808 770
inzerátov
Pridať inzerát

Fiat Ducato 3,0 r.v. 2010 - nepravidelny volnobeh

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Fiat fórum
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
autovec
Založený: 14 marec 2007
Príspevky: 170
Nabehané: 0 min
Predmet: Fiat Ducato 3,0 r.v. 2010 - nepravidelny volnobeh PríspevokZaslal: 13.02.2011 16:37   
Zdravim pani, mame v rodinnej firme nove ducato 3,0 157koni r.v. 2010...ma najazdene nieco cez 46 000 ....teraz v piatok som zastal na semaforoch a citil som ze auto zacalo mat taky blby nepravidelny volnobeh, ako keby mu dochadzalo palivo ....nieco podobne ako na tomto videu ked sa dobre zapocujete...http://www.youtube.com/watch?v=BSc05lDskJU....Dnes rano som ho nastartoval ci to bude robit ...ked je motor chladny to nerobi..ako nahle som presiel na pumpu a spat domov cca 4km ....motor sa zohrial a zacalo to robit znova .....Ja si myslim ze to ma spolocne nieco s EGR ventilom ....co vy na to ?...NEMA NIEKTO PODOBNU SKUSENOST S TYMTO IVECO MOTOROM...za vsetky rady a odpovede dakujem :)
Citovať
***zmazaný člen***
moderátor fóra
Založený: 01 január 1970
Príspevky: 19101
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 13.02.2011 16:41   
zaruka...
Citovať
autovec
Založený: 14 marec 2007
Príspevky: 170
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 13.02.2011 16:43   
jasne ze zaruka zajtra mam taky volnejsi den auto potrebujem surne az v utorok ....tak skocim do fiatu ze ci sa s tym nestretli som zvedavy co zas povedia tiii chytraci :D...ak mam pravdu povedat nerad chodim do toho MT Fiatu
Citovať
autovec
Založený: 14 marec 2007
Príspevky: 170
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 13.02.2011 17:32   
No co zatial sa s tymto problemom nik nestretol ci ako ? :)
Citovať
m.kocik
Nová tvár - Trabanto (9)
Založený: 20 október 2007
Príspevky: 608
Nabehané: 1 mes 1 dní 5 hod
PríspevokZaslal: 13.02.2011 20:31   
no tipol by som na zaneseny palivovy filter,predsaa uz ma nejake km,a este nebol meneny,predsa pumpari ked je nafta naspodo tam je bordelu,skusenost,sp.bela pumpa qmw,na ife rezerva treba tankovat,ked som odisiel z pumpy do snv som asi 5x cistil sklycko od bordelu doftedy mi auto slapalo jak hodinky,po tankovani vsetci sveti,na tu pumpu uz nazabudnem asi tak
Citovať
autovec
Založený: 14 marec 2007
Príspevky: 170
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 13.02.2011 20:47   
auto malo nieco cez 38000km ked som s nim bol na servisnej..tak palivovy bol meneny ak ho tii curaci vymenili v tom Fiate ..to sa naschval zajtra pozrem ci bol meneny ......
Citovať
autovec
Založený: 14 marec 2007
Príspevky: 170
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 13.02.2011 20:51   
admin ..preco si toto presunul na fiat foruum ....urcite sa viac cita vseobecna diskusia ako fiat forum och
Citovať
***zmazaný člen***
moderátor fóra
Založený: 01 január 1970
Príspevky: 19101
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 13.02.2011 20:53   
autovec napísal:
admin ..preco si toto presunul na fiat foruum ....urcite sa viac cita vseobecna diskusia ako fiat forum och


skoro vsetci kliknu na zobrazit nove prispevky od poslednej navstevy, takze je jedno kde to je.
Citovať
m.kocik
Nová tvár - Trabanto (9)
Založený: 20 október 2007
Príspevky: 608
Nabehané: 1 mes 1 dní 5 hod
PríspevokZaslal: 13.02.2011 20:55   
no nasi mechanici vedia robit divy ked im nepozeras na prsty,sused novy hundaj,vymena oleja origo servis po 15 000km,odlial si pred vymenou do stamprlika olej pred vymenou a porovnal po vymene co myslite bol vymeneny,to bol harmatanec a este vela inych veci co nam rozpraval je to na dlho asi tak
Citovať
mc
Založený: 11 december 2008
Príspevky: 45
Nabehané: 4 hod 55 min
PríspevokZaslal: 13.02.2011 21:25   
Caute, poznam ten problem z Citroenu jumper 06 a novsich, motor 2,2 hdi a tam to robi regulacny vemtil CR cerpadla.
V tychto citronoch je vstrekovanie DENSO a u teba je BOSCH
/asi/ ale co som pocul stretavaju sa s tym aj u tejto znacky.
Prejavuje sa to najcastejsie na volnobehu zatial co egr-ko
pocitujem ako nepravidelny zatah motora.

este jedna porlicka - zhodou okolnosti ma tento problem kolega
na druhom Citroene a tak som mu nahodil ventil, ktory v mojom
aute sposoboval kolisanie otacok - a u neho zatial otacky drzia
- otazkou je dokedy - budem informovat.

dotycny ventil sa ma nachadzat niekde na CR cerpadle a musi k nemu viest kablik . ,
mnoho zdaru a informuj o vyjadreniach ,, odbornikou,,
Citovať
autovec
Založený: 14 marec 2007
Príspevky: 170
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 13.02.2011 21:30   
no zajtra skocim do fiatu som zvedavy co mi povedia ....a auto im tam urcite bez mojho dozoru uz nenecham .....uz raz som sa s prijmacim technikom povadil ..dolezity trtko s prepacenim ach
Citovať
autovec
Založený: 14 marec 2007
Príspevky: 170
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 13.02.2011 21:36   
mc napísal:
Caute, poznam ten problem z Citroenu jumper 06 a novsich, motor 2,2 hdi a tam to robi regulacny vemtil CR cerpadla.
V tychto citronoch je vstrekovanie DENSO a u teba je BOSCH
/asi/ ale co som pocul stretavaju sa s tym aj u tejto znacky.
Prejavuje sa to najcastejsie na volnobehu zatial co egr-ko
pocitujem ako nepravidelny zatah motora.

este jedna porlicka - zhodou okolnosti ma tento problem kolega
na druhom Citroene a tak som mu nahodil ventil, ktory v mojom
aute sposoboval kolisanie otacok - a u neho zatial otacky drzia
- otazkou je dokedy - budem informovat.

dotycny ventil sa ma nachadzat niekde na CR cerpadle a musi k nemu viest kablik . ,
mnoho zdaru a informuj o vyjadreniach ,, odbornikou,,


jj mc .....aj dpdckari co ku nam chodia cies maju tie 2,2 boxeri ci 2,3 teraz nvm presne a ze to menia vo firmach ako na beziacom pase tie ventily .....ale dnes som skusal odpojit konektor na takej veci primontovanje rovno v strede ked otvoris kapotu pod stieracmi a idu do toho hadicky od potlaku a je tam aj taka sacia hadicka s penou aby to nenasalo bordel a ked som to odpojil tak volnobeh bol ok ale motor sa o trosku viac zacal triast....a od tejto vecicky ide rovno hadicka k egr ventilu tak nvm ....s tymto motorm sa len zoznamujem mame ho necelych 6 mesiacov ...ach zlaty motor iveco daily 2,8 ....346000km a zvuk toho motora na nezaplatenie :)...nieco kraasne ako si pradie :)
Citovať
mc
Založený: 11 december 2008
Príspevky: 45
Nabehané: 4 hod 55 min
PríspevokZaslal: 13.02.2011 22:34   
ja na citrone pod stieracmi nic nemam, u tvojho 3,0 jtd tam su asi
relatka podtlaku. inak motor je IVECO odvodeny z 2,3 jtd a mal
by mat rozvod ozubenymi kolesami - cize ma byt spolahlivy.
Vstrekovace a cerpadlo bosch - to su veci opravitelne ale u citrona 2,2 hdi su denso - nikto ich neopravuje - jedine vymena.
cena v origo servise = 500-600 e za kus,riadna paleta.
Citovať
autovec
Založený: 14 marec 2007
Príspevky: 170
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 13.02.2011 22:36   
mc napísal:
ja na citrone pod stieracmi nic nemam, u tvojho 3,0 jtd tam su asi
relatka podtlaku. inak motor je IVECO odvodeny z 2,3 jtd a mal
by mat rozvod ozubenymi kolesami - cize ma byt spolahlivy.
Vstrekovace a cerpadlo bosch - to su veci opravitelne ale u citrona 2,2 hdi su denso - nikto ich neopravuje - jedine vymena.
cena v origo servise = 500-600 e za kus,riadna paleta.


jj ved preto sme kupili ten motor iveco 3,0 ....zevraj najspolahlivejsi co do tychto aut davaju :)....zajtra idem do fiatu som zvedavy co mi zas v tom MARTINSKOM FIATE povedia ..........
Citovať
mc
Založený: 11 december 2008
Príspevky: 45
Nabehané: 4 hod 55 min
PríspevokZaslal: 13.02.2011 23:11   
som zvedavy, ale tipujem ten riadiaci ventil cr cerpadla
daj si vyhladat v nahradnych dieloch
Vstrekovacie čerpadlo-1,9DCI 88kw

a je to ten valcek s konektorom pripevneny dvoma imbusmi
inak bohovsky tazka robota na 5 minut. CAU
Citovať
Odpovedať Nová téma
12>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Fiat fórum