984 773
inzerátov
Pridať inzerát

Citroen C8, Fiat Ulysse, Peugeot 807 2002-2010 benzin

   Obsah fóra Auto-moto fórum AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
henohano
Založený: 10 jún 2015
Príspevky: 41
Nabehané: 14 min
Predmet: Citroen C8, Fiat Ulysse, Peugeot 807 2002-2010 benzin PríspevokZaslal: 07.11.2018 15:33   
poradte prosim ktore ztychto aut by ste si vybrali vy?

Citroen C8, Fiat Ulysse, Peugeot 807 2002-2010 benzin
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (576)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 10440
Nabehané: 3 mes 28 dní 23 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 07.11.2018 15:52   
este lanciu si zabudol, za mna to, na ktore je v polsku najviac dielov , inac v pohode volba si myslim, pokial potrebujes akvarko
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
henohano
Založený: 10 jún 2015
Príspevky: 41
Nabehané: 14 min
PríspevokZaslal: 08.11.2018 08:40   
zdravi a dakujem za prvu odpoved..ano Lanciu som vynechal ..ale ked ste mi oznamil tento duolezity fakt , tak aj ju zvazim ..je este nieco zaujimave co by som sa mohol dozvediet o tychto autach ? ..motory benzinove su asi len dva..ci_?
Citovať
henohano
Založený: 10 jún 2015
Príspevky: 41
Nabehané: 14 min
PríspevokZaslal: 08.11.2018 08:43   
aha..tak a na kt. ztychto aut je v polsku najviac dielov ?
aa .celkovo.."kvalitovo" nevychadza znich Citroen ..Najlepsie ??
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (576)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 10440
Nabehané: 3 mes 28 dní 23 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 08.11.2018 09:41   
to ja nevim kolko je dielov, ja to nejdem kupovat a dneska sa mi nechce hladat, otvor si allegro a listuj, nejsom tvoja mama abych to robil za teba

osobne do takeho kocaru bral 2 alebo 2,2 HDI, ma to uz predsalen jazdne odpory, ktore si v palive zoberu svoju dan, vyslovene spatny tam nebol ani benzin, to su stare motory od pazouta, len neviem ci tam nenasrali variabilitu, coz potencialne pri starom aute kde sa sprtal barzkto, menil olej barzjako moze pohnevat, 6 valec bych ja osobne nechcel v tomto aute, byt mechanikom, tak sa tomu radsi vyhnem, ze mam sexualne volno, najma u takejto kasne a zabozrutovi

celkovo najlepsie z nich bude to ktore dobre najdes kusovku, kedze su to 4ja surodenci, technicky stejni, dizajnovo rozdielni, to ani neboli lacne auta v svojej dobe, nedaj sa mylit ze teraz su , az sa tam zacne sypat elektrika, co jej iste bude horom dolom nalozenej, lebo sak v plnke, ta ne, tak sa smiechu nezdrzis...
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
berzerkertt
Založený: 16 júl 2008
Príspevky: 68
Nabehané: 1 dní 8 hod 14 min
PríspevokZaslal: 08.11.2018 09:49   
Tusim ze je tam k motoru velmi blby pristup a s tym spojena stazena udrzba a opravy.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2096)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18850
Nabehané: 3 mes 12 dní 20 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 08.11.2018 11:16   
Vyber to čo vedia v okolí diagnostikovať.Po čase prídeš na to prečo je to dôležité. Sú to až na detaily identické autá,ale rozdielov je dosť,a na to tiež spústa ľudí prišla až po čase.To bolo tak už u predchádzajúcej generácie,a platí stále.Osobne by som u danej grupy do benzínu nešiel ani ak by bola zadarmo,ale je to vec názoru.A kedže benzín vie dať sakra do smútku ak si zmyslí,platí prvá veta.
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (343)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3810
Nabehané: 14 dní 9 hod 55 min
PríspevokZaslal: 08.11.2018 11:37   
Ani jedno.
Citovať
tuninka
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 25 január 2009
Príspevky: 137
Nabehané: 23 hod 23 min
PríspevokZaslal: 08.11.2018 11:57   
Z týchto trojičiek subjektívne radím Fiat, subjektívne pre to, že ich mám doma 2 kusy. Jeden 2,0 JTD a druhý 2,2 JTD.
S C8 ani P807 nemám skúsenosť. S benzínom tiež nemám skúsenosť, akože som ho vlastnil, ale mal som možnosť jeden benziňák skúšať, a bol v porovnaní s dízlákmi dosť ospalý.
Ak s tým chceš voziť veľa nákladu, alebo viacej detí, alebo mať auto s bežnými rozmermi, len trocha vyššie s nosnosťou skoro 2 krát takou, ako majú bežné kombíky, tak to ber. Ale diesel. Tie veci, ako zlý prístup k motoru, v tom majú tu kolegovia predo mnou pravdu, ale keď sa ti podarí kúpiť nezhuntlovaný kus, tak zase do toho motora moc často nebudeš musieť investovať. 130 ide úplne v pohode, zrýchľuje v pohode, brzdí dobre. Nehrdzavie....
Citovať
henohano
Založený: 10 jún 2015
Príspevky: 41
Nabehané: 14 min
PríspevokZaslal: 08.11.2018 15:05   
dakujem pekne za odpovede..
Citovať
Radomir m
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 01 január 2011
Príspevky: 14
Nabehané: 7 hod 43 min
PríspevokZaslal: 09.11.2018 23:11   
Ja osobne mám C 8 2,3 benz+lpg.2003.
Pri bežnej jazde to žralo 8,5l benzinu a teraz už tretí rok tam je lpg.Keď som nemal lpg cca 2 roky tak som jazdil max 90 teraz aj 110 .Spáli 10,5-11 l.lpg,ale to mu už nakladám a aj klíma.
Motora som sa za 5 rokov a 70 000 km nedotkol.Cez zadný semering a spojku tiekol trochu olej a keď ma to už dožralo tak som ho dal vymeniť.Pri tej príležitosti aj spojku a prítlačný tanier.Myslím,že to bolo celé aj s prácou za cca 200 eur v servise.Manželka mu hovorí papamobil,lebo si tam ako na módnej prehliadke.Všetci ťa tam budú vidieť keď si budeš špárať v nose.
Išiel som však v oktávii a cítil som sa tam ako sardinka v konzerve,stiesnene.Za tie roky si na ten veľký priestor zvykneš.Do nafty by som nešiel,nakoľko tie motory sú dobré,ale už veľa pamätajú a sú drahé na servis a aj veľa žerú.Ja som s ním veľmi spokojný.Čochvíľa ho budem predávať,lebo už mám vyhliadnuté f.dukato.
Bude sa mi s ním ťažko lúčiť.Ja to auto doporučujem.Je ich aj na cestách dosť.
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia