Fiat Bravo 1.4T 16V
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 138
- Dátum registrácie: 06.11.2007 23:22 Zdieľať na Facebook
Fiat Bravo 1.4T 16V
Zdravím majstrov.
Chcel by som poprosiť niekoho znalého o schému zapojenia motor menežmentu tohto motora. Potrebujem premerať vodiče od zapaľovacích jednotiek 1 až 4 valca smerom k ECU. Sú tam tuším tri vodiče.
Bohužiaľ nemám teraz textu,tá by my pomohla. Potrebujem to premerať poprípade to napojím na osciloskop. Ak by niekto mal tak poprosím aj merané hodnoty . Poprípade my to poslal na SZ .
Ďakujem.
Fiat Bravo 1.4T 16V 110kW IČM: 198A1000 r.v 11/2007
Chcel by som poprosiť niekoho znalého o schému zapojenia motor menežmentu tohto motora. Potrebujem premerať vodiče od zapaľovacích jednotiek 1 až 4 valca smerom k ECU. Sú tam tuším tri vodiče.
Bohužiaľ nemám teraz textu,tá by my pomohla. Potrebujem to premerať poprípade to napojím na osciloskop. Ak by niekto mal tak poprosím aj merané hodnoty . Poprípade my to poslal na SZ .
Ďakujem.
Fiat Bravo 1.4T 16V 110kW IČM: 198A1000 r.v 11/2007
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 138
- Dátum registrácie: 06.11.2007 23:22 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 502
- Dátum registrácie: 17.02.2016 17:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 138
- Dátum registrácie: 06.11.2007 23:22 Zdieľať na Facebook
Jedná sa o zapaľovacie jednotky. Diagnostika ukázala pouruchu zapal. modulu na 4 valci. Svietila aj oranž,kontrolka emisie . Motorom cuká a nejde do výkonu. Vymenili všetky zap. moduly a stále problém pretrváva. Po vymazaní chýb už sa ale pôvodná chyba neobjavý .
To som nerobil ja, s tým za mňou prišiel . Dá sa s tým chodiť ale trhá motorom .
Ja typujem váhu vzduch, EGR alebo niečo okolo turba poprípade ulomené vodiče.
Ale najprv si musím pripraviť schému aby som niečo aj vedel zmerať.
Dám vedieť ak to pomerám.
Každopádne vďaka za schému. Len musím ešte urobiť niečo s ISO súborom.
To som nerobil ja, s tým za mňou prišiel . Dá sa s tým chodiť ale trhá motorom .
Ja typujem váhu vzduch, EGR alebo niečo okolo turba poprípade ulomené vodiče.
Ale najprv si musím pripraviť schému aby som niečo aj vedel zmerať.
Dám vedieť ak to pomerám.
Každopádne vďaka za schému. Len musím ešte urobiť niečo s ISO súborom.
-
- Príspevky: 130
- Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
- Bydlisko: NMnV Zdieľať na Facebook
Napisem par poznatkov, nakolko vlastnim tento motor, sice slabsiu 88kw verziu, ale okrem vaciek a turba je to ten isty motor a tiez som riesil trhanie motorom.
Ak pamat zavad pise "chyba zapalovacej cievky", moze to sposobovat hned niekolko pricin: podpalene ventily, poskodene tesnenie pod hlavou, zla sviecka, zly zapalovaci modul.
Tento motor nema EGR ventil. Co sa tyka vahy vzduchu - su tu 2 senzory MAP..Jeden priamo v sacom potrubi, ktory zaroven meria aj teplotu nasavaneho vzduchu, druhy meria tlak turba.
Jednoducha diagnostika - vymaz vsetky chyby z RJ, odpoj konektor z cidla tlaku turba a chod sa previezt. Motor pojde len do 3000 ot., bude lenivy, ale ak nebude trhat a priebeh narastu otacok bude ok, je to jasne...
Treba si uvedomit, ze 110kw z 1.4T bez priameho vstrekovania vyzaduje perfektnu zapalovaciu sustavu a dobre palivo. Tieto motory su na tieto veci veeeelmi citlive.
Pises, ze boli vymenene vsetky zapalovacie moduly..Ak neboli vsetky 4 NOVE, tak ako keby si nic nevymenil..Dalej sa treba pozriet na sviecky..Zistit, kedy boli naposledy menene. Ak maju za sebou cca 60 000 km, hned vymenit. Samozrejme, vymenit len za take, ake predpisuje vyrobca. Ziadne NAHRADY.
Vsetky uvedene vymeny treba urobit vtedy, ak po odpojeni cidla tlaku turba ide motor hladko a netrha. Ak trha aj po odpojeni, je pricina ina.
Ale o tom mozeme popisat, az ked sa vyskusa popisany postup.
Posli mi do SS tvoj mail..Ak budes nieco potrebovt do buducna,mam vsetky technicke dokumentacie od tohoto motora..Postupy, schemy, obrazky.....
Ak pamat zavad pise "chyba zapalovacej cievky", moze to sposobovat hned niekolko pricin: podpalene ventily, poskodene tesnenie pod hlavou, zla sviecka, zly zapalovaci modul.
Tento motor nema EGR ventil. Co sa tyka vahy vzduchu - su tu 2 senzory MAP..Jeden priamo v sacom potrubi, ktory zaroven meria aj teplotu nasavaneho vzduchu, druhy meria tlak turba.
Jednoducha diagnostika - vymaz vsetky chyby z RJ, odpoj konektor z cidla tlaku turba a chod sa previezt. Motor pojde len do 3000 ot., bude lenivy, ale ak nebude trhat a priebeh narastu otacok bude ok, je to jasne...
Treba si uvedomit, ze 110kw z 1.4T bez priameho vstrekovania vyzaduje perfektnu zapalovaciu sustavu a dobre palivo. Tieto motory su na tieto veci veeeelmi citlive.
Pises, ze boli vymenene vsetky zapalovacie moduly..Ak neboli vsetky 4 NOVE, tak ako keby si nic nevymenil..Dalej sa treba pozriet na sviecky..Zistit, kedy boli naposledy menene. Ak maju za sebou cca 60 000 km, hned vymenit. Samozrejme, vymenit len za take, ake predpisuje vyrobca. Ziadne NAHRADY.
Vsetky uvedene vymeny treba urobit vtedy, ak po odpojeni cidla tlaku turba ide motor hladko a netrha. Ak trha aj po odpojeni, je pricina ina.
Ale o tom mozeme popisat, az ked sa vyskusa popisany postup.
Posli mi do SS tvoj mail..Ak budes nieco potrebovt do buducna,mam vsetky technicke dokumentacie od tohoto motora..Postupy, schemy, obrazky.....
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 138
- Dátum registrácie: 06.11.2007 23:22 Zdieľať na Facebook
Ďakujem páni za radu a aj za dokumentáciu. E-Learn k Fiatu ešte študujem. Zapaľovacie moduly sú NGK a všetky nové. Sviečky nové NGK. Filtre palivo vzduch sú údajne čisté a nové. Ostatné preskúmam,len nebol ešte čas. Čo ešte zistím a dám vedieť ako náhle sa my bude dať.
Ěšte raz vďaka za vašu pomoc vážim si to. Je fajn že sú tu taký skvelý a ochotný ľudia.
Ěšte raz vďaka za vašu pomoc vážim si to. Je fajn že sú tu taký skvelý a ochotný ľudia.
-
- Príspevky: 130
- Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
- Bydlisko: NMnV Zdieľať na Facebook
OK. Zisti co najviac a posunieme sa dalej. Mam nachystanych par dalsich veci..Inak klasicky palivovy filter to nema..Nieco, co sa na filter podoba je integrovane v palivovom cerpadle. Sviecky dufam iridiove.
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných