Corsa D, 2009, 1.2, 59kw olej v nadržke chladiča
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 18.02.2017 15:26 Zdieľať na Facebook
Corsa D, 2009, 1.2, 59kw olej v nadržke chladiča
Ahojte,
Na benzínovej Opel Corsa 1.2, 59kw, 2009 sa mi zjavil olej? v expanznej nádržke chladiacej kvapaliny. Je to problém ? Ak áno ako to riešiť a koľko to bude stáť ?
Na benzínovej Opel Corsa 1.2, 59kw, 2009 sa mi zjavil olej? v expanznej nádržke chladiacej kvapaliny. Je to problém ? Ak áno ako to riešiť a koľko to bude stáť ?
-
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37 Zdieľať na Facebook
Asi ti prdlo tesnenie pod hlavou valcov.
Ak bude treba meniť len tesnenie, tak to veľká tragédia nebude, horšie však, ak sa bude musieť hlava zrovnať.
Kamoš platil na takom istom aute 400€. Tam sa však menilo už viacej vecí, keď už bola hlava dole a aj sa zrovnávala. Robil to autorizák a bol pri tom.
Ak bude treba meniť len tesnenie, tak to veľká tragédia nebude, horšie však, ak sa bude musieť hlava zrovnať.
Kamoš platil na takom istom aute 400€. Tam sa však menilo už viacej vecí, keď už bola hlava dole a aj sa zrovnávala. Robil to autorizák a bol pri tom.
-
- Príspevky: 1199
- Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59 Zdieľať na Facebook
Ak ma tento motor, tak to moze byt aj vymennikom tepla olej/voda.. Cize olejovym chladicom.
Ako moze prasknut tesnnie sposobom ze sa tlaci olej do vody? Ak streli, tak streli od spalovacieho priestoru smerom von nie a kanaly su ulozene tak, ze blizsi je vodny a aolejovy az zanim.. Takze ked zhasnem motor, tak voda ktora je v prevadzkovej teplote pod tlakom bude prudit jak do spalovacieho priestoru, tak do oleja, takze bude aj vo vani a aj auto bude dymit po starte na bielo a voda sa bude stracat. Uvazujem zle?
Ako moze prasknut tesnnie sposobom ze sa tlaci olej do vody? Ak streli, tak streli od spalovacieho priestoru smerom von nie a kanaly su ulozene tak, ze blizsi je vodny a aolejovy az zanim.. Takze ked zhasnem motor, tak voda ktora je v prevadzkovej teplote pod tlakom bude prudit jak do spalovacieho priestoru, tak do oleja, takze bude aj vo vani a aj auto bude dymit po starte na bielo a voda sa bude stracat. Uvazujem zle?
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37 Zdieľať na Facebook
@bandit97
To ti ja nepoviem - fakt je, že prdlo tesnenie a expanzka bola plná oleja. Fotky mám ešte niekde uložené. Celá chladiaca sústava zas.atá od oleja - až po niekoľkých výplachoch bola expanzka taká číra, že bolo cez ňu vidieť. Stalo sa to cez zimu a hlava pokrútená - takže zarobené na tú opravu bolo skôr.
Od opravy auto nagúľalo cez 100000km a vrčí si ako zamlada....
To ti ja nepoviem - fakt je, že prdlo tesnenie a expanzka bola plná oleja. Fotky mám ešte niekde uložené. Celá chladiaca sústava zas.atá od oleja - až po niekoľkých výplachoch bola expanzka taká číra, že bolo cez ňu vidieť. Stalo sa to cez zimu a hlava pokrútená - takže zarobené na tú opravu bolo skôr.
Od opravy auto nagúľalo cez 100000km a vrčí si ako zamlada....
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
to sa dava vzdy zrovnat akonahle ide dole.hoci aj na ten isty motor.tlakova skuska a rovnanie za 4 valec 50 euro vo firmach kde sa repasuju hlavy.to neni vela.a nove sroby.daju sa pouzit este raz no pritahovanie posledna otacka uz treba zatiahnut mensi uhol.raven85 napísal: horšie však, ak sa bude musieť hlava zrovnať.
-
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37 Zdieľať na Facebook
Tak k tomu sa neviem kvalifikovane vyjadriť - nemám skúsenosti, a už vôbec nie vedomosti, našťastie. Takéto veci je lepšie nevedieť z vlastnej skúsenosti .
Z laického hľadiska však nevidím dôvod rovnať hlavu, ak nie je potreba. Dá sa to veľmi jednoducho pozrieť, zmerať, či je potreba, alebo nie.
Som zástancom exaktných vecí, čísiel. Tie neklamú, ako ľudia.
Ak by meranie ukázalo, že je hlava rovná, nevidel by som potrebu ju zbrusovať. Ale možnože je to inak a niekto kvalifikovaný napíše, že prečo áno.
Nové skrutky áno - tam vidím opodstatnenie a nie je to položka, ktorá zruinuje majiteľa.
Z laického hľadiska však nevidím dôvod rovnať hlavu, ak nie je potreba. Dá sa to veľmi jednoducho pozrieť, zmerať, či je potreba, alebo nie.
Som zástancom exaktných vecí, čísiel. Tie neklamú, ako ľudia.
Ak by meranie ukázalo, že je hlava rovná, nevidel by som potrebu ju zbrusovať. Ale možnože je to inak a niekto kvalifikovaný napíše, že prečo áno.
Nové skrutky áno - tam vidím opodstatnenie a nie je to položka, ktorá zruinuje majiteľa.
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
poznam 2 oply ktore maju tie expansky take spinave.jeden je astra G 1.6 55kw robi to iste olej v expanske po lacnej oprave to iste.hlava bola robena na stole u garazmajstra.
a druha je corsa 2002 rok 1.2 55kw 222 000km.pred 10 000km tomu nic nebolo.cela nadobka je uz hneda no jazdi sa stym dalej.ibaze posledne km s tym jazdi majitel penzista ktory to uz par krat poprehrieval.
a druha je corsa 2002 rok 1.2 55kw 222 000km.pred 10 000km tomu nic nebolo.cela nadobka je uz hneda no jazdi sa stym dalej.ibaze posledne km s tym jazdi majitel penzista ktory to uz par krat poprehrieval.
-
- Príspevky: 107
- Dátum registrácie: 02.03.2011 18:14 Zdieľať na Facebook
OPEL CORSA: to je auto do ktorého výrobca "zabudol" namontovať kontrolku teploty vody??? že po rokoch sa uvoľní hadica alebo spona a človek si to všimne až keď zapečený motor začne klepať....myslím že aj jeden modelovy rad nadupaneho focusu dostal miesto kontrolky vody kontrolku turba, poniektorým inžinierom by mali dolamať maličky za take riešenia.
-
- Príspevky: 1199
- Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5449
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: uwa0903351429 a 10 neregistrovaných