837 631
inzerátov
Pridať inzerát

Co sa to uz tu na nasom Slovensku deje...

   Obsah fóra Auto-moto fórum Bežné poruchy dieselových áut
Odpovedať Nová téma
<123
Autor Správa
seven549
Vážený člen - Gallardo (208)
Ľudový rozprávač
Založený: 03 február 2010
Príspevky: 6093
Nabehané: 3 mes 8 dní 6 hod
PríspevokZaslal: 02.12.2018 21:22   
tak ja co som si daval capy trw ramena riadenie neslo tymi klbami ani pohnut kde febi delphi boli lahko ohybne ze ich prachovka vraciala do povodnej polohy uz za nova sa to hybalo ako na hrane smrti.tycky stabilizatora febi delphi to iste.17 -20 euro kus origos 25 kus.to je uz sila pytat za druhovyrobu taku cenu.

to ako komu vydrzia napravy vela robi sofer.mam kolegu jazdi rapidom a co diera alebo kanal to rana do kolesa.jeho nenapadne obist dieru az kym mu to niekto nepovie ze hej sledujes cestu?az posadke to vadi ze takeho sofera este nevideli.pred rokom ohol rameno a disk.ani ho to netrapilo ze auto taha do strany vobec si to neuvedomoval.cize tam ani origos nevydrzi rok.
Citovať
milansabo
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 28 február 2015
Príspevky: 35
Nabehané: 16 hod 33 min
PríspevokZaslal: 03.12.2018 07:44   
Problem v Made in China by som tak jednoznacne nevidel.
Pred casom som stravil v Cine nejaky ten tyzden. Taxisluzba v Pekingu je statna resp. mestska spolocnost. V tom case jazdili na Hyundai Elentrach. Auta odpisuju a menia po odjazdeni miliona kilometrov. Myslite, ze by to slo odjazdit na fake-ovych ND? Alebo ze do Chiny sa importuju tie najkvalitnejsie diely zo Slovenska?
Ano je to mozne aj najazdit milion aj u nas, treba vsak vzdat poklonu mechanikovi a majitelovi takehoto auta. Vo vseobecnosti je to skor rarita.
Problem s nekvalitnymi dielmi u nas je skor sposobeny najdolezitejsou prefernciou zakaznikov, a to je cena. A od toho sa odvija cely biznis. Na rabat si nenecha sahat nikto, a tak sa znizuje kvalita.
Cina a vsetci ostatni nam dodavaju len to co chceme kupovat.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2129)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18987
Nabehané: 3 mes 14 dní 2 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 03.12.2018 09:25   
Musel som ti dať palec hore,pretože bez vyvolávania ďalších polemík si to pomenoval velmi výstižne.Máme len to,čo si sami natropíme,vytvoríme si chliev a čudujeme sa že je v ňom hnoj.
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (349)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3880
Nabehané: 14 dní 15 hod 37 min
PríspevokZaslal: 03.12.2018 10:52   
Lenže, podľa mňa nie je problém v cene.., ale divočine obchodu.

Resp., ten istý diel stojí 550, ale aj 1100, či dokonca 1800-2000.... konkrétne turbo na NA...

Zároveň, čo bolo pred pár rokmi synonymom kvality, napr Brembo, ktoré si roky budovali značku, či Bosch.., dnes už nie je zvučné meno zárukou...

Na tých kladkach rozvodu z HDI, ktoré sú ako NOVÉ, tichucke, detto remeň, čerpadlo..., Tak teraz neviem, či výmeny rozvodov po 100.000 km nie sú iba marketing...
Aby bola robota, často zbytočná.

Ako na potvoru, po výmene rozvodov som si všimol zvýšenú spotrebu, mechanik mi čistil sanie, mimochodom, minimálne zanesené, dobrá nafta robí svoje, snáď nejaký snímač neodišiel...

Ale, zároveň som si všimol, že pri 3000 otáčkach mi začali lietať otáčky, akoby nezaberala spojka.., dovtedy úplne v pohode.

Keď sa trochu oteplí, skúsim nejakých 160-180, ale aby mi spojka smykala po smiešnych 240.000 km!!!!

Tak to je čistý šrot.
A zvedavý som na toho výrobcu...
Doteraz sa mi to nikdy nestalo, ani pri 500-600 .000 km
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2129)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18987
Nabehané: 3 mes 14 dní 2 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 03.12.2018 12:31   
Vyjadrím sa iba k tomuto ...
Ako na potvoru, po výmene rozvodov som si všimol zvýšenú spotrebu, mechanik mi čistil sanie, mimochodom, minimálne zanesené, dobrá nafta robí svoje, snáď nejaký snímač neodišiel...

Ale, zároveň som si všimol, že pri 3000 otáčkach mi začali lietať otáčky, akoby nezaberala spojka.., dovtedy úplne v pohode.


Rozvody znamenajú aj...diagnostika pred a po, je to pre tvoj pokoj ale hlavne aby mechanik vedel zaujať stanovisko práve v takýto čas.Ibaže...nerobí sa
Spojka s tým celým ale nemá nič,na tú nemali prečo siahať
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (349)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3880
Nabehané: 14 dní 15 hod 37 min
PríspevokZaslal: 03.12.2018 14:40   
Diagnostika bola tuším ok,ale neskúšal ju počas jazdy, veď ti je relatívne jednoduchá výmena, prípravky má, robi ich roky, povedal, že sa mám zastaviť.

Jedujem sa, lebo aj pri regenerácii vyskočí na 2,5 , predtým Max 1,2-1,4..., Aj keď v piatok mrzlo, do toho tá spojka, bola by to neuveriteľne načasovana náhoda.

Na voľnobehu ok, od 0,3-0,7 skáče.

Pre podpichovacov , nejde mi teraz o pol litra,liter, ale môže to signalizovať priekak...

Radšej ešte posledujem.
Rozvody išli Contitech, veľmi tichý remeň,o niečo tichší než originál.

Ale aj tak nechápem, že by mi tak málo vydržala spojka...

Takže predsa je tu nejaká zrada, na voľnobehu od 0.3 skáče až po 1,7-1,8, predtým Max 0,8-0,9,
Pri vypalovani aj 2,5 .., hm..
Buď to má súvis v filtrom, Alebo sa na niečo zabudlo...


Naposledy upravil lubos zimovcak dňa 03.12.2018 16:29, celkom upravené 2 krát.
Citovať
vsevetko
Nová tvár - Trabanto (9)
Založený: 19 marec 2017
Príspevky: 135
Nabehané: 10 hod 50 min
PríspevokZaslal: 03.12.2018 14:56   
lubos zimovcak napísal:

ale aby mi spojka smykala po smiešnych 240.000 km!!!!



Veď tú 508 si kupoval jazdenú, ktovie aké prasa ju jazdilo pred tebou.
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (349)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3880
Nabehané: 14 dní 15 hod 37 min
PríspevokZaslal: 03.12.2018 15:28   
Až na jednu 406, funglovicu, Aj tie ostatné boli jazdené.
Táto bola od fanúšika Peugeotu, člena klubu.
Tak dobrý stav som ešte ani u nového nevidel, keď som to kupoval

Nebola to firma, ale vyjazdeny chlap v najlepších rokoch.

Presne,ako to povedal niekde inde Oco 13, že kupuje podľa majiteľa...

No nič, veď prídeme tomu na kloubek.
Len nech je teplejšie, ešte mám letné, nechcem sa zabiť na poľadovici...
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2129)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18987
Nabehané: 3 mes 14 dní 2 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 03.12.2018 16:29   
Lubo...veci sa nedejú náhodou..treba pátrať
Citovať
seven549
Vážený člen - Gallardo (208)
Ľudový rozprávač
Založený: 03 február 2010
Príspevky: 6093
Nabehané: 3 mes 8 dní 6 hod
PríspevokZaslal: 03.12.2018 19:15   
milansabo napísal:

Problem s nekvalitnymi dielmi u nas je skor sposobeny najdolezitejsou prefernciou zakaznikov, a to je cena. A od toho sa odvija cely biznis. Na rabat si nenecha sahat nikto, a tak sa znizuje kvalita.
Cina a vsetci ostatni nam dodavaju len to co chceme kupovat.
pises to akoby zakaznici boli na vine.lenze zakaznik vidi ze ceny idu hore akoby to robil clovek zaplateny v europe, kvalita pada dole a je ten posledny co to zaplati aj s danou.vsetko to robia ti co zadaju zakazku cine zaplatia za pracu drobne potom exportuju do europy a predavaju draho.kedysi automobilky si vyrabali nahradne diely sami,dnes vsetko externe firmy.to neskutocne pohama ekonomike.preto to s europou ide dolu vodou.uz sa o tom hovori v 2020 je dalsia kriza a doplatime na to aj my.automobilky zacinaju nenapadne znizovat vyrobu {neplanovane odstavky}
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (349)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3880
Nabehané: 14 dní 15 hod 37 min
PríspevokZaslal: 04.12.2018 22:46   
No, neviem co si mam myslieť, ale asi došlo k zhode náhod a k tomu klasické "samopravenie", typické pre francúzske vergle :

Zdalo sa mi, že auto je niečím brzdene, jednoducho sa nekotulalo.... Pozeral som, či sa nehreju kotúče, alebo ložiská, ale OK.

skontrolovať pneu, keďže do servisu išlo pred mrazmi, zo servisu v mraze..

No, tlak pneu bol menší.., o dosť.
Na fúkal som a už sa to guľa lepšie.

Dnes som trochu roztiahol a opäť som cítil ako motor skube, otáčky padnú z 3000 na 2600, presne ako pri - 8 v utorok, ale už bol oveľa zivsi.

Tak som chvilu striedal tempo, ale na vlhku som viac než 170 nechcel.
Na voľnobehu ešte skakala k 2,5-2,7, cestou späť som dal predpisovu jazdu a na voľnobehu už normálnych 0,3-0,9.

Spotreba podľa PC 3,4, dodržiaval som cca 90, obce 50-60.

Mam podozrenie na zvyšky sadzí zo sania, asi som ich pretlacil von..

No, uvidíme...
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (349)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3880
Nabehané: 14 dní 15 hod 37 min
PríspevokZaslal: 13.12.2018 10:39   
No, takže moje podozrenie sa potvrdilo :
Pri čistení sania odišli snímače teploty a snímač tlaku turba.
Bol som najprv za mechanikom, ktorý menil rozvody, je to poctivý mechanik starej školy, dusoval sa, že všetko urobil OK, aj trochu dekel rozvodov pootvoril, lebo tak de*** prístupy môžu vymyslieť asi iba Francúzi a Japonci... .

Na jeho diagnostike nič neukazalo.
Tak som zbehol do autorizovaneho, tam to ukázalo pekne.
Aj keď chcel elektrikár popozerať káble, ci nie je niekde poškodenie, že tie snímače veľa vydržia, keď som mu spomenul čistenie sania..., všetko jasné ...

Dal nový soft, ale nepomohlo.
Akurát, že teraz sú otáčky okolo 900, lebo čidlo teploty ukazuje - 50 stupňov...
, preto ta zvýšená spotreba..

Takže podozrenie na spojku vylúčené, turbo teraz zaberá ako ma, cukanie pri zábere zmizlo.
Dosť by ma mrzelo, keby som si pokaslal toto auto. Snáď to tých 400-500.000km da...
Nová 508 je prakticky nepouzitelna..
Odpovedať Nová téma
<123

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Bežné poruchy dieselových áut