Fiat Bravo 1.4 t-jet alebo 1.6 m-jet
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1596
- Dátum registrácie: 12.05.2008 18:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
suhlasim s ivkom, do tej miery, ze prevadzkovat pri velkom zatazeni s LPG silno dopovany maly objem neni dobry napad...cize povedzme rovno ostetrit u plynara nastavenim automaticky do benzinu nad 4000 rpm, pripadne prepnut do benzinu manualne pokial je treba nakladat mu dlhsiu dobu...aj tak ale 110kW nikto nepotrebuje 99,99% casu v premavke, cize zasadneho problemu nevidim
inac zrovna u nizsie spomenutych japoncov, fordu som si neni celkom isty vhodnostou montaze LPG , treba si pozistovat veci vopred, trebars prins zoznam problemovych motorizacii, pripadne skusena montazna dielna by mala vediet, aj ked je mozne, ze ta sa preventivne prikyje nejakym systemom primazavania ventilov, co urcite ale neni zaruka nicoho , sofer to ma v rukach viac, resp. kvalita ventilov a sediel, ale aj kvalita/nekvalita LPG obzvlast v nasich koncinach...
inac zrovna u nizsie spomenutych japoncov, fordu som si neni celkom isty vhodnostou montaze LPG , treba si pozistovat veci vopred, trebars prins zoznam problemovych motorizacii, pripadne skusena montazna dielna by mala vediet, aj ked je mozne, ze ta sa preventivne prikyje nejakym systemom primazavania ventilov, co urcite ale neni zaruka nicoho , sofer to ma v rukach viac, resp. kvalita ventilov a sediel, ale aj kvalita/nekvalita LPG obzvlast v nasich koncinach...
-
- Príspevky: 626
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22 Zdieľať na Facebook
je super ze existuju alternativy, po ktorych by sa dalo siahnut, to vsak samozrejme iba v pripade ak by boli realne aj nejake v ponuke..
civic je v ponuke jeden kus r. 2010 zial nad moj limit, ponuky r. 2009 tiez nic moc..
ford focus 2.0i - jeden kus, LPG 194 tis.km (auto jazdene s LPG kupovat nechcem)
bmw - ani som o tejto znacke nerozmyslal, ale tusim servis a ND bude o dost drahsi ako u fiata..
mazda 3 2.0i - ziadna v ponuke od r. 2009
takze i nadalej mi zostali dve alternativy 1.4 t-jet a 1.6 mjet.. pravdovu je ze ak 1.4 tjet jazdi pri rozumnej jazde kratke trasy za 8 litrov, to urcite dokaze aj mazda 2.0i a odpadaju problemy s turbom a nizkym objemom, ale...
civic je v ponuke jeden kus r. 2010 zial nad moj limit, ponuky r. 2009 tiez nic moc..
ford focus 2.0i - jeden kus, LPG 194 tis.km (auto jazdene s LPG kupovat nechcem)
bmw - ani som o tejto znacke nerozmyslal, ale tusim servis a ND bude o dost drahsi ako u fiata..
mazda 3 2.0i - ziadna v ponuke od r. 2009
takze i nadalej mi zostali dve alternativy 1.4 t-jet a 1.6 mjet.. pravdovu je ze ak 1.4 tjet jazdi pri rozumnej jazde kratke trasy za 8 litrov, to urcite dokaze aj mazda 2.0i a odpadaju problemy s turbom a nizkym objemom, ale...
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Nikdy nerozumiem požiadavke na určitý ročník a novšie...
Trebárs zrovna tá Mazda 3 je v tých rokoch taká prelomová, kedy je už aj nový model. Ročník by som riešil podla auta individuálne, je snád jedno ked ma uspokojí staršia Mazda 3 či to bude 2009, alebo 2007.
Respektíve zohladnujem aj velkosť aj výbavu auta. U teba to vyzerá že sa ženieš za každú cenu za čo najmladším autom. Ty si sa skrátka "upol" na to že Bravo 2009 kúpiš za +-6200€ a teraz nechceš ustúpiť požiadavke ročníku, respektíve prekročiť cenu.
Poviem ti to na rovinu v Brave som sa nikdy neviezol, ale "Bajo" tu spomínal že to je priestorovo +- ako Grande Punto, ak si dobre spomínam a tu mi už behajú zimomriavky ohladne komfortu !!! Lacné autá nie sú komfortné !!!
Čiže ja by som pekne krásne okakal to že môžem mať auto "XY" rv 2009, ked nie je komfortné, kludne uberiem z ročníka ale budem mať auto "AB" a o niečo viac komfortu
Ak by stačil menší objem, tak kludne Megane 1.6 16V ten s LPG nemá problém a verím že je komfortnejší ako Bravo, nemá síce 110kW ale k tomu som sa vyjadril už vyššie, malý turbo benzín s LPG ani zadarmo, a u mna ani bez toho LPG. Neverím že tieto oturbené malobjemové autá nebudú robiť problémy
Trebárs zrovna tá Mazda 3 je v tých rokoch taká prelomová, kedy je už aj nový model. Ročník by som riešil podla auta individuálne, je snád jedno ked ma uspokojí staršia Mazda 3 či to bude 2009, alebo 2007.
Respektíve zohladnujem aj velkosť aj výbavu auta. U teba to vyzerá že sa ženieš za každú cenu za čo najmladším autom. Ty si sa skrátka "upol" na to že Bravo 2009 kúpiš za +-6200€ a teraz nechceš ustúpiť požiadavke ročníku, respektíve prekročiť cenu.
Poviem ti to na rovinu v Brave som sa nikdy neviezol, ale "Bajo" tu spomínal že to je priestorovo +- ako Grande Punto, ak si dobre spomínam a tu mi už behajú zimomriavky ohladne komfortu !!! Lacné autá nie sú komfortné !!!
Čiže ja by som pekne krásne okakal to že môžem mať auto "XY" rv 2009, ked nie je komfortné, kludne uberiem z ročníka ale budem mať auto "AB" a o niečo viac komfortu
Ak by stačil menší objem, tak kludne Megane 1.6 16V ten s LPG nemá problém a verím že je komfortnejší ako Bravo, nemá síce 110kW ale k tomu som sa vyjadril už vyššie, malý turbo benzín s LPG ani zadarmo, a u mna ani bez toho LPG. Neverím že tieto oturbené malobjemové autá nebudú robiť problémy
-
- Príspevky: 626
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22 Zdieľať na Facebook
T-jet sa montuje od r. 2007, keby si nim boli vazne problemy, uz by toho boli plne vsetky fora.. napr. 1.2 tsi je o dost mladsi motor a dalej to uz pozname..
atmosferu pod 1.8 urcite nekupim, na jednej 1.6 75kw, som jazdil a tomu motoru teda dialnice nevonaju vobec, a teda motory s krutiacim momentom 110NM a pod. nemam zaujem... to ozeliem radsej 300 euro za opravu turba u tej 1.4-ky.. a ako som pisal vyssie LPG pre mna nie je alternativou z uz spomenutych dovodov.. a k tym rocnikom ano 2010 je podmienkou aj za cenu horsieho komfortu ci nizsieho stupna vybavy...
vdaka vsetkym za prispevky..
atmosferu pod 1.8 urcite nekupim, na jednej 1.6 75kw, som jazdil a tomu motoru teda dialnice nevonaju vobec, a teda motory s krutiacim momentom 110NM a pod. nemam zaujem... to ozeliem radsej 300 euro za opravu turba u tej 1.4-ky.. a ako som pisal vyssie LPG pre mna nie je alternativou z uz spomenutych dovodov.. a k tym rocnikom ano 2010 je podmienkou aj za cenu horsieho komfortu ci nizsieho stupna vybavy...
vdaka vsetkym za prispevky..
-
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 06.12.2012 14:22
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Je fakt, že istota je si pozrieť autá, ktoré nemajú problém s LPG. Japonské autá nie sú myslím práve najlepšou voľbou na prerábku. Čo tak čítam sedlá ventilov dosť trpia a nie sú na to stavané. Flash lube nemusí veľmi tomu pomocť.
Máme prerobené auto na plyn jedná sa o motor 1.4 MPI od Renaultu a krátko po prerobení na plyn sa prepálil ventil na 4. valci. Odvtedy pre dobrý pocit pridávame aditívum pre ochranu ventilov.(Pochybujem, že to reálne pomáha), ale po 80 000 km stále bez problému. Tento problém mali viacerí nie len ja.
V skratke každé auto, ktoré má preplňovanie má o potencionálny problém naviac.
citronsk:
Nech si vyberieš už ktorýkoľvek z týchto motorov tak hlavne netreba zabúdať na dochladzovanie turba po dlhších trasách, nenakladať tomu, keď je studený motor, neflákať to s údržbou, výmenami oleja atď. môžeš tomu autu len pomôcť. V prípade T-Jetu sa spotreba veľmi odvíja od jazdného režimu.
Máme prerobené auto na plyn jedná sa o motor 1.4 MPI od Renaultu a krátko po prerobení na plyn sa prepálil ventil na 4. valci. Odvtedy pre dobrý pocit pridávame aditívum pre ochranu ventilov.(Pochybujem, že to reálne pomáha), ale po 80 000 km stále bez problému. Tento problém mali viacerí nie len ja.
V skratke každé auto, ktoré má preplňovanie má o potencionálny problém naviac.
citronsk:
Nech si vyberieš už ktorýkoľvek z týchto motorov tak hlavne netreba zabúdať na dochladzovanie turba po dlhších trasách, nenakladať tomu, keď je studený motor, neflákať to s údržbou, výmenami oleja atď. môžeš tomu autu len pomôcť. V prípade T-Jetu sa spotreba veľmi odvíja od jazdného režimu.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
bravo2 co sa tyka priestoru atd:
vpredu uplna pohoda vo vsetkych smeroch, vzadu pozdlz su aj vacsie auta , ale na SK je standart oktavia ako vyhlasene rodinne auto, ktora je vzadu daleko horsie natom , naopak na sirku neviem ktore auto v C - triede ponukne tak vela, 150cm sirky , tolko ma passat ??, co znamena 2 detske sedacky vedla seba + jedno cele sedadlo volne, takto obcas jazdim, samozrejme ze nie 2000km trasu...
kufor 400 litrov, celkom dost na hatchback , odviezol aj kocik aj veci na dovolenku pre rodinu, samozrejme bez pastek a basy piva , ku komfortu podvozka, asi tolko, toto auto casto kupuju chlapci a montuju tam 18,19" kola, ich lutujem...mam 15" 195/65 balony, kaslem na image , k jazdnym vlastnostiam ? obavam sa, ze moje auto vzhladom na zakladnu motorizaciu do limitu tazko dostanem, podvozok je daleko daleko lepsi ako motor ! trocha technicky ked sa nato pozriem, tak velebena technika viacprvkovych naprav bola v brazilii /najvacsi trh fiatu na svete/ dana do porovnavacieho testu, konkretne fokus vs. bravo neobstalo vobec zle, zmerane sily prenesene zadnou napravou boli uplne rovnake, cerpam od brazilskeho aktivneho clena z fiatfora.com...
grande punto nemozem porovnavat s bravom, urcite som to nikdy ani nerobil, nakolko som ho nemal, len jednickove a dvojkove punto, sice som sa v nom viezol, ale len chvilu na sedadle spolujazdca, co mozem porovnat je kufor, na grande asi polovicny s bravom...celkovo neviem k comu je porovnanie s o triedu mensim vozom...treba si uvedomit, ze bravo1 a bravo2 nemaju spolocne zhola nic, prvy voz koncernu fiat na novej platforme, bolo stilo, na tomto zaklade stoji aj bravo2, z velkej casti su to rovnake auta, bravo2 je vacsie ako stilo 5D, verzia kombi samozrejme neexistuje...z rovnakeho zakladu vyrastla delta3, giulietta, dodge dart a pre cinsky trh sa dodava sedan fiat viaggio...
uprimne keby som mal dnes dilemu, tak najlepsie bravo2 je aj tak delta3 , jediny obmedzujuci parameter - pozdlzne miesto vzadu natiahnute na uroven snad superba ?, posuvne + naklapacie zadne sedadla , s tjetom ? vymenim hned teraz, rocnik ma nezaujima
vpredu uplna pohoda vo vsetkych smeroch, vzadu pozdlz su aj vacsie auta , ale na SK je standart oktavia ako vyhlasene rodinne auto, ktora je vzadu daleko horsie natom , naopak na sirku neviem ktore auto v C - triede ponukne tak vela, 150cm sirky , tolko ma passat ??, co znamena 2 detske sedacky vedla seba + jedno cele sedadlo volne, takto obcas jazdim, samozrejme ze nie 2000km trasu...
kufor 400 litrov, celkom dost na hatchback , odviezol aj kocik aj veci na dovolenku pre rodinu, samozrejme bez pastek a basy piva , ku komfortu podvozka, asi tolko, toto auto casto kupuju chlapci a montuju tam 18,19" kola, ich lutujem...mam 15" 195/65 balony, kaslem na image , k jazdnym vlastnostiam ? obavam sa, ze moje auto vzhladom na zakladnu motorizaciu do limitu tazko dostanem, podvozok je daleko daleko lepsi ako motor ! trocha technicky ked sa nato pozriem, tak velebena technika viacprvkovych naprav bola v brazilii /najvacsi trh fiatu na svete/ dana do porovnavacieho testu, konkretne fokus vs. bravo neobstalo vobec zle, zmerane sily prenesene zadnou napravou boli uplne rovnake, cerpam od brazilskeho aktivneho clena z fiatfora.com...
grande punto nemozem porovnavat s bravom, urcite som to nikdy ani nerobil, nakolko som ho nemal, len jednickove a dvojkove punto, sice som sa v nom viezol, ale len chvilu na sedadle spolujazdca, co mozem porovnat je kufor, na grande asi polovicny s bravom...celkovo neviem k comu je porovnanie s o triedu mensim vozom...treba si uvedomit, ze bravo1 a bravo2 nemaju spolocne zhola nic, prvy voz koncernu fiat na novej platforme, bolo stilo, na tomto zaklade stoji aj bravo2, z velkej casti su to rovnake auta, bravo2 je vacsie ako stilo 5D, verzia kombi samozrejme neexistuje...z rovnakeho zakladu vyrastla delta3, giulietta, dodge dart a pre cinsky trh sa dodava sedan fiat viaggio...
uprimne keby som mal dnes dilemu, tak najlepsie bravo2 je aj tak delta3 , jediny obmedzujuci parameter - pozdlzne miesto vzadu natiahnute na uroven snad superba ?, posuvne + naklapacie zadne sedadla , s tjetom ? vymenim hned teraz, rocnik ma nezaujima
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Zdá sa, že ešte stále nikto ani netuší, aký obrovský rozdiel je v LPG systémoch:
konkrétne medzi tzv. plynnou fázou (to sú bežné systémy) a tzv. kvapalnou fázou
Ak by ste sa trochu zamysleli nad spôsobom vstrekovania a spaľovania pôvodného benzínového paliva (teda najmä nad fyzikálnym procesom), tak by ste veľmi ľahko prišli na to, že kvapalná fáza LPG je fyzikálnymi parametrami prakticky totožná s pôvodným (benzínovým) vstrekovaním a spaľovaním. To znamená, že jej inštaláciou sa de facto kopírujú predpoklady životnosti a opotrebenia spaľovacích komponentov motora, ktoré boli výrobcom konštrukčne prispôsobené benzínu. Plynná fáza je už totiž dosť nad týmito limitmi (pokial nie sú špeciálne od výrobcu posilnené isté motorové komponenty, aby tieto nadlimitné hodnoty zvládali dlhšie ako bežné - takéto vozidlá sa zvyknú označovať ako BIFUEL a pod.)
Inak výraz "dosť ma odrádza spotreba" (slovo skoro bez výnimky vždy uvedené, keď niekto pred kúpou porovnáva benzínové a dieselové motorizácie) mi spôsobuje alergické reakcie a tik v oku
Typické primárne (a aj dosť primitívne krátkozraké zároveň) porovnávanie bez uvedomenia si sústavne omieľaných faktov, že pri porovnávaní celkových prevázdkových nákladov treba vziať do úvahy predovšetkým tie sekundárne (servis, poruchy, zákernosti, konštrukčné slabiny...)
Tie sú taktiež veľmi dobre známe, ale máloktorý kupujúci si ich chce reálne priznať a zaoberať sa nimi. Ono by to už bolo totiž asi o trochu prácnejšie ako iba obyčajné primitívne porovnávanie spotreby daných motorizácii - ideálne vyčítkané niekde od nejakých anonymných vypisovačov na nejakom internetíkovom fóre, kde nie je tým pádom možné zaručiť ani len objektivitu informácii...
Ale taká už je jednoducho dnešná doba:
je jednoduchšie "ťuk na link" ako zájsť do knižnice a preštudovať si tlačenú odbornú literatúru. Nikoho pri tom "ťukaní" pritom netrápi, že tie informácie (ktorých sa následne tak horúčkovito držíte ako nejakej Biblie ), mohlo napísať nejaké unudené decko, prípadne mamička na materskej, ktorá nemá do čoho pichnúť...
konkrétne medzi tzv. plynnou fázou (to sú bežné systémy) a tzv. kvapalnou fázou
Ak by ste sa trochu zamysleli nad spôsobom vstrekovania a spaľovania pôvodného benzínového paliva (teda najmä nad fyzikálnym procesom), tak by ste veľmi ľahko prišli na to, že kvapalná fáza LPG je fyzikálnymi parametrami prakticky totožná s pôvodným (benzínovým) vstrekovaním a spaľovaním. To znamená, že jej inštaláciou sa de facto kopírujú predpoklady životnosti a opotrebenia spaľovacích komponentov motora, ktoré boli výrobcom konštrukčne prispôsobené benzínu. Plynná fáza je už totiž dosť nad týmito limitmi (pokial nie sú špeciálne od výrobcu posilnené isté motorové komponenty, aby tieto nadlimitné hodnoty zvládali dlhšie ako bežné - takéto vozidlá sa zvyknú označovať ako BIFUEL a pod.)
Inak výraz "dosť ma odrádza spotreba" (slovo skoro bez výnimky vždy uvedené, keď niekto pred kúpou porovnáva benzínové a dieselové motorizácie) mi spôsobuje alergické reakcie a tik v oku
Typické primárne (a aj dosť primitívne krátkozraké zároveň) porovnávanie bez uvedomenia si sústavne omieľaných faktov, že pri porovnávaní celkových prevázdkových nákladov treba vziať do úvahy predovšetkým tie sekundárne (servis, poruchy, zákernosti, konštrukčné slabiny...)
Tie sú taktiež veľmi dobre známe, ale máloktorý kupujúci si ich chce reálne priznať a zaoberať sa nimi. Ono by to už bolo totiž asi o trochu prácnejšie ako iba obyčajné primitívne porovnávanie spotreby daných motorizácii - ideálne vyčítkané niekde od nejakých anonymných vypisovačov na nejakom internetíkovom fóre, kde nie je tým pádom možné zaručiť ani len objektivitu informácii...
Ale taká už je jednoducho dnešná doba:
je jednoduchšie "ťuk na link" ako zájsť do knižnice a preštudovať si tlačenú odbornú literatúru. Nikoho pri tom "ťukaní" pritom netrápi, že tie informácie (ktorých sa následne tak horúčkovito držíte ako nejakej Biblie ), mohlo napísať nejaké unudené decko, prípadne mamička na materskej, ktorá nemá do čoho pichnúť...
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
marko a naco riesis kvapalnu fazu ?
tjet neni priamovstrek
mimochodom cele priamovstrekove benziny prinasaju kopec problemov znamych z dizlov, navyse boli tu nedavno fotky ecoboostu - nakarbonovanych sacich ventilov a to pri prevadzke na benzin !
dalsia vec, LPG ma zmysel pri nejakej normalnej navratnosti, pokial spickovy sekvencny plyn je na urovni 1300e, co dava navratnost pri takomto brave 40000km, je unosne cakat 80000 aby sa mi len zaplatila prestavba ?
ja som ten plyn nejako zvlast nepotreboval,ale na zaklade tohoto fora som sa rozhodol na takyto experiment, zatial som v celku spokojny po roku a pol, investicia je skoro naspat, z hladiska uzivatela to neni uplne bezproblemove jazdenie, naucil som sa o zivotnosti benzinu nieco, ale do buducna nevidim zatial problem mat dalsi voz s plynom...
keby u nas pribudla moznost tankovat E85, radsej by som ale isiel touto cestou...
tjet neni priamovstrek
mimochodom cele priamovstrekove benziny prinasaju kopec problemov znamych z dizlov, navyse boli tu nedavno fotky ecoboostu - nakarbonovanych sacich ventilov a to pri prevadzke na benzin !
dalsia vec, LPG ma zmysel pri nejakej normalnej navratnosti, pokial spickovy sekvencny plyn je na urovni 1300e, co dava navratnost pri takomto brave 40000km, je unosne cakat 80000 aby sa mi len zaplatila prestavba ?
ja som ten plyn nejako zvlast nepotreboval,ale na zaklade tohoto fora som sa rozhodol na takyto experiment, zatial som v celku spokojny po roku a pol, investicia je skoro naspat, z hladiska uzivatela to neni uplne bezproblemove jazdenie, naucil som sa o zivotnosti benzinu nieco, ale do buducna nevidim zatial problem mat dalsi voz s plynom...
keby u nas pribudla moznost tankovat E85, radsej by som ale isiel touto cestou...
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Ze vobec minam cas pisanim hodnotnych informacii... idem si radsej lahnut
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Príspevky: 626
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
To si ma teraz pobavil...teda ak mam byt ja ten urazeny ovsem.
Ak to chces po lopate: vobec si nepochopil (a zjavne zatial ani nikto iny), co som napisal. Evidentne nemas ani sajn.
Kvapalna faza LPG s priamym vstrekom benzinu nijako nesuvisi (aj ked zhodou okolnosti to bude asi jedina cesta do buducnosti pre tieto motory). Miesas jablka s hruskami
Na druhej strane mas spravne vycitane informacie o probleme priamovstrekovaho benzinu...to ale nie je na teme dna
Ale zase na tej opat dalsej strane tie tvoje prepocty o navratnosti opat vychadzaju z obmedzeneho vnimania, sustredeneho iba na maloobjemovy Fiat...staci totiz trosku pridat na kubature, vahe aj koncepcii pohonu a by si videl akou raketovou rychlostou sa odrazu naklady na konverziu vratia...ja som totiz nikdy nepovedal (ani teraz nie), ze prestavba na LPG je automaticky racionalna bez vynimky...
Ak to chces po lopate: vobec si nepochopil (a zjavne zatial ani nikto iny), co som napisal. Evidentne nemas ani sajn.
Kvapalna faza LPG s priamym vstrekom benzinu nijako nesuvisi (aj ked zhodou okolnosti to bude asi jedina cesta do buducnosti pre tieto motory). Miesas jablka s hruskami
Na druhej strane mas spravne vycitane informacie o probleme priamovstrekovaho benzinu...to ale nie je na teme dna
Ale zase na tej opat dalsej strane tie tvoje prepocty o navratnosti opat vychadzaju z obmedzeneho vnimania, sustredeneho iba na maloobjemovy Fiat...staci totiz trosku pridat na kubature, vahe aj koncepcii pohonu a by si videl akou raketovou rychlostou sa odrazu naklady na konverziu vratia...ja som totiz nikdy nepovedal (ani teraz nie), ze prestavba na LPG je automaticky racionalna bez vynimky...
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
mne je jasne, ze sa to spravit aj pri nepriamovstreku, ale kto by to robil na slovensku pri 2x vyssej cene prestavby ???
riesi sa bravo2 tjet, tak zato som prispel, ze sa to zvrtlo na LPG, no mam zhodou okolnosti aj ten, co je problem ?
mimochodom, u alfy a fiata nenajdes problematicky motor v databaze prins, zrejme preto, ze 30% benzinakov na domacom trhu su sporaky a zrovna by im nepomohlo montovat citlive diely co nevydrzia...
riesi sa bravo2 tjet, tak zato som prispel, ze sa to zvrtlo na LPG, no mam zhodou okolnosti aj ten, co je problem ?
mimochodom, u alfy a fiata nenajdes problematicky motor v databaze prins, zrejme preto, ze 30% benzinakov na domacom trhu su sporaky a zrovna by im nepomohlo montovat citlive diely co nevydrzia...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných