Fiat Bravo - zlý studený štart
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 24.07.2006 17:29 Zdieľať na Facebook
Kolko benzinu zvyknes tankovat? Ja s tym uz problem nemam, tankujem vzdy ked mi zacne svietit kontrolka a tak 5 az 7 litrov benzinu. Docital som sa to pod jednym brazilskym videom na youtube. Mal presne nas problem. Ide o to, ze v lete ti to zerie malo benzinu cize ho mas dlho v nadrzi a tam zvetrava. V zime jazdis na benzin vacsim pomerom preto sa rychlejsie obmiena.
-
- Príspevky: 141
- Dátum registrácie: 27.04.2009 17:42 Zdieľať na Facebook
môj problém v starom benzíne určite nebude. Dávam si na to pozor, posledný rok v nádrži nikdy nezostal benzín starší ako jeden mesiac. Takýchto odporučení som už vyskúšal spustu. Jediná vec zo všetkých ktorú zatiaľ pripúšťam je,že to možno trošku zlepšilo natankovanie 99 okt. benzínu. Ako som to minulý rok skúsil auto šlo odvtedy dosť dobre. Dokonca som tankoval 99 okt. a do toho som ešte pridával VIF. Samozrejme po pár mesiacoch som sa na to vykašlal a skúsil natankovať obyčajný benzín a kedže to štartovalo aj stým ostal som pri obyčajnom. Teraz to blbne stále viac takže hneď ako vyjazdím nádrž s benzínom skúsim opeť 99 okt. a uvidím či bude nejaká zmena.
-
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 24.07.2006 17:29 Zdieľať na Facebook
no, to som tam nenapisal :D sorry, ja tankujem len OMV 100. Skusil som sa vratit na 95ku ale tak po tyzdni sa problem vratil, takze som ostal na viac oktanovom.
tu je to video podla ktoreho som sa riadil, v popise je aj riesenie
https://www.youtube.com/watch?v=0HGIpQR ... e=youtu.be
tu je to video podla ktoreho som sa riadil, v popise je aj riesenie
https://www.youtube.com/watch?v=0HGIpQR ... e=youtu.be
-
- Príspevky: 141
- Dátum registrácie: 27.04.2009 17:42 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 141
- Dátum registrácie: 27.04.2009 17:42 Zdieľať na Facebook
takže odskúšané, naozaj natankovať 100 okt. benzín pomáha !!! resp. neviem či to je len oktánmi, no po tretí krát okamžite po natankovaní shell V power racing (100 okt.) sa problém so studeným štartom okamžite vytratil ... neviem či sa to dá nazvať že je problém vyriešený, pretože podľa mňa by to malo v pohode štartovať na normálny 95 okt. benzín, ktorý odporúča výrobca, no stále lepšie takéto riešenie ako naštartovať horko ťažko na tretí pokus ...
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 141
- Dátum registrácie: 27.04.2009 17:42 Zdieľať na Facebook
to určite nie, benzín obmieňam pravidelne, v podstate nemám v nádrži nikdy nič staršie ako jeden mesiac ... pred rokom som sa tomuto problému venoval dosť intenzívne, naozaj som skúsil možné aj nemožné, prečítal spustu fór a diskusií, bolo to u niekoľkých mechanikov, stálo to dosť peňazí a nikto na nič neprišiel ... odobralo mi to toľko energie že už kašlem na to... Takto to proste šľape, ale že prečo sa asi nikdy nedozviem ...
-
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 24.07.2006 17:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
jaj laki...lenze to je iny motor, tato tam ma 1,1 alebo 1,2 8V, ine vstrekovace, ine ECU atd atd a v brave je trosku novsi 1,4 16 V a hlavne ekonormami vyhnany do bludu...
som to tu asi aj pisal, ale ja som bol s fungl novym 2x servise do 5000km kvoli blbym startom, to ani nebol plyn v nom...chlapci to spravili, asi softom ? uz si nepamatam , ale bol pokoj , startovacie problemy sa vratili s LPG...to je samozrejme inaksia pesnicka, proste z nejakeho dovodu to je citlive na stojaci benzin...ked je v nadrzi viac ako mesiac, zacnu sa diat veci...poznam to sam...akoze ja to mam teraz OK, lebo som sa s tym naucil zit , na rozdiel od predrecnikov to chodi u mna aj na 95ke...proste startuje blbo, dotankujes, troska prejdes na benzine a potom mas zase pokoj dlhsi cas
som to tu asi aj pisal, ale ja som bol s fungl novym 2x servise do 5000km kvoli blbym startom, to ani nebol plyn v nom...chlapci to spravili, asi softom ? uz si nepamatam , ale bol pokoj , startovacie problemy sa vratili s LPG...to je samozrejme inaksia pesnicka, proste z nejakeho dovodu to je citlive na stojaci benzin...ked je v nadrzi viac ako mesiac, zacnu sa diat veci...poznam to sam...akoze ja to mam teraz OK, lebo som sa s tym naucil zit , na rozdiel od predrecnikov to chodi u mna aj na 95ke...proste startuje blbo, dotankujes, troska prejdes na benzine a potom mas zase pokoj dlhsi cas
-
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 24.07.2006 17:29 Zdieľať na Facebook
jj, tankujem tak 6-7 litrov max... a bajo ja to mam este horsie, mam 150k t-jet. neviem preco to mne na 95ke nechce ist, ale ide to takto, tak to neriesim
ja predpoklasam, ze to bude nieco s tlakom par. nakolko mam turbo, tak mam nizsi kompresny pomer, a kedze je ten benzin so vstrekov pekne vypaleny, tak uz nebucha v tedy keby mal a len zamoci sviecky a nechyti. dalsi start si uz rj upravi davku.
ja predpoklasam, ze to bude nieco s tlakom par. nakolko mam turbo, tak mam nizsi kompresny pomer, a kedze je ten benzin so vstrekov pekne vypaleny, tak uz nebucha v tedy keby mal a len zamoci sviecky a nechyti. dalsi start si uz rj upravi davku.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
No ved to mi v servise fiataci hovorili, ze atmo alebo tjet 1,4 vsetko je citlive na starty, aj kratke jazdy na studeno vadia...zahadze to sviecky svina
Inac ked je chladnejsie tak aj 2 mesiace som uz nechal a tocilo dobre, ale takto v horku a ked stojim na slnku aj 3 tyzdne stacia a ide na kockato , pomoze aj zhasnut a druhy krat uz ide ok, je to kotuha proste
Inac ked je chladnejsie tak aj 2 mesiace som uz nechal a tocilo dobre, ale takto v horku a ked stojim na slnku aj 3 tyzdne stacia a ide na kockato , pomoze aj zhasnut a druhy krat uz ide ok, je to kotuha proste
-
- Príspevky: 141
- Dátum registrácie: 27.04.2009 17:42 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 141
- Dátum registrácie: 27.04.2009 17:42 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 141
- Dátum registrácie: 27.04.2009 17:42 Zdieľať na Facebook
Ahojte,
tak aby som trošku obnovil tému ... Moja skúsenosť so zlým štartom - Bravo II 1.4 66kw ... Plyn inštalovaný vo Zvolene ... následne roky trápenia so zlým studeným štartom ... kopec zbytočne utratených peňazí v LPG servise vo Zvolene za nekonečné nastavovanie LPG ... nikdy to štartovaniu nepomohlo. Následne po 3 rokoch návšteva servisu MP GAS - Hlohovec ... po opísaní problému v servise okamžite vedeli o čo ide a odporučili nastaviť spaľovanie smerom do mierne chudobnej zmesi. Nastavenie vykonali a od tej doby auto štartuje na brnk ako nové, za čo som nesmierne vďačný. Musím však napísať i to, že napriek tomu že s LPG bolo inštalované i domazávanie ventilov, po 100 000 km na LPG som musel riešiť podpálený výfukový ventil ... Toľko moja skúsenosť
tak aby som trošku obnovil tému ... Moja skúsenosť so zlým štartom - Bravo II 1.4 66kw ... Plyn inštalovaný vo Zvolene ... následne roky trápenia so zlým studeným štartom ... kopec zbytočne utratených peňazí v LPG servise vo Zvolene za nekonečné nastavovanie LPG ... nikdy to štartovaniu nepomohlo. Následne po 3 rokoch návšteva servisu MP GAS - Hlohovec ... po opísaní problému v servise okamžite vedeli o čo ide a odporučili nastaviť spaľovanie smerom do mierne chudobnej zmesi. Nastavenie vykonali a od tej doby auto štartuje na brnk ako nové, za čo som nesmierne vďačný. Musím však napísať i to, že napriek tomu že s LPG bolo inštalované i domazávanie ventilov, po 100 000 km na LPG som musel riešiť podpálený výfukový ventil ... Toľko moja skúsenosť
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných