co je lepsie u TDI

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

kmay
Príspevky: 69
Dátum registrácie: 29.09.2006 18:19
Zdieľať na Facebook

co je lepsie u TDI

Príspevok od používateľa kmay »

cavte chcem sa spytat ktory sistem vstrekovania je spolahlivejsi alebo take priblizne porovnanie pumpa- dyza alebo common rail?
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ja by som si kacirsky dovolil tvrdit ze PD pretoze CR pracuje s obrovskymi tlakmi. Avsak PD ma svoje slabiny tiez... daleko lepsie sa pracuje so servisom PD vstrekovacov ako CR, PDcka zozenies lavou zadnou za par korun, komplet nove trysky ktore ti pridaju okolo 25 koni bez zmeny softu a bez dymovosti [!!!] vyjdu na circa 400eur len robotu k tomu treba....

CRko je narocnejsie na opravu a vela ludi to nevie a predovsetkym nema vybavenie. Z hladiska servisnych nakladov podla mna jednoznacne vyhrava PD - aj tych dielov je daleko viac.

Avsak CR ma zase kopec inych vyhod.
hamer
Príspevky: 597
Dátum registrácie: 17.01.2006 16:00
Bydlisko: SR (E&W)
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hamer »

erikfrog napísal:V tomto pripade je C spravne najspolahlivejsia je rotacka (klasicke TDI) :3c90:
ale inak MP3TURBO ma pravdu.
Suhlasim so všetkym až na to C. Pretože najspolahlivejsie je D. A to je radove čerpadlo,
čize komorkove dizle od MB. To je ale ina sorta ako TDi
.........no tie časy su bohužial asi nenavratne preč :xdevil2:
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

spravne, umreli spolu s emisnou normou euro2 :)

cize momentalne si musis vybrat shit alebo vacsi shit.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

SDI ti aj tak nikto nekupi a 66ku by som nepredaval.

co sa ti na 66ke pokazi? turbo? pche... za 200eur mas nahodene druhe aj s novym olejom a tesneniami. Vstrekovace? Ale kde, to uz by muselo byt... ten motor stoji par korun na udrzbu, ak ti staci vykon co by mne osobne stacil tak sa takeho auta nezbavuj.

moj foter ma inak 66ku v kombiku a chodi to velmi pekne. Velmi velmi pekne. Nechapem naco sa ludia nahanaju za 200kW... ruku na bradavky, chlapci, aj 66kW je prilis silnych do akehokolvek mesta... a na dialnici uplne staci, 150 udre jak nic.
hamer
Príspevky: 597
Dátum registrácie: 17.01.2006 16:00
Bydlisko: SR (E&W)
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hamer »

BLINDSIDE napísal:Takze starsie technologie ako 66kW alebo moj oblubeny slimacik SDi sa neoplati predavat, ked si jeho majitel ?
Co sa motora tyka tak určite nie. Ak je motor samozrejme OK tj. nejazdil ho tuner s cipom
o 20% vykonu hore, a s olejom long-lajf za 20E menenym po 30 000km....

Zaleži už iba v akom aute ho maš...
VOLVO42
Príspevky: 216
Dátum registrácie: 19.05.2008 22:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VOLVO42 »

sdi uplna spokojnost tdi od nemcov same problemy
hamer
Príspevky: 597
Dátum registrácie: 17.01.2006 16:00
Bydlisko: SR (E&W)
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hamer »

VOLVO42 napísal:sdi uplna spokojnost tdi od nemcov same problemy
Si zabil teraz...volvo.
2.5 TDi R5 davalo volvo min. 5 rokov do V70 a dalsich modelov.
Prečo asi vybralo tento motor ?

Pod TDi sa skryva velmi vela. Od rotacneho cerpadla, turba s pevnymi lopatkami a 4 valcami cez vysnivane 2.5 TDi V6 s čerpadlom bosch az po common rail s variabilitou.
Proste si napisal hlupost - nepresnu hlupost.
glider
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 24.03.2010 14:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa glider »

suhlas, rotacka je asi jediny diesel co by som sa odvazil kupit ojazdeny :)

66kW a 81kW IMHO najpodarenejsie diesle celkom to islo a spotreba paradna...a ja som aj zvuk zniesol :)
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

> takze ten stary motor by nabehal kolko ? 2 miliony?

jasna vec ze ano... kazde druhe iveco, tranzit a podobne maju dva mega.
hamer
Príspevky: 597
Dátum registrácie: 17.01.2006 16:00
Bydlisko: SR (E&W)
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hamer »

JonnX napísal: ...nieje pravda ze by CR dosahoval vyssi vstrekovaci tlak ako PD....
Určite je. PD technologia bola taky pokus koncernu. Nedalo sa na tom stavat dalej.
Preto to skoncilo. CR dosahuje vyssi tlak ako PD.
JonnX napísal: ...neviem preco tak smutite za nejakym prastarym dieslom...
Nesmutime. Konštatujeme. V jednoduchosti je krasa a sila. Toto platilo u starych dizlov.
Smer akym ide pokrok u nafty mne osobne nevonia...
Jedine za cim smutim je zvuk tých motorov. Skuste si ktokolvek sadnut do MB s motorom OM606.960 alebo OM603. Prejav aky motor ma je neopisatelny. No dnesne CR to je iba rachot.
Aj rotačka 4-val je rachot no za smiešne prevadz. naklady...
JonnX napísal: ...netvarme sa ze komorky boli neznicitelne. tym skoro vsetkym praskali hlavy jedna za druhou...
Nemas pravdu. Resp. mas, no prečo praskali. Nie koli konstruknej vade, ale poruche
v hlave toho majitela. Studeny motor a hned podal na podlahu....
Alebo driftovanie s 525 tds či 350DT. Ten motor - hlava, neboli na toto dimenzovane.
To je všetko. Uvidime o 10 rokov...
marko77
Príspevky: 135
Dátum registrácie: 04.02.2008 12:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marko77 »

na svoju dobu ma všetko svoje klady a zápory. tak že je zbytočné sa doťahovat. zober si pd alebo cr je to jedno,
pokial nebudeš jazdit 20000km mesačne. hlavne aby si vedel čo kupuješ :2f93: :2f93: .slovensky syndrom :-\ to auto je malo jazdené po starom panovi z nemecka :28b7: ked také kupiš tak ti dlho vydrži :zg282: :zg282:
tritonsf
Príspevky: 545
Dátum registrácie: 30.08.2006 16:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tritonsf »

mam golfa 4 tdi 66kw....klasicke TDI....mozno mi tu vsetci zacnu nadavat ze trepem, ale isiel som na pumpu tankovat a 5 metrou pred stojanom mi zasvietila nadrz. Natankoval som za 10 euro, co je asi 9,1 litra nafty. Vynuloval som km a nabehal som zatial na tej nafte 180 km a este mi stale nesvieti nadrz. Takze momentalne mam spotebu 5,05 litra a este pojde dole.Jazdim 60% mimo mesta. Samozrejme robil som to na skusku, ako ekonomicky sa da jazdit. Obycajne jazdim za 5,3 -5,5 . predtym som mal fabiu mpi a s tou som robil 7 litrou....uz nikdy nechcem benzin.len TDI :2f93:
DutchDixon
Príspevky: 622
Dátum registrácie: 24.01.2008 22:57
Bydlisko: Nitran
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa DutchDixon »

Ked sa tu uz preberaju tie starsie Tdicka 66kw tak ako je to so spolahlivostou po tolkych rokoch? Nedavno som si kupil Galaxy1 66kw (po dlhsom beznadejnom hladani som nasiel pekny zachovaly kusok). Cital som niekolko pripadov ked auto ostalo stat kvoli problemom s elektrikou (Off riadiaca jednotka atd). Mate niekto taku skusenost?

myslim ze vyhoda predkomorkovych dieslov bola hlavne v tom ze tam bolo minimum elektroniky tym padom by mala byt vyssia spolahlivost
marko77
Príspevky: 135
Dátum registrácie: 04.02.2008 12:55
Zdieľať na Facebook

DutchDixon

Príspevok od používateľa marko77 »

problemy ako na každom aute ved si nedal za neho mega :3020: , galaxy ma jedine problem s riadiacov jednotkou ked ti nejde turbo do vykonu a okolo 120 citiš stratu ťahu. Ked to malo dobreho majitela a dostane tto auto čo má tak ho nezoderieš ako kolega hore golfa :28b7: :28b7: . dne snieje kam sa ponahlať ked bengá sú za každym rohom a meraju. lol

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 67 neregistrovaných