Fiat Ducato 3.0 - nudzovy rezim
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 28.08.2008 11:18 Zdieľať na Facebook
Fiat Ducato 3.0 - nudzovy rezim
Zdravim. Pol roka som majitelom fiat ducato 3.0 130kw r.v.06/2011.
Včera ráno som auto naštartoval ako bežne nechal som ho bežat pre domom 2-3min a potom som vyrazil asi po 2km pri normalnej jazde ešte v meste idem a zrazu auto ide len ako keby sa aktivoval obmedzovač ot a auto nejde nad 1500ot/min. Na palubovke nesvietilo nič auto nedymí. Mam obd2 bluetooth vždy v aute zapol som appku písala kódy: p0001 fuel volume regulator control circuit / open ( to by mal byt regulator tlaku paliva na čerpadle) a ešte písalo p0503 a p0504 ( to budu neake senzory na rychlost a asi brzdy) chcem sa hlavne opýtať či má už niekto podobnú skúsenosť a či je to normalné že po vymazaní chýb ide auto normalne cca 100km a potom to urobi znova a zároveň sa chcem opýtať či si myslíte že to bude naozaj tým regulatorom tlaku alebo skor len senzor? Ďakujem
Včera ráno som auto naštartoval ako bežne nechal som ho bežat pre domom 2-3min a potom som vyrazil asi po 2km pri normalnej jazde ešte v meste idem a zrazu auto ide len ako keby sa aktivoval obmedzovač ot a auto nejde nad 1500ot/min. Na palubovke nesvietilo nič auto nedymí. Mam obd2 bluetooth vždy v aute zapol som appku písala kódy: p0001 fuel volume regulator control circuit / open ( to by mal byt regulator tlaku paliva na čerpadle) a ešte písalo p0503 a p0504 ( to budu neake senzory na rychlost a asi brzdy) chcem sa hlavne opýtať či má už niekto podobnú skúsenosť a či je to normalné že po vymazaní chýb ide auto normalne cca 100km a potom to urobi znova a zároveň sa chcem opýtať či si myslíte že to bude naozaj tým regulatorom tlaku alebo skor len senzor? Ďakujem
-
- Príspevky: 464
- Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56 Zdieľať na Facebook
Mám iné Ducato 2,8 JTD a ked sa nám pokazil regulátor tlaku paliva prejavovalo sa to tak,že auto jednoducho vyplo za jazdy...nastartovat sa sem tam dalo ale nakoniec sa to menilo asi 3 x lebo stale to iste dookola aj po výmene tejto súčiatky ...reklamovalo sa to a nakoniec šlo palivové čerpadlo na repas,pretože v systéme boli nejaké kovové pilinky ktoré ten regulátor zanášali...takto to bolo vysvetlené mne.nie som automechanik čo je na tom pravdy neviem ale auto fičí odvtedy ako má...repas cerpadla plus sme dali repasovat turbo aj s robotou v origo FIAT cca 1400 euriky...samotný regulátor ak sa dobre pamatam stal aj s robotou cca 350 EUR
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných