Citroen Saxo 1,5D VJX

Diskusia ohľadne vozidiel značky Citroen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

jurec22
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 16.10.2005 02:35
Zdieľať na Facebook

Citroen Saxo 1,5D VJX

Príspevok od používateľa jurec22 »

Zdravim vsetkych fachmanov riesim nasledovny problem. Mam doma saxo s dieselovym motorom 1,5d vjx s riadiacou jednotkou na baterke. Planujem z neho robit malotraktor, potrebujem vediet ako co najjednoduchsie zapojit elektriku, resp. Co vsetko treba zachovat aby motor fungoval. Pytam sa vopred, pretoze auto ide do srotu a potom uz nebude navratu k suciastkam. Dakujem vopred za kazdu radu.
oco13
Príspevky: 17824
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Pozri či je aj čerpadlo ovládané RJ ak je tak sa obráť na dobrého autoelektrikára. Na nete sú schémy a z nich si musíš odvodiť čo potrebuješ. Ja by som skôr volil cestu výmeny čerpadla za mechanické.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
jurec22
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 16.10.2005 02:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jurec22 »

Samotne ovladanie plynu je riesene ocelovym lankom ale predvsrek bude zrejme ovladany elektronicky nakolko utri nie je sytic, neviem. Je to 42kw rok vyroby 2001. Do tej riediscej jednotky co je na baterke zase az tak vela kablov nejde. Bol by som vdacny za kazdu radu.
oco13
Príspevky: 17824
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Konkretne za seba ti poviem ,že asi 4 motory čo mali RJ skončili v zbere. Nepodarilo sa mi rozchodiť ani najobyčajnejšiu Feldu.Zato jednodrotové diesle zavrčia aj po viacročnej odstávke. Preto som odporúčal autoelektrikára. Len je otázka či takého najdeš.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
jurec22
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 16.10.2005 02:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jurec22 »

Nerad pocuvam ako sa nieco neda, ked to chodi v aute nevidim dovod preco by to nemalo chodit mimo neho je to klasicke cerpadlo ktore musi len vstreknut naftu v spravny okamih do calca to znamena ze potrebujem zabezpecit privod nafty a prud do startera a dobijanie. Len poteebujem vediet co vsetko ma na to vplyv.
oco13
Príspevky: 17824
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Dá sa to ale všetci ktorí to skúšali sa po nejakom čase dali na cestu výmeny za mechanické čerpadlo. Na traktorčeku to má vela nevýhod oproti autu. V aute ti do RJ nevniká voda a prach , motor je chránený voči mechanickým poškodeniam. Toto všetko na traktorčekoch nemáš , každý kábel navyše sa ti môže niekde zachytiť, vyskratovať a čo potom na roli alebo v lese? Na hladkom diesly aj ked mi vypadne baterka (dobíjanie ani neriešim) tak hrkocem ďalej maximalne sa pre ňu vrátim.
Napíš na forum nasetraktory.eu a tam máš vela ludí ktorí už touto cestou prešli dávno pred tebou. lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
jurec22
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 16.10.2005 02:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jurec22 »

Dakujem, pekne sledujem aj to forum, dufal som ze mi odpise nejaky fachman na pezot-citroen. Sam som vlastnil niekolko Pezotov a vsetko som si servisoval sam.
Napísať odpoveď

Návrat na "Citroen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných