Citroen C4 - neudrží voľnobeh

Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Citroen fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
darken
Založený: 19 október 2017
Nabehané: 2 hod 6 min
Predmet: Citroen C4 - neudrží voľnobeh PríspevokZaslal: 02.08.2020 20:46   
Zdravíčko,

obraciam sa na vás s týmto mojím problémom. Auto(C4 coupe, 1.6i 80kw) vlastním 2 roky, doteraz s ním nebol žiadny problém, či v zime alebo v lete. Od kúpy mi nefunguje šoférové okno, resp. niekedy sa mu aj chce, ale väčšinou nefunguje, problém nie je v spínači, lebo pokiaľ rozoberiem panel tak stále sa okno umúdri a ide, a po nejakej dobe zase prestane funguvať. Pred 2 týždňami mi vyhodilo hlášku že mám málo oleja, pričom som ho mal dosť. No a teraz pár dní dozadu mi vyhodilo chybu electric circuit faulty, myslel som si že nejaká drobnosť, skočil som za mechanikom ale na všeobecnej diagnostike nevypísalo k tomu nič konkrétne. Následne o pár minút neskôr sa mi na pumpe rozsvietili asi všetky kontrolky a na stredovom displeji vypísalo asi všetky možné hlášky(zlyhávalo ABS, alarm, airbag, všetko proste). A tak na voľnobehu po 2 minútach sa auto samo udusilo a koniec, baterka K.O. Už sme nenaštartovali, po roztlačení sme bohužiaľ bez svetiel s polofunkčným servom došli domov a dobili baterku, auto ide ale na voľnobehu sa začne dusiť a vyhadzovať hlášky spojené s elektrickými systémami, v otáčkach je to okej. Kontrolka dobíjania baterky pri štartovaní nesvieti, a mám pocit že asi ani nikdy nesvietila, alternátor sme dali skontrolovať a vyjadrenie je že funguje ako má, no kým bol v aute napätie na alternátore bolo necelých 12v.

Asi to vyzerá teda na elektriku alebo riadiacu jednotku. Niekto nejaký nápad ako postupovať ďalej prípadne skúsiť niečo konkrétne ? Vopred ďakujem
Citovať
a566
Povedomá tvár - Favorito (20)
Založený: 06 apríl 2020
Nabehané: 3 dní 8 hod 37 min
PríspevokZaslal: 02.08.2020 21:53   
baterka, napatie ok??
https://youtu.be/qQwhzngHQw4
Citovať
darken