Dodge Caliber 2,0 CRD

Diskusia ohľadne vozidiel značky Dodge

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

_

Príspevok od používateľa cicmanec »

Nejde ani tak o motor ako o naftu v ňom. VIF by tomu mal pomôcť...
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

Danubit, ja ti 2.0tdi motor zhrniem strucne takto:

http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=28&t=8727
http://www.powerdiesel.sk/viewtopic.php?f=9&t=157
http://77.247.224.52/recenzia_passat_b6.pdf

v neposlednom rade:
http://forum.autobazar.eu/dodge-journey ... 26575.html
http://forum.autobazar.eu/jeep-compass- ... 26129.html


poviem ti pravdu, Dodge nedodge, ja osobne by som do toho auta nesiel. Slaba predajnost, otazna spolahlivost, co este viac chces... a pozor, to mam doma Chrysler takze ten isty koncern. Ten ma tiez slabu predajnost ale nie az tak :) akurat ta spolahlivost je lepsia. Vstrekovace len semtam (na rozdiel od 2.0tdi ktore to ma absolutne beznu poruchu rovnako ako cojaviem prazdnu nadrz), praskajuce hlavy su neexistujuci problem (na rozdiel od 2.0tdi), ziadne cirkusy s turbami, ziadne DPFko, cerpadla len ked tankujes piesočnatú naftu od taxikara z Ukrajiny v bandaske...

no co ti budem hovorit...

jedinu vec si zisti a v tom nemam jasno ani ja : ci je ten 2.0crd motor v Dodge naozaj CRD. Podla toho co sme tu na fore s chalanmi riesili by to mal byt PD (pumpa-duese) motor 2.0tdi o ktorom ti tu líčim strasidelne pribehy. To samozrejme nekoresponduje s CRD oznacenim. Avsak VWckove motory ktore su CRD maju STVORPISMENKOVY kod (vidis v tej recenzii na passat co som linkoval hore) kdezto klasicke PROBLEMOVE PDcka o ktorych tu pisem maju TROJPISMENKOVY KOD. Podla informacii ktore tu boli napisane ma Dodge 3pismenkovy kod a podla potvrdenia ktore niekto tu na fore spravil to naozaj nie je commonrail.

co sa tyka toho mrazu a teploty : spravne, v kazdom pripade davat aditiva, napriklad VIF. Zimna verzia. Zabranuje tvorbe tych parafinov co upchavaju filter a znemoznuju dodavku paliva do motoru, znizuje teplotu pokial nafta este zostava naftou, atd, atd. Najlepsie riesenie je ale garaz alebo este skor nezavisle kurenie, to ti v kazdom pripade odporucam - teplo pre motor, teplo pre vodica. Si doma v pyzame, cvaknes dialkovy ovladac, auto zacne kurit. V takomto treskucom mraze priblizne o 30 minut ma motor 40 stupnov a v interieri mas okolo 10, rozmrazene okna. Za priblizne 5 minut jazdy sa dostavas na plnu pracovnu teplotu motora a v interieri cez 20 stupnov. To sa bez nezavisleho kurenia neda v takom mraze ani na benzinovom motore, bez sance.
Danubit1
Príspevky: 109
Dátum registrácie: 19.09.2010 20:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Danubit1 »

No, opýtam sa inak. Za túto cenu, cca 330-350 00 kč, zaujímavé auto so silným motorom. Je to Caliber, model SE. Je to zlý obchod? Na interiér si nepotrpím. Vo výbave to má 17" elektróny, elektr okná aj vzadu, tú vylepšenú hudbu, chladničku, manuálna prevodovka, vyhrievanie spatných zrkadiel a zadného skla, kožený volant. 30 000km je de fakto auto po zábehu. Nebúrané, s garanciou kilometrov.
Je to veľa peňazí za to? Je to 13 000 Eur.
Nemám zas veľa peňazí a moj názor je, že takýto pomerne výkonný motor s podobným počtom nabehaných kilometrov len tak ľahko nekúpim.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

neviem ti priamo poradit, dovody PRE si lahko napises a treba tam zohladnit aj subjektivne faktore (paci sa mi) atd.

Dovody PROTI boli napisane. Otazka je aka je zaruka na ten voz. Je to predvadzacka, ma uz nejaky ten mesiac aj dva, ked ti daju plnu dvojrocnu zaruku aj by som do toho mozno isiel. Ale nikto ti nezabezpeci ze sa nebudu vyhovarat. Vstrekovace mozes relativne jednoducho otestovat pred kupou - pozriet vyrovnavacie davky. Ak budu nad 0.2mg/str, auto urcite nekupovat - motor co ma 30k km musi mat 0.0 len tak fikne. Videl som jeden 150k km sharan co mal 0.0 na vsetkych vstrekovacoch, to znamena absolutne perfektne, jemne zaobchadzanie.

Predvadzaciemu vozu vela ludi nakladalo co to da. Aj studenemu mozno... a to je idealny stav na prasknutie hlavy - zvlast tieto su na to citlive.

Neviem co by som urobil ja osobne. Nie je to zle auto, nie je to zla cena, ak ti daju zaruku ale plnu dvojrocnu a nebudu sa vyhovarat tak mozno aj ano. Len to ci sa nebudu vykrucat nikto z nas dopredu nevie a to je ten najvacsi problem.
camry
Príspevky: 604
Dátum registrácie: 27.04.2007 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa camry »

Je to celkom v pohode auto. Taký plastový zázrak na kolesách. Cena taká v pohode. Ak chceš tak v ZA u predajcu majú teraz jeden taký bordový ..ročník tuším tiež 2008 alebo 2009. Najazdených cca 16000 km za 12000 euro tuším.
Danubit1
Príspevky: 109
Dátum registrácie: 19.09.2010 20:47
Zdieľať na Facebook

Pýtal som sa predajcu, je to motor 2,0 PD (nie CRD)

Príspevok od používateľa Danubit1 »

Poradili ste mi, zistiť, aký to je motor. Je to teda PD. Mení to niečo zásadne na veci?

Inak ďakujem aj za pár ľudí, ktorí Calibra aj pochválili a napísali, že je to v pohode auto. Radili mi tu na fóre kúpiť Hyundai Santa fe, ale ten ide od 20 000 Eur vyššie a to je len 4x2. Ten 4x4 je ešte +3000 Eur. Tkaže Calibra by som mal skoro za polovičnú cenu.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Re: Pýtal som sa predajcu, je to motor 2,0 PD (nie CRD)

Príspevok od používateľa cicmanec »

Danubit1 napísal:Poradili ste mi, zistiť, aký to je motor. Je to teda PD. Mení to niečo zásadne na veci?
Tie linky od turba si čítal? :41c2:
Danubit1
Príspevky: 109
Dátum registrácie: 19.09.2010 20:47
Zdieľať na Facebook

Re: Pýtal som sa predajcu, je to motor 2,0 PD (nie CRD)

Príspevok od používateľa Danubit1 »

cicmanec napísal:
Danubit1 napísal:Poradili ste mi, zistiť, aký to je motor. Je to teda PD. Mení to niečo zásadne na veci?
Tie linky od turba si čítal? :41c2:
Áno, prešiel som si ich všetky. Hlavne spomínajú zanesené trysky, jazdu na 3 valce, poškodený palivový filter..
Ale píšu, že najhoršie z TDI sú motory BKP.
No za pár dní sa zo mňa odborník nestane. Technike rozumiem, ale auto som vždy využíval len čisto ako prostriedok.
Ten moj vyhliadnutý Caliber je rok výroby 2008 a je to PD...
Hyundai1
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05
Zdieľať na Facebook

Re: Pýtal som sa predajcu, je to motor 2,0 PD (nie CRD)

Príspevok od používateľa Hyundai1 »

jednoducho 2,0 CRD 103-kw čo 2,0 TDi 103-kw je to nepodarený motor ! Ak Caliber tak 1,8 = reťazoví rozvod , výkon celkom postačujúci , spotreba rozumná a spoľahlivosť na vysokej úrovni ( niet divu je to made in japan od Mitsubishi ) . Na 20-30 000-km nevidím dôvod kupovať diesel a ešte k tomu 2,0 TDi ktorý ma hroznu povesť a lúdia to vedia , Dodge je už sam o sebe ťažko predajný načo to zhoršovať s hrozným motorom

Na zaver interiér sa mi na Caliberi páči ak je béžoví , horčicoví či aký to je proste svetlý hnedkastý :-) spracovanie sa mi celkom pozdávalo až na plasty ale v tej béžovej aj tie sú pekne :-) . Osobne by som si vedel Calibra 1,8 v oranžovej farbe a hnedkastým interiérom predstaviť .

Auto 50 000-km rok 2007 , menené predne ramena , rezonancia výfuku inak nič

ten interiér http://www.myride.com/images/2007/Dodge ... ber_35.jpg
Hyundai1
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05
Zdieľať na Facebook

Re: Pýtal som sa predajcu, je to motor 2,0 PD (nie CRD)

Príspevok od používateľa Hyundai1 »

USA recenzia na Calibra : http://consumerguideauto.howstuffworks. ... iber-2.htm

Preložené cez Google !!!

Naša spoľahlivosť štúdie pre túto generáciu Dodge Caliber obsahuje podrobnosti o priemerné náklady na opravu, výrobca pripomína, a všetko, čo potrebujete vedieť odhadnúť dlhodobý spoľahlivosť tejto generácie Dodge Caliber.
Problémové miesta
Spotrebiteľské sprievodca ® Auto editorov čistené opravy bulletinov a spochybnil mechanika pre vyhľadávanie bežne sa vyskytujúce problémy konkrétneho vozidla. V niektorých prípadoch sme sa tiež dať možnosť výrobca-navrhol riešenie. V mnohých prípadoch sa tieto ťažkosti škvrny sú technické Service bulletiny vyslaných výrobcom, však, máme vlastné expert pozrieme na ďalšie vozidlo problémy.

Klimatizácia: V chladnom počasí, môže / C kompresor dôjsť k poškodeniu z kvapalné chladivo slugging, ktoré vyžadujú nahradenie kompresor s jedným, ktorý má väčší priemer disku remenice. (2007)

Blower motor: zvuky, keď ventilátor beží spôsobená úlomky vyžaduje čistenie ventilátora a inštaláciu obrazovky na kanáli pre prívod vzduchu. (2007)

Centrál na DO: diaľkový štart funkcia nemusí pracovať nepravidelne a príkazy zo vzdialeného centrál na DO, môže pracovať nepravidelne u vozidiel vybavených diaľkový štart kit na obchodné zastúpenie. (2007)

Centrál na DO: Motor nesmie kľuky (ani štart) a diaľkový centrál na DO, nesmie pracovať v dôsledku poškodenia bezdrôtové ovládanie modulu vo vozidle spôsobené statickou elektrinou absolutórium, keď je kľúč vložený do zapaľovania. (2007-08)

Žiadne: relaxačná zóna nesmie zostať chladný a oprava je použiť nejaký penový pásik do režimu dverám. (2007-08)
Spotrebiteľské Guide ® Odhad nákladov na opravy
Táto tabuľka uvádza náklady na opravy by pre porovnanie s ostatnými vozidlami. Dolár suma zahŕňa náklady na časti (ov) a pracovné (založená na 50 dolárov za hodinu) pre typického opravy bez bonusov alebo add-ons. Rovnako ako informácie o cenách, možno reprodukčné náklady sa veľmi líši v závislosti od regiónu. Očakávajte poplatkov na new-autodům byť mierne vyššia. Názov položky Opravy
A / C Kompresor 770 dolárov
Alternátor 940 dolárov
Automatická prevodovka alebo Transaxle 2.600 dolárov
Brzdy 700 dolárov
Spojky, prítlačný tanier, ložiská 1.250 dolárov
Stejnoběžných kĺbov 1.240 dolárov
Výfukový systém 840 dolárov
Radiátor 1.250 dolárov
Otrasy a / alebo Struts 1.100 dolárov
Rozvodový reťaz alebo pás 770 dolárov

Služba Google Translate pre moje:Vyhľadávania
Videá
E-mail
Telefón
Rozhovor
Firma
O službe Google TranslateVypnúť okamžitý prekladOchrana osobných údajovPomocník
magic88
Príspevky: 60
Dátum registrácie: 05.10.2007 19:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa magic88 »

motoricky je caliber ok az na starty ked motor poskakuje,zopinanie ventilartov,tecenie gufera na kluke,podla vyrobcu ok.jedine co je naozaj problem je predna naprava na pravej strane...caste menenie spodneho ramena vytecenie tlmica a vybity cap riadenia..hlavne to rameno budes menit tri krat do roka a cena je 250euro za kus lebo sa neda objednat samotny cap...koli zairovkam musi ist dole cely naraznik lebo sa tam neda dostat ale inak ok....
zuzanah
Príspevky: 66
Dátum registrácie: 29.03.2008 15:37
Zdieľať na Facebook

Caliber

Príspevok od používateľa zuzanah »

V dodge servise vo zvolene sú sami majstri ked skladajú na calibru nárazník pri výmene žiaroviek magic 88.Ja ti napíšem ako sa vymienaju ziarovky,Na lavej strane staci preklopit poistkovu skrinu v motorovom priestore a pekne sa tam dostaneš,na pravej treba odmontovat nadrzky vody a serva a hurá :28b7: Co sa týka motora doteraz za 3 roky nikto nereklamoval prasknutu hlavu na calibru 2,0 crd overte si to v servise v sieti motorcar tak nevypisujte tu stále bludy ohladom týchto motorov,vzdy sa najde nejaky zlý kus ohladom plastov sedel uz niekto vo fordoch napr c max r.v 2004 kolko tam je plastov su vsade vo dverach,palubovka a nikto sa nejde posrat, vrzgajuce tesnenia dverí ktore som na c maxe nikdy nedokazal vyriesit v jazdnych vlastnostiach si to s c maxom hocikedy rozdam na calibru a píse tu niekto ze su c maxi zlé autá?O tých tlmicoch je to bohuzial pravda,do vyroby ich montuje sachs, len problem býva v prachovkach ktore toho nevydrzia vela.V prednych ramenach odchadzaju Zadne silentbloky vyriesil som to kupou na allegru,ramena vôbec netreba menit komplet vymenis na nich vsetko po castiach aj spodny cap ramena. Pri 60 000 km som menil tlmice a zadne silentbloky teraz mám najazdené 80000km a ziadny problem s polskymi silentblokami, spínajuce ventilatory v bratislave v motorcar tvrdia ze na volnobehu sa spustaju automaticky v zime sa nespusta nič.Najprv si to ujastnite magic 88 ako to ma vlastne fungovat,lebo si myslim že je to naozaj tak nastavené od výroby.Mám to chipnuté na 175 Ps ,urobil som to naschvál aby som vedel co ten motor vydrzí a je mi jedno či mi tam nieco odíde a pevne verím že ten motor toho znesie vela nielen tieto kydy na internete,zatial na chipe najazdené 20 000 km a no problem,zavesim tu graf s brzdy aj video 0-100 za 7,5 s.len neviem ako to tu dostať.

Návrat na "Dodge fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný