Fiat Bravo 1.4 t-jet alebo 1.6 m-jet

Diskusia ohľadne vozidiel značky Fiat

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa markoimportauto »

Na Slovensku (ale aj "všude jinde ve světe, né jenom tu v Hošticích") by to robil kazdy, kto by pochopil aky je medzi tymi systemami obrovsky rozdiel pri sucasnej vedomosti, ze 2-nasobny rozdiel cien uz nejaky ten piatok neplati....s prizmurenim oka sa da povedat, ze ceny su skoro rovnake ako pri spickovom sequent plynna faza.
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

vies co, teraz zrovna sme robili sanie pre renolta, verzia benzin, vymenne vlozky verzia LPG, detto sme robili sanie pre GM , zase v jednej forme fabricky LPG vymennymi vlozkami,/ vyrobca sania mann hummel/, keby to bolo ako vravis, nemuseli by sme vymyslat, ako to na lise lahko vymenia :) a vyrobca riesit, kde napichnut dalsie vstreky lol

o cenu sa podel, to bude hodnotna informacia, sice pre majitelov drahsich a menej na diely dostupnych aut ako fijat :)
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
citronsk
Príspevky: 626
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa citronsk »

zdravim, po dlhsom uvazovani som sa rozhodol pre t-jet a teda som ho aj kupil.. samozrejme nepisem preto aby som tuto skutocnost oznamil.. skor by som chcel poprosit o radu s problemom, ktoremu mozno niektori aj tazko uveria... sam tomu celkom neverim.. mam problem s prevodovkou!!! auto kupene na SK, overenych 73 tis. km v servise kde bolo auto servisovane.. Problem je nasledovny.. najzretelnejsia vada je, ze prevodovka vydava divny zvuk na dvojke, ale iba pri pustenom plyne. (zvuk je podobny tomu ako ked sa autom na spiatocke cuva vyssou rychlostou). Jemne pisklavy zvuk pocut aj na volnobeh pri pustenej spojke, pri stlaceni spojky zvuk prestane. (podla jedneho z mechanikov spojkove lozisko). Najmenej pocutelny zvuk je valivy zvuk z prevodovky pri vyssej rychlosti bez ohladu na zaradeny stupen.. Tento zvuk som ja pripisoval 4 rocnym uz jemne popraskanym pneumatikam, no podla ineho mechanika je to prevodovka.. A teda huci pri vsetkych stupnoch.. Dvaja osloveni mechanici tvrdia ze najlepsie riesenie je kupa pouzitej prevodovky. No jednako ich nejako vela v ponuke nie je (toto je este v rieseni) a po dalsie historia co uz ma za sebou nebude znama... Rozmyslal som nad vymenou vsetkych lozisk (ak bude vada iba v loziskach) no obidvaja mechanici ma od toho vystrihali ze pri skladani, moze byt problem s vymedzenim lozisk, a pazvuky nemusia ustat, dokonca mozu byt este horsie.. Vas nazor? Dakujem
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

otazka je, toto si pri kupe nepocul ? :41c2:

sam som mal problem s loziskami v prevodovke na brave pri 65000km lol , aj som ti to pisal na prvej strane lol

mas sice inu prevodovku ako ja, ale cerstvo sa riesi podobny problem na CZ fiatfore :41c2:

chlapci dospeli k tomu, ze Tjet ma prevodovku od GM presnejsie typ M32...znamy svojimi problemami s kuzelovymi loziskami, nech sa paci studuj:

https://www.diagnostics.org.uk/2010/01/ ... -cdti-vxr/
http://youtu.be/4WTQLihcFWQ
http://youtu.be/Nv405TvgpyI
http://www.fiatforum.com/bravo/347377-m ... 150-a.html
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Zásada číslo jedna je - nekupujem maloobjemové [img]http://www.toonforum.co.uk/images/ranks/crap_icon.gif[/img] s výkonom vyšlahnutým do nebies.
Nedal si si poradiť, hnal si za čo najmladším ročníkom, aj za cenu nižšieho komfortu čo si sám spomenul a nad starším ročníkom s optimálnym motorom ktorý by si prerobil na LPG si ohrnul nos

Lacné nové auto = také kde sa šetrilo pri výrobe, čo sa prejaví časom na údržbe.
Kedy to ludia pochopíte ?
citronsk
Príspevky: 626
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa citronsk »

asi som dost dobre nepocuval... dakujem za linky, prestudujem to..
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

ivko toto neni o maloobjeme, moj pripad je o pouzitych nekvalitnych loziskach, Tjety su bohuzial o zlom navrhu prevodovky, co je vlastne horsi pripad...GM oznacuje skrinu M32, kodovo znamena do 320 Nm, co ziadny Tjet nema a aj tak odchadzaju loziska uz pri 30000 v extreme podla medzinarodneho fora...
rovnake skrine su cakomprask od zafiry, cez astru neviem kde vsade, vcetne dizlov :41c2:, nemal som do vcera o tomto probleme ponatie, kazdopadne bravo radit nikomu nebudem, aj ked to svoje si planujem nechat...

citronsk opravitelne to zjavne je, ale urcite to zoberie nejake peniaze..., udajne v 2010 robili reviziu a fiat ma ine loziska, kazdopadne neodporucam ignorovat, vezme to len horsi koniec a miesto jedneho loziska, bude uz bude na vyhodenie cela skrina, jak to lapi ozubene kola...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
citronsk
Príspevky: 626
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa citronsk »

bajo: ak pises o zlom navrhu prevodovky, znamena to ze aj ked vymenim vsetky loziska za nove, o 30 tis. neskor mozem cakat podobny problem, alebo tie nove loziska po revizii uz problem riesia...?
zaujimave ze na rovnakych loziskach niekto spravi 300 tis. km a iny ani 100..

dik
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

rozhodne netreba menit vsetky loziska, ale len chytene diely a hlavne si potvrdit, ze je naozaj tento problem :41c2:, rozhodne nahradit novsim typom, bezdovodne ho nezacali davat...skor je chrapunstvo, ze su tieto veci neni priznane a riesene oficialne...

30000 je uplny extrem, cerpam len z tych linkov, ktore som poslal, tazko povedat, ci sa ten problem zopakuje, rozhodne vidim velke riziko v kupovani jazdenej skrine, bez moznosti odskusania, zrovna moze mat tu istu chybu :3c90:

s tym najazdom som si to tiez vsimol, aj 300 000 kusy Tjetov existuju, preco jednemu vydrzi 30-klakne a druhemu 300-neklakne ?, pripisal by som to rezimu pouzitia, udajne je problem v podtacani na 5. a 6. kvalte...ale toto ber prosim s rezervou od internetoveho diskutera lol

hlavne nez zacnes cokolvek riesit, zacni z dobreho konca, nech to chyti do ruky majster :41c2:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

bajo777 : tak ako píšeš, to nie je o objeme ale o výške ceny nového auta.
Skrátka výrobné náklady tlačili nadol trebárs aj použitím jedného typu prevodovky, ktorá asi nie je dostatočne dimenzovaná pre každú motorizáciu. Im to ale na záruku stačilo, po jej skončení to kvalifikujú ako nesprávne používanie a problém je vyriešený

PS : opraviť, predať a kúpiť niečo kľudne staršie, najmladší ročník nie je zárukou spoľahlivosti !!! A to si akože kupoval overené auto !!!
Ale to som už písal na začiatku
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

ivko nesuhlasim, mal som ovela lacnejsie auta - dve punta a jednickovu pandu, co ma miesto pristrojovky handru a o prevodovke som nechyroval a ani o motore :41c2:, toto je chyba v konstrukcii, lebo urobit vec spravne, by stalo tolko isto, ako toto :41c2:

mam zacat vyberat drahe - pruserove auta z klobuka ? mozme zacat muranom s 3,5 litrom, ked chces aj japonca aj drahe aj velky objem... :41c2:

veci sa daju robit dobre a zle o tom to je...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

bajo777 : Staré Punto bolo možno "škaredé" vnútri, ale asi poctivejšie vyrobené lebo pri jeho výrobe sa nepísal rok 2010...

Prečo zrovna Murano? Ja som mu odporučil Focus II 2.0i, Civic 1.8i, mám dojem že aj Megane 1.6i...

Reakcia bola doslova že kľudne oželie kúsok komfortu len aby neklesol pod "určitý" ročník a dopadlo to tak že oželel nie len komfort ale aj kvalitu.

Ja by som mal normálne strach tú prevodovku otvoriť aby na mňa náhodou nepozerali kolečká ako z "Pioniera 21"

Mohol si kúpiť Peugeot 406 2.0i za 2500€, ano je to starý šerbel, ale vozil by sa jak pán a stačilo by robiť len základnú údržbu a tankovať benzín
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

nech sa tu nezamotame vo filozofii, ivko mas svoj kus pravdy, ale svet by bol prilis krasny, keby drahe = dobre a lacne = zle, neni to take jednoduche bohuzial...

pre citrona, aby si mal predstavu o ramcovej ceny opravy, tak lozisko stoji radovo 50e, neriesme ci 30 alebo 60, ako ktore, komplet by sa ta oprava mohla hybat cca 500e, postavis auto, beres hotove, samozrejme mozes sa do toho pustit aj sam, aspon demontaz prevodovky neni nezvladnutelna vec...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
citronsk
Príspevky: 626
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa citronsk »

bajo: ceny lozisk som zistoval, vo fiate sa pohybuju cca okolo 50 eur za kus.. dam ju vybrat von, nasiel som firmu ktora robi repas, tak snad s tym pohnu, davaju 12. mes. zaruku.. dam vediet.. dik este raz za tie linky, vdaka nim som sa pohol o krok dopredu..
citronsk
Príspevky: 626
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa citronsk »

update... :) prevodovka je po oprave.. vymena 6 lozisk.. zatial som presiel s autom 700km. Na dvojke je prevodovka ticho, neziaduci zvuk zatial nepocujem, aj celkovo hluk prevodovky by mal byt prec, len teraz sa to o nieco horsie pocuva, kedze su uz na aute zimne gumy. To co mohlo suvisiet s poruchou prevodovky mohol byt rozbity zotrvacnik, takze sa menila aj spojka komplet.. Z opravy poslali aj povodne loziska z prevodovky, len narychlo som pozrel tri z nich, obaly boli v poriadku ale na dvoch boli vypadane valceky, teda valceky lozisk nemali hladky povrch ale drsny a boli v nich ake keby dierky/strbiny..

Návrat na "Fiat fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných