Diagnostika motora 2,0 Tdi CR

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Diagnostika motora 2,0 Tdi CR

Príspevok od používateľa mhlavaty »

kedže prichádza čas kedy táto aktuálna generácia nabieha na kilometre a začínajú sa hlásiť poruchy,(a jednu takú riešim) tak ma nakoplo na túto tému.Že diagnostika vždy zohráva trochu problémovú časť riešení závad asi väčšina vie.Ale čo väčšina nevie a má možno aj inú predstavu o diagnostike moderného stredne zložitého motora je to,ako vyzerá to,na základe čoho si robí jeden diagnostik obraz činnosti menežmentu.Bude to možno troška rozsiahlejšie,ale treba si to pokojne prejsť riadok po riadku presne tak,ako to musí urobiť ten kto hladá závadu.Funguje to tak,že diagnostika poskytuje X dát (v prílohe) z ktorých si treba vybrať cca osem základných ktoré sa rozhodne diagnostik preštudovať a myslí si že sa týkajú problému.Vyhladá si ich,označí a tým získa v inej obrazovke ich hodnotu.Ak sa ukáže že treba pozrieť plus iné,treba daný riadok vyhladať.Treba to skúsiť cvične pre lubovolných pár vecí.Čo ale rýchle zistíte je to,že na prvé prekutranie sa 570 riadkami ste to nenašli,tak 0 budete hľadať znova,pomalšie a pozornejšie.570 riadkov je ešte celkom fajn,niekde ich treba pozrieť blízo tisícky.Ale nejde o to,aby ste ich pozreli,ale o to,aby ste z nich vydolovali to,čo je potrebné,informáciu,chybu,problém,hodnotu mimo
O tomto tu išla už desiatka tém,pozreli register chýb a dosť.Tak aby ste mali predstavu čo by nasledovať malo,aby ste mali predstavu o časových nárokoch,o tom že v ruchu dielne vám ešte brnčí telefon a vy máte sledovať obrazovku.Pekné čítanie
Ak dočítate tých 570 riadkov do konca,a dostanete otázku - koľko u vás stojí diagnostika,čo mu odpoviete ? A toto je stále ZÁKLADNÁ diagnostika po ktorej sa stále pokračuje ďalšou.Možno sa na veľa vecí budete pozerať trolinku inak.

;SW:03L-906-018-DA HW:03L-906-018-BR --- Motor
;Díl:R4 2,0L EDC H23 7102, Kódování:00190012042600080000
;EV_ECM20TDI01103L906018DA,003004,EV_ECM20TDI01103L906018C.rod
;Úterý,27,Únor,2018,14:26:03:22325
;VCDS verze: SVO 17.8.1 Verze dat: 20170224 DS276.6
;VCID: 6C8035FC660E8437969-8038

Skupina,Popis,Skutečná
IDE00019,Napětí svorky 30,14.100, V
IDE00020-ENG104207,Stav svorky 15-Bit 0,00000001 ,
IDE00021,Otáčky motoru,980, /min
IDE00022,Vstupní otáčky převodovky,10000.0, /min
IDE00025,Teplota chladicí kapaliny,52, *C
IDE00030,Stav testu akčních členů,neaktivní,
IDE00075,Rychlost vozidla,0, km/h
IDE00076,Stav prvního naplnění palivem,nebyl ještě nastartován,
IDE00078,Čas od nastartování motoru,189, s
IDE00083,Poloha škrticí klapky: absolutní,83.9, %
IDE00085,Normovaná hodnota zátěže,29.0, %
IDE00086,Poloha plynového pedálu,15, %
IDE00090-ENG104207,Zařazený stupeň-Bit 0,00000000 ,
IDE00097,Požadavky OBD: pro které je toto vozidlo konstruováno,Euro-OBD,
IDE00100,točivý moment motoru,55.0, Nm
IDE00102,Teplota řídicí jednotky,10.7, °C
IDE00151,Stav naplění oleje,39.736, mm
IDE00152,Varovný práh oleje,26.808, mm
IDE00172,Moment kompresoru klimatizace,20.0, Nm
IDE00173,Tempomat: požadovaná rychlost,0.00, km/h
IDE00182,Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů: řada 1: poloha fáze,-0.24, °
IDE00188,Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota,327100, hPa
IDE00190,Plnicí tlak: požadovaná hodnota,1046, hPa
IDE00191,Plnicí tlak: skutečná hodnota,1100, hPa
IDE00192,Teplota chladicí kapaliny na výstupu chladiče: skutečná hodnota,17.5, °C
IDE00194,Teplota chl.kap.na výst.chlad.: pož.hod.,80.0, °C
IDE00196,Teplota motorového oleje,44.7, °C
IDE00201,Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota,326700, hPa
IDE00304,Zásoba paliva,33.00, l
IDE00322,Stav základního nastavení,nebyl ještě nastartován,
IDE00323,Security Access: počet neplatných klíčků,0,
IDE00347,Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota,17.69, g/s
IDE00348,Teplota nasávaného vzduchu,14, *C
IDE00349,Poloha ovladače škrticí klapky: normovaná,100, %
IDE00350,Hmotnostní množství vzduchu: požadovaná hodnota,327.0, mg/stroke
IDE00351,Hlavní vstřikování: počátek buzení,-3.69, °
IDE00352,Hlavní vstřikování: trvání buzení,706.8, µs
IDE00353,Nastartování motoru: startovací množství,17.56, mg/stroke
IDE00354,Nastartování motoru: startovací synchronizace,EPM_MODE_OK,
IDE00355-ENG104207,Tempomat: stav-Bit 0,00101000 ,
IDE00356-ENG104207,Tempomat: poloha spínače-Bit 0,10000001 ,
IDE00357,Teplota paliva,18.2, °C
IDE00358,Omezení: točivý moment,189.8, Nm
IDE00359,Omezení: kouř,189.8, Nm
IDE00360,Omezení: plynový pedál,0.0, Nm
IDE00361,Okolní tlak vzduchu,1000, hPa
IDE00362,Ovladač plnicího tlaku: buzení,97.95, %
IDE00363-ENG104207,Stav žhavení-Bit 0,11111111 ,
IDE00363-ENG101796,Stav žhavení-Bit 8,00000000 ,
IDE00364,Doba předžhavení,0, ms
IDE00365,Odchylka vstřikovaného množství 1,0.66, mg/stroke
IDE00366,Odchylka vstřikovaného množství 2,0.38, mg/stroke
IDE00367,Odchylka vstřikovaného množství 3,-0.48, mg/stroke
IDE00368,Odchylka vstřikovaného množství 4,-0.57, mg/stroke
IDE00371,Spotřeba paliva,1.08, l/h
IDE00373-ENG104207,Elektrické přídavné topení: podminky vypnutí-Bit 0,00000000 ,
IDE00373-ENG101796,Elektrické přídavné topení: podminky vypnutí-Bit 8,00000000 ,
IDE00374-ENG104207,Elektrické přídavné topení: buzení relé-Bit 0,00000011 ,
IDE00375,Alternátor: signál zátěže,54.60, %
IDE00380,Buzení ventilátoru chladiče 1,10.00, %
IDE00381,Buzení ventilátoru chladiče 2,0.00, %
IDE00383,Předvstřikování 1: počátek buzení,2.92, °
IDE00384,Předvstřikování 1: trvání buzení,406.8, µs
IDE00385,Předvstřikování 2: počátek buzení,8.66, °
IDE00386,Předvstřikování 2: trvání buzení,316.8, µs
IDE00387,Dovstřikování 1: počátek buzení,0.00, °
IDE00388,Dovstřikování 1: trvání buzení,0.0, µs
IDE00389,Dovstřikování 2: počátek buzení,0.00, °
IDE00390,Dovstřikování 2: trvání buzení,0.0, µs
IDE00392,Plynový pedál: napětí snímače 1,742.6, mV
IDE00393,Plynový pedál: napětí snímače 2,371.2, mV
IDE00394,Uložení vačkového hřídele: počátek fázového okna,122.52, °
IDE00395,Uložení vačkového hřídele: konec fázového okna,250.82, °
IDE00396,Ovladač plnicího tlaku: zpětné hlášení,97.90, %
IDE00399,Faktor odregulování: celkově,1.0000,
IDE00404,Škrticí klapka: buzení,7.00, %
IDE00405,Otáčky klikového hřídele,983.0, /min
IDE00406,Otáčky vačkového hřídele,491.3, /min
IDE00407-ENG104207,Regulace tlaku rail: stav-Bit 0,00001111 ,
IDE00412-ENG104207,Řízení startéru: svorka 50-Bit 0,00000000 ,
IDE00413-ENG104207,Řízení startéru: signál Interlock nebo P/N-Bit 0,00000000 ,
IDE00414-ENG104207,Řízení startéru: relé 1-Bit 0,00000000 ,
IDE00416-ENG104207,Řízení startéru: svorka 50: zpětné měření-Bit 0,00000000 ,
IDE00417-ENG104207,Řízení startéru: podmínky vypnutí 1-Bit 0,00100001 ,
IDE00417-ENG101796,Řízení startéru: podmínky vypnutí 1-Bit 8,00000000 ,
IDE00420,Servisní regenerace: aktuální trvání,0.00, s
IDE00422-ENG104207,Servisní regenerace: podmínky uvolnění 1-Bit 0,00000000 ,
IDE00422-ENG102612,Servisní regenerace: podmínky uvolnění 1-Bit 16,00000000 ,
IDE00422-ENG101717,Servisní regenerace: podmínky uvolnění 1-Bit 24,00000000 ,
IDE00422-ENG101796,Servisní regenerace: podmínky uvolnění 1-Bit 8,00000000 ,
IDE00424-ENG104207,Servisní regenerace: podmínky přerušení-Bit 0,00000000 ,
IDE00424-ENG102612,Servisní regenerace: podmínky přerušení-Bit 16,00000000 ,
IDE00424-ENG101717,Servisní regenerace: podmínky přerušení-Bit 24,00000000 ,
IDE00424-ENG101796,Servisní regenerace: podmínky přerušení-Bit 8,00000000 ,
IDE00425-ENG104207,Servisní regenerace: fáze-Bit 0,00000001 ,
IDE00425-ENG101796,Servisní regenerace: fáze-Bit 8,00000000 ,
IDE00427,Filtr částic: diferenční tlak,-48, hPa
IDE00428,Filtr částic: ofset diferenčního tlaku,-50, hPa
IDE00430-ENG104207,Filtr částic: servisní regenerace: stav požadavku-Bit 0,00000000 ,
IDE00431-ENG104207,Filtr částic: servisní regenerace: stav zablokování-Bit 0,00000000 ,
IDE00432,Filtr částic: doba od poslední regenerace,1134, s
IDE00433,Filtr částic: objem olejového popílku,0.09, l
IDE00434,Filtr částic: vypočtená hmotnost sazí,21.74, g
IDE00435,Filtr částic: měřená hmotnost sazí,25.02, g
IDE00436,Filtr částic: kilometry od poslední regenerace,2959, m
IDE00443-ENG104207,Plynový pedál: polohy spínačů-Bit 0,01001000 ,
IDE00445,Čítač zapomenutí po OBD,255,
IDE00450,Návod k obsluze,--bez zobrazení--,
IDE00451,Aktuálně běžící rutina,0,
IDE00472,Střední vstřikované množství,8.33, mg/stroke
IDE00473,Ventil zpětného vedení výfukových plynů: buzení,100.00, %
IDE00474,Okolní tlak vzduchu,100, kPa abs
IDE00475,Regulační ventil tlaku paliva,18.79, %
IDE00476,Ventil dávkování paliva,29.15, %
IDE00477,Požadavek na moment: součet vedlejších agregátů,11.8, Nm
IDE00478,Brzdný moment motoru,43.0, Nm
IDE00481-ENG104207,Omezení: stav ochrany spojky-Bit 0,00000001 ,
IDE00482,Omezení: moment ochrany spojky,47872.5, Nm
IDE00541,Zrychlení,0.000, m/s˛
IDE00556,Vnější teplota,-4, *C
IDE00558,Napětí sondy lambda řady válců 1: sonda 1 (širokopásmová sonda),0.000 Lambda / 0.000 V,
IDE00581,Požadovaná hodnota zpětného vedení výfukových plynů,0.0, %
IDE00583,Požadovaná hodnota škrticí klapky,100, %
IDE00584,Ujetá dráha od vymazání paměti závad,0, km
IDE00585,Ujetá dráha s aktivovanou kontrolkou emisí,0, km
IDE00586,Odchylka míry zpětného vedení výfukových plynů,0.0, %
IDE00589,Tlak paliva,28070, kPa rel
IDE00594,Absolutní sací tlak,110, kPa abs
IDE00595,Uspořádání sond lambda,B1S1 ,
IDE00600,Přepočítací faktory,,
IDE00601,Stav hlídání od vymazání paměti závad,,
IDE00602,Stav hlídání v aktuálním jízdním cyklu,,
IDE00603,Počet jízdních cyklů od vymazání paměti závad,0,
IDE00727,Zkušební kroky: které je ještě nutné provést,0,
IDE00784,Aktuální zkušební krok,0,
IDE00787,Příčina přerušení,0,
IDE00973,Vnější teplota,-3.5, °C
IDE01076,Doba od vypnutí zapalování,4161, s
IDE01259,Ventil zpětného vedení výfukových plynů: skutečná hodnota,99.85, %
IDE01260,Výkon alternátoru,0, W
IDE01361,Čerpadlo chladiče zpět. vedení výf. plynů: požadovaná hodnota,95.00, %
IDE01363-ENG104207,Zpětné vedení výfukových plynů: podmínky vypnutí-Bit 0,11110111 ,
IDE01363-ENG102612,Zpětné vedení výfukových plynů: podmínky vypnutí-Bit 16,00000000 ,
IDE01363-ENG101717,Zpětné vedení výfukových plynů: podmínky vypnutí-Bit 24,00000000 ,
IDE01363-ENG101796,Zpětné vedení výfukových plynů: podmínky vypnutí-Bit 8,00000111 ,
IDE01367,Ovladač plnicího tlaku: ofset zavřen,1.18, %
IDE01368,Ovladač plnicího tlaku: ofset otevřen,-1.18, %
IDE01373,Ventil zpětného vedení výfukových plynů: ofset zavřen,4.79, %
IDE01374,Ventil zpětného vedení výfukových plynů: ofset otevřen,-4.79, %
IDE01375,Ovladač škrticí klapky: ofset zavřen,-0.22, %
IDE01376,Ovladač škrticí klapky: ofset otevřen,0.22, %
IDE01377,Ovladač škrticí klapky: skutečná hodnota,99.99, %
IDE01378,Vysoký tlak paliva: regulační odchylka,-500, hPa
IDE01380,Předvstřikování 3: počátek buzení,0.00, °
IDE01381,Předvstřikování 3: trvání buzení,0.0, µs
IDE01382,Dovstřikování 3: počátek buzení,0.00, °
IDE01383,Dovstřikování 3: trvání buzení,0.0, µs
IDE01385,Index opotřebení,7, m
IDE01386,Index zanesení sazemi,2, m
IDE01387,Injektor 1: kalibrační bod tlaku Rail 1,-8.80, µs
IDE01388,Injektor 1: kalibrační bod tlaku Rail 2,-11.55, µs
IDE01389,Injektor 1: kalibrační bod tlaku Rail 3,-8.70, µs
IDE01390,Injektor 2: kalibrační bod tlaku Rail 1,-8.85, µs
IDE01391,Injektor 2: kalibrační bod tlaku Rail 2,-16.95, µs
IDE01392,Injektor 2: kalibrační bod tlaku Rail 3,-19.45, µs
IDE01393,Injektor 3: kalibrační bod tlaku Rail 1,-34.50, µs
IDE01394,Injektor 3: kalibrační bod tlaku Rail 2,-9.90, µs
IDE01395,Injektor 3: kalibrační bod tlaku Rail 3,-11.35, µs
IDE01396,Injektor 4: kalibrační bod tlaku Rail 1,-22.80, µs
IDE01397,Injektor 4: kalibrační bod tlaku Rail 2,-25.80, µs
IDE01398,Injektor 4: kalibrační bod tlaku Rail 3,-25.45, µs
IDE01405-ENG104207,Buzení spouštěče: stav-Bit 0,00000010 ,
IDE01406-ENG104207,Servisní regenerace: stav-Bit 0,00000000 ,
IDE01407,Filtr částic: spotřeba paliva od poslední regenerace,0.29, l
IDE01408,Mez naplnění pro servisní regeneraci,23.01, g
IDE01409,Mez naplnění pro servisní regeneraci,40.00, g
IDE01410,Mez naplnění - přeplnění,42.97, g
IDE01834,Napětí akumulátoru,14120, mV
IDE01880,Poloha plynového pedálu 2,15, %
IDE02228,Regulační ventil tlaku paliva: požadovaná hodnota tlaku rail,297200, hPa
IDE02229,Snímač teploty výfukových plynů 1,71.1, °C
IDE02230,Snížení momentu kvůli teplotě výfukových plynů,1.0000,
IDE02233,Snímač teploty výfukových plynů 2,-0.0, °C
IDE02234,Snímač teploty výfukových plynů 3,107.5, °C
IDE02236,Snímač teploty výfukových plynů 4,102.8, °C
IDE02756-ENG104207,Počet manuálních startů motoru-Bit 0,00000000 ,
IDE02756-ENG102612,Počet manuálních startů motoru-Bit 16,00000000 ,
IDE02756-ENG101717,Počet manuálních startů motoru-Bit 24,00000000 ,
IDE02756-ENG101796,Počet manuálních startů motoru-Bit 8,00000000 ,
IDE02757-ENG104207,Počet automatických startů motoru-Bit 0,00000000 ,
IDE02757-ENG102612,Počet automatických startů motoru-Bit 16,00000000 ,
IDE02757-ENG101717,Počet automatických startů motoru-Bit 24,00000000 ,
IDE02757-ENG101796,Počet automatických startů motoru-Bit 8,00000000 ,
IDE03015,Test komprese válce 1,0.0, /min
IDE03016,Test komprese válce 2,0.0, /min
IDE03017,Test komprese válce 3,0.0, /min
IDE03018,Test komprese válce 4,0.0, /min
IDE03129,Čerpadlo redukčního prostředku: buzení,0.00, %
IDE03130-ENG104207,Proplachovací ventil redukčního prostředku: buzení-Bit 0,00000000 ,
IDE03131,Vstřikovací ventil redukčního prostředku: buzení,0.00, %
IDE03132,Snímač tlaku pro redukční prostředek: naměřený tlak,0, hPa
IDE03133,Topný okruh 1 dávk. systému redukčního prostředku: skut. proud,0.0, W
IDE03135,Snímač teploty v pal. nádrži pro redukční prostředek: teplota,-0.0, °C
IDE03136,Snímač stavu naplnění pro redukční prostředek: stav naplnění,0.00, %
IDE03137,Topný okruh 1 dávk. systému redukčního prostředku: skut. napětí,0.0, mV
IDE03138,Topný okruh 2 dávk. systému redukčního prostředku: skut. napětí,0.0, mV
IDE03139,Vstřikovací ventil redukčního prostředku: odpor,0, mOhm
IDE03140,Snímač NOx 1: koncentrace NOx,0, ppm
IDE03141,Snímač NOx 2: koncentrace NOx,0, ppm
IDE03142,Zbývající dráha do nedostatku redukčního prostředku,0.00, km
IDE03143-ENG104207,Zbývající starty motoru do nedostatku redukčního prostředku-Bit 0,00000000 ,
IDE03144,Spotřebovaný redukční prostředek od posledního servisu,0.000, g
IDE03145,Snímač NOx 2: ofsetový korekční faktor,0, ppm
IDE03146,Snímač tlaku pro redukční prostředek: napětí,0.0, mV
IDE03147,Snímač teploty v pal. nádrži pro redukční prostředek: napětí,0.0, mV
IDE03187,Kontrolní součet Flash,AB02,
IDE03189-ENG102843,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Counter Stop Prohibited By Air Density,0, counts
IDE03189-ENG102547,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Counter Stop Prohibited By Brake Boost,0, counts
IDE03189-ENG103808,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Counter Stop Prohibited By Fuel Mixture Adaption,0, counts
IDE03189-ENG101159,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Counter Stop Prohibited By Random,0, counts
IDE03189-ENG104187,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Counter Stop Prohibited By Regeneration Mode,0, counts
IDE03189-ENG100165,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Counter Stop Prohibited By Start Behavior,0, counts
IDE03189-ENG99535,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Day Stop Prohibited By Air Density,0,
IDE03189-ENG103192,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Day Stop Prohibited By Brake Boost,0,
IDE03189-ENG99739,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Day Stop Prohibited By Fuel Mixture Adaption,0,
IDE03189-ENG100597,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Day Stop Prohibited By Random,0,
IDE03189-ENG101689,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Day Stop Prohibited By Regeneration Mode,0,
IDE03189-ENG100582,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Day Stop Prohibited By Start Behavior,0,
IDE03189-ENG101720,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Hours Stop Prohibited By Air Density,0,
IDE03189-ENG100669,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Hours Stop Prohibited By Brake Boost,0,
IDE03189-ENG100932,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Hours Stop Prohibited By Fuel Mixture Adaption,0,
IDE03189-ENG101264,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Hours Stop Prohibited By Random,0,
IDE03189-ENG102430,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Hours Stop Prohibited By Regeneration Mode,0,
IDE03189-ENG101165,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Hours Stop Prohibited By Start Behavior,0,
IDE03189-ENG101829,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Mileage Stop Prohibited By Air Density,0, km
IDE03189-ENG99286,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Mileage Stop Prohibited By Brake Boost,0, km
IDE03189-ENG102800,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Mileage Stop Prohibited By Fuel Mixture Adaption,0, km
IDE03189-ENG102751,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Mileage Stop Prohibited By Random,0, km
IDE03189-ENG101356,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Mileage Stop Prohibited By Regeneration Mode,0, km
IDE03189-ENG99669,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Mileage Stop Prohibited By Start Behavior,0, km
IDE03189-ENG103828,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Minutes Stop Prohibited By Air Density,0,
IDE03189-ENG103959,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Minutes Stop Prohibited By Brake Boost,0,
IDE03189-ENG102465,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Minutes Stop Prohibited By Fuel Mixture Adaption,0,
IDE03189-ENG102710,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Minutes Stop Prohibited By Random,0,
IDE03189-ENG103568,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Minutes Stop Prohibited By Regeneration Mode,0,
IDE03189-ENG100877,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Minutes Stop Prohibited By Start Behavior,0,
IDE03189-ENG101280,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Month Stop Prohibited By Air Density,0,
IDE03189-ENG99226,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Month Stop Prohibited By Brake Boost,0,
IDE03189-ENG101471,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Month Stop Prohibited By Fuel Mixture Adaption,0,
IDE03189-ENG102877,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Month Stop Prohibited By Random,0,
IDE03189-ENG100198,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Month Stop Prohibited By Regeneration Mode,0,
IDE03189-ENG101676,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Month Stop Prohibited By Start Behavior,0,
IDE03189-ENG103694,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Year Stop Prohibited By Air Density,0,
IDE03189-ENG104142,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Year Stop Prohibited By Brake Boost,0,
IDE03189-ENG100353,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Year Stop Prohibited By Fuel Mixture Adaption,0,
IDE03189-ENG100878,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Year Stop Prohibited By Random,0,
IDE03189-ENG101433,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Year Stop Prohibited By Regeneration Mode,0,
IDE03189-ENG100557,Počet zabráněných stopů (statistika)-SSEUI Year Stop Prohibited By Start Behavior:,0,
IDE03190-ENG100538,Počet vyžádaných startů (statistika)-SSEUI Counter Start Desired By Brake Boost,0, counts
IDE03190-ENG100036,Počet vyžádaných startů (statistika)-SSEUI Counter Start Desired By High Engine Temperature,0, counts
IDE03190-ENG103639,Počet vyžádaných startů (statistika)-SSEUI Counter Start Desired By Low Engine Temperature,0, counts
IDE03190-ENG102427,Počet vyžádaných startů (statistika)-SSEUI Day Start Desired By Brake Boost,0,
IDE03190-ENG99459,Počet vyžádaných startů (statistika)-SSEUI Day Start Desired By High Engine Temperature,0,
IDE03190-ENG99665,Počet vyžádaných startů (statistika)-SSEUI Day Start Desired By Low Engine Temperature,0,
IDE03190-ENG99329,Počet vyžádaných startů (statistika)-SSEUI Hours Start Desired By Brake Boost,0,
IDE03190-ENG100944,Počet vyžádaných startů (statistika)-SSEUI Hours Start Desired By High Engine Temperature,0,
IDE03190-ENG100535,Počet vyžádaných startů (statistika)-SSEUI Hours Start Desired By Low Engine Temperature,0,
IDE03190-ENG102737,Počet vyžádaných startů (statistika)-SSEUI Mileage Start Desired By Brake Boost,0, km
IDE03190-ENG101377,Počet vyžádaných startů (statistika)-SSEUI Mileage Start Desired By High Engine Temperature,0, km
IDE03190-ENG99682,Počet vyžádaných startů (statistika)-SSEUI Mileage Start Desired By Low Engine Temperature,0, km
IDE03190-ENG102760,Počet vyžádaných startů (statistika)-SSEUI Minutes Start Desired By Brake Boost,0,
IDE03190-ENG103163,Počet vyžádaných startů (statistika)-SSEUI Minutes Start Desired By High Engine Temperature,0,
IDE03190-ENG101771,Počet vyžádaných startů (statistika)-SSEUI Minutes Start Desired By Low Engine Temperature,0,
IDE03190-ENG100816,Počet vyžádaných startů (statistika)-SSEUI Month Start Desired By Brake Boost,0,
IDE03190-ENG104013,Počet vyžádaných startů (statistika)-SSEUI Month Start Desired By High Engine Temperature,0,
IDE03190-ENG104020,Počet vyžádaných startů (statistika)-SSEUI Month Start Desired By Low Engine Temperature,0,
IDE03190-ENG103223,Počet vyžádaných startů (statistika)-SSEUI Year Start Desired By Brake Boost,0,
IDE03190-ENG103563,Počet vyžádaných startů (statistika)-SSEUI Year Start Desired By High Engine Temperature,0,
IDE03190-ENG103316,Počet vyžádaných startů (statistika)-SSEUI Year Start Desired By Low Engine Temperature,0,
IDE03235,Snímač neutrálu: aktuální úhel řazení,20.00, °
IDE03236,Snímač neutrálu: naučený úhel řazení,0.00, °
IDE03241,Stav naplnění redukčního prostředku,Empty,
IDE03242,Vstřikovací ventil redukčního prostředku: proud udržovací fáze,0, mA
IDE03243,Vstřikovací ventil redukčního prostředku: proud fáze sycení,0, mA
IDE03246,Snímač neutrálu: horní učební hodnota,0, mV
IDE03247,Snímač neutrálu: spodní učební hodnota,0, mV
IDE03248,Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu,1.0742,
IDE03266,Teplota paliva: hrubé napětí,2272.6, mV
IDE03267,Teplota nasávaného vzduchu: hrubé napětí,2932.4, mV
IDE03270,Snímač teploty výfukových plynů 1: hrubé napětí,4951.0, mV
IDE03271,Snímač teploty výfukových plynů 2: hrubé napětí,0.0, mV
IDE03273,Snímač teploty výfukových plynů 3: hrubé napětí,3973.4, mV
IDE03275,Snímač teploty výfukových plynů 4: hrubé napětí,4041.8, mV
IDE03276,Snímač plnicího tlaku: hrubé napětí,1767.2, mV
IDE03288-ENG104207,Topný okruh 1 dávkovacího systému redukčního prostředku: buzení-Bit 0,00000000 ,
IDE03288-ENG101796,Topný okruh 1 dávkovacího systému redukčního prostředku: buzení-Bit 8,00000000 ,
IDE03289-ENG104207,Topný okruh 2 dávkovacího systému redukčního prostředku: buzení-Bit 0,00000000 ,
IDE03289-ENG101796,Topný okruh 2 dávkovacího systému redukčního prostředku: buzení-Bit 8,00000000 ,
IDE03328,Napětí snímače neutrálu,0, mV
IDE03353,Snímač rozdílu tlaků filtru částic: hrubé napětí,839.8, mV
IDE03362,Požadavek převodovky na moment,1000.0, Nm
IDE03375-ENG104207,Stav adaptace snímače neutrálu-Bit 0,00000100 ,
IDE03377,Teplota chl.kap.na výst.chlad.: hrubé napětí,3636.2, mV
IDE03383,Hmotnostní proud výf. plynů zpětného vedení výfukových plynů,0.3, kg/h
IDE03386,Dlouhodobé přizpůsobení dávkování redukčního prostředku,1.00,
IDE03387,Trvání nadměrné teploty na vstřik.ventilu redukčního prostředku,0, s
IDE03405-ENG104207,Filtr částic: servisní regenerace: podmínky přerušení-Bit 0,00000000 ,
IDE03405-ENG101796,Filtr částic: servisní regenerace: podmínky přerušení-Bit 8,00000000 ,
IDE03583-ENG104207,Zákazy zastavení pro motor-Bit 0,00011000 ,
IDE03584-ENG104207,Požadavky na start pro motor-Bit 0,00000000 ,
IDE03585,Stav systému masteru funkce Start/Stop,0,
IDE03586-ENG104207,Požadavky na start aktivních účastníků-Bit 0,00000000 ,
IDE03586-ENG101796,Požadavky na start aktivních účastníků-Bit 8,00000000 ,
IDE03587-ENG104207,Zákazy zastavení aktivních účastníků-Bit 0,00000010 ,
IDE03587-ENG101796,Zákazy zastavení aktivních účastníků-Bit 8,00000000 ,
IDE03588-ENG104207,Systémová chyba start/stop aktivních účastníků-Bit 0,00000000 ,
IDE03588-ENG101796,Systémová chyba start/stop aktivních účastníků-Bit 8,00000000 ,
IDE03589-ENG104207,Chybový stav relevantních snímačů start/stop-Bit 0,00000010 ,
IDE03712-ENG104207,Stav diagnostiky motoru v aktuálním jízdním cyklu (konec pásu)-Bit 0,11010000 ,
IDE03712-ENG102612,Stav diagnostiky motoru v aktuálním jízdním cyklu (konec pásu)-Bit 16,11110100 ,
IDE03712-ENG101717,Stav diagnostiky motoru v aktuálním jízdním cyklu (konec pásu)-Bit 24,11111111 ,
IDE03712-ENG101796,Stav diagnostiky motoru v aktuálním jízdním cyklu (konec pásu)-Bit 8,00110100 ,
IDE03765-ENG104207,Stav snímače 1 NOx-Bit 0,00000000 ,
IDE03766-ENG104207,Stav snímače 2 NOx-Bit 0,00000000 ,
IDE03767,Stav motoru,COENG_RUNNING,
IDE03768,Snímač 1 NOx: napájecí napětí,0, mV
IDE03769,Snímač 2 NOx: napájecí napětí,0, mV
IDE03892,Snímač vysokého tlaku paliva: hrubé napětí,1133.8, mV
IDE03949,Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih),538.7, mg/stroke
IDE03966,Signál PŠM snímače neutrálu,0.00, %
IDE04255,Snímač teploty zp.vedení výf.plynů za chladičem: hrubá hodnota,-270.6, °C
IDE04256,Snímač teploty chladicí kapaliny motoru: hrubé napětí,2155.2, mV
IDE04257,Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: buzení,12.94, %
IDE04258-ENG104207,Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bit 0,01110110 ,
IDE04258-ENG102612,Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bit 16,00000000 ,
IDE04258-ENG101717,Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bit 24,00110111 ,
IDE04258-ENG101796,Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bit 8,00000010 ,
IDE04259,Ovladač zp.vedení výf.plynů: vysoký tlak: skut.hodn.hr.napětí,860.0, mV
IDE04260-ENG104207,Čítač učebních cyklů kalibrace nul.množství: spodní tlak.bod-Bit 0,01111001 ,
IDE04260-ENG101796,Čítač učebních cyklů kalibrace nul.množství: spodní tlak.bod-Bit 8,00000001 ,
IDE04261-ENG104207,Čítač učebních cyklů kalibrace nul.množství: střední tlak.bod-Bit 0,01111001 ,
IDE04261-ENG101796,Čítač učebních cyklů kalibrace nul.množství: střední tlak.bod-Bit 8,00000001 ,
IDE04262-ENG104207,Čítač učebních cyklů kalibrace nul.množství: horní tlakový bod-Bit 0,01111001 ,
IDE04262-ENG101796,Čítač učebních cyklů kalibrace nul.množství: horní tlakový bod-Bit 8,00000001 ,
IDE04263,Snímač rozdílu tlaků nad filtrem částic: hrubá hodnota,-48, hPa
IDE04264-ENG104207,Ovladač škrticí klapky: stav-Bit 0,00000100 ,
IDE04264-ENG102612,Ovladač škrticí klapky: stav-Bit 16,00001000 ,
IDE04264-ENG101717,Ovladač škrticí klapky: stav-Bit 24,00110111 ,
IDE04264-ENG101796,Ovladač škrticí klapky: stav-Bit 8,00000010 ,
IDE04265,Ovladač škrticí klapky: skutečná hodnota hrubého napětí,4217.8, mV
IDE04266,Ovladač turbodmychadla: vysoký tlak: buzení,60.04, %
IDE04267-ENG104207,Ovladač turbodmychadla: vysoký tlak: stav-Bit 0,00000100 ,
IDE04267-ENG102612,Ovladač turbodmychadla: vysoký tlak: stav-Bit 16,00001000 ,
IDE04267-ENG101717,Ovladač turbodmychadla: vysoký tlak: stav-Bit 24,00110111 ,
IDE04267-ENG101796,Ovladač turbodmychadla: vysoký tlak: stav-Bit 8,00000000 ,
IDE04268,Ovladač turbodmychadla: vysoký tlak: skut.hodnota hrub.napětí,778.8, mV
IDE04272,Čítač doby regenerace filtru částic,0.00, s
IDE04604,Dráha plynového pedálu,0.00, %
IDE04623,Práh kick-down,4125.2, mV
IDE04650,Filtr částic: diferenční tlak dynamický ofset,0, hPa
IDE04651,Požadavek na moment: kompresor klimatizace,0.0, Nm
IDE04652,Objemový proud výfukových plynů ve filtru částic,72.4, mł/h
IDE04653,Simulovaná povrchová teplota filtru částic,112.5, °C
IDE04654-ENG104207,Stav CAN - řídicí jednotka motoru-Bit 0,00000000 ,
IDE04655-ENG104207,Stav CAN - řídicí jednotka převodovky-Bit 0,00000000 ,
IDE04656-ENG104207,Stav CAN - řídicí jednotka brzd 1-Bit 0,00000000 ,
IDE04657-ENG104207,Stav CAN - řídicí jednotka brzd 2-Bit 0,00000000 ,
IDE04658-ENG104207,Čítač CAN TimeOut - manažer akumulátoru-Bit 0,00000000 ,
IDE04659-ENG104207,Čítač CAN TimeOut - parkovací brzda-Bit 0,00000000 ,
IDE04660-ENG104207,Čítač CAN TimeOut - gateway-Bit 0,00000000 ,
IDE04661-ENG104207,Čítač CAN TimeOut - úhel řízení-Bit 0,00000000 ,
IDE04662-ENG104207,Čítač CAN TimeOut - převodovka-Bit 0,00000000 ,
IDE04663-ENG104207,Vypnutí tempomatu: ireverzibilní-Bit 0,11111111 ,
IDE04664-ENG104207,Vypnutí tempomatu: reverzibilní-Bit 0,11111111 ,
IDE04665-ENG104207,Vypnutí tempomatu: ireverzibilní se zásahem brzd-Bit 0,00000000 ,
IDE04666,Teplota v chladicím systému,-273.1, °C
IDE04667-ENG104207,Obtokový ventil chladiče zpět. vedení výf. plynů: stav-Bit 0,00000000 ,
IDE04668-ENG104207,Chlazení zpětného vedení výfukových plynů: stav-Bit 0,00000000 ,
IDE04669,Vačkové hřídele: pozice hrany,0.00, °
IDE04670,Vyhodnocení signálu klikového hřídele: stav,GAPFOUND,
IDE04671,Korekční množství adaptace množství paliva,0.00, mg/stroke
IDE04672-ENG104207,Vypínací stav adaptace množství paliva-Bit 0,00000010 ,
IDE04673,Sonda lambda 1: řada 1: střída vyhřívání sondy,1.70, %
IDE04674,Sonda lambda 1: řada 1: adaptovaná hodnota kyslíku,0.00721,
IDE04675,Sonda lambda 1: řada 1: hmotnostní tok vzduchu,0.0, g
IDE04676,Sonda lambda 1: řada 1: vyrovnávací hodnota Ri,0.0, Ohm
IDE04677,Sonda lambda 1: řada 1: skutečná hodnota lambda,4.390,
IDE04678-ENG104207,Sonda lambda 1: řada 1: stav vyrovnání signálu O2-Bit 0,00000001 ,
IDE04679-ENG104207,Sonda lambda 1: řada 1: stav signálu O2: platnost-Bit 0,00000000 ,
IDE04680,Sonda lambda 1: řada 1: hrubá hodnota napětí signálu O2,-6.8, mV
IDE04681,Sonda lambda 1: řada 1: hodnota napětí signálu Ri: filtrováno,3299.8, mV
IDE04682-ENG104207,Povolený počet vstřiků-Bit 0,00000011 ,
IDE04683-ENG104207,Stav uvolnění vstřiku-Bit 0,00111000 ,
IDE04684-ENG104207,Požadovaný průběh vstřiku-Bit 0,00111000 ,
IDE04685,Vnitřní točivý moment požadované tvorby,54.0, Nm
IDE04686,Vypočtený omezovací moment spojky,-43.1, Nm
IDE04687,Střední teplota katalyzátoru SCR,-273.1, °C
IDE04688-ENG104207,Resetový stav řídicí jednotky motoru-Bit 0,00000000 ,
IDE04688-ENG101796,Resetový stav řídicí jednotky motoru-Bit 8,00000000 ,
IDE04689,Řízení startu: stav při přerušení startu,00000001 ,
IDE04690-ENG104207,Zásah momentu: stav převodovky-Bit 0,00000100 ,
IDE04690-ENG101796,Zásah momentu: stav převodovky-Bit 8,00000000 ,
IDE04691,Vypočtený redukční moment zásahu převodovky,1000.0, Nm
IDE04692,Redukční zásah požadovaného momentu od ESP,50000.0, Nm
IDE04693,Zvyšující zásah požadovaného momentu od ESP,-50000.0, Nm
IDE04694-ENG104207,Stav diagnostiky 2 motoru v aktuál. jízdním cyklu (konec pásu)-Bit 0,11111111 ,
IDE04694-ENG102612,Stav diagnostiky 2 motoru v aktuál. jízdním cyklu (konec pásu)-Bit 16,11111111 ,
IDE04694-ENG101717,Stav diagnostiky 2 motoru v aktuál. jízdním cyklu (konec pásu)-Bit 24,11111111 ,
IDE04694-ENG101796,Stav diagnostiky 2 motoru v aktuál. jízdním cyklu (konec pásu)-Bit 8,11111111 ,
IDE04695-ENG99946,Imobilizér Snapshot A-Sia Error Snap A,00 00 00,
IDE04696-ENG102592,Imobilizér Snapshot B-Sia Error Snap B,00 00 00,
IDE04709-ENG104207,Stav akceleračního rozhraní ADR/tempomat-Bit 0,00000000 ,
IDE04710-ENG104207,Přijatý stav řídicí jednotky ACC-Bit 0,00000110 ,
IDE04711-ENG104207,Příští stav stroje ACC/tempomat-Bit 0,00000010 ,
IDE04868-ENG104207,Žhavicí cykly nad teplotním prahem-Bit 0,01101000 ,
IDE04868-ENG101796,Žhavicí cykly nad teplotním prahem-Bit 8,00000011 ,
IDE04869-ENG104207,Žhavicí cykly pod teplotním prahem-Bit 0,00101011 ,
IDE04869-ENG101796,Žhavicí cykly pod teplotním prahem-Bit 8,00000010 ,
IDE04870-ENG104207,Žhavicí cykly při dosažení teplotního prahu-Bit 0,10010011 ,
IDE04870-ENG101796,Žhavicí cykly při dosažení teplotního prahu-Bit 8,00000101 ,
IDE04937,Snímač teploty motoru v bloku motoru: hrubá hodnota,53.5, °C
IDE04938,Snímač teploty za chladičem plnicího vzduchu: hrubá hodnota,16.0, °C
IDE05134,Požadované zrychlení ACC,0.000, m/s˛
IDE05135-ENG104207,Stav odmítnutí kompresoru-Bit 0,00000000 ,
IDE05136-ENG104207,Aktuální režim 2-Bit 0,00000100 ,
IDE05136-ENG102612,Aktuální režim 2-Bit 16,01000011 ,
IDE05136-ENG101717,Aktuální režim 2-Bit 24,00000000 ,
IDE05136-ENG101796,Aktuální režim 2-Bit 8,00000000 ,
IDE05137-ENG104207,Časovač vypnutí: čítač v přístrojové desce přerušení svorky 30-Bit 0,00000000 ,
IDE05138,Časovač vypnutí: poslední doba vypnutí motoru,4269, s
IDE05139,Časovač vypnutí: poslední doba doběhu ŘJM,330, s
IDE05232,Stav naplnění redukčního prostředku,0.00, %
IDE05343-ENG104207,Požadovaná hodnota topné teploty snímače NOx 2-Bit 0,00000000 ,
IDE05344,Hmotn.množství vzduchu pro uvolnění testu ofsetu snímače NOx 2,0.0, g
IDE05346,Emise NOx snímač NOx 2,0, ppm
IDE05347,Emise NOx snímač NOx 1,0, ppm
IDE05348,Snímač NOx 2: koncentrace O2,0.20670,
IDE05349-ENG104207,Stav elektrické závady snímače NOx 2-Bit 0,00000000 ,
IDE05350-ENG104207,Stav elektrické závady snímače NOx 1-Bit 0,00000000 ,
IDE05351,Čítač času neplatného signálu NOx snímače NOx 2,0.00, s
IDE05352-ENG104207,Stav rozpoznání decelerace v koordinátoru decelerace-Bit 0,00000000 ,
IDE05353,Naměřený obrat NOx,0.000,
IDE05354,Vypočtený stupeň účinnosti obratu NOx,0.000,
IDE05355,Práh účinnosti obratu NOx,0.000,
IDE05356,Vypočtená koncentrace NOx za turbodmychadlem,0, ppm
IDE05357,Aktuální teplota v redukčním katalyzátoru NOx,-273.1, °C
IDE05385-ENG104207,Budicí signál podávacího čerpadla-Bit 0,00000001 ,
IDE05386,Modelový teplota výfukových plynů 0,159.1, °C
IDE05387,Modelový teplota výfukových plynů 1,-0.0, °C
IDE05388,Modelový teplota výfukových plynů 2,-0.0, °C
IDE05494-ENG104207,Rozpoznání plného/prázdného vzduchového filtru-Bit 0,00000000 ,
IDE05797,Ovladač škrticí klapky: požadovaná hodnota,100.00, %
IDE07373,Adaptace HÚ,0.24, °
ENG105146,Air_flow_sensor_temperature_raw_value,17.7, °C
ENG101413,Calibration Identifications,03L906018DAQ710,
ENG99697,Calibration Verification Numbers,01 21 75 A5,
ENG105483-ENG104207,Charge_pressure_positioner_counter_of_mechanic_hitting-Bit 0,01011011 ,
ENG105483-ENG102612,Charge_pressure_positioner_counter_of_mechanic_hitting-Bit 16,00000100 ,
ENG105483-ENG101717,Charge_pressure_positioner_counter_of_mechanic_hitting-Bit 24,00000000 ,
ENG105483-ENG101796,Charge_pressure_positioner_counter_of_mechanic_hitting-Bit 8,10111000 ,
ENG100152,ECUNAME,ECM,
ENG100152,ECUNAME,-EngineControl,
ENG106223,Engine_torque_limitation_mechanical,197.8, Nm
ENG106705,Fuel_Mean_Value_Adaption_Engine_Speed_Node,2800.0, /min
ENG106706,Fuel_Mean_Value_Adaption_Fuel mass node,36.00, mg/stroke
ENG106707-ENG104207,Fuel_Mean_Value_Adaption_Learning_Index-Bit 0,00000010 ,
ENG106708,Fuel_Mean_Value_Adaption_Value,0.00, mg/stroke
ENG106774-ENG104207,General_rail_pressure_calibration_control_duration_enable_status-Bit 0,11111111 ,
ENG106877-ENG104207,High_Pressure_EGR_Valve_counter_started_jam_off_trial-Bit 0,10000111 ,
ENG106877-ENG102612,High_Pressure_EGR_Valve_counter_started_jam_off_trial-Bit 16,00000000 ,
ENG106877-ENG101717,High_Pressure_EGR_Valve_counter_started_jam_off_trial-Bit 24,00000000 ,
ENG106877-ENG101796,High_Pressure_EGR_Valve_counter_started_jam_off_trial-Bit 8,00000000 ,
ENG106876-ENG104207,High_Pressure_EGR_Valve_counter_of_mechanic_hitting-Bit 0,11111000 ,
ENG106876-ENG102612,High_Pressure_EGR_Valve_counter_of_mechanic_hitting-Bit 16,00001001 ,
ENG106876-ENG101717,High_Pressure_EGR_Valve_counter_of_mechanic_hitting-Bit 24,00000000 ,
ENG106876-ENG101796,High_Pressure_EGR_Valve_counter_of_mechanic_hitting-Bit 8,01100110 ,
ENG107036-ENG104207,Injector_specific_rail_pressure_calibration_control_duration_enable_status-Bit 0,00001111 ,
ENG107038,Injector_valve_closing_adjustment_global_correction_map_old,7.042, µs
ENG107039,Injector_valve_closing_adjustment_global_learning_map_new,-2.636, µs
ENG107037-ENG104207,Injector_valve_closing_adjustment_correction_status-Bit 0,00001111 ,
ENG107040-ENG104207,Injector_valve_closing_adjustment_global_map_learning_value_counter-Bit 0,00000000 ,
ENG107040-ENG101796,Injector_valve_closing_adjustment_global_map_learning_value_counter-Bit 8,00000000 ,
ENG107041-ENG104207,Injector_valve_closing_adjustment_index_of_global_map_learning_value-Bit 0,00001100 ,
ENG103875-ENG06678,In-use Performance Tracking: 16 counters-In-use Performance Tracking: 16 or 18 counters,2227, counts
ENG107569,Main_injection_quantity,5.36, mg/stroke
ENG107671,Model_correction_factor_of_effective_cross_section_of_EGR_valve,0.9011,
ENG107673,Model_correction_factor_of_exhaust_mass_flow_rate_into_exhaust_manifold,1.0000,
ENG107672,Model_correction_factor_of_exhaust_gas_temperature_1,1.0000,
ENG107674,Model_correction_factor_of_volumetric_efficiency,1.0438,
ENG107675,Model_correction_factor_of_volumetric_efficiency_including_variabel_swirl_correction,1.0000,
ENG108162,Particle_filter_service_regeneration_duration_with_headup,0.00, s
ENG108252,Postinjection_1_quantity,0.00, mg/stroke
ENG108253,Postinjection_2_quantity,0.00, mg/stroke
ENG108254,Postinjection_3_quantity,0.00, mg/stroke
ENG108270,Preinjection_1_quantity,0.00, mg/stroke
ENG108271,Preinjection_2_quantity,1.21, mg/stroke
ENG108272,Preinjection_3_quantity,1.75, mg/stroke
ENG109107,Status_of_adaption_of_toothed_speed_sensor_disc_for_TDC,EPMTDC_FILT_STP,
ENG109106-ENG104207,Status_of_adaption_of_toothed_speed-Bit 0,00000000 ,
ENG109108-ENG104207,Status_tooth_angle_adaption_learning-Bit 0,00000111 ,
ENG109431-ENG104207,Throttle_valve_counter_of_mechanic_hitting-Bit 0,00000100 ,
ENG109431-ENG102612,Throttle_valve_counter_of_mechanic_hitting-Bit 16,00000000 ,
ENG109431-ENG101717,Throttle_valve_counter_of_mechanic_hitting-Bit 24,00000000 ,
ENG109431-ENG101796,Throttle_valve_counter_of_mechanic_hitting-Bit 8,00100101 ,
ENG109432-ENG104207,Throttle_valve_counter_started_jam_off_trial-Bit 0,00000000 ,
ENG109432-ENG102612,Throttle_valve_counter_started_jam_off_trial-Bit 16,00000000 ,
ENG109432-ENG101717,Throttle_valve_counter_started_jam_off_trial-Bit 24,00000000 ,
ENG109432-ENG101796,Throttle_valve_counter_started_jam_off_trial-Bit 8,00000000 ,
ENG109657-ENG104207,Turboharger_pressure_positioner_counter_started_jam_off_trial-Bit 0,00000000 ,
ENG109657-ENG102612,Turboharger_pressure_positioner_counter_started_jam_off_trial-Bit 16,00000000 ,
ENG109657-ENG101717,Turboharger_pressure_positioner_counter_started_jam_off_trial-Bit 24,00000000 ,
ENG109657-ENG101796,Turboharger_pressure_positioner_counter_started_jam_off_trial-Bit 8,00000000 ,
ENG101003,Vehicle Identification Number,TMBKE61Z1B208733,
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Skromne idem podotknuť, že doteraz som sa pozeral na diagnostiku, tak trochu"cez prsty"
no teraz vidím,že je to skutočne vážna disciplína :300f:

Teda na zaklade všetkých tych hodnot, ktoré ECU sleduje, možem povedať že tieto moderné autá sa od lietadiel veĺmi nelíšia...

Objavil som tam jednu hodnotu,na ktorej som sa pozastavil

-270°C

dufam,že je to prepočitana hodnota vzhľadom na skutočnu pracovnu teplotu

Ale zase moj nazor je,že pokiaľ je diagnostika rozpitvana do takých detailov, chybu možno najsť pomerne ľahko .

No a ešte chcem povedať jednu vec, že pokiaľ som riešil tu na fore nejake problemy ohľadom mojho auta, a pytal som si rady ohľadom riešenia problemu,
zučastnení, ktorí ovládajú diagnostiku takto do hlbky, mi zďaleka nepovedali všetko.....
Za to odo mňa palec dole....
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Pomerne lahko sa stane výnimočne,často je to tak že treba dopodrobna si preštudovať za studena po štarte,ešte v prevádzkovej hodnote,a nezriedka viac ráz hlavne ak sa hladá súvis,alebo sporadické chyby,zmeny po úkonoch atd.Ak si ale predstavíš že v počítači na diagnostike si to nemôžeš takto komfortne pozerať,tam si možeš zo zoznamu 570 hodnôt (3,0 tdi 870) vybrať cca osem,môžeš viac ale spomaluje sa beh načítavania a vidíš iba tých osem.To čo tu vidíš je tam iba zoznam z ktorého si vyberáš a iba ak označíš tak bude aj hodnota.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ano,zlatá predkomôrka,zlatá rotačka,zlaté PD-čko ale zlaté je to pre jednoduchosť.Keby ľudia nepožadovali stále väčšie autá,ktoré ale potrebujú stále výkonnejšie motory,a keby zároveň nechceli aby tie tony železa behali na vzduch,netrebalo by OBD vôbec,veď prečo vlastne vzniklo ? Prdy a vývoj nezastavíš.Dnes niet automobilky čo nepustila na trh tie opachy,a prečo ?! Lebo sa kupujú a žiadajú.Ak si niekto myslí že nabúchané auto všetkým možným od techniky ho urobí lahko a lacno servisovateľným a povie sa len hopla a je opravené...nech si kupujú,ja im to z radostou opravím.V podstate vlastne pri študovaní toho blockmap-u ma napadlo,že toto vo virvare dňa vyhodnotiť ozaj nie je jednoduché.Preto sa do dielne nemá brať telefon
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

no a to sa bavime o diagnostike motoru z roku 2010 !!! Ba vlastne aj 2008 tusim, ked sa zamyslim, myslim ze v roku 2008 mali majitelia novych vozov prvykrat na vyber ci chcu este stare PDcka alebo nove CRka - Superby2 sa predavali takto. V 2008 alebo 2009 sa ma kolega pytal ci si ma PRIPLATIT za CR a ci si ma PRIPLATIT za DPF.

DPFko nema, od toho som ho zachranil :)

A to su iba POSRANE stvorvalce.
Kde su sestvalce, dve samostatne Véčka s dvomi sadami senzorov a cidiel, turboduchadiel, EGR ventilov, vah vzduchu a vsetkeho...

Vedeli ste o tom ze EGR ventil uz davno pradavno nie je iba klapka ? Ze je napojeny na chladiaci a vyhrievaci okruh v aute ? Ze jeho vymena je 12 normohodin v autorizaku, ano Wolcwagen ?

DVANAST !!! Tak si zratajte kolko to moze stat, ked normohodina sotva padne pod 35 eur. Jo, EGR ventil samotny s tym "natrubkom" stal len DVA TISICE EUR pre 2.0dvojturbo-tdi.

Na 1,6ky (1.6d superby oktavie atd) stali tie prve EGRka co sa kazili jak muchy tusim len 890,-eur.

Este stale mi funguje milionarsky 2001ckovy PD system. Este stale ma nehneva. Este stale sa neserie a NEPRIESTRELNE drzi. Uvidim dokedy a hlavne neviem "co potom".
prioritasko
Príspevky: 180
Dátum registrácie: 16.12.2015 20:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa prioritasko »

pedro727
Príspevky: 1120
Dátum registrácie: 22.03.2009 13:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pedro727 »

fabia už s dieslami tiež skončila.skôr sa mi natíska otázka, bude diagnostika turbo benzínových motorov jednoduchšia?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Fujaru,Porsche už to stiahol ako nepravdu.Iná vec je drístať a úplne iná prísť o podiel z koláča peňazí hlavne keď ekonomika vcelku šlape a autá sa kupujú.Ani jeden šéf automobilky nie je taký blb,aby vycúval z tak velkého balíka peňazí.Čo nepredá on,radi predajú iný.Je to obdoba myšlienky že ak ČSSR nevyrobí zbrane,tak sa niečo vo svete zmení.Skúsenosť s tým máme.Každý premýšlajúci tvor vie že to čo príde,ak by sa aj diesel stiahol,bude iba horšie.Horšie pre peňaženku a či lepšie/horšie technicky si radšej počkajme.
Keby sa ten diesel prestal vyrábať v tejto sekunde úplne,to by bola situácia,že by sme sa smiechu nezdržali.To by si ľudia veľmi "polepšili"
Každý je dnes vyškerený od ucha k uchu,kým tá jeho kárička ide.Ja ale vidím aj inú tvár ľudí a až také nadšenie to nie je,a bude horšie.Lebo už aj nová a aktuálna generácia začína s problémami a to sú trocha onakvejšie problémy ako tie ktoré reprezentuje tá ukažka diagnostiky jedného CR diesla.Pozor na to,benzín je zložitejší a rieši sa značne horšie,alebo ste si mysleli že je to inak ? Časom si to každý skúsi na vlastnej koži,ak teda nenastanú časy že s prvým vážnejším problémom - smer šrot,čo sa poľahky môže stať ak bude učňovské školstvo "šlapať" tak ako doteraz.Skôr budeme exportovať našich dedinských murárov do Dubaja na stavbu tých mrakodrapov alebo nového terminálu letiska :)

pedro.. diagnostika turbo benzínov a vôbec novodobých benzínov je značne zložitejšia,pretože sa používajú tzv vrstvené zmesi podla režimu jazdy,a tomu je prispôsobený celý algoritmus.To nie sú a budú problémy,ale vidím to na úplné odstrihnutie neautorizovaného sveta od diagnostiky,a tá fabrická sa tiež nebude diať tam kde auto s poruchou pristavíte,ale v materských firmách a serveroch bez toho,aby samotný mechanici v dielni vedeli,čo sa teraz vlastne robí.Ale to do značnej miery už funguje aj teraz.Aj teraz musím snahu diagnostiky pripájať sa na sieť proste zrušiť a pokračujem v práci.Majiteľovi sa odovzdá auto s tým že...prehrali sme vám tam soft,malo by to byť dobré,pojazdite
Pokojne si toto vytlačte a zarámujte,a po čase ak dožijeme sa budeme smiať spolu kde začína a kde končí ľudská hlúposť
marek165
Príspevky: 137
Dátum registrácie: 12.10.2007 11:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marek165 »

No to je peklo...moje dalsie auto bude V3S:-)
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Natíska sa mi otázka ,že

Ako som doteraz mohol vydržať bez dieslu ?

a o čo som vlastne prišiel, o aké zažitky...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

O nič si neprišiel,stačí pozrieť patálie ktoré si mal a neviem či si vyriešil dodnes,´dalšia otázka je či sa ti prevádzka rentuje,alebo by si najradšej to auto už poslal kade ľahšie.Že si ho neposlal,môže mať úplne prozaickú príčinu,lebo treba riešiť ...ako ďalej. A to je tá otázka ktorú rieši tisíce ľudí.Ak chcú nové (novšie) nemajú inú voľbu iba si vybrať či člapnú do mláky alebo do kaluže.Len aby čas nepriniesol prekvapenie že sa pekného dňa posadíš do postaršieho diesla,až tak nereálne by som to nevidel.Či traktor či kachle,nič lacnejšie v reálnej premávke nie je,vie to tá armáda ľudí ktorá s tým jazdí.Čo zase patrične vytáča ten druhý tábor.pritom stačí málo,urobiť si jasno v rozdieloch,nárokoch a benefitoch.Pre a proti má úplne všetko,diesel,benzín aj elektrika,ale treba o tom diskutovať bez piva
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

do roboty to mam 3km, dneska rano som kukol na palubak, -11C, tak som nastartoval z vyskumnych dovodov diagnostiku...v sani bolo -13C :41c2: , voda tusim -9C ? to som si neni isty...nastartoval som a pocas mozno minuty ?, nestopoval som, ale ten nabeh bol celkom dramaticky, malo cidlo z vody +20C, vypnuty ventilator, vypnute kurenie, pohol som sa, po cca 1km, ked idem ulickami, davam 3x prednost mi preplo na LPG, voda bola zhruba na 50C, pustil som kurenie, ventilator na 3, po dalsich 2km miernym kopcekom som sa dostal na 68C, kedy som to chcipol, dneska ma caka cesta domov - na obed, po obede naspat do prace a vecer domov, do zajtra utrum...

Milan, myslis ze aj pre mna ma dizel vyznam :-) ? inak jazdim 20000 - 25000, jako sa podari... ale su aj taketo dni v zivote...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
gnagy
Príspevky: 943
Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
Bydlisko: DK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gnagy »

Veľké WOW.

Toto mať všetko v hlave a to sa jedná len o jednu automobilku...

:300f:
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

bajo...to určite nie,ani technika sa nedá tak znásilniť,aby si to nevybralo daň v nejakej forme,je jedno že až po čase,ale v technike sa prehrešky nepremlčujú,iba oddaluje trest.

Gabo...to je jeden motor z tisícov a možno ani nie stred pomyselnej zložitosti.Vymakanejšie alebo zložitejšie ako komu pasuje je Mercedes,ale v podstate ide o to isté,iba niekde jasnejšie a inde nejasne formulované.Ale diagnostika začína aj končí na poznaní vzťahov,ako na vojne.Treba poznať hodnosti,čo kto robí a aké má právomoci a čo nastane ak niekto zahapruje,ako to systém porieši.Kto ani hodnosti nepozná,nemá šancu,do laty ho postaví prvý slobodník,resp ak dozorčí pustí do muničáka najväčšieho blba v okolí a ten nevie čítať čo znamená Danger
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nech sa použije hlúpa či fenomenálne prepracovaná diagnostika,jej konkrétny výsledok vo forme konkrétnej nápravy problému je úplne v rukách človeka,to je záverečná bodka v riešení.Jedine že raz budú aj diagnostiky "autonómne" a výsledok z diagnostiky tým pádom garantovaný.

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných