Diesel na 150+150

Neviete si rady aké auto kúpiť, ktoré bude pre Vás najvhodnejšie ? Diskusia o konkrétnych značkách

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

majchel
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 05.01.2017 16:37
Zdieľať na Facebook

Diesel na 150+150

Príspevok od používateľa majchel »

Ahojte,
poradte prosim nejaku jazdenku. Nieco spolahlive na jazdu 150km + 150km tyzdenne. Po dialnici preferujem pohodlnu jazdu.

Hladam uz dlhsie a pozeral som Octavie. Avsak chcel by som poradit aj nieco ine. Kvalitny podvozok (nie milion ramien na pasate), dobra spotreba a samozrejme spolahlivy motor s turbom.

Rozpocet je okolo 6K. Pripadne rok posetrim a zoberiem nieco okolo 8-10.
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Citroen C5
majchel
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 05.01.2017 16:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa majchel »

Dik omrknem to, nad Francuzmi som sa nikdy nepozastavoval. Mas nejake skusenosti ?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Na ramená Passata sa nemusíť zameriavať,dnes netvoria žiadnu odstrašujúcu položku,je to skôr iba o nutnosti k výmene nepúštať hlúpych ľudí,o nič iné tam nejde.O čo je na tom nasledovná generácia lepšie ? Od komplikovanej (ale inak perfektnej) prednej nápravy sa prešlo k jednoduchej,ale komplikovanosť ešte väčšia sa presťahovala dozadu !!! A zadok robiť je ďaleko horšie a drahšie,takmer vždy sa zanedbáva lebo každý hladá problém vpredu a tak tomu často za obeť padajú nezmyselné nič neriešiace práce a výdavky.
Ostal by som ale radšej u Octávie,jednoducho pre jednoduchší servis priečne uloženého agregátu ktorý sa priam ideálne robí (v porovnaní zo všetkým naokolo.A rýchla práca vie ušetriť velké peniaze.U Octávie už dávno neexistujú žiadné tajomstvá,tam sa snáď ani nedá naraziť na ozajstný problém,jedine že by to servisovala para z automechanického ho..a ale inak nie.V cenách dielov a prístupu k väčším celkom (ak by sa čosi väčšie udialo) konkurenciu nemá vôbec.Takže na počet ramien radšej nepozeraj,na čom si daj záležať je dobrý výber a výborný mechanik z diagnostikou pri kúpe pretože tam stočiť auto o 200-300 tis nie je najmenší problém a nehrozí odhalenie ak to auto nečítaš perfektne.
C5 -ka je super voľba pre človeka z dobrým prístupom k výbornému servismanovi,inak budeš ľutovať ten nešťastný nápad pri prvom probléme.Ak také zázemie máš,rovno môžeš začať hľadať solidný kus,ceny majú velmi príjemné kedže množstvo ľudí ich obídu pre prítomnosť a strach z hydrauliky.Jazdne na to prakticky tu nemá nič.
majchel
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 05.01.2017 16:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa majchel »

No technicke zazemie mam myslim si skvele. Mam dvoch odbornikov v rodine plus autorizovaneho odbornika na Fiat. Dokazu opravit cokolvek, ale radsej ked nemusia :)

Trosku problem by som asi mal zohnat niekoho kto ma dobru diagnostiku na Octaviu.

Ta C5 sa mi zda byt dost tazka. Je jazdne o dost lepsia ako skoda oc ?
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

C5 je voči Octavii lod...

Inak ked máš niekoho na FIAT, tak trebárs pozri Cromu
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Jazdne na C5 nemá nielen Octa,ale 99% vozového parku
majchel
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 05.01.2017 16:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa majchel »

C5 je dost draha, zohnat nieco okolo 6K skoro nemozne.
Ten fiat je uz trosku ina vec..

Avsak ako to je s motorom, ktorym sa vyhnut. Samozrejme radsej silnejsie na take tazke auta, ale co turba podvozky .. nebudem s fiatom alebo citroenom chodit do servisu kazdy mesiac ?
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

U Fiatu je zrovna problémovejší ten silnejší 110kW

Inak je to +- to isté, skrátka moderný oturbený diesel čo má už dačo odkrútené

Nechceš riešiť turbo, vstreky, DPF stačí si kúpiť benzín, alebo benzín + plyn.
majchel
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 05.01.2017 16:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa majchel »

Tak ja to beriem, je to proste funkcna cast diesla... ale na takom mercedese, BMW, VW .. tiez skoda do 200K km nemusim pri klasickej zatazi nic z toho riesit.

Narozdiel od francuzov a talianov kde toto je uz problem po 100K.
majchel
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 05.01.2017 16:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa majchel »

Ano to je pravda, neodsudzujem..vzdy zalezi na tom ako sa dany user k tomu autu sprava. Preto som aj hore povedal ze pozriem aj fiat aj citroen..

Mam vsak sam skusenosti napriklad z nadmernym hrdzavenim podvozku. Hlavne u francuzov. Preto som sa pytal na skusenosti s nimi a nieco sem tam kukol na nete.
pidizvi
Príspevky: 3398
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

mazdicka ci mercedes mali velky problem s hrdzou, renolt nikdy ani v najnizsich modeloch
alterego
Príspevky: 288
Dátum registrácie: 02.10.2016 14:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa alterego »

Obrázok
pidizvi
Príspevky: 3398
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

evidentne je toto burany kus, takze to vidi kazdy, ze to je nieco uplne ine :4012:
alterego
Príspevky: 288
Dátum registrácie: 02.10.2016 14:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa alterego »

Búraný na prahy a lemy? Na firemnom Mégane som tiež mohol do prahu strčiť päsť a búraný nebol.

Návrat na "Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 20 neregistrovaných