Dvojstlpovy zdvihák na 230v

témy týkajuce sa všetkého a ničoho mimo diskusie o autách

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

To beží sporadicky kratučké doby,dnes sú skoro všetky elektrohydraulické a to čerpadielko zvládne jednofáza tak isto ako troj.Jediný rozdiel bude istenie tej jednej fázy,bude trocha vyžšie.Ja tam mám maličké trojfázové hovie.ko to určite nemá viac než 2 kW,tak kedy aj bolo dvojfáza tak istenie na 16 -ku istič bude bez problémov.Velké karbo má večší odber zo zásuvky 220v
easyridersvk
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa easyridersvk »

v najhorsom pripade 3 fazovy motor ide prerobit na 1 fazovy len to trva. v kratkosti sa konce vinuti musia inac poprepajat v krabicke na motore.....zaruka v tahu samozrejme.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Správne rozhodnutie.Aj manuálne odisťovanie je čiste uživatelsky rozumnejšia volba,aj pri vypadnutí elektriky dáš auto dole.
mistf
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 11.11.2013 20:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mistf »

Rozdiel medzi motorom na 220V, alebo 380V je minimálny. Výkon čerpadla, ktoré tlačí olej do piestov totiž býva rovnaký. Ak hladáš niekoho, kto má na predaj dvojstĺpový zdvihák na 220V skús:
https://www.stargood.eu/DVOJST-POVY-ZDVIHAK-4T-d563.htm
Majú dobrého technika, ktorý ti presne vysvetlí čo a ako funguje.
Napísať odpoveď

Návrat na "Shoutbox - o všetkom"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných