co je lepsie u TDI
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 69
- Dátum registrácie: 29.09.2006 18:19 Zdieľať na Facebook
co je lepsie u TDI
cavte chcem sa spytat ktory sistem vstrekovania je spolahlivejsi alebo take priblizne porovnanie pumpa- dyza alebo common rail?
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ja by som si kacirsky dovolil tvrdit ze PD pretoze CR pracuje s obrovskymi tlakmi. Avsak PD ma svoje slabiny tiez... daleko lepsie sa pracuje so servisom PD vstrekovacov ako CR, PDcka zozenies lavou zadnou za par korun, komplet nove trysky ktore ti pridaju okolo 25 koni bez zmeny softu a bez dymovosti [!!!] vyjdu na circa 400eur len robotu k tomu treba....
CRko je narocnejsie na opravu a vela ludi to nevie a predovsetkym nema vybavenie. Z hladiska servisnych nakladov podla mna jednoznacne vyhrava PD - aj tych dielov je daleko viac.
Avsak CR ma zase kopec inych vyhod.
CRko je narocnejsie na opravu a vela ludi to nevie a predovsetkym nema vybavenie. Z hladiska servisnych nakladov podla mna jednoznacne vyhrava PD - aj tych dielov je daleko viac.
Avsak CR ma zase kopec inych vyhod.
-
- Príspevky: 597
- Dátum registrácie: 17.01.2006 16:00
- Bydlisko: SR (E&W) Zdieľať na Facebook
Suhlasim so všetkym až na to C. Pretože najspolahlivejsie je D. A to je radove čerpadlo,erikfrog napísal:V tomto pripade je C spravne najspolahlivejsia je rotacka (klasicke TDI)
ale inak MP3TURBO ma pravdu.
čize komorkove dizle od MB. To je ale ina sorta ako TDi
.........no tie časy su bohužial asi nenavratne preč
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
SDI ti aj tak nikto nekupi a 66ku by som nepredaval.
co sa ti na 66ke pokazi? turbo? pche... za 200eur mas nahodene druhe aj s novym olejom a tesneniami. Vstrekovace? Ale kde, to uz by muselo byt... ten motor stoji par korun na udrzbu, ak ti staci vykon co by mne osobne stacil tak sa takeho auta nezbavuj.
moj foter ma inak 66ku v kombiku a chodi to velmi pekne. Velmi velmi pekne. Nechapem naco sa ludia nahanaju za 200kW... ruku na bradavky, chlapci, aj 66kW je prilis silnych do akehokolvek mesta... a na dialnici uplne staci, 150 udre jak nic.
co sa ti na 66ke pokazi? turbo? pche... za 200eur mas nahodene druhe aj s novym olejom a tesneniami. Vstrekovace? Ale kde, to uz by muselo byt... ten motor stoji par korun na udrzbu, ak ti staci vykon co by mne osobne stacil tak sa takeho auta nezbavuj.
moj foter ma inak 66ku v kombiku a chodi to velmi pekne. Velmi velmi pekne. Nechapem naco sa ludia nahanaju za 200kW... ruku na bradavky, chlapci, aj 66kW je prilis silnych do akehokolvek mesta... a na dialnici uplne staci, 150 udre jak nic.
-
- Príspevky: 597
- Dátum registrácie: 17.01.2006 16:00
- Bydlisko: SR (E&W) Zdieľať na Facebook
Co sa motora tyka tak určite nie. Ak je motor samozrejme OK tj. nejazdil ho tuner s cipomBLINDSIDE napísal:Takze starsie technologie ako 66kW alebo moj oblubeny slimacik SDi sa neoplati predavat, ked si jeho majitel ?
o 20% vykonu hore, a s olejom long-lajf za 20E menenym po 30 000km....
Zaleži už iba v akom aute ho maš...
-
- Príspevky: 216
- Dátum registrácie: 19.05.2008 22:37 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 597
- Dátum registrácie: 17.01.2006 16:00
- Bydlisko: SR (E&W) Zdieľať na Facebook
Si zabil teraz...volvo.VOLVO42 napísal:sdi uplna spokojnost tdi od nemcov same problemy
2.5 TDi R5 davalo volvo min. 5 rokov do V70 a dalsich modelov.
Prečo asi vybralo tento motor ?
Pod TDi sa skryva velmi vela. Od rotacneho cerpadla, turba s pevnymi lopatkami a 4 valcami cez vysnivane 2.5 TDi V6 s čerpadlom bosch az po common rail s variabilitou.
Proste si napisal hlupost - nepresnu hlupost.
-
- Príspevky: 39
- Dátum registrácie: 24.03.2010 14:59 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 597
- Dátum registrácie: 17.01.2006 16:00
- Bydlisko: SR (E&W) Zdieľať na Facebook
Určite je. PD technologia bola taky pokus koncernu. Nedalo sa na tom stavat dalej.JonnX napísal: ...nieje pravda ze by CR dosahoval vyssi vstrekovaci tlak ako PD....
Preto to skoncilo. CR dosahuje vyssi tlak ako PD.
Nesmutime. Konštatujeme. V jednoduchosti je krasa a sila. Toto platilo u starych dizlov.JonnX napísal: ...neviem preco tak smutite za nejakym prastarym dieslom...
Smer akym ide pokrok u nafty mne osobne nevonia...
Jedine za cim smutim je zvuk tých motorov. Skuste si ktokolvek sadnut do MB s motorom OM606.960 alebo OM603. Prejav aky motor ma je neopisatelny. No dnesne CR to je iba rachot.
Aj rotačka 4-val je rachot no za smiešne prevadz. naklady...
Nemas pravdu. Resp. mas, no prečo praskali. Nie koli konstruknej vade, ale porucheJonnX napísal: ...netvarme sa ze komorky boli neznicitelne. tym skoro vsetkym praskali hlavy jedna za druhou...
v hlave toho majitela. Studeny motor a hned podal na podlahu....
Alebo driftovanie s 525 tds či 350DT. Ten motor - hlava, neboli na toto dimenzovane.
To je všetko. Uvidime o 10 rokov...
-
- Príspevky: 135
- Dátum registrácie: 04.02.2008 12:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 545
- Dátum registrácie: 30.08.2006 16:50 Zdieľať na Facebook
mam golfa 4 tdi 66kw....klasicke TDI....mozno mi tu vsetci zacnu nadavat ze trepem, ale isiel som na pumpu tankovat a 5 metrou pred stojanom mi zasvietila nadrz. Natankoval som za 10 euro, co je asi 9,1 litra nafty. Vynuloval som km a nabehal som zatial na tej nafte 180 km a este mi stale nesvieti nadrz. Takze momentalne mam spotebu 5,05 litra a este pojde dole.Jazdim 60% mimo mesta. Samozrejme robil som to na skusku, ako ekonomicky sa da jazdit. Obycajne jazdim za 5,3 -5,5 . predtym som mal fabiu mpi a s tou som robil 7 litrou....uz nikdy nechcem benzin.len TDI
-
- Príspevky: 622
- Dátum registrácie: 24.01.2008 22:57
- Bydlisko: Nitran Zdieľať na Facebook
Ked sa tu uz preberaju tie starsie Tdicka 66kw tak ako je to so spolahlivostou po tolkych rokoch? Nedavno som si kupil Galaxy1 66kw (po dlhsom beznadejnom hladani som nasiel pekny zachovaly kusok). Cital som niekolko pripadov ked auto ostalo stat kvoli problemom s elektrikou (Off riadiaca jednotka atd). Mate niekto taku skusenost?
myslim ze vyhoda predkomorkovych dieslov bola hlavne v tom ze tam bolo minimum elektroniky tym padom by mala byt vyssia spolahlivost
myslim ze vyhoda predkomorkovych dieslov bola hlavne v tom ze tam bolo minimum elektroniky tym padom by mala byt vyssia spolahlivost
-
- Príspevky: 135
- Dátum registrácie: 04.02.2008 12:55 Zdieľať na Facebook
DutchDixon
problemy ako na každom aute ved si nedal za neho mega , galaxy ma jedine problem s riadiacov jednotkou ked ti nejde turbo do vykonu a okolo 120 citiš stratu ťahu. Ked to malo dobreho majitela a dostane tto auto čo má tak ho nezoderieš ako kolega hore golfa . dne snieje kam sa ponahlať ked bengá sú za každym rohom a meraju.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 67 neregistrovaných