Citroen C4 1.6 HDI 66kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Citroen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ivan95
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 23.08.2021 13:10
Zdieľať na Facebook

Citroen C4 1.6 HDI 66kw

Príspevok od používateľa ivan95 »

Zdravím vospolok. Ako laik by som sa chcel opýtať na kúpu tejto jazdenky. Mám vyhliadnuté ročníky 2008/09 s týmto konkrétnym motorom. Nájazd sa hýbe od 140 do 200 tisíc. Plusy/mínusy daného motora? Poprípade na čo si dať pozor.Poprípade čo iné hľadať. Ďakujem za ponechanie vlákna a za skoré odpovede. :300f:
jaster-83
Príspevky: 1445
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

1.6hdi malo viac kritickych problemov, hlavne ohladom oleja a mazania, 66kw je strasi 16v, novsi 68kw je 8v kde boli prepracovane iste veci k lepsiemu ale stale ostali vychytavky ako sitko v trubke na olej pre mazanie turba, alebo olejova vana kde sa da vsetok olej vypustit len po uprave alebo odsanim, poobzeraj sa po C4 II gen. ci najdes daco co sa vtesna do tvojho rozpoctu, na moje prekvapenie je to celkom dobre auto a oproti c4 I aj uplne inde dizanom
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
lubos zimovcak
Príspevky: 3424
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Nič moc..
Ked už, tak aspoň pozeraj 2.0hdi, alebo aj C5
milkoTT
Príspevky: 439
Dátum registrácie: 13.03.2007 09:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa milkoTT »

Trochu si priplať a kúp C4 druhej generácie. Tiež sme zháňali nejaké auto pre ženu, chceli sme benzín, ale nič normalne v rozpočte nebolo . Natrafil som na 3 ročný C4 po prvom majitelovi s orig. 50.000 km, kupované na SK. To auto vyzera ovela lepsie ako C4 prvej generacie, má to normalny volant ktory sa otáča celý, nielen veniec ako v prvej generacii, má to slušnú vybavu. Motor 68kW, nie je žiadny sportovec, na bežne vozenie stačí. Vozis sa do 5 l. Máme to doma 6 rokov, teraz ma 120.000 km, okrem pravidelnej vymeny oleja sa na tom nevypalila ani len žiarovka.
smarik
Príspevky: 418
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa smarik »

1,6 mala jediny problem a to cocotsky dlhy interval vymeny oleja.
milkoTT
Príspevky: 439
Dátum registrácie: 13.03.2007 09:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa milkoTT »

smarik interval vymeny oleja Ta nemusi vobec zaujimat. Ak na to mas možes si zvolit interval vymeny každy tyzden alebo po 500 km. Ja menim kazdy rok, alebo max 15.000 km.
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

milkoTT - a aj ten pred tebou menil?? :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
lubos zimovcak
Príspevky: 3424
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

smarik napísal:1,6 mala jediny problem a to cocotsky dlhy interval vymeny oleja.
Opel mal svojho času až 50.000 km :40bd:
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

A to ho pochovalo :4012:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
smarik
Príspevky: 418
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa smarik »

Pri 16V bol este problem v netesnosti vstrekovacov. Ak sa to nepodchytilo hned, tak pozom to uz nebolo mozne.
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

nemozem sa nepridat, nakolko mam tento variant velmi rad...netreba dvojliter, staci aj 1,6..brat len druhu generaciu bez pevneho stredu volantu a ak sa da, len 8-ventil...vobec nezalezi, ktora vykonova varianta to bude..lahko sa zmeraju tlaky, vidis, ako tesnia vstreky a pod. ...aj tak sa nevyhnes problemom s eolys-om - systen privstreku aditiva do nafty v zavislosti od mnozstva natankovanej nafty -skoro nikto okrem vyrobcu nevie,ako funguje, preto sa doporucuje tankovat vzdy cca nad 40 litrov a aj tak ked sa tam poserie elektronika, hned dat auto prec, nakolko je to takmer az uplne neopravitelne a potom si to uz ide svojou cestou...inak super auto , primerane pohodlne, vzadu nie na dlhsie cesty pre dospeleho cloveka, dostatocny kufor, mnohe suciastky az neskutocne lacne...olej menit skoro-cca 8-10tis.-choroba s malou naplnou, kde degraduje olej velmi rychlo aj ked jazdis dialnice...inak motor s jednou z najmensich hodnot spotreby nafty pri stabilnej rychlosti do 120-130...
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

ad lubos zimovcak - ved vies, preco opel vyraba auta......uz to tu pisali mnohi - aby ford a fiat nevyrabali najhorsie auta....
ivan95
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 23.08.2021 13:10
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivan95 »

Ďakujem páni za zhrnutie. Ak sa smiem ešte opýtať. Čo by ste teda odporučili do 4000€ čo sa týka nafty? Poprípade aj benzínový motor. Vďaka
lubos zimovcak
Príspevky: 3424
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

lorak777 napísal:ad lubos zimovcak - ved vies, preco opel vyraba auta......uz to tu pisali mnohi - aby ford a fiat nevyrabali najhorsie auta....
No neviem, neviem...
Všetko záleží, aké motory, vstrekovače a čerpadla používa.

Niektore sú TOP, tusim, že niektoré boli spoločne s Talianmi, tie boli super.

Iné, pruser. :4012:
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Luboš - čo je to "dobré" alebo TOP ??? Ktorý motor môžeš porovnávať s 1,9 čo sa montovala do P 405ky ??
Podla mňa je lepšie pomenovanie "blbuvzdorný" - teraz mi jeden vrčí na dvore a práve z Opla, len hore na motore je napísané ISUZU. lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť

Návrat na "Citroen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: NMano a 5 neregistrovaných