Fiat Brava - neštartuje
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 21.03.2009 22:02 Zdieľať na Facebook
Fiat Brava - neštartuje
Ahojte ,
potrebujem radu motor počas jazdy zhasol a už nejde naštartovať jedná sa o Fiat Brava 1.4 12V 59Kw benzin (182.BA)r.1998.
auto pekne točí ale nechytí...(nemá palivo )
Pokiaľ mu streknem štartovací sprej tak motor chytí na chvíľku.
Je to jednobodové nepriame vstrekovanie.
Palivo do vstrekovača ide ale ten nevstrekuje.Napájanie a kostru má...Kúpil som použitú celú škrtiacu klapku aj zo vstrekovačom(kedže neišlo vytiahnuť samotný vstrekovač) ale aj tak nenaskočilo.je možné že aj ten bol vadný ,nameral som naňom 6.7ohmov.
Otázka: koľko ohmov ma mat dobrý vstrekovač ?Alebo aký iný probélm by to mohol byť?...kedže samotný nový vstrekovač stojí okolo 200e tak si chcem byt istý že je na vine..
Skontroloval som : palivové čerpadlo podáva ,iskru dáva ,sviečky ok ,rozvody ok ,snímač kľuky nový,akumulátor nový, diagnostika nevypisuje žiadnu chybu,ukostrenie motora a poistky skontrolované,imobilizer-skusal som aj náhradný klúč .
Ďakujem za rady
potrebujem radu motor počas jazdy zhasol a už nejde naštartovať jedná sa o Fiat Brava 1.4 12V 59Kw benzin (182.BA)r.1998.
auto pekne točí ale nechytí...(nemá palivo )
Pokiaľ mu streknem štartovací sprej tak motor chytí na chvíľku.
Je to jednobodové nepriame vstrekovanie.
Palivo do vstrekovača ide ale ten nevstrekuje.Napájanie a kostru má...Kúpil som použitú celú škrtiacu klapku aj zo vstrekovačom(kedže neišlo vytiahnuť samotný vstrekovač) ale aj tak nenaskočilo.je možné že aj ten bol vadný ,nameral som naňom 6.7ohmov.
Otázka: koľko ohmov ma mat dobrý vstrekovač ?Alebo aký iný probélm by to mohol byť?...kedže samotný nový vstrekovač stojí okolo 200e tak si chcem byt istý že je na vine..
Skontroloval som : palivové čerpadlo podáva ,iskru dáva ,sviečky ok ,rozvody ok ,snímač kľuky nový,akumulátor nový, diagnostika nevypisuje žiadnu chybu,ukostrenie motora a poistky skontrolované,imobilizer-skusal som aj náhradný klúč .
Ďakujem za rady
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Odskúšaj si vstrekovač sám,do hrdla mu vidieť ak sa ten dekel dá preč.Spustíš si čerpadielko v nádrži tak že nájdeš relé paliva,vytiahneš a prepojíš kontakt 30 a 87 kusom drôtu.Tak pôjde čerpadlo nastálo.dvoma káblikmi privedieš 12V a na kontakt vstreku a preblíkáš ho,musí cvakať pri tom škrtaní vstrek otvárať a odstrekovať palivo,odpor má byť 1,2-1,6 Ohmu.
Naopak ak budeš merať v konektore tak pri zapalovaní musí byť palubné napätie na kontakte 4 (krajný) kontakt 3 je pri práci motora kostrený od RJ.
Ak ešte niečo tak sa pýtaj
Naopak ak budeš merať v konektore tak pri zapalovaní musí byť palubné napätie na kontakte 4 (krajný) kontakt 3 je pri práci motora kostrený od RJ.
Ak ešte niečo tak sa pýtaj
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných