zivot :-), svetla nerad kreslim, lebo hlavne hella ma pridrbane normy v rozsahu leninovych spisov :40bd: / pol casu sa z nemcom dohadovat o tom ze sa to na konkretnom nastroji neda pouzit...::: /, ale pekne to tu spamujeme, bude karta lol
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
oldoss
Príspevky: 423
Dátum registrácie: 16.09.2008 11:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oldoss »

A my sme zase Hellenkina konkurencia ZKW...
Karta, nekarta radu báčinko dostal, keď to všetko skontroluje a bude to volačo z toho tak radíme ďalej. :4012:
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Chod na samostatné FIAT forum /mimo tejto stranky/

a tam je toho dosť porozpisované ,

daj skontrolovať kompresiu , či nie je podpalený ventil

a za dieslový zvuk možu optrebované komory aktuatorov vačkových hriadeľov systemu VTi ....

vymena je dosť draha zaležitosť jedno koleso /aktuator/

min.170 eur
oldoss
Príspevky: 423
Dátum registrácie: 16.09.2008 11:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oldoss »

Systém VTi v starej fiatackej 1,6ke?
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

laco ale on nema pridrbany opel motor /1,8/, ale 1,6 ic ocnemu :41c2:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Sorry , ospravedlńujem sa... :300f:

Myslel som na TENTO článok z Renault fora ...

https://www.renaultclub.cz/casovani_ven ... uvnik.html

Davam ho sem, lebo velmi dobre vyvetľuje funkciu VVTi
hjundai
Príspevky: 2710
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

Typicke fiat slabiny su cievky,klapka,RJ... Plus jebvtam urcite vaha vzduchu... Sviecky a ich kable samozrejme v poriadku... Zasadne sa tam pokazi vsetko co ma napis Bosch...
stanno
Príspevky: 475
Dátum registrácie: 15.08.2007 21:54
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa stanno »

Za drvivu väčšinu problemov tohto auta stojí riadiaca jednotka motora!!!

Ak ti aj sem tam zhasne auto normálne v otáčkach pod plynom z ničoho nič (ako na východe), tak je to ona.

V riadiacej jednotke sa urobia studené spoje a začne všetko blbnúť. Skús odpojiť riadiačku, prestriekať kontakty. Pozri či niektoré piny na konektore riadiacej jednotky sa nekývu. Ak hej, je to naisto. Ak sa nekývu, prestriekaj kontakty so sprejom na kontakty, skus urobiť ukostrenie RJ (pod skrutku) priamo na baterku a pozoruj, či sa to nezlepší. Ak áno, RJ je v kely. 99% Stil z rokov 2001 - 2003/4 má RJ v kely.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

no oni tu riadiacku chytali na /nad/ motor...napr aj prve brava2 to mali este na motore, tie po faceliftove uz davali kus vedla k baterke, neviem ci by nepomohlo tam bud dat nejaky tieniaci plesek, alebo ked dovoli kabelaz posunut prec...az to teda suvisi s teplom...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok

Návrat na "Fiat fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných