Citroen C5 2.2hdi

Diskusia ohľadne vozidiel značky Citroen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Zvycajne je dobre opisat problem a aj veci co sa tykaju udrzby.
Tento motor je taktiez vyborne diagnostikovatelny, kto s Lexiou/diagboxom vie robit, ten sa k chybe dostane.
Takto mi to pride, ako prist do lekara, povedat, ze som chory a cakat na zazracny medikament, ci operaciu, bez toho, aby sa lekar mohol dozvediet viac.
Kebyze aspon, ze zh. sviecky boli menene minulu zimu, palivovy filter bol meneny pred mesiacom, sanie je vycistene toto leto,EGR je nove tiez... Ale takto sa pohnut dalej neda.
Nik nevie aky je tlak na rampe voci poziadavke, nik nevie ako je na tom vaha vzduchu, ci to EGR atd...
A ceresnickou na dorte bude, ak napises, ze si to auto kupil nedavno...
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

Ja som kupoval takmer vsetky dizle v takomto stave a predaval som ich par rokov neskor v stave noveho motora bea akehokolvek "harwareoveho" zasahu. Kup si cistic vtrekovacov, co sa leje do nadrze, na zaciatok povedzme Liqui Moly alebo iny, vyrobcov je vela. Nasledne VIF do kazdej nadrze za kalistek (podla navodu) celozivotne.

Auto po case pojde tak ticho a pravidlne ako benzinak.
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

Najlacnejšie riešenie skúsiť prečistiť váhu vzduchu. Nejaký servisák by to mohol dať za 20 € ako mne.
kirke25
Príspevky: 307
Dátum registrácie: 03.07.2010 22:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kirke25 »

Od cca. 30.000 do 210.000 som pridával do každej nádrže VIF (motor 1.6 TDi VW r.2011 ), a pri 210.000 som menil 3 vstrekovače. Následne čerpadlo. Auto som mal od nova.
Mame ešte druhé a tam nedávam nič tankujeme iba Slovnaft a ma cca 400.000...
VIF už nedám nikdy, moja skúsenosť.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24899
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Myslíš že Nóri sú zvieratá lebo nejaký Breivik urobil šialenosť ?
Ale ty za základe zanedbatelnej skúsenosti robíš uzáver úplne nepatričný.Na stovkách prípadov ja dochádzam k skolopevnému presvedčeniu že má nesmierne dobrý vplyv.Akurát čo nevie,je opravovať to čo je pokakané.A mám zato že pekne kecáš,pretože VIF do CR sa často ľudia boja dávať,ty strach nemáš.Zato do starej rárohy si nikdy nedal,a tam ľudia zachraňujú čo sa dá.Mám obavu že kecáš
Sprtos
Príspevky: 239
Dátum registrácie: 22.10.2016 13:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sprtos »

Jasne, VIF odfajcil 3 vstrekovace aj cerpadlo...skoda, ze si ho nedaval este dlhsie, mozno by Ti odfajcil aj motor a my by sme mali novu skusenost...budem musiet s tym VIF-om prestat aj ja...davam ho od kupy noveho auta a odjazdil som uz 70 000km ...ale radsej ho nebudem davat ak by som mal menit 3 vstrekovace a cerpadlo...ach jaj, ze niekto tu pise skor ako si to, co napise necha schvalit aj svojim rozumom....nechapem....
gnagy
Príspevky: 941
Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
Bydlisko: DK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gnagy »

VIF nie je všeliek, ale je to výborná, špičková prevencia. Ak už máš s niečím problém, tak VIF neopravuje motor, ale drží ho v dobrej kondícií tak dlho, ako sa len dá. Je to rovnaké, ako keby si mal zubný kaz a kúpil by si si najlepšiu zubnú pastu, aká existuje. Zubný kaz ti pasta neopraví, ale všetky ostatné zuby budeš mať vďaka nej v lepšom stave.

Prečo si predal C5-ku dvojliter v 100% stave a kúpil C5-ku 2.2 v otáznom stave?
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
TycoonX
Príspevky: 549
Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa TycoonX »

Skusenost s tymto motorom mam zo staršieho modelu C5 II. 2.2HDi biturbo. Zatial som nalietal 115 000km, prevažne dlhé trasy. S motorom som mal komplikácie len raz, ked vypadávalo malé turbo, bolo treba vyčistit podtlaky a vymenit regulacny ventil.

Inac je to typická dvadvojka, tichá, výkonná v peknom rozsahu, v automate a kombíku občas nenažraná 7,2-7,6L bežný priemer u mna.

Ešte jedna vec čo ma ser..trápi je že palubný pc premeriava spotrebu o 0,5-1L. Skúšal som kadečo diagnostikovať, čistiť vahu vzduchu,etc ale furt to premeriava..takže pp je len taký orientačný.

K tankovaniu, nelial som ziadne aditíva, ale raz za čas povedzme každú 5-6 nádrž som dal premium naftu, OMV maxxmotion, čo je ine kafe od vsetkej ostatnej nafty..

K údržbe, motorový olej 5W40 každých 15 000km, automat každých 30 000km polvýmena, palivový každých 30 000km tiež.

K palivovemu filtru este..akukolvek znacku kupis..vnutri je purflux c150 )

Celkovo som s autom velmi spokojný C5 II. nepredám ju kým ma niekto z cesty nezostrelí, je nenáročná na finnacie a údržbu..o C5 III. sa to povedať nedá.. radi tam tečú piestnice na predku, kvalita výroby je nižšia, ergonomia a priestor dostali na frak oproti predchodzej verzii.
AutoSpecial.top
gnagy
Príspevky: 941
Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
Bydlisko: DK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gnagy »

TycoonX ak si kúpiš VIF za 9 euro, máš to na 500 litrov nafty. Bude Ťa to stáť len o 0,018€ viac za liter, ako s normálnou naftou. Prémiová nafta je tak minimálne 10x drahšia oproti nafte s VIFom. Je tam trošku nešikovné dávkovanie, ale stojí to za to.

Motor sa Ti poďakuje.
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
Napísať odpoveď

Návrat na "Citroen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných