Dodge bol kúpený Fiatom

Diskusia ohľadne vozidiel značky Dodge

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Danubit1
Príspevky: 109
Dátum registrácie: 19.09.2010 20:47
Zdieľať na Facebook

Dodge bol kúpený Fiatom

Príspevok od používateľa Danubit1 »

Známy, čo predáva autá mi tvrdil, že Dodge bol kúpený Fiatom. Čo to znamená pre majiteľov áut Dodge? Zanikne táto značka, alebo bude len spadať pod koncern Fiat? Može byť za 5 rokov problém s náhradnými dielmi? Nie som odborník, ďakujem za každý názor.
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

to nič neznamená. Mnoho automobiliek sa zlučuje, kupuje predáva... Zlúčením sa docieli väčší obrat jednotlivých komponentov a tým sa zníia náklady na výrobu. Dodge bude mať motory Fiat čím sa zvýši ich výroba, tým klesne cena a automobilka bude ziskovejšia. A netýka sa to samozrejme len motorov. No Dodge bude naďalej Dodge.
vlado1886
Príspevky: 242
Dátum registrácie: 21.12.2008 19:47
Bydlisko: Pod Dubnom
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vlado1886 »

Aj VW kupil skodovku a mas pocit ze by zanikla,alebo sa nedali zohnat nahradne diely?
heimar
Príspevky: 20
Dátum registrácie: 13.08.2009 13:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa heimar »

Dovolim si namietat,,,,Dodge zostane "Dodge", ale s Fiat motorom,,,, :d :D
Takze otazka?,,,co je potom Dodge s motorom a dielmi od Fiata? No vrak,,,,!! :2f93:
Tak ist ako sa len zmenila nalepka z Daewoo na Chevrolet,,,
vlado1886
Príspevky: 242
Dátum registrácie: 21.12.2008 19:47
Bydlisko: Pod Dubnom
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vlado1886 »

heimar napísal:Necitujeme predchádzajĂşci prĂ­spevok
Potom aj volvo je totalny vrak,lebo maju motory od PSA. Ono v podstate su vsetky auta vraky,najlepsie je len to co mas Ty......
sekvoja
Príspevky: 103
Dátum registrácie: 23.01.2009 20:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sekvoja »

tesim sa na novy Viper 1.3 multijet :d :D
heimar