Fiat Croma 1,9 jtd 88 kw r.2008 - startovanie

Diskusia ohľadne vozidiel značky Fiat

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

nalimnr
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Zdieľať na Facebook

Fiat Croma 1,9 jtd 88 kw r.2008 - startovanie

Príspevok od používateľa nalimnr »

Zdravim potrebujem radu ohladom startu za studena,prvotny start je niekedy v pohode inokedy nechce chytit az na druhy krat..po prejdeny par km..cca 2-3 a naslednom vypnuti povedzme na 5min. zasa zle startuje ale akonahle sa zohreje chyta bez problemov...len pre uplnost je tam novy regulator paliva,komplet repas vstrekov a cerpadla...ten motor ma uz teraz vedciu cenu ako cele auto a stale je to k nicomu...vdaka za Vase komentare.
zubo55
Príspevky: 69
Dátum registrácie: 21.10.2008 17:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zubo55 »

Nazdar skús skontrolovať kontakty na baterke, či sú dobre dotiahnuté a či nie sú za oxidované. Tak isto póly na baterke,skontrolovať ako je na tom baterka.Ďalej by som spravil diagnostiku, stým že nie len kontrolu chýb, ale aj test akčných členov a pozrieť hodnoty pri štarte diagnostikou.Odkontroloval kostru a pozrieť, či niekde nie sú straty pri štarte.A v neposlednom rade žhavenie!
nalimnr
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Zdieľať na Facebook

Start

Príspevok od používateľa nalimnr »

Dakujem za nazor...zhavice a baterka su nove pokial ide o stare tiez boli v poriadku..bolo to u viacerych na diagnostike,nezistili nic dokonca aj vo Fiate...ako motor slape v pohode len tie starty..a pri tom prvom starte dost zadymý..
hereticc
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 06.09.2009 11:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hereticc »

Egr a vaha vzducu su ako na tom?
nalimnr
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa nalimnr »

EGR a vaha a aj filter pevnych castic su uz odstavene,vysledok stale rovnaky
zubo55
Príspevky: 69
Dátum registrácie: 21.10.2008 17:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zubo55 »

Kde sa robil repas vstrekovacou a robil sa celkový repas alebo len špičky sa vymenili?Ako to myslíš odstavené?A ten dym je čierny alebo do šeda trochu, nejde trocha nepravidelne motor po štarte nezatrasie ho?
nalimnr
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa nalimnr »

Ano je cierny...tak ze su vyradene z cinnosti...
nalimnr
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa nalimnr »

a repas bol robeny komplet v pezinku naraz aj s cerpadlom..
zubo55
Príspevky: 69
Dátum registrácie: 21.10.2008 17:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zubo55 »

Pochopil som správne že sú odstavené softverovo a fyzicky vybraté?Ale nechápem prečo sa odstavovala váha vzduchu?
nalimnr
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa nalimnr »

Ano spravne..no to netusim,tvrdili mi ze to sa robi sucastne..popravde skusam uz vsetko,to auto ma servisnu knizku km sedia je to overene vo Fiate to auto ma 170 000km co si myslim nie je moc..len to startovanie...:-(
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Tak toto nie je dobrá situácia,pretože opravovať sa dá všetko čo dodržuje originálne algoritmy tj sa štandardne správa pretože je od A do Z originál.Toto u normálneho mechanika už nemá šancu pristáť,pretože tu už nik nevie čo tam kto porobil.EGR off,filter off,váha off a to už je úplný non sens zlikvidovať váhu.Teraz ani pánboh nevie akým spôsobom to vlastne dnes má pracovať, čo a ako tam niekto do softu zasiahol a čo s tým vystrájal.Toto sú v podstate nevratné veci,pretože ich návrat stojí veľa,ako sorry,to bol velmi chorý nápad takto opravovať.
Skora sa mi vyhodili vyrážky na tú váhu vzduchu,nič hlúpejšie som dávno nečítal.Egr sa vráti,z odretými ušami pochopím lenivosť to sem tam vyčistiť,pochopím že nie sú peniaze na filter,hoci je to desná volovina aby filter musel von pri 170 tis km a aj tak nepomerne lacnejšie je opraviť systém..Ale váha ? K čomu to malo byť dobré ? Menežment JTd je na váhu citlivý aj keď je všetko OK
bady555
Príspevky: 215
Dátum registrácie: 12.03.2010 07:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bady555 »

to je dost casty problem tychto modelov, na jednej dokonca isli nove vstreky, cerpadlo ,egr, sanie s klapkami, vaha a robi to nadalej, len prvy ranny start, jeden znamy povedal ze treba nahrat novy sw do rj motora, druhy zasa ze moze byt nieco s hlavou, resp.ventilmy
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Pozri,všetko začína pochopením systému,dokonca pochopením základných vecí.Aby jeden motor naštartoval (diesel) čo potrebuje ? Komporesiu a palivo v pravú chvílu.Všetko tu začína a prvé otázky teda musia znieť,čo vlastne chýba.Väčšinou je to palivový systém tu začína skratové myslenie.Má dve časti nízkotlaký okruh a vysokotlaký.Každý jeden prvé čo urobí,špekuluje,vymieňa rad radom,ale nemá ani potuchy že práca celého vysokého tlaku začína v nízkotlakom.Prejav chyby navonok sa javí rovnako.Komu sa chce,nech o tom premýšla.Čo nepoznáš - neopravíš.Presnejšie - možno áno za cenu zbytočných nákupov a za pomoci náhody.
Napísať odpoveď

Návrat na "Fiat fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných