808 697
inzerátov
Pridať inzerát

Dieslove aditivum STP

   Obsah fóra Auto-moto fórum Oleje, mazivá, palivá, aditíva
Odpovedať Nová téma
<12
Autor Správa
FUTURA 29
Povedomá tvár - Favorito (34)
Založený: 13 apríl 2009
Príspevky: 995
Nabehané: 13 dní 8 hod 10 min
Bydlisko: niekde na vychode
PríspevokZaslal: 08.09.2018 07:19   
Ja zasa musim pochvalit cistic DPF od STP.Kratke trasy a caste cukanie po meste my jedno rano vyhodilo chybu ze,DPF full kontakt dealer.Ulial som tu tekutinu do nadrze tankol plnu presiel som 1000 km na vyssich otackach a cuduj sa svete pomohlo to.Jedna sa o motor lion 368dt.Asi 2000 km predtym som tam daval ten techron,ci to nebude mat nejaky suvis?
_________________
Aktualna stojovna: skoda superb a babika RRsport 3,6.
Citovať
pajtyi
Nová tvár - Trabanto (11)
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 330
Nabehané: 3 dní 6 hod 57 min
PríspevokZaslal: 08.09.2018 09:42   
mastik29 napísal:
VIF som mal aj ja rad, aj ked mi 2x vytiekol do auta. Mali by s tym daco urobit a vymysliet, predavat v inom aplikacnom baleni!!! Toho smradu sa tak lahko neda zbavit a dlhodobo to citit.
Ale, VIF som skusal davat aj do 2.0 HDi a tam to cinilo problemy, teda u mna. S mojim motorom si nerozumie.
Ja som to vlastne tam nalial viac krat, ale az ked som to vypozoroval, ze “vinnikom“ je VIF, tak ho uz tam nedavam. Ja som myslel, ze mam vazne auto poskodene, tak blbo mi to robilo. Pohybovat sa s tym v kolone bolo na samovrazdu. Tazko opisat co sa dialo, no pri rozbiehani, akoby bola dvojhmota uplne na paseku, akoby to az drhlo niekde v spojke.
Nie, nebol to problem dakeho balenia, serie. To VIFko bezne lejem do ineho auta. To sa mi stalo viac krat, z roznych baleni. Kupujem ho v CZ na pumpach, ci u nas v predajni.


Mastik29 mas pravdu mohli by inak vymysliet balenie a davkovanie.Vif ani nemusi vytiect.Staci ak ostane na vrchnaku na okraji jedna kvapka a uz aj tak to smrdi v aute.Ja to robim tak ze doma si nadavkujem vif do 0,5l pet flasticiek a vtedy ked idem niekde a viem ze uz budem tankovat si jednu flasku berem zosebou.Pred natankovanim nalejem do nadrze a flasku hned pri stojane zahodim do smetiaka.Takto v aute ani stopa po vifku
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2263)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 19688
Nabehané: 3 mes 21 dní 11 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 08.09.2018 09:58   
Čo sa DPF týka tu platí zvýšená opatrnosť.Samozrejme vítaná je každá dobrá skúsenosť,ale varujem pre pred unáhleným názorom.Aby sa ujasnilo o čo vlastne kráča,prečo pomohlo a prečo nie,je nutné mať úplný prehlad o veci,čiže maž zmapovaný stav,problém ktorý vznikol a presnú príčinu problému,a až keď je jasné čo spôsobuje problém je možné konštatovaľ či náprave pomohlo to čo predpokladáme,či to vôbec technicky možné je,alebo došlo k zmene o ktorej vedieť nemusíme.A pripisujem nesprávnemu.
Ja pripúšťam že je X ďalších prípravkov a spôsobov ako dosiahnuť pozitívnu zmenu,ale držím sa tých svojich len preto,že ich mám sto krát overené,poznám presne ich možnosti a čo od nich očakávať,čo reálne dokážu a čo nevedia alebo dokonca kedy niečo zhoršia.Kedže palivové komponenty nepatria k lacným veciam,a zákaznícke auto nie je laboratórium na pokusy,tak sa všetko podriaďuje istej opatrnosti a žiadne hurá systémy nedoporučujem.Na YouTube je kvantum velmi kvalitných rád,ale tak isto more idiotov,preto je nutnosť selektovať veci tak,že sa radšej poradte technicky zdatnejším priatelom či mechanikom.
K téme DPF by bolo vhodné k napísanému ešte všetko doplniť o podrobnosti,o km prebeh,prejavy problémov,hodnoty z ktorými bol problém...to by bol super materiál.Rozhodne by to musel byť velmi obšírny report,úmerný veľkosti tematiky.
DPF systém je veľmi zriedka preberaný dokonca na odborných fórach,práve pre rozmernosť témy,ale von sa návody so zárukou použitelné nedostanú,a pred čiastkovými je treba varovať,môžu veci s konečnou platnosťou doraziť.A to sa denne deje,tie nedomyslené "skúsim či to pomôže" bývajú občas nesmierne drahé lebo definitívne niečo zabijú.
heretic...treba to rozpísať,možno sa viac ľudí k tomu vyjadrí

Ešte k tomu T-čku.Obsahuje malú bimetalickú mincu ktorá má dva stavy.Je to tvar do oblúčka ako čočka do oka,a studená je prehnutá ako lavór,pri konkrétnej teplote sa prelupne naopak,a potom ako chladne zase lupne.No tým lupnutím nadvihne taký malý ventilek a palivo prúdi aj späť do nádrže (teplé) ale aj do palivového filtra.Kedže vo vracačke je vždy vzduch zo vstrekov,dostáva sa vo velkej miere do filtra.Stačí trolinka nekvalitnejší filter,a pod kopulkov si priberie aj toho vzduchu.u ultra kvalitných filtrov sa nič nedej,všetko je ako byť má,a aj keď vduch do filtra tiež prichádza,nedostane sa do výstupu z filtra.Vada je v utesnení vložky vo filtry v strede pod výstupom paliva.Tam je gumenný prstenec tlačený vrchom filra na vložku pod ním.Kým je spoj tesný,palivo z filtra ide až zo spodu stredom filtračnej vložky.Ale ak je spoj netesný,tak tou netesnosťou si priberá aj vzduch z toho horného,vždy zavzdušneného priestoru.
T-čko sa vyradiť može,tým sa síce ohrev paliva vlastne zruší,ale ten slúži iba proti vylúčeniu parafínu z nafty pri velmi nízkej teplote.Kedže sa palivo aditivuje VIF-om ktorý zásadne zlepší obmedzí odlúčenie parafínu,nezažil som za dlhé roky týchto úprav žiadny problém.A to je spústa tých aut kdesi od Oravy a studených krajov,proste T-niet,a palivo je bez vzduchu.V čerpadle je čidlo teploty paliva,RJ si dávku koriguje kedže o nej vie.
Nafotím a dám vám sem aj návod ako si dávkovať VIF a neriskovať vyliatie.
Citovať
braga
Obľúbený člen - Bawo (90)
Založený: 26 október 2009
Príspevky: 1807
Nabehané: 9 dní 18 hod 7 min
PríspevokZaslal: 08.09.2018 20:31   
mhlavaty- mate spusteny system cistenia dpf advanpure, v nejakej davnejsej teme ste pisal ze sa stym budete zapodievat , tento tyzden som dal cistit dpf na hondu crv cistenie prebehlo advanpure systemom , motor nemal ziadne problemy ani nevyhadzoval chybu dpf , dal som to vycistit pri 210 tis. preventivne hodnoty protitlaku pred cistnim boli 7.82 po vycisteni 3.61 je to tak ako ma byt ?
Citovať
sandotrx
Založený: 06 september 2018
Príspevky: 5
Nabehané: 30 min
PríspevokZaslal: 11.09.2018 08:19   
Pozdravujem, viete poradiť ako techron správne - čo najúčnnejšie aplikovať do mercedesu 220CDI a 350 CDI
Vďaka
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2263)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 19688
Nabehané: 3 mes 21 dní 11 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 11.09.2018 11:47   
braga napísal:
mhlavaty- mate spusteny system cistenia dpf advanpure, v nejakej davnejsej teme ste pisal ze sa stym budete zapodievat , tento tyzden som dal cistit dpf na hondu crv cistenie prebehlo advanpure systemom , motor nemal ziadne problemy ani nevyhadzoval chybu dpf , dal som to vycistit pri 210 tis. preventivne hodnoty protitlaku pred cistnim boli 7.82 po vycisteni 3.61 je to tak ako ma byt ?


Ešte nie,zatiaľ to stále riešim posielaním filtra na čistenie k iným.
Čo sa týka protitlaku je daný tlak v režime volnobehu správny.Je nutné ovšem preveriť aj škálu otáčok 2-3 tis atd. Tu je ale malý problém že ten tlak slušne dvíha,a tak je potrebné vychádzať podľa nejakých dostupných údajov Hondy.V otáčkách už by som neodporúčal porovnávať tlak z inými značkami,môžu sa značne líšiť.


sandotrx...kedže sa jedná o CR motor ktorý má tlakový systém dodávky paliva,je nutné vychádzať z tých daných potrieb,čo znamená že oddelený systém musí mať zachované potrebné tlaky.V profesionálnom režime to znamená že sa použije systém z vlastným čerpadielkom a filtrom (kedže sa od vlastného odpája) Teda je nutné vedieť,z čím systém pracuje a potom z toho vychádzať pri nastavení tlaku dodávky
Citovať
sandotrx
Založený: 06 september 2018
Príspevky: 5
Nabehané: 30 min
PríspevokZaslal: 12.09.2018 17:36   
Vďaka za info - keďže v "domácich" podmienkach je aplik do filtra nerealizovateľná otázkou je či to má zmysel aplikovať do nádrže - pri primerane nízkom množstve paliva pre zachovanie koncentrácie?
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2263)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 19688
Nabehané: 3 mes 21 dní 11 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 12.09.2018 19:00   
Množstvo ľudí tvrdí že to tak urobili a zmena bola pozitívna.Z môjho pohladu to teda posúdiť neviem,ale to je názor majiteľov.
Odpovedať Nová téma
<12

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Oleje, mazivá, palivá, aditíva