Fiat grande Punto 1.3 Multijet 66kw DPF
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
Uz som to parkrat pisal.DPF nikdy nie je pricinou zanesenia,pricina je mimo filtra,teda stav motora.Stav motora jednoducho povedna sa odzrkadli akurat v DPF.Bol strojovo cisteny,ako?S chemikaliou alebo vypalenim?Dalej nechapem,ak bol strojovo vycisteny,preco sa musela vynutit nutenu regeneraciu,pricom dpf je cisty.Ak bol vycisteni s chemikaliou,mohol sa poskodit.Jedine s vypalovanim.Vypalujeme na certifikovanom stroji,teda viem si porovnat stav filtrov ktore boli cistene s chemikaliou a ktore s vypalovanim.Dalej nechapem,pytas asa ci moze byt egr vadny.Ano moze byt samozrejme,ale pises si ze si bol na diabnostike,tam ti to mali zistit,nie len vycitat pamat zavad.Ak chces pis mi ss.
-
- Príspevky: 282
- Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 282
- Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 282
- Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 502
- Dátum registrácie: 17.02.2016 17:43 Zdieľať na Facebook
Zaujimalo by ma aku maju vyhodu tieto male diesle?
Neviem si predstavit, preco by som uprednostnil
Punto v nafte pred benzinom 1.2, 1.4. Asi fakt len ta spotreba.
Viem si predstavit, ze sam dochadzam do roboty kazdodenne 30km tam a 30 naspat. Neposkakujem po meste v kolonach, z kraja mesta na dedinu a opacne. A kupujem ho nove alebo zanovne.
Neviem si predstavit, preco by som uprednostnil
Punto v nafte pred benzinom 1.2, 1.4. Asi fakt len ta spotreba.
Viem si predstavit, ze sam dochadzam do roboty kazdodenne 30km tam a 30 naspat. Neposkakujem po meste v kolonach, z kraja mesta na dedinu a opacne. A kupujem ho nove alebo zanovne.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3690
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
Kamarát má ako druhé auto malé Punto s tým motorom, kúpil to používané pred nejakými 8 rokmi na poskakovanie po meste, odvtedy na ňom jazdili aj jeho synovia, tí si už medzitým kúpili svoje autá, ale teraz je mu aj ľúto sa ho zbaviť, lebo okrem drobností to auto zatiaľ nič nepýtalo a spotreba čosi nad 3,5 litre je neprekonateľná.
-
- Príspevky: 502
- Dátum registrácie: 17.02.2016 17:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3690
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Dôvod sa zamyslieť,v čom sa líši regenerácia prirodzene riadená RJ a čím spúšťaná diagnosticky ako vynútená.Prečo sa spúšťaná (vynútená) aj spustí a aj ukončí ? a ak už si to riadi menežment tak to skolabuje ? Aj spúšťaná pri závade napr EGR,klapky a skončí prerušením.
Otázku postavil zadávateľ témy ako diskusiu k pivu,chýba všetko čo je podstatné.Vyjadrenie že sú hodnoty nového filtra...to sú aké ? Ak sa téma má baviť o hodnotách a parametroch,musí ich obsahovať,...inak je to k pivu. Vyčistenie je krásna vec,aj puknutý hrniec sa dá vyčistiť,ale začne inak pracovať.Bez kat-u je filter na dve veci...bola jeho funkčnosť overovaná. Ako prebiehajú rozdielové tlaky podla otáčok ? Aké teploty dosahuje a kde.Ak má lambdu,.aké sú jej hodnoty a offset.Vie RJ je sa filter čistil ? a teda je iný obsah popolčeka ?
Preto hovorím...debata k pivu
Otázku postavil zadávateľ témy ako diskusiu k pivu,chýba všetko čo je podstatné.Vyjadrenie že sú hodnoty nového filtra...to sú aké ? Ak sa téma má baviť o hodnotách a parametroch,musí ich obsahovať,...inak je to k pivu. Vyčistenie je krásna vec,aj puknutý hrniec sa dá vyčistiť,ale začne inak pracovať.Bez kat-u je filter na dve veci...bola jeho funkčnosť overovaná. Ako prebiehajú rozdielové tlaky podla otáčok ? Aké teploty dosahuje a kde.Ak má lambdu,.aké sú jej hodnoty a offset.Vie RJ je sa filter čistil ? a teda je iný obsah popolčeka ?
Preto hovorím...debata k pivu
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
V podstate to nemáme šancu tu a takto poriešiť.DPF -ko je jedna z vecí ktoré si vyžadujú sa problému naozaj velmi precízne a hlavne komplexne venovať a ešte aj vtedy by mechanik ktorý odovzdal vozidlo majiteľovi ho upozorniť že beží "skúšobná" lehota systému.A to ešte aj vtedy ak sú všetky vonkajšie znaky,správanie aj testy všetky z pozitívnym výsledkom.Treba mať odpovede na spústu otázok.
Čistenie DPF ...aká metóda ?
Bol preskúmaný stav filtra z oboch strán na možné poškodenie ?
Bola overená funkčnosť katalitickej vrstvy ?
Boli skontrolované tlakové pomery pred a po čistení.
Bol filter vážený pred a po čistení na úbytok gramáže ?
Bola vykonaná kontrola volnosti dutiniek tj volná dĺžka ?
Aké teploty sa na jednotlivých meracích miestach vyskytujú ?
Existuje záznam tlakov a teplôt ?
Tlakové a tepl. pomery po čistení dovolujú zapísať nový filter ?
Bol vôbec pozretý stav readiness kodu ?
Každý z bodov by mal viacero pod otázok....možno takto sa to trochu vyjasní,ak sa pokúsiš otázky zodpovedať.
Čistenie DPF ...aká metóda ?
Bol preskúmaný stav filtra z oboch strán na možné poškodenie ?
Bola overená funkčnosť katalitickej vrstvy ?
Boli skontrolované tlakové pomery pred a po čistení.
Bol filter vážený pred a po čistení na úbytok gramáže ?
Bola vykonaná kontrola volnosti dutiniek tj volná dĺžka ?
Aké teploty sa na jednotlivých meracích miestach vyskytujú ?
Existuje záznam tlakov a teplôt ?
Tlakové a tepl. pomery po čistení dovolujú zapísať nový filter ?
Bol vôbec pozretý stav readiness kodu ?
Každý z bodov by mal viacero pod otázok....možno takto sa to trochu vyjasní,ak sa pokúsiš otázky zodpovedať.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných