Citroen C4 Picasso - chybové hlášky

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Citroen fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
Sline1
Založený: 13 september 2019
Príspevky: 9
Nabehané: 4 hod 55 min
Predmet: Citroen C4 Picasso - chybové hlášky PríspevokZaslal: 07.12.2019 15:18   
Ahojte mám dlhodobý problém z mojim Citrónom C4 Picasso 1.6 HDI 80kw r.2008 robotická prevodovka diagnostika mi píše chybové hlášky: BSI-
F000 riadiaca jednotka nekomunikuje po sieti CAN
POČÍTAČ MOTORA EDC16c3-
P0490 signál kopírovania polohy el.ventilu EGR trvalá závada
P1459 signál kopírovania polohy el.ventilu EGR trvalá závada
P0409 signál kopírovania polohy el.ventilu EGR trvalá závada
JEDNOTKA ABS/ESP
U1208 závada komunikácie s počítačom riadenia motora alebo počítačom rozhrania trakčnej sústavy.
Vymenil som EGR ventil za originál Valeo načítany cez diagnostiku ale žiadna zmena. Ihneď po naštartovaní napíše chyba elektrickej ručnej brzdy, chyba ESP/ASR zaujímavé je že auto ide v pohode mohla by to robiť kabeláž k EGR ventilu a následne hodí aj pridruženu chybu jednotky ABS/ESP stretli ste sa už niekto z týmto problemom za rady vopred ďakujem.
Citovať
bjbbobek
Nová tvár - Trabanto (16)
Založený: 03 jún 2012
Príspevky: 502
Nabehané: 4 dní 14 hod 28 min
Bydlisko: Gbely (Mazdof)
PríspevokZaslal: 08.12.2019 10:07   
Síce nie C4 ale C3 tiež egr a bola chyba v kabeláži. Tam ale bola na navsteve kuna .
_________________
Mazda Premacy 2004 DiTD 74 Kw
Fiat Brava 1.2 SX 16V 80 60 Kw
Skoda Fabia 1,2 Htp 47 Kw
Mazda 323F 1999 DiTD 66Kw uz nieje ale motor žije dalej
Citovať
Sline1
Založený: 13 september 2019
Príspevky: 9
Nabehané: 4 hod 55 min
PríspevokZaslal: 19.12.2019 13:58   
Nové zistenie do EGR ventilu mi nejde 12v, referenčných 5v tam je, kablovanie je ok aj poistky sú ok. Problém bude v riadiacej jednotke motora nepustí 12v do EGR ventilu možno studený spoj neviem či sa to dá opraviť alebo vymeniť za druhú zatiaľ toľko k môjmu problému.
Citovať
avelmak
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (136)
Založený: 25 december 2008
Príspevky: 2360
Nabehané: 1 mes 20 dní 0 hod
Bydlisko: Rimavska Sobota
PríspevokZaslal: 19.12.2019 19:49   
Sline-EGR nepotrebuje stalych 12V,iba potenciometer 5V.Motorcek v EGR je plno ovladany z RJ motora aj s plusom aj s minusom,len ked je to potrebne.Pustit cez diagnostiku ovladanie EGR a vtedy merat pri zasuvke EGR plus aj minus.
Citovať
Sline1
Založený: 13 september 2019
Príspevky: 9
Nabehané: 4 hod 55 min
PríspevokZaslal: 19.12.2019 20:58   
avelmak- premeram to cez diagnostiku, myslel som si že potrebuje stálych 12v, lebo keď som meral na klapke EGR aj na klapke bypassu tam mám 5v a aj tých 12v aj keď momentálne tam mám iba 8,9v ale keď dám plusový z konektora a mínus na kostru mám tam 12v keď to správnym opačne mám zase iba 8,9v tam bude chyba v kabloch musím prísť na to že kde. Aj keď je možné že 8,9v ide už z riadiacej jednotky motora lebo obydva mínusové idú sólo do riadiačky a plusové sú poprepájané. Francúzi sú majstri v elektrike
Citovať
avelmak
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (136)
Založený: 25 december 2008
Príspevky: 2360
Nabehané: 1 mes 20 dní 0 hod
Bydlisko: Rimavska Sobota
PríspevokZaslal: 19.12.2019 21:10   
Sline-ak si napojil 12V na spatny kabel do RJ,tak si ju mohol pokazit.8,9V ide uz z RJ co moze byt v poriadku.Mam obavy ze si akurat znicil jednotku.Zatial nic nemeraj,rob vsetko cez diag ako som to pisal.
Citovať
Sline1
Založený: 13 september 2019
Príspevky: 9
Nabehané: 4 hod 55 min
PríspevokZaslal: 19.12.2019 21:47   
avelmak- alebo ani do tých dvoch klapiek by nemalo ísť 12v pokiaľ ich nepustí riadiačka? Lebo tam som nameral tých 8,9v po otočeni kľúča.
Citovať
avelmak
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (136)
Založený: 25 december 2008
Príspevky: 2360
Nabehané: 1 mes 20 dní 0 hod
Bydlisko: Rimavska Sobota
PríspevokZaslal: 19.12.2019 21:53   
Napis mi ss.
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Citroen fórum