Citroen C5 2.0 hdi , 103 kw
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 450
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: LH Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5443
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 638
- Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44 Zdieľať na Facebook
skontrolovat tesnenie ked ste menili filter ,, mne na mondeu pred mesiacom tiez po vymene padla nafta az nakoniec sme zistili ze nove tesnenie dodavane s palivovym filtrom champion , bolo nejaky nedorobok a mala tam nejaky zarez a tam to netesnilo , porovnali sme s povodnym a tam ten vyrez nebol , tak sme dali povedne a doteraz klop klop bez problemov
-
- Príspevky: 549
- Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47 Zdieľať na Facebook
Keby bola netesnost na palivovom filtri, tak ti odtial strieka nafta, lebo je to nizkotlaky okruh paliva..
Ma to podavacie cerpadlo? Teraz si nespominam..Ked otocis kluc ma nabehnut elektricke podavacie cerpadlo v nadrzi a dotlacit naftu do filtra..takze padanie nafty by nemalo hrozit,.. dotlačí?
Ma to podavacie cerpadlo? Teraz si nespominam..Ked otocis kluc ma nabehnut elektricke podavacie cerpadlo v nadrzi a dotlacit naftu do filtra..takze padanie nafty by nemalo hrozit,.. dotlačí?
AutoSpecial.top
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ak máš chuť a čas,vymeň čidlá späť,teda daj späť staré,a budeš prekvapený že problém nebude.
Ja ti poviem ako sa zistilo že sú snímače fuč ako píšeš.Tak že ich hodilo do chybového hlásenia.Ak by dali snímače naraz oba na dva kanále oscila,vyšlo by im,že im nič nie je a celý problém je v palive.Točenie motora (dlhé) vyhodnotila RJ ako chybu absenciu základného signálu otáčok.Vyriešili sa bublinky,vyriešil sa štart.Hdi musí mať v nízkotlakom okruhu presný rozdiel medzi vstupným a výstupným tlakom,pre bubliny už tu všetko kolabuje.Buď rád,aj tak to dobre dopadlo,inde by už vymenili vysokotlaké čerpadlo aj zo vstrekmi.
Ja ti poviem ako sa zistilo že sú snímače fuč ako píšeš.Tak že ich hodilo do chybového hlásenia.Ak by dali snímače naraz oba na dva kanále oscila,vyšlo by im,že im nič nie je a celý problém je v palive.Točenie motora (dlhé) vyhodnotila RJ ako chybu absenciu základného signálu otáčok.Vyriešili sa bublinky,vyriešil sa štart.Hdi musí mať v nízkotlakom okruhu presný rozdiel medzi vstupným a výstupným tlakom,pre bubliny už tu všetko kolabuje.Buď rád,aj tak to dobre dopadlo,inde by už vymenili vysokotlaké čerpadlo aj zo vstrekmi.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Zrejme je reč o kolese z ktorého sa snímajú impulzy a nie o samotnom snímači.Už trochu ľutujem že som sa pustil do témy,pretože sa spoliehať na to, že to čo si myslíme je naozaj to o čom je reč,nemusí tak byť.Krajčír ak zastrihne dlhšie,tak to nebude dierka pre gombík ale vrecko.V technike kde sa presné veci nepresne pomotajú je to horšie a stratí sa úplne aktuálnosť.Toto je mimo teba,ja to nepíšem ako výtku,skôr len ako zamyslenie,ako ošemetné je riešiť veci cez písmenká.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní