Diagnostika motora 2,0 Fsi

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Diagnostika motora 2,0 Fsi

Príspevok od používateľa mhlavaty »

V náväznosti na tému diagnostiky 2,0 Tdi sem dávam výpis diagnostiky benzínovej varianty Fsi,kedže všeobecný názor je že je benzínový motor jednoduchší a bezproblémovejší.Takže opäť pohľad do toho,čo vidí jeden diagnostik pokiaľ diagnostikuje tento benzínový agregát.
Nech porovnanie počtu riadkov nemýli.Je ich menej,ale iná je štruktúra a veľké množstvo údajov je ukrytých v reťazci štyroch bytov (napr 0000 0000) ktoré je nutné rozkódovať na jednotlivé údaje na základe výkladovej tabuľky.Takže pre porovnanie ...čo vidí diagnostik a z čoho musí vychádzať. Názor čo je jednoduchšie,nech s vytvorí každý sám

;SW:06F-906-056-GP HW:06F-906-056-EK --- Motor
;Díl:MED9.5.10 G00 0459, Kódování:0000075
;Sobota,20,Leden,2018,10:43:25:22325
;VCDS verze: SVO 17.8.1 Verze dat: 20170224 DS276.6
;VCID: 7DA608B801F41DBF317-8028

Skupina,Pole 1,Typ dat,Pole 2,Typ dat,Pole 3,Typ dat,Pole 4,Typ dat,
1,0 /min,Otáčky,5.0*C,Teplota,0.0 %,Lambda,0.0 %,Lambda,
2,0 /min,Otáčky,100.0 %,Výkon/klapka,0.00 ms,Čas,990.0 mbar,Tlak,
3,0 /min,Otáčky,990.0 mbar,Tlak,7.1 %,Výkon/klapka,0.0 *BTDC,Časování,
4,0 /min,Otáčky,11.468 V,Napětí,5.0*C,Teplota,7.0*C,Teplota,
5,0 /min,Otáčky,100.0 %,Výkon/klapka,0.0 km/h,Rychlost,volnoběh, ,
6,0 /min,Otáčky,100.0 %,Výkon/klapka,7.0*C,Teplota,-1.6 %,Lambda,
7,0 /min,Otáčky,100.0 %,Výkon/klapka,5.0*C,Teplota,00000001,Provozní stav,
8,necinny, ,11.468 V,Napětí,990.0 mbar,Tlak,995.0 mbar,Tlak,
9,54.0 mm,Vzdálenost,30.0 mm,Vzdálenost,0,Počet,0,Počet,
10,0 /min,Otáčky,100.0 %,Výkon/klapka,7.1 %,Výkon/klapka,0.0 *BTDC,Časování,
11,0 /min,Otáčky,5.0*C,Teplota,7.0*C,Teplota,0.0 *BTDC,Časování,
14,0 /min,Otáčky,100.0 %,Výkon/klapka,0,Počet,zablokovano, ,
15,0,Počet,0,Počet,0,Počet,zablokovano, ,
16,0,Počet, , , , ,zablokovano, ,
18,0 /min,Otáčky,0 /min,Otáčky,0.0 %,Výkon/klapka,0.0 %,Výkon/klapka,
20,0.0*KW,Stabilizace volnoběhu,0.0*KW,Stabilizace volnoběhu,0.0*KW,Stabilizace volnoběhu,0.0*KW,Stabilizace volnoběhu,
22,0 /min,Otáčky,100.0 %,Výkon/klapka,0.0*KW,Stabilizace volnoběhu,0.0*KW,Stabilizace volnoběhu,
23,0 /min,Otáčky,100.0 %,Výkon/klapka,0.0*KW,Stabilizace volnoběhu,0.0*KW,Stabilizace volnoběhu,
26,1.872 V,Napětí,1.872 V,Napětí,1.872 V,Napětí,1.872 V,Napětí,
28,0 /min,Otáčky,100.0 %,Výkon/klapka,5.0*C,Teplota,test VYP, ,
30, 00000,Provozní stav,00000000,Provozní stav, , ,00000000,Provozní stav,
31,0.94,bez jednotek,1.00,bez jednotek,15.94,bez jednotek, , ,
32,-1.7 %,Lambda,5.5 %,Lambda,-0.7 %,Lambda,0.0 %,Lambda,
33,0.0 %,Lambda,1.50 V,Napětí,0.0 %,Lambda,0.435 V,Napětí,
34,0 /min,Otáčky,6.0*C,Teplota,0.64,bez jednotek,test VYP, ,
36,0.440 V,Napětí,test VYP, ,0.435 V,Napětí,test VYP, ,
37,100.0 %,Výkon/klapka,0.440 V,Napětí,0.000,Rozdíl,test VYP, ,
41,510 ohms,Odpor,vytap. vK. VYP, , , ,vytap. nK. VYP, ,
42, , , , , , ,vytap. nK. VYP, ,
43,0 /min,Otáčky,6.0*C,Teplota,0.440 V,Napětí,test VYP, ,
44,0 /min,Otáčky,6.0*C,Teplota,0.435 V,Napětí,test VYP, ,
46,0 /min,Otáčky,0.0*C,Teplota,0.00,bez jednotek,test VYP, ,
50,0 /min,Otáčky,980 /min,Otáčky,VYP, ,kompr.VYP, ,
51,0 /min,Otáčky,980 /min,Otáčky,0,Počet,11.374 V,Napětí,
52,0 /min,Otáčky,980 /min,Otáčky,klimatizace-min, ,VYP, ,
53,0 /min,Otáčky,980 /min,Otáčky,11.468 V,Napětí,16.9 %,Výkon/klapka,
54,0 /min,Otáčky,volnoběh, ,0.0 %,Výkon/klapka,7.1 %,Výkon/klapka,
55,0 /min,Otáčky,0.0 %,Lambda,1.2 %,Lambda, 000000,Provozní stav,
56,0 /min,Otáčky,980 /min,Otáčky,0.0 %,Lambda, 000000,Provozní stav,
57,0 /min,Otáčky,980 /min,Otáčky,kompr.VYP, ,2.0 bar,Tlak,
60,15.6 %,Pracovní cyklus,84.0 %,Pracovní cyklus,0,Počet,ADP v poradku, ,
61,0 /min,Otáčky,11.562 V,Napětí,7.1 %,Výkon/klapka, 000000,Provozní stav,
62,15.6 %,Pracovní cyklus,84.0 %,Pracovní cyklus,14.8 %,Pracovní cyklus,7.4 %,Pracovní cyklus,
63,14.8 %,Pracovní cyklus,88.7 %,Pracovní cyklus,necinny, ,ADP v poradku, ,
64,0.520 V,Napětí,4.580 V,Napětí,0.800 V,Napětí,4.300 V,Napětí,
65,15.6 %,Pracovní cyklus,84.0 %,Pracovní cyklus,0,Počet,ADP v poradku, ,
66,0.0 km/h,Rychlost,00001000,Provozní stav,0.0 km/h,Rychlost,00000000,Provozní stav,
70,0.0 %,Pracovní cyklus,0.0 %,Lambda,0.0 %,Výkon/klapka,test VYP, ,
74,0.760 V,Napětí, , ,0.760 V,Napětí, , ,
75,0 /min,Otáčky,990.0 mbar,Tlak,0.00 g/s,Váha vzduchu,test VYP, ,
76,0 /min,Otáčky,990.0 mbar,Tlak,0.0 %,Výkon/klapka,-0.0 %,Lambda,
80,BPG-810 03.09.07 69H04--- 1349 0416, ,
81,WVWZZZ3CZ8P047702 VWZCZ000000000 < >, ,
82,0000000000000 < > 000 00 < > <>, ,
83,< >, ,
84,< >, ,
85,, ,
86,11100101,Provozní stav,11111011,Provozní stav,10011111,Provozní stav,10101001,Provozní stav,
87,11100101,Provozní stav,00000000,Provozní stav,00000000,Provozní stav,00000000,Provozní stav,
88,11001000,Provozní stav,11101101,Provozní stav,11000000,Provozní stav,00000000,Provozní stav,
89,0 km,Kilometry,v poradku, , , , , ,
90,0 /min,Otáčky,riz.vac./klik.VYP, ,28.0*KW,Stabilizace volnoběhu, , ,
91,0 /min,Otáčky,0.0 %,Výkon/klapka,28.0*KW,Stabilizace volnoběhu,28.0*KW,Stabilizace volnoběhu,
93,109,Počet, , , , , , ,
94,28.0*KW,Stabilizace volnoběhu, , ,test VYP, , , ,
95,0 /min,Otáčky,100.0 %,Výkon/klapka,5.0*C,Teplota,SU-V VYP, ,
99,0 /min,Otáčky,5.0*C,Teplota,0.0 %,Lambda,l-reg VYP, ,
100,11100101,Provozní stav,5.0*C,Teplota,0.00 s,Čas,10010000,Provozní stav,
101,0 /min,Otáčky,100.0 %,Výkon/klapka,0.00 ms,Čas,990.0 mbar,Tlak,
102,0 /min,Otáčky,5.0*C,Teplota,7.0*C,Teplota,0.00 ms,Čas,
104,5.0*C,Teplota,28.9 %,Lambda,28.9 %,Lambda,28.9 %,Lambda,
105,0 /min,Otáčky,100.0 %,Výkon/klapka,5.0*C,Teplota,ZAP, ,
106,6.45 bar,Tlak,VYP, , , ,655.35 s,Čas,
107,0 /min,Otáčky,0.0 %,Lambda,0.0 %,Lambda,test VYP, ,
110,0 /min,Otáčky,5.0*C,Teplota,0.00 ms,Čas,7.1 %,Výkon/klapka,
112,6.0*C,Teplota,0.0 %,Lambda,6.0*C,Teplota,0.0 %,Lambda,
113,0 /min,Otáčky,100.0 %,Výkon/klapka,7.1 %,Výkon/klapka,995.0 mbar,Tlak,
120,0 /min,Otáčky,277.4 Nm,Kroutící moment,0.0 Nm,Kroutící moment,ASR neaktiv., ,
122,0 /min,Otáčky,277.4 Nm,Kroutící moment,0.0 Nm,Kroutící moment,ASR je aktiv., ,
125,prevodovka 1, ,ABS 1, ,pristroj 1, ,Klima 1, ,
126, , , , ,airbag 1, ,Elektr. ZE 1, ,
127, , , , ,volant 1, , , ,
129, , ,uroven oleje 1, ,Gateway 1, ,park.brzda 1, ,
130,5.0*C,Teplota,5.0*C,Teplota, , , , ,
132, , , , , , ,00001011,Provozní stav,
134,5.0*C,Teplota,6.0*C,Teplota,7.0*C,Teplota,5.0*C,Teplota,
135,5.0*C,Teplota,9.8 %,Výkon/klapka, , , , ,
136, , , , , , ,VYP, ,
137,klimatizace-min, ,kompr.VYP, ,2.2 bar,Tlak,0.0 %,Výkon/klapka,
140,164.8*,Úhel rejdu,40.00 bar,Tlak,6.44 bar,Tlak, , ,
141,3.92 bar,Tlak,-1.84 bar,Tlak, , ,10,Počet,
142,0.000 V,Napětí,1.100 V,Napětí,0,Počet,ADP v poradku, ,
143,0 /min,Otáčky,100.0 %,Výkon/klapka,0.0 %,Výkon/klapka,00000001,Provozní stav,
167,-0.5 %,Lambda,0,Počet,1.00,bez jednotek,test VYP, ,
190,0 /min,Otáčky,6.0*C,Teplota,0.45 V,Napětí,test VYP, ,
191, , ,vytap. nK. VYP, , , , , ,
201,6.0*C,Teplota,00000001,Provozní stav,6.0*C,Teplota,00000001,Provozní stav,
202,0 /min,Otáčky,5.0*C,Teplota,-2.0*KW,Stabilizace volnoběhu,01100001,Provozní stav,
203,0.64,bez jednotek,00000000,Provozní stav, , , , ,
204,0,Počet,0.000,Rozdíl, , ,-0.008,Rozdíl,
205, , ,0,Počet,00000001,Provozní stav, , ,
206,-0.5 %,Lambda,1.00,bez jednotek, , , , ,
207,0 /min,Otáčky,0.00 g/s,Váha vzduchu,12.0*C,Teplota, , ,
208,0.0 %,Lambda,00000001,Provozní stav,0.0 %,Lambda,00000001,Provozní stav,
209,0.435 V,Napětí,1.00,bez jednotek,0.435 V,Napětí,1.00,bez jednotek,
210,0.435 V,Napětí,00000000,Provozní stav,0.435 V,Napětí,00000000,Provozní stav,
211,0.45 V,Napětí,6.0*C,Teplota, , ,00000000,Provozní stav,
212,0.45 V,Napětí,-96.0*C,Teplota,18.72 kOhm,Odpor,00000001,Provozní stav,
213,6.0*C,Teplota,1.50 V,Napětí,0.94,bez jednotek,00000000,Provozní stav,
214,0.435 V,Napětí,00000000,Provozní stav,0.435 V,Napětí,00000000,Provozní stav,
215,-1.7 %,Lambda,00000000,Provozní stav,-0.7 %,Lambda,00000000,Provozní stav,
216,5.5 %,Lambda,00000000,Provozní stav,0.0 %,Lambda,00000000,Provozní stav,
217,0,Počet,0.00,bez jednotek,0.00,bez jednotek,01110000,Provozní stav,
218,0,Počet,0.00,bez jednotek,0.00,bez jednotek,01110000,Provozní stav,
219, , ,0.00,bez jednotek,0.00,bez jednotek,00110001,Provozní stav,
220,6.0*C,Teplota,00000001,Provozní stav,18.72 kOhm,Odpor,00000001,Provozní stav,
221,0.0 mbar,Tlak,990.0 mbar,Tlak,1100.0 mbar,Tlak,00000000,Provozní stav,
222,0.0 %,Výkon/klapka,0.760 V,Napětí,-0.0 %,Lambda,00000001,Provozní stav,
223,990.0 mbar,Tlak, , ,00000000,Provozní stav,test VYP, ,
224,4.7 %,Lambda,0.00 g/s,Váha vzduchu,1.00,bez jednotek,00000000,Provozní stav,
225,0 /min,Otáčky,1.00,bez jednotek,0.99,bez jednotek,00000000,Provozní stav,
226,0.00 g/s,Váha vzduchu,0.00 g/s,Váha vzduchu,0.0 %,Výkon/klapka,00000000,Provozní stav,
227,0.00 g/s,Váha vzduchu,-1.6 %,Lambda,1.2 %,Lambda,00000000,Provozní stav,
228,1.00,bez jednotek,1.00,bez jednotek,1.00,bez jednotek,00100000,Provozní stav,
229,1.00,bez jednotek,1.00,bez jednotek,0.96,bez jednotek,00100000,Provozní stav,
230,7.0*C,Teplota,6.0*C,Teplota,6.0*C,Teplota,5.0*C,Teplota,
231,7.0*C,Teplota,6.0*C,Teplota,990.0 mbar,Tlak,0 /min,Otáčky,
232, , ,5*C,Teplota katalyz.,00001010,Provozní stav,test VYP, ,
233,0.0*C,Teplota,0.0*C,Teplota,0.0*C,Teplota,00000000,Provozní stav,
234,0.0*C,Teplota,0.0*C,Teplota,0.0*C,Teplota,00000000,Provozní stav,
235,0,Počet,0,Počet,7.0*C,Teplota,00010111,Provozní stav,
236,98.0 %,Výkon/klapka,0.0 %,Výkon/klapka,0,Počet,00000001,Provozní stav,
237,4.33 g/s,Váha vzduchu,0.81,bez jednotek,0.00 g/s,Váha vzduchu,test VYP, ,
238,7.1 %,Výkon/klapka,-1.6 %,Lambda,0.00 g/s,Váha vzduchu,00000000,Provozní stav,
239,4.33 g/s,Váha vzduchu,0.81,bez jednotek,1.00,bez jednotek,0.81,bez jednotek,
240,1.2 %,Lambda,0.0 %,Lambda,5.0*C,Teplota,00000000,Provozní stav,
241,6.0*C,Teplota,00000001,Provozní stav,18.72 kOhm,Odpor,00000001,Provozní stav,
242,0 /min,Otáčky,99.2 %,Výkon/klapka,0.0 %,Výkon/klapka,00000000,Provozní stav,
243,5.0*C,Teplota,00110010,Provozní stav,00001010,Provozní stav,00001010,Provozní stav,
244,4.7 %,Lambda,0.00 g/s,Váha vzduchu,1.00,bez jednotek,00000000,Provozní stav,
245,0 /min,Otáčky,1.00,bez jednotek,0.99,bez jednotek,00000000,Provozní stav,
246,7,Počet,1.73,bez jednotek,0.00 g/s,Váha vzduchu,5.0*C,Teplota,
247,0.0*KW,Stabilizace volnoběhu,0.0*KW,Stabilizace volnoběhu,0.0*KW,Stabilizace volnoběhu,0.0*KW,Stabilizace volnoběhu,
248, 00000,Provozní stav,00000000,Provozní stav, , ,00000000,Provozní stav,
249,0,Počet,0,Počet,00000000,Provozní stav,00000000,Provozní stav,
250,0,Počet,0,Počet,00000000,Provozní stav,00000000,Provozní stav,
251,1.0*KW,Stabilizace volnoběhu,0,Počet,1.5*KW,Stabilizace volnoběhu,00010000,Provozní stav,
252,-2.0*KW,Stabilizace volnoběhu,109,Počet,109,Počet,00000010,Provozní stav,
253,5.0*C,Teplota,27.5*KW,Stabilizace volnoběhu,27.5*KW,Stabilizace volnoběhu,00000000,Provozní stav,
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Budem trochu off-topic , ale mne tento záznam pripada, ako keby som si viedol nejaký denník a zaznamenal by som si nasledovné poznámky :

"Prechadzal som popri predajni mäsa, dostal som velku chuť na šunku, salámu a parky , ale keďže som práve pri sebe nemal peňaženku, tak som do tej predajne , ani nevkročil.."

Mal by nejaký zmysel taký zaznam ?

Podobne nechápem, prečo sa vo vyššie uvedenom popise zaznamenávajú nulové hodnoty a nečinné stavy...

M. Hlavatý mate uplnu pravdu v tom,že je najvyšší čas vyvinuť autonomnu diagnostiku, ktorá by sama vedela označiť kde je problém.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nuly sú preto lebo sa prvý záznam robí pri zapalovaní a motor nebeží,je to základ pre kontrolu niektorých vecí.V ďalšej už motor bežať bude a v tretej bude mať prevádzkovú teplotu,štvrtá automaticky ako záverečná v prevádkovej teplote po oprave ako výslednica v akom stave auto odchádza. A kde je vela núl napr osem tak každá pozícia niečo zobrazuje a nula sa zmení.
Nikdy to plne autonómne byť nemôže,ten humbuk okolo autonómnych vecí pomaly utíchne ak mudrlanti zistia druhú stranu mince tej myšlienky v praxi,je to hlúposť,presne ako kopec vecí čo sa dnes deje a z ktorých sa vycúva lebo už ďalej sa nebude dať ľudí zavádzať a vodiť za nos.
Napísať odpoveď

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných