Fiat,Citroen,Peugeot-prosba
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
Fiat,Citroen,Peugeot-prosba
Dobry den vsetkym.Chlapi chcel by som si kupit Fiat Ducato alebo Citroen Jumper alebo Peugeot Boxer od roku 2007 do 2014.Zhanam verziu L4 H3 alebo L4H2 s motorom 2,3 alebo 3,0.Potrebujem s tym tahat aj prepravnik.vsimol som si ze niektore auto ma moznost tahat 2500kg niektore 3000kg.Ti ktori vlastnite niektore z tychto aut,by som vas poprosil,aby ste si pozreli do TP s ktorym autom,ktorym motorom,s ktorym modelom mozem tahat az 3000kg?Neriesim nosnost auta,ale privesu.Auto bude pouzivane aj na dalsie ucely,okrem tahania autoprepravnika.Ak by niekto vedel v com je rozdiel s ktorym mozem ktorym nie tahat 3000kg,dajte mi vediet.Dakujem za normalne odpovede.Laco
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Lacko a neuvažoval si o doppelkabin odťahovke ? Mal som tých odťahoviek viac a duplakabína je výborné riešenie a stále sa dá ťahať plus plošiňák.Síce ja som to jazdil zo skupinou C+E,ale neskôr s tým jazdil zamestnanec B+E a nikde v Európe nebol problém.Proti je že je ich minimum a ja som ho prestavoval po dovoze na odťah.Ale stretal som aj iných takže existujú
Dnes by som už do ničoho ako Jumper (atd) z iným ako 2,8 Sofima motorom nešiel.Jednak je dostatok výkonu jednak je tam abnormálna životnosť.
O cene pri predaji ...tu sa to najde najviac,predali sa všetky drahšie než získali.
Dnes by som už do ničoho ako Jumper (atd) z iným ako 2,8 Sofima motorom nešiel.Jednak je dostatok výkonu jednak je tam abnormálna životnosť.
O cene pri predaji ...tu sa to najde najviac,predali sa všetky drahšie než získali.
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
Milan.Vodicsky neriesim,vlastnim kazdu skupinu.Nechcem auto nad 3500kg kvoli dalsim problemom/myto,karta,atd/.A tiez som sa uvazoval o odtahovku,ale ta odtahovka sa neda vyuzit na ine ucely,a ja potrebujem uzavretu dodavku.Mame aj minibager ktory sa zmesti do dodavky,dalej potrebujeme previest aj dalsie veci,ktore sa nesmu nakladat na odtahovku,napriklad baliky,nabytok atd.V tomto pripade mi odtahovka vyjde ako nevhodne riesenie,ale dodavka plus autoprepravnik uz ano.Keby auto nemalo tazne zariadenie,namontujem a hotovo.Mam na to opravnenie.Tiez by som si chcel 2,8jtd motor,ale od roku 2007 uz nie je,iba v Ivecu.Iveco zase nechcem kvoli zadnemu nahonu.Jazdil som Ivecom 3,0D s vykonom 180koni,je to vyborne auto,ale je vyssie a ma zadny nahon.Alebo mi odporucte nieco.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Tomu rozumiem.Trocha ma mätie prečo zadný záhon nie,mal som aj Tranzita odťahovku (zadok) a problém by som v tom nevidel (až na slabý motor).Ale jasne,každý hladá pre seba čo preferuje
No ten motor by asi bol zásadná vec,pretože v zahraničí so zavolať z Notruf-u je o nejakých peniazoch.V F nevieš reč ti ani pes necvrkne na nohu,u mňa by ten motor zohral kľúčovú úlohu.Celkom skvele si pamätám "kolegov" a ich zážitky vonku,hlavne čo to stálo.Mne jediný raz došlo palivo keď sa robil obchvat Munchenu,ale o svoju techniku som sa inak staral než oni čo museli byť doma o hodinu skôr.No neviem,motor (podla toho kde bude jazdiť) by bol zásadná voľba.
No ten motor by asi bol zásadná vec,pretože v zahraničí so zavolať z Notruf-u je o nejakých peniazoch.V F nevieš reč ti ani pes necvrkne na nohu,u mňa by ten motor zohral kľúčovú úlohu.Celkom skvele si pamätám "kolegov" a ich zážitky vonku,hlavne čo to stálo.Mne jediný raz došlo palivo keď sa robil obchvat Munchenu,ale o svoju techniku som sa inak staral než oni čo museli byť doma o hodinu skôr.No neviem,motor (podla toho kde bude jazdiť) by bol zásadná voľba.
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
Milan-jazdil som s Ivecom so zadnym nahonom.Ak auto bolo prazdne,a prsalo,tak na trave sa pohnut ,nedaj boze do mierneho kopca,bolo "fantasticke".A mal som aj uzavierku diferaku.Sice bola 6,5tonova verzia.Motor 3,0 sa mi velmi paci.2,3 su uz velmi chaklive.Opravujem obidva typy,ale 3,0 su daleko od 2,3.Aj vykonovo.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Tak ano,prázdny je zadný náhod mimo asfaltu a roviny (môj prípad) na zváženie.Ale motor,to by som hlavne do zahraničia velmi preferoval.To čo je teraz z týchto DPF kových novších strojov,to popravde ani zadarmo.Podobné auto zarába ak jazdí,nie ak má stále niečo riešiť
Dnes je situácia značne iná keď sme doviezli skriňu a prestavali na odťah,a nebol problém to schváliť dokonca z dvoma nápravami vzadu.Nuž ale bude to už iba horšie každým rokom.Lepšie je to akurát o ten Šengen,my sme ešte stáli na každej hranici a platili clá v desiatkach tisíc (aj do vrecka colníkom),proste iný svet a dodnes neviem či lepší.
Dnes je situácia značne iná keď sme doviezli skriňu a prestavali na odťah,a nebol problém to schváliť dokonca z dvoma nápravami vzadu.Nuž ale bude to už iba horšie každým rokom.Lepšie je to akurát o ten Šengen,my sme ešte stáli na každej hranici a platili clá v desiatkach tisíc (aj do vrecka colníkom),proste iný svet a dodnes neviem či lepší.
-
- Príspevky: 972
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
Opel Movano z Nemecka https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 18e06d6f02avelmak napísal:Alebo mi odporucte nieco.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 66 neregistrovaných