Dvojhmota repas alebo vymena?

sekcia na poukázanie problémov s dízlovými autami. čerpadlá, vstreky, dvojhmoty atd..návody a vysvetlenia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Dh111
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 05.05.2015 11:26
Zdieľať na Facebook

Dvojhmota repas alebo vymena?

Príspevok od používateľa Dh111 »

Ahoj o dvojhmote som tu čítal dosť ale nenašiel som nič o repase. Mam passat b6 2.0 dsg 103kw rv 2010. Zacina mi klepat dvojhmotny zotrvacnik preto sa chcem spýtať na vyhody/nevyhody repasu oproti novemu dielu. Kedze nova sada aj so spojkou nestoji malo preto zvazujem repas. Radenie stupnou je niekedy citit ale neviem ci je to vec spojky alebo za to môže len ten zotrvacnik. Ďakujem za rady
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Je tu aj téma o repase...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24983
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Aj za predpokladu že miesto 500 e.- dáš za repas iba polovicu,hlboko nedoporučujem.Stále je to proti sebe...repas plus kúpa prítlačného kotúča,lamely a ložiska a proti tomu naraz kúpenú kompletnú a kvalitnú sadu (jedine Sachs) ktorá je už zložená a vystredená,takže nevyžaduje prípravky a vedomosti,takú montáž zvládne aj pol.o.d.ement,stačí aby vedel zaťahovať skrutky a nevie nič pokaziť.
Dh111
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 05.05.2015 11:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Dh111 »

A menit to hned aj ked ho za jazdy vobec nepocut ale ma to este cas. Myslim tym ci menit az ked ho bude pocut pri jazde alebo budu citit vybracie. Ked zaradim D tak vtedy neklepe. Jazdim ako clovek ziadne kick down alebo blaznenie sa...
pidizvi
Príspevky: 3414
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

o predaji si nerozmyslal?
Dh111
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 05.05.2015 11:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Dh111 »

Nie, auto je super a slape ak hodinky. Za to ze odíde spotrebná súčiastka auto menit nebudem
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24983
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Dh111 napísal:A menit to hned aj ked ho za jazdy vobec nepocut ale ma to este cas. Myslim tym ci menit az ked ho bude pocut pri jazde alebo budu citit vybracie. Ked zaradim D tak vtedy neklepe. Jazdim ako clovek ziadne kick down alebo blaznenie sa...
Je to otázka režimu používania.Ak je zásadne prevažujúca dialnica cca 70-80% tak sa dá ťahať čas dosť výrazne aj niekoľko desať tisíc km..Nie je to štastné ale tak znie otázka.Vyžaduje to aj mierne zmeniť štýl jazdy,volnobeh používať iba pre státie v semafore,inak motor vypínať.Jazdiť aj v meste v okolí 2000 ot,u automatu ...hold ako sa dá.Hold by som ich otrieskal o hlavu vynálezcovi
Napísať odpoveď

Návrat na "Bežné poruchy dieselových áut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní