1 030 172
inzerátov
Pridať inzerát

Dieslove aditivum STP

   Obsah fóra Auto-moto fórum Oleje, mazivá, palivá, aditíva
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
1recaro1
Založený: 29 september 2010
Príspevky: 10
Nabehané: 5 hod 58 min
Predmet: Dieslove aditivum STP PríspevokZaslal: 07.09.2018 08:31   
Octavia 1 1.9tdi 66kw rv.1998 nabehane 350 000 bez zásahu do motora , vstrek.systemu , turba.
Chcem sa podeliť o skúsenost s STP injector cleaner ktorý predávaju na pumpach. Dal som jednu flasticku do 50l nafty . Viem ideálne je to dať na priamo no chcel som skúsiť takto čo to spraví. Pocitovo sa auto nezmenilo aspoň si myslím asi nemám dobrý sluch a cit .
Ale korekcie na vstrekoch sa jemnne upravili .
Fotka je pred pridaním aditiva a ďalšia je po vyjazdeni nafty s STP plus ešte jedna nádrž čisto len nafta . Tankujem vždy na pumpe oliva už asi 2 roky.
https://postimg.cc/image/cdm7ac5d7/ ...pred
https://postimg.cc/image/wno42tb6z/ ...po


Naposledy upravil 1recaro1 dňa 07.09.2018 11:31, celkom upravené 1 krát.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2073)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18688
Nabehané: 3 mes 11 dní 2 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 07.09.2018 09:14   
Ak chceš urobiť palivovému systému dobre,treba použiť niečo iné.Kúpiť sa dá Techron,zatiaľ nič účinnejšie nepoznám,ale aj LM 2666 je dobré.Ale čistenie je rozumné urobiť úplne inak a z iným účinkom.Večer bude viac času dám sem celý návod ako to dostať priamo do vstrekovacieho systému.Máš rotačku,u tej je na to jeden prekrásny spôsob ktorý aj v budúcnosti kedykoľvek doma zopakuješ.
Techron je velmi účinný a uvolní úsady bio srači.k a kadejakého bordelu z paliva čo ulepuje jemné veci vstrekovacích sústav a často neuveriteľným spôsobom zlepší chod,zabezpečí lepšie rozprášenie a zmení kultúru motora.Úplne ideálne je kombinovať ultrazvukové vyčistenie špičiek (zapečenie ultra malých výstrekových otvorov) a následne jedno čistenie vnútra Techronom.Zachráni sa zachranitelné.Ale...neopravuje poškedené,vydreté a vylietané veci..preto očakávať len reálne dosiahnuteľný výsledok.U motorov kde sa urobí aspoň raz za 100 tis vyčistenie,ďalej sa aditivuje VIF-om do paliva,sa dajú nabehať na pôvodné veci od vstrekovania úplne neskutočné km bez opráv.Je radosť počuť aj vidieť pol mega km rotačku ktorá v tuhej zime štartuje na dotyk kľúča.
Citovať
1recaro1
Založený: 29 september 2010
Príspevky: 10
Nabehané: 5 hod 58 min
PríspevokZaslal: 07.09.2018 11:18   
Presne od teba som čakal reakciu paráda. Viem že sa to ma robiť inak keď chcem tomu pomôcť čo najviac.
Fakt keby si mal čas a dal sem podrobný návod ako to napojiť na priamo . Co ,kde ,ktoru hadicku odpojiť kde pripojiť atď ..... keby sa dalo čo najpodrobnejsie.......
Potom kúpim ten techron a pôjde sa nato .
Pozrem aj korekcie vstrekov aby sa to dalo porovnať....
To s STP som robil už dávnejšie cize možno sa to už vrátilo do pôvodného stavu.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2073)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18688
Nabehané: 3 mes 11 dní 2 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 07.09.2018 16:35   

Takže aditíva (diesel) palivové systémy zľava
Delphi diesel plus je nahradené Techronom
v strede LM 2666
druhé sprava LM pomerne málo známe
VIF...určený do nádrže ako komlexný aditiv na zlepšenie vlastností nafty,nie je prioritne určený na čistenie,čistí len jemne a dlhodobo ale vyčistený systém dokonale udrží.

Tu je všetko potrebné na rotačku


U rotačky sa oplatí zameniť palivový filter za typ bez T-čka ktoré je zdrojom problémov z dôsledkom vzduchu v systéme.
Takže po zámene filtra a jeho naplnení naftou,tj motor už bežal a v palive určite nie je vzduch ktorý by robil problém zo štartom.
Vytočí sa odvzdušnovacia malá skrutečka na vrchu filtra a nahradí špičkou pre CO zvaračky.Je medená,položená na vrchu filtra,má totožný závit z odvzdušnovákom (M6) a v strede maličkú dierku 0,6mm.

Robíme zámenu rýchlo a hneď navliekame hadičku zo striekačkou aj z Techronom,zavesíme do samospádu.
Po štarte klesá hladina v injekcii takže dopĺňame a pri konci zhasneme motor a čím rýchlejšie zase zameníme a teda vrátime odvzdušńovák.Rýchlo preto,lebo počas zámeny sa zavzdušňuje,ak nie sme dostatočne rýchly,môžme sa trápiť zo štartom.
Samozrejme vyradením T-čka sa musia volné konce hadíc vracačky prepojiť.
Kedykoľvek si zmyslíme,zameníme odvzdušńovák a necháme aby si systém aditívum prisával,klesanie hladiny je pekne sledovateľné.
Citovať
seven549
Vážený člen - Gallardo (202)
Ľudový rozprávač
Založený: 03 február 2010
Príspevky: 5954
Nabehané: 3 mes 7 dní 8 hod
Predmet: Re: Dieslove aditivum STP PríspevokZaslal: 07.09.2018 17:17   
1recaro1 napísal:
Dal som jednu flasticku do 50l nafty . Viem ideálne je to dať na priamo no chcel som skúsiť takto čo to spraví. Pocitovo sa auto nezmenilo aspoň si myslím asi nemám dobrý sluch a cit
to musis uzivat pravidelne ten cistic.techron sa dava kazdych 6000km podla navodu.naj mi to zabelo ak je auto nalozene kopce alebo dialnica a zrychlovat pruzne aj do otacok nad 3000.u mna nafta len lacak tesco agip slovnaft ziadne drahe premiove nafty cena je taka ze sa to nevyplati.no vifko davam vzdy.to cistenie napriamo robim stale s tou plechovkou v strede fotky pred vymenou pal filtra 2x rocne tak 30-40000km a ide novy.

a ako ti uz napisali to vifko treba davat stale koli bionaftam a hlavne koli mazivosti.

v marci som siel do diesel servisu v kezmarku.po vybrati tdci vstrekov a kontrole pal systemu netrebalo nic cistit po 330 000km.vsetko bolo v perfektnom cistom stave.to spravili tie flasky na fotkach.cize uz len vif a ten spulung diesel v strede fotky ak sa meni pal filter.
Citovať
wikyxxx
Povedomá tvár - Favorito (29)
Založený: 13 január 2009
Príspevky: 963
Nabehané: 5 dní 20 hod 2 min
Bydlisko: Okres Malacky
PríspevokZaslal: 07.09.2018 19:47   
Ja som dal techron do bmw e60 530d ... 1x som dal na 40l nafty lepsia reakcia na plyn aj tichsii chod ... 2 nadrze bez techronu a potom som dal.do.plnej 70l ... drzalo sa to pekne cca 15000 km ... ale potom sa vratilo zasa spat cukanie a museli ist uz von vstreky a na stolicu ... 1 zrepasovali ostatne vycistili + nove ima kody ... vycisteni rail vymeneny drv ( padol mi na zem 100€ v tahu ) odvtedy ide zasa pekne ...

Len tolko chcem povedat na vycistenie super ale ak je vstrek nacaty uz ho nic nezachrani... len podaktory si myslia ze dam aditivum za 15€ a nahradi to repas
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2073)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18688
Nabehané: 3 mes 11 dní 2 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 07.09.2018 19:56   
Čo je už raz opotrebené,to síce môže byť vyčistené,ale opotrebené zostane
Techron použiť do nádrže je znížiť mu účinok na 1%
Citovať
mastik29
Obľúbený člen - Bawo (85)
Založený: 07 apríl 2010
Príspevky: 1967
Nabehané: 11 dní 14 hod 36 min
PríspevokZaslal: 07.09.2018 20:11   
VIF som mal aj ja rad, aj ked mi 2x vytiekol do auta. Mali by s tym daco urobit a vymysliet, predavat v inom aplikacnom baleni!!! Toho smradu sa tak lahko neda zbavit a dlhodobo to citit.
Ale, VIF som skusal davat aj do 2.0 HDi a tam to cinilo problemy, teda u mna. S mojim motorom si nerozumie.
Ja som to vlastne tam nalial viac krat, ale az ked som to vypozoroval, ze “vinnikom“ je VIF, tak ho uz tam nedavam. Ja som myslel, ze mam vazne auto poskodene, tak blbo mi to robilo. Pohybovat sa s tym v kolone bolo na samovrazdu. Tazko opisat co sa dialo, no pri rozbiehani, akoby bola dvojhmota uplne na paseku, akoby to az drhlo niekde v spojke.
Nie, nebol to problem dakeho balenia, serie. To VIFko bezne lejem do ineho auta. To sa mi stalo viac krat, z roznych baleni. Kupujem ho v CZ na pumpach, ci u nas v predajni.
Citovať
1recaro1
Založený: 29 september 2010
Príspevky: 10
Nabehané: 5 hod 58 min
PríspevokZaslal: 07.09.2018 20:19   
Parádny návod...... lenže je problém že momentálne asi nezozeniem ten filter a ak hej tak nemám šajnu kde zohnam tu špičku z cocka....
Keď to je takto napojené ako si napísal tak tam ide aj nafta z hádže či zle som to pochopil ....
Nedá sa to ešte inak urobiť kde nepotrebujem tieto veci ? Pozeral som videa a keď som dobre pochopil tak stačí hadicku 1 a hadicku 2 odpojiť a strčiť do plechovky obe hadicky zjednodušene napísané plus malý filter na hadicku neviem ktorú prívod alebo vratku cize 1 či 2 ? Da sa to urobiť aj takto ? A čistenie bude ok tak ako ma byť? Ešte sa opýtam ty tento filter tam máš na stalo ? Bez toho tecka ?
https://postimg.cc/image/3nyrkbh0b/
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2073)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18688
Nabehané: 3 mes 11 dní 2 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 07.09.2018 20:29   
VIF je tak trochu zle pochopené aditívum.Ľudia ním prioritne chcú opravovať,ale on má iba jednu z mnohých vlastností tú čistiacu a ten účinok by som skôr charakterizoval ako pomoc pri riešení mizernej kvality paliva. Je ťažko pochopiteľné že jedno nariadenie EU doslova ničí palivo strač.ami čo do paliva nepatria,iné bojuje proti emisiám, ktoré sami zhoršili nútením % biozložiek aby sa zase niekde nejaký iný zlodeji mohli nabaliť a brať dotácie.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2073)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18688
Nabehané: 3 mes 11 dní 2 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 07.09.2018 20:45   
1recaro1 ...filter je bežne kúpitelný,používali ho staršie verzie Passata či Golfa,predajcovi treba povedať a oni to už poznajú.Rozmerove je to to isté,netreba úprava.Naj výhoda je palivo bez bublín,kedže T-ko priváda návratkou zavzdušńované palivo od vstrekov priamo do filtra a tak sa hromadí vzduch vo vrchu filtra.Máloktorá rotačka nemá v palive vzduch,je už iba otázka koľko,pretože motor je celkom odolný na prítomnosť vzduchu ,ALE do určitej miery.Ak je ho priveľa,hrozí nekompromisne núdzový stav.Takto už nejeden majiteľ prišiel o turbo,pretože magor veci nerozlišuje a majiteľ prišiel do "dielne" s tým že mu vyplo turbo.Ja som to zažil dokonca tu z autorizákom,ktorý chcel turbínu meniť,len majiteľ cvrkol do gatí a niekto ho poslal.
Preto ten filter.
Ano,odpojiť sa dajú obe hadičky a strčiť do nádobky.Cez 1-ku ide palivo dnu k čerpadlu,cez 2 sa vracia.
Ku koncu keď už je nízko aditív,sa doleje nafta a dočerpá.Ale,takéto zapojenie na direkt jer pre Techron,ten je plne schopný použitia ako palivo.
Treba povedať že mnoho ľudí to tak urobí z VIF.om,ale ...nie je na to určený a porekadlo hovorí...dotiaľ sa chodí z džbánom na vodu,až sa raz pokaká (už sa stalo zopár ľudom že sa dočkali zhoršenia a nie zlepšenia.Nesmie sa zabudnúť že iné je miesiť a iné použiť VIF ako palivo.
Citovať
1recaro1
Založený: 29 september 2010
Príspevky: 10
Nabehané: 5 hod 58 min
PríspevokZaslal: 07.09.2018 21:19   
Takže ten filter bez tecka tam máš stále?
Tak tie hadicky s tecka sa len prepoja medzi sebou a ide to normálne hej ?
Načo tam to tecko potom je ? A ešte ako sa vola taky ten malý filter čo zvyknú dávať keď to čistia na priamo .... Na ktoru hadicku to napojiť? 1? 2?
Citovať
mastik29
Obľúbený člen - Bawo (85)
Založený: 07 apríl 2010
Príspevky: 1967
Nabehané: 11 dní 14 hod 36 min
PríspevokZaslal: 07.09.2018 22:33   
Tcko tam je koli teplote nafty. Ked je zima, tak vracanu teda teplu naftu zmiesava na privod filtra, teda k motoru.
Dufam, ze sa nemylim.
A este drobnost, 1.4 TDi myslim, ze maju standardne filter bez toho Tcka (aspon vacsina). Tcko, teda zmiesavanie je samostatne, vedla filtra.
Citovať
seven549
Vážený člen - Gallardo (202)
Ľudový rozprávač
Založený: 03 február 2010
Príspevky: 5954
Nabehané: 3 mes 7 dní 8 hod
PríspevokZaslal: 08.09.2018 00:04   
wikyxxx napísal:
Ja som dal techron do bmw e60 530d ... 1x som dal na 40l nafty lepsia reakcia na plyn aj tichsii chod ... 2 nadrze bez techronu a potom som dal.do.plnej 70l ... drzalo sa to pekne cca 15000 km ... ale potom sa vratilo zasa spat cukanie a museli ist uz von vstreky a na stolicu ... 1 zrepasovali ostatne vycistili + nove ima kody ... vycisteni rail vymeneny drv ( padol mi na zem 100€ v tahu ) odvtedy ide zasa pekne ...

Len tolko chcem povedat na vycistenie super ale ak je vstrek nacaty uz ho nic nezachrani... len podaktory si myslia ze dam aditivum za 15€ a nahradi to repas


a co ti to robilo.ja som mal problemy ak boli ranne teploty pod +5 ranny start smrad z nespalenej nafty dymenie a nepravidelny volnobeh do + 60celzia podla budika teploty potom motor siel normalne.kto ti to robil? ja som nenasiel ziaden servis v okoli kosic presova co by to vedel vybrat z mondea 2.2tdci bez spekulacii.uz som chcel kupit kluc no nikto nemal ani jeden servis nemal kluc orech gola alebo hocico ci sa to vymontuje na vstreky forda.tak som si dojednal priamo v kezmarku test vstrekov.dohodol termin a prisiel som tam.kazdy kde som bol rovno ze vstreky repas a cerpadlo tak isto na repas.v kezmarku mi to vybrali sami pozerali ake ciste mam spicky vstrekov test vyhodnotil ze po 330 000km su za polovicou svojej mechanickej zivotnosti dali nove kody na aktualne opotrebenie co vyhodnotila im masina a dodnes auto ide ako vymenene.cena 89 euro za vsetko aj prezreli ci niekde niesu necistoty a siel som dalej.



ten techron alebo ten molly spulung diesel napojene napriamo do cerpadla to dokazali opravit na tak 8000km a zacalo to znova.ale 89 euro to je nic kebyze to robi servis som o 2 litre chudobnejsi.

ja zasa tym dizlom jazdim len dialnice cez 1000km trate.take jazdy ze 70 km to idem benzinakom.
Citovať
hereticc
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 06 september 2009
Príspevky: 62
Nabehané: 18 hod 39 min
PríspevokZaslal: 08.09.2018 07:13   
Kvalitne su aj vyrobky BG
Citovať
Odpovedať Nová téma
12>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Oleje, mazivá, palivá, aditíva