CR dieslové agregáty vo VW - hodnotenie

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Muchy CR dieslov sú rovnaké bez rozdielu značky, ale stále sa nájdu ľudia ktorý dúfajú že nejaký motor vybočuje z radu. Skrátka nevybočuje pokiaľ neberiem v úvahu doslova nevydarený motor. Poruchovosť je +- rovnaká, akurát niekedy finančne dosť nákladná...

Len mi prišlo strašne smiešne sa baviť vyslovene o TDI CR akoby si v kútiku duše očakával, že budú na tom lepšie ako konkurenčné motory.

Platí čo som napísal vyššie, ak chceš mať s CR dieslom istotu, tak si kúp nový, každý jazdený ako si ty sám spomenul 5-6 ročný je časovaná bomba, pri kúpe môže byť motor kľudne v TOP stave a za rok doňho nasypeš na šupu 1000€, tu neplatia žiadne štatistiky o spokojnosti užívateľov od 0km po 180tkm, skrátka máš pod kapotou veľmi haklivú a drahú techniku, ktorá má to relatívne bezproblémové obdobie za sebou a spoľahlivosť nad 200tkm je čisto o šťastí
herin
Príspevky: 1273
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

ivko podla teba skusenosti od 0 po 180000km sú nanič a problémy začnú od 200 000 km a vyššie..určite sa mi za 20 000 km ktoré budu cca v priebehu tohto roka všetko pokazí lebo už budem mať cez 200 000 km.. :40bd:
Je pravda tých 20 000 už bude pre moje auto ťažkým orieškom...a ked prekonám tú magickú métu tak klakne a viac sa už nepohne...
PS:Tých 20 000km motor prejde ani nevie ako..ale budem ťa priebežne informovať ked dosiahnem tých 200 000 a potom aj dalej...čo mi odišlo a podobne..
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

herin : ty si to trošku moc zjednošil...

Skúsenosti od 0km po trebárs 180tkm mi môžu byť u prdele, ked kupujem jazdenku čo má 200tkm na budíku.
Ja som nikde nenapísal že presne od 200tkm začínajú problémy, napísal som presne že: relatívne spolahlivé obdobie má ten motor za sebou a bárs aj je v dobe zakúpenia v TOP stave za rok donho môžeš nasypať kludne 1000€, všetko je to len o šťastí

A 1000€ kludne preto, lebo je tam sakra drahá technika. Kolko je áut kde stojí dvojhmota 700€ a jej porucha nie je nič neobvyklé, porucha palivového systému - vstrekovačov je dalšia palba, turbo tiež nie je lacný špás

O tomto je každý jeden moderný CR diesel či sa ti to páči alebo nie, alebo podla teba platí že ked Ferovi vydržala dvojhmota 400tkm tak tých istých 400tkm musí vydržať aj Jožovi ?
Jediné čo sa dá urobiť je vyvarovať vyslovene problémovým autám
6DODIAK5
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 10.02.2009 11:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 6DODIAK5 »

fajn debata,sa pridam
Vsetci vieme,ze generacia hladkych dieslov od peugeotu,ci mercedesu ,ktore jazdili do bezvedomia su uz davno prec.A povedzme si,ze v tej dobe sa jazdilo aj trocha menej,a uzivatelia sa chovali k dieslom trocha miernejsie,nie ked je -15 nakopnut a hned full gas.
Ale ani stare diesle neboli,bez uplne chyb prasknute hlavy,tiez nieje sranda.
Ale k porovnaniu PD,a CR.
osobne mam skusenosti len s CR a to nie v koncernovych vozoch.C R sa mi javi trocha zlozitejsi,ale pre uzivatela prijemnejsi,ci tym aku ma motor charakteristiku,ci hlucnost.Kdesto PD ma nevihodu tu,ze aj ked vie urobit tlak ako hovado,ale len v jednej chvilke,pretoze vacka nedokaze dlho udrzat pumpu pod tlakom.Tu prameni hlucnost,a nevyrovnany tah motora.Z pohladu servisu,mam pocit,ze nase servisy na SK nerozumeju novodobej technike,cest vynimkam,pri problemoch pokial diagnostika nic neukaze, je to oprava pokus-omyl.A samotne systemi,myslim su podobne spolahlive,nejake cidlo moze odist pri oboch,a mechanicky,myslim ,ze C R by mal vydrzat viac.Mensie tlaky,regulacia tlaku a celkovo mensi napor na mechaniku a mazanie poukazuju na to,ale vsetko nieje len o motore,su aj ine suciastky,ktore zradzaju,dvojhmoty,remenice,rozvody a pod. Takze tolko na teraz.Ja jazdim este so starym komorkacom,a oproti C R je to rozdiel,v kulture chodu az tak nie,ale v pruznosti,ochoty sa vytacat,a spotrebe. No mom rad ten hrkot diesla-profesionalna deformacia :2f93:
A ked uz niekto kupuje ojazdene auto,musi s tym pocitat,ze nejaka 1000 v rezerve musi ostat,aby bolo aspon na preventivny servis,aby clovek mohol spokojne spavat.
tak zatial :cau:
marek11111
Príspevky: 1892
Dátum registrácie: 05.01.2010 11:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marek11111 »

lubos zimovcak napísal: Hm, na to je ťažká odpoveď... Je taká prípoviedka, že v Amerike sa pokazí stroj. Zavolajú opravára, ten vytiahne kladivo a 3 x udrie na mašinu. Kapitalista vytiahne 500 dolárov a jeden divák sa čuduje: "Toľko?! Za tých pár úderov kladivom?!"
A majiteľ odpovedá:

" Ja som mu neplatil za tie 3 údery kladivom, ale za to, že vedel, KDE má udrieť..."

a raz to príde aj k nám.
Nikdy to k nám nepríde. Pretože ten jeden divák bol určite Slovák, chamtivý a hlúpy. Hlavne hlúpy, lebo nepochopil že 500 $ ktoré dostal opravár sú len drobné oproti tomu čo zarobí ten stroj. Ten kapitalista si zaplatil šikovného opravára aby mu to opravil hneď nech stroj zarába doláre. A ako by to vyzeralo u nás? Zavolali by toho najlacnejšieho, ten sa v tom bude hrabať 2 dni, potom zhrabne peniaze za vymenené súčiastky a robotu. Že stroj nejde? Ale diagnostika nič nepíše... všetko je ok! A keď potom príde fachman čo to spraví za pár minút a nedajbože opýta peniaze za opravu tak ho treba zlynčovať. Presne ako písal mhlavatý :300f:
mhlavatý - útek nie je riešenie, riešenie je postaviť sa prvý do radu tam kde sa rozdávajú peniaze. Ja som už stratil nádej že sa tu dožijem civilizovanej spoločnosti, snáď vnúčatá možno...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24980
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ak sa niekto teraz zhrozil čo ten novodobý diesel VW na nás vymyslel,tak si možno povedal že ničto za to,bude teda benzín.
No nechcem byť hnusný,ale to je z blata do kaluže.Čaká niečo takéto a každá jedna z tých vecí je budme realisti,jedna velká španielska dedina.
[img]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/703/cw7h.jpg[/img]
Toto čaká v benzíne
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

mhlavaty napísal:Úprimne ? neverím.
Stav je katastrofálny, a zhoršuje sa.Jediné riešenie..útek do civilizovanej spoločnosti. Tu nik nič nezmenil,ľudia pred,ľudia po,stále sú to tí istí a genetická výbava novej generácie je odvodená z tej terajšej.Je to dôvod pre nejaké reálne nádeje ?
Milan som sice na kilometre od témy ale neodpustím si poznámku:
Nie je kam utiecť. Fakt si myslíš že trebárs v Nemecku , alebo USA , alebo v Antarktíde , je genetická výbava staršej alebo mladšej generácie lepšia??
Nie je , jednoducho konštruktéri vymysleli autá pre inžinierov, ale ani jeden vyštudovaný inžinier automechanika robiť nebude.
Čítal som ako robili na stredných školách anketu , prečo chcú deti ísť študovať na VŠ.
Najčastejšia odpoveď bola , lebo ako inžinier nebudem musieť robiť - a v tom ja vidím celý problém. :3c90: :3c90: :3c90: :3c90:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Cviro , lenže spoločnosť ťa k tomu tlačí. Momentálne som v novej práci , učím sa riadiť robota to by bolo pekné .Lenže akonáhle prejavím záujem aj o jeho mechanické funkcie , hydrauliku , pneumatiku , tak ma haltujú , že to je robota pre "menej múdrych". Čiže firma a vedenie ani nechce aby som obsiahol celú problematiku , už to že som prišiel do roboty v monterkách , vyvolalo u nemecky hovoriacich šéfov úškrny.
Neviem , nejako sa mi nedarí rozumieť zmýšlaniu ludí v dnešnej dobe. :3c90:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24980
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Oco...Plno ľudí v monterkách má VŠ vzdelanie iba sa ničím nehonosia a nevieme o tom.Ale ja ich poznám dosť a sám som dral lavice mechanizačnej pod Zoborom a behal na Kalváriu.Tu rovno pod nosom mám dokonca mladučkého a sám som nemal dlho potuchy čo je zač.Ale je fakt dobrý do elektrosystémov.Ale proste to nič výnimočné nie je,a moja predstava je,že to bude nevyhnutnosť.Včera som študoval jeden materiál o 3,8 TFSi a poviem rovno lebo mi to nutne chodilo pred očami,chlapci si tam ani neškrtnú,to je tak isté ako rotácia zeme.Bez šance.Dostanú sa len a len po to prečítanie chybových hlásení,alebo možno už ani to.Nedajú sa stavať výškové budovy bez základov
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Milan , mal som na mysli nastupujúce generácie.
Ale pri čítaní tejto témy ma napadla jedna vec. Nie je toto celé vlastne zámerom???ani nie tak konštruktérov , ale skôr najvyšších vedení automobiliek. Je celkom jedno o akú značku alebo palivo sa jedná.
My starší si z detstva pamätáme opravárov televízorov.Menili elektronky , neskôr polovodiče a televízory fachčili dlhé roky.Dnes ich spočítaš na prstoch jednej ruky a televízory sa jednoducho neopravujú.V celej bielej a čiernej technike to smeruje k životnosti cca 2 - 4 roky.A ja mám stále viac dojem , že o niečo podobné sa snažia aj výrobcovia automobilov.Ak to nemôžu dosiahnuť cenou náhradných súčiastok , tak pod rôznymi zámienkami (ekologia, komfort) púšťajú na trh tak zložité konštrukcie , že ich opravu zvláda stále menej mechanikov. Výsledok uvidíme o 5? 10? 15? rokov ,ktovie?
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
herin
Príspevky: 1273
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

ivko1 napísal:herin : ty si to trošku moc zjednošil...

Skúsenosti od 0km po trebárs 180tkm mi môžu byť u prdele, ked kupujem jazdenku čo má 200tkm na budíku.
Ja som nikde nenapísal že presne od 200tkm začínajú problémy, napísal som presne že: relatívne spolahlivé obdobie má ten motor za sebou a bárs aj je v dobe zakúpenia v TOP stave za rok donho môžeš nasypať kludne 1000€, všetko je to len o šťastí

A 1000€ kludne preto, lebo je tam sakra drahá technika. Kolko je áut kde stojí dvojhmota 700€ a jej porucha nie je nič neobvyklé, porucha palivového systému - vstrekovačov je dalšia palba, turbo tiež nie je lacný špás

O tomto je každý jeden moderný CR diesel či sa ti to páči alebo nie, alebo podla teba platí že ked Ferovi vydržala dvojhmota 400tkm tak tých istých 400tkm musí vydržať aj Jožovi ?
Jediné čo sa dá urobiť je vyvarovať vyslovene problémovým autám
ivko,ale musíš to zobrať tak že ked kupuješ ojazdené auto tak do neho bude treba niečo investovať. To je tá daň za to že si napríklad pri 5 ročnom aute zaplatil 1/4 jeho ceny oproti novému. A hlavne ked sa kúpi auto od "dovozcov" z DE a pod., tak tam jazdia autá ine porcie km., pomaly každé auto okolo 5-6 rokov má cez 300 000 km a niekto to sem dovezie upraví na požadovaných 120 000 a potom sa tí kupujúci len divia aha to mi odišlo, za mesiac hento mi odišlo a tak dalej..
Každý začína /okrem firiem, ktoré menia autá po 3 rokoch/predávať auto ked mu niečo hrozí že má odísť ,alebo začína sa kašlať..
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24980
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Jednoznačne máš pravdu,a jediné čo proti tomu zmôžeš je pri kúpe mať ozaj fachmana a radšej si urobiť sedem výletov ako jednu zlú kúpu.

Oco ...zámer to určite je,aj keď nepriznaný.Nosí to pre jednotlivca môžno mnoho zlého,ale pre spoločnosť nesmierne veľa pozitívneho.Samozrejme už sa dávno minuli časy keď sa dejú veci náhodne.Dnes sa dejú z jasným zámerom,preto je x milion analytikov,jedného dokonca mám v rodine.To že ako si ľudia vedia veci dekódovať,je už na nich samotných. To je ako z kupónovou,niekto pochopil,niekto nie.
Jediná udržatelná línia života kde každý chce viac,je iba cez trend kúp a zahoď.Zabezpečíš prácu pre syna atd,je to komplikované
V súčasnosti je to o tom,kto koho viac skasíruje.Chyba je v tom,že nemôžu byť všetci na strane príjemcu,len sa tam každý snaží preboxovať
lanken
Príspevky: 1404
Dátum registrácie: 14.08.2006 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lanken »

herin napísal:
ivko1 napísal:herin : ty si to trošku moc zjednošil...

Skúsenosti od 0km po trebárs 180tkm mi môžu byť u prdele, ked kupujem jazdenku čo má 200tkm na budíku.
Ja som nikde nenapísal že presne od 200tkm začínajú problémy, napísal som presne že: relatívne spolahlivé obdobie má ten motor za sebou a bárs aj je v dobe zakúpenia v TOP stave za rok donho môžeš nasypať kludne 1000€, všetko je to len o šťastí

A 1000€ kludne preto, lebo je tam sakra drahá technika. Kolko je áut kde stojí dvojhmota 700€ a jej porucha nie je nič neobvyklé, porucha palivového systému - vstrekovačov je dalšia palba, turbo tiež nie je lacný špás



O tomto je každý jeden moderný CR diesel či sa ti to páči alebo nie, alebo podla teba platí že ked Ferovi vydržala dvojhmota 400tkm tak tých istých 400tkm musí vydržať aj Jožovi ?
Jediné čo sa dá urobiť je vyvarovať vyslovene problémovým autám
ivko,ale musíš to zobrať tak že ked kupuješ ojazdené auto tak do neho bude treba niečo investovať. To je tá daň za to že si napríklad pri 5 ročnom aute zaplatil 1/4 jeho ceny oproti novému. A hlavne ked sa kúpi auto od "dovozcov" z DE a pod., tak tam jazdia autá ine porcie km., pomaly každé auto okolo 5-6 rokov má cez 300 000 km a niekto to sem dovezie upraví na požadovaných 120 000 a potom sa tí kupujúci len divia aha to mi odišlo, za mesiac hento mi odišlo a tak dalej..
Každý začína /okrem firiem, ktoré menia autá po 3 rokoch/predávať auto ked mu niečo hrozí že má odísť ,alebo začína sa kašlať..
myslím že nemáš celkom pravdu že skoro každé 6 ročné auto ma cez 300
aj reichu su ludia čo chodia s golfom 10km do roboty a 10 z roboty
a k tej otázke...som laik ale dajako by ma to skorej tiahlo k pumpe
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

lanken istotne máš pravdu, nie keždý natočí 25000km ročne, ale to čo tu je navláčené z vonku malo 200tkm už v čase dovozu, lebo sa vláči to čo je lacné = to čo má už svoje najazdené. A tu na SK to jazdí dalších 5 rokov a nie a nie sa dostať cez 200tkm a tobôž nie 300tkm.

Pri novších autách platí to isté, auto s malým nájazdom je drahé na to aby sa ho oplatilo vliecť na SK, vždy sa ťahá sem to čo je cenovo dostupné, a tam je to vždy o tom že cifra na budíku sa bliži 200tkm, len málo ludí si pripláca za skutočne zachovalé autá na ktoré predajca poskytuje záruku. Kto má dobré auto nepotrebuje sa ho zbavovať cez bazár, ale nechá ho ako protihodnotu u dealera a tomu zodpovedá aj cena
slaja
Príspevky: 162
Dátum registrácie: 02.03.2009 12:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa slaja »

všetko to závisi od príjmu slovákov a blbej mentalite,
auto má nabehané 200 tisic km odíde zotrvačník, spojka , turbo a hned je tu téma že " začalo sa mi kašlať auto" pritom ide predsa o spotrebný materiál
vymením turbo za 500 € a viem že nabehám dalších 200 kilo
vymením spojku komplet za 500 € a viem že nabehám dalších 200 kilo
vymením komplet brzdy za 300 € a viem že nabehám dalších 200 kilo

nie nie
slovák to ide hned predávať lebo "už sa začalo kaziť"
pritom sa jedná iba o servis a údržbu ktorú si nechce slovák pripustiť

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 87 neregistrovaných