Citroen C5 2.0 i 16V - trhanie-nudzovy rezim
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 21.10.2007 18:38 Zdieľať na Facebook
Citroen C5 2.0 i 16V - trhanie-nudzovy rezim
Zdravim mam C5 2i 16v.r.v 2002 pocas jazdy mi zasvieti servis +vseobecna kontrolka katalyzatora a auto prejde na nudzovy rezim zacne sklbat a nejde do vykonu-na diagnostike vykazuje len poruchu chladenia ventilatora ktory ale funguje,po case po viacerych nastartovaniach sa problem resetne sam ale za 2-3 dni sa to opakuje,vymenil som sviecky+vycistil skrtiacu klapku nepomohlo mal niekto podobny problem za radu vopred dakujem
-
- Príspevky: 650
- Dátum registrácie: 29.01.2011 21:36 Zdieľať na Facebook
1. cidlo teploty chladiacej kvapaliny (nevsimol si si podozrive spravanie sa ruicky teplomera?)
2. DOBRA diagnostika u niekoho kto robi francuzov
3. www.c5club.cz
2. DOBRA diagnostika u niekoho kto robi francuzov
3. www.c5club.cz
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Neviem na akej diagnostike si bol.U ventilátora sa zrejme jedná o sporadickú chybu,nakoniec ak nie,výmaz pri trvajúcej závade odmietne urobiť.Pretože ak je vykázaná porucha ventilátora tak treba ísť do sekcie pohonu a stupne sú dva,jednak je tam údaj o aktivite,údaj o požiadavke,a v skúske akčných članov si ich môžeš odkontrolovať.Diagnostika u slimákožrúta je na slušnej úrovni.Ak svieti kontrolka katu je možné doslova všetko odkontrolovať,vyhrievanie a aktivitu sond aj z pracovným napätím,Odvetranie,EGR a jeho aktivita,pohon sekundárneho odvetrania,proste všetko čo sa emisií týka.
Ak si čistil škrtiacu klapku,je nutné robiť nové nastavenie stredových hodnôt,to je dlhý proces začínajúci studeným motorom a končiaci v momente zopnutia prvého stupňa ventilátora.Ak sa nevybral von krokový motorček kde sa zasiera práve pracovný kužel,tak ho bola škoda demontovať.
Ak si čistil škrtiacu klapku,je nutné robiť nové nastavenie stredových hodnôt,to je dlhý proces začínajúci studeným motorom a končiaci v momente zopnutia prvého stupňa ventilátora.Ak sa nevybral von krokový motorček kde sa zasiera práve pracovný kužel,tak ho bola škoda demontovať.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných