Citroen C3 Picasso 2012-2015 benzín
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 08.01.2023 17:20 Zdieľať na Facebook
Citroen C3 Picasso 2012-2015 benzín
Dobrý deň. Prosím vás potrebujem radu. Veľmi sa nám páči C3 Picasso. Chceme kúpiť určite benzín, a ročník tak 2012-2015. Viete nám poradiť aký objem motora preferovať, na čo si dať určite pozor a či ste s ním celkovo spokojní.. veľmi by nám pomohli recenzie majiteľov. Ďakujeme!!!!!
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Re: C3 Picasso 2012-2015 benzín, prosba pri kúpe. rady info.
Je to jednoduché, hladaj všetko zlé čo je s tým autom spojené.
Lebo presne to ťa bude čakať ako budúceho majitela.
Lebo presne to ťa bude čakať ako budúceho majitela.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: C3 Picasso 2012-2015 benzín, prosba pri kúpe. rady info.
toto je lepšie
https://svolavacky.cz/nejcastejsi-zavad ... 3-picasso/
https://svolavacky.cz/nejcastejsi-zavad ... 3-picasso/
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Re: C3 Picasso 2012-2015 benzín, prosba pri kúpe. rady info.
Nie recenzie, kde píšu nadšený majitelia po kúpe...
Chcem benzín, v ponuke je aj 1.6VTI, tak dám do Googla 1.6VTI problém a čítam a veru že bude čo... Kolega má C4 kde je 1.6VTI a ten už dačo zažil...
Ono je jedno v akom aute ten motor je, aj ked to bude v Peugeote, trpí na to isté
Další prúser 1.4VTI, sused to mal v 207+ a predal to, lebo to nevedeli vyriešiť. Neustále trhanie, zhasínanie, kolísanie otáčok...
Alebo idem na nejaký Citroen klub, nájdem si forum o konkrétnom aute a čítam čo všetko majitelia musia riešiť.
Chcem benzín, v ponuke je aj 1.6VTI, tak dám do Googla 1.6VTI problém a čítam a veru že bude čo... Kolega má C4 kde je 1.6VTI a ten už dačo zažil...
Ono je jedno v akom aute ten motor je, aj ked to bude v Peugeote, trpí na to isté
Další prúser 1.4VTI, sused to mal v 207+ a predal to, lebo to nevedeli vyriešiť. Neustále trhanie, zhasínanie, kolísanie otáčok...
Alebo idem na nejaký Citroen klub, nájdem si forum o konkrétnom aute a čítam čo všetko majitelia musia riešiť.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: C3 Picasso 2012-2015 benzín, prosba pri kúpe. rady info.
Ivko kuk na moj link ja som nedal recenzie nadšených majitelov
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 714
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
Re: C3 Picasso 2012-2015 benzín, prosba pri kúpe. rady info.
tam je dobrý asi len klasicky 1.4i , tie 1.4vti a 1.6vti to sú tie staré známe so spoločným vývojom s bmw a je to čistá katastrofa
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
Re: Citroen C3 Picasso 2012-2015 benzín
100x lepsia volba je Kia Venga alebo Hyundai ix20.
Priestrannejsie, spolahlivejsie (Vengy este budu v zaruke).
Motor 1,4 CVVT alebo 1,6 CVVT uplne bez problemov
Priestrannejsie, spolahlivejsie (Vengy este budu v zaruke).
Motor 1,4 CVVT alebo 1,6 CVVT uplne bez problemov
-
- Príspevky: 280
- Dátum registrácie: 21.04.2009 19:51 Zdieľať na Facebook
Re: Citroen C3 Picasso 2012-2015 benzín
Grande punto bude asi lepsia volba ako toto Remen v oleji moze mat tak 1. Majitel a dufat ze sa nic nestane a vydrzi to tie 3-4 roky kym to bude vlastnit... a ze sa tam toho pokazit moze vdaka zmolkom z remena co vsetko upchaju...kvoli 3% znizeniu trenia....
-
- Príspevky: 869
- Dátum registrácie: 05.06.2008 12:09 Zdieľať na Facebook
Re: Citroen C3 Picasso 2012-2015 benzín
V práci máme C3 Picasso 2013, ale turbodiesel 1.6 HDI 68kW s FAP. Benzíny sú pri tomto aute zväčša len 1.4 VTi a 1.6 VTi a s tými majú niektorí majitelia dosť problémov (vynechávanie-trhanie, spotreba oleja...)
Auto, ako každé iné, má svoje silné aj slabé stránky.
Silné stránky:
- priestrannosť a veľkosť kufra vzhľadom na kompaktné vonkajšie rozmery,
- zadná delená lavica aj operadlá ploché a zanedbateľný stredový tunel pod nohami (núdzového) piateho cestujúceho, detské sedačky sa "neklátia" do priehlbní sedákov,
- veľké vonkajšie spätné zrkadlá,
- slušný výhľad všetkými smermi,
- na turbodiesel dobré "Automat" kúrenie (kúri pomerne rýchlo, silnejšie na nohy, pod predné sedačky (pri dlhšej jazde sa zdá, ako keby boli elektricky vyhrievané) a v hornej časti kabíny sa dá dýchať chladnejší vzduch),
- ploché, tuhšie sedačky sú, napodiv, celkom fajn aj pri dlhšej jazde (nebolí chrbát),
- ťažšie sprevodovanie turbodiesela umožňuje pokojnému vodičovi mať dobrú spotrebu,
- s 1.6 HDI je C3 Picasso celkom svižné.
Slabé stránky:
- auto je triedy ľudového vozítka Citroen C3 - tomu zodpovedá otlmenie/odhlučnenie (zvuk dverí/kufra pri zabuchnutí a vnútri, najmä pri turbodieseli, trošku vyššia hlučnosť, ako by sa "patrilo") a niektoré materiály/riešenia v interiéri = žiaden luxus,
- občas rezonancia "kaplnky" stredovej prístrojovky,
- tempomat, ako pri všetkých PSA, sa dá aktivovať až od 4. rýchlostného stupňa (čo mi neumôžňuje aktivovať ho v meste),
- ako každý "Francúz", dlhšie dráhy radenia rýchlostnou pákou.
Auto, ako každé iné, má svoje silné aj slabé stránky.
Silné stránky:
- priestrannosť a veľkosť kufra vzhľadom na kompaktné vonkajšie rozmery,
- zadná delená lavica aj operadlá ploché a zanedbateľný stredový tunel pod nohami (núdzového) piateho cestujúceho, detské sedačky sa "neklátia" do priehlbní sedákov,
- veľké vonkajšie spätné zrkadlá,
- slušný výhľad všetkými smermi,
- na turbodiesel dobré "Automat" kúrenie (kúri pomerne rýchlo, silnejšie na nohy, pod predné sedačky (pri dlhšej jazde sa zdá, ako keby boli elektricky vyhrievané) a v hornej časti kabíny sa dá dýchať chladnejší vzduch),
- ploché, tuhšie sedačky sú, napodiv, celkom fajn aj pri dlhšej jazde (nebolí chrbát),
- ťažšie sprevodovanie turbodiesela umožňuje pokojnému vodičovi mať dobrú spotrebu,
- s 1.6 HDI je C3 Picasso celkom svižné.
Slabé stránky:
- auto je triedy ľudového vozítka Citroen C3 - tomu zodpovedá otlmenie/odhlučnenie (zvuk dverí/kufra pri zabuchnutí a vnútri, najmä pri turbodieseli, trošku vyššia hlučnosť, ako by sa "patrilo") a niektoré materiály/riešenia v interiéri = žiaden luxus,
- občas rezonancia "kaplnky" stredovej prístrojovky,
- tempomat, ako pri všetkých PSA, sa dá aktivovať až od 4. rýchlostného stupňa (čo mi neumôžňuje aktivovať ho v meste),
- ako každý "Francúz", dlhšie dráhy radenia rýchlostnou pákou.
-
- Príspevky: 326
- Dátum registrácie: 12.06.2012 20:22 Zdieľať na Facebook
Re: Citroen C3 Picasso 2012-2015 benzín
Keď ti vyhovuje auto ako také, tak skús to HDi, s tým budeš určite spokojný.
-
- Príspevky: 77
- Dátum registrácie: 05.12.2009 12:51 Zdieľať na Facebook
Re: Citroen C3 Picasso 2012-2015 benzín
V týchto rokoch určite 1.6HDi, benzínu sa vyhnúť. Hľadať EURO5, vyhnúť sa EURO6.
Slabšia verzia 1.6HDi nemá dvojhmotu a má jednoduché turbo, DPF sa nevyhnete, ale to majú vychytané.
Väčšinou trpia na rôzne úniky oleja, ale to sú vcelku dobre odstrániteľné "závady".
Ako odporúčajú vyššie, nájsť si majiteľov týchto áut a spýtať sa priamo.
Slabšia verzia 1.6HDi nemá dvojhmotu a má jednoduché turbo, DPF sa nevyhnete, ale to majú vychytané.
Väčšinou trpia na rôzne úniky oleja, ale to sú vcelku dobre odstrániteľné "závady".
Ako odporúčajú vyššie, nájsť si majiteľov týchto áut a spýtať sa priamo.
-
- Príspevky: 77
- Dátum registrácie: 05.12.2009 12:51 Zdieľať na Facebook
Re: Citroen C3 Picasso 2012-2015 benzín
Je to tá s tým sitkom na turbe.
Ľudia, ktorí majú problém so sitkom sa nestarali o svoj motor, sitko tam má svoje opodstatnenie, aj keď ľudia ho odtiaľ vyhadzujú Ja mám sitko aj všetko na svojom mieste a pri momentálnych 300000km je všetko ešte pôvodné a na svojom mieste (ešte 80kW verzia).
Ani prelis na vani nie je až taký problém ako sa hovorí, treba si dať pozor na odvetranie skôr.
Ľudia, ktorí majú problém so sitkom sa nestarali o svoj motor, sitko tam má svoje opodstatnenie, aj keď ľudia ho odtiaľ vyhadzujú Ja mám sitko aj všetko na svojom mieste a pri momentálnych 300000km je všetko ešte pôvodné a na svojom mieste (ešte 80kW verzia).
Ani prelis na vani nie je až taký problém ako sa hovorí, treba si dať pozor na odvetranie skôr.
-
- Príspevky: 3433
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Re: Citroen C3 Picasso 2012-2015 benzín
Áno. Strašný nepodarok.
Až taky, že auta voziace opatrovateľky do záp Európy majú nabehanych s týmto motorom aj vyše 600.000 km..
Úplne pôvodne.
Lenže, x krát som videl v servise, že si majitelia kupujú vlastne oleje, lebo Total za 6-7€ liter je drahý, stačí z Tesca, filtre Man, su drahé, stačí to najlacnejšie z PL, naco meniť naftový pri každej výmene filtrov , keď stačí raz za 60-80.000 km
., že áno
Za na nemeckých stránkach sú s týmto motorom navalane 400.000km+,firemne, za pár rokov, to už je vedľajšie..
Samozrejme, tieto autá, resp motory radi kupujú obchodníci, lebo dopátrať sa k servisu je nemožné, keďže firmy si to servisuju obyčajne sami.
Aj tu bolo jeden čas dvojča P301 s vyše 400,ci 207 s vyše 600.000 km.
S tým nešťastným motorom mm
Až taky, že auta voziace opatrovateľky do záp Európy majú nabehanych s týmto motorom aj vyše 600.000 km..
Úplne pôvodne.
Lenže, x krát som videl v servise, že si majitelia kupujú vlastne oleje, lebo Total za 6-7€ liter je drahý, stačí z Tesca, filtre Man, su drahé, stačí to najlacnejšie z PL, naco meniť naftový pri každej výmene filtrov , keď stačí raz za 60-80.000 km
., že áno
Za na nemeckých stránkach sú s týmto motorom navalane 400.000km+,firemne, za pár rokov, to už je vedľajšie..
Samozrejme, tieto autá, resp motory radi kupujú obchodníci, lebo dopátrať sa k servisu je nemožné, keďže firmy si to servisuju obyčajne sami.
Aj tu bolo jeden čas dvojča P301 s vyše 400,ci 207 s vyše 600.000 km.
S tým nešťastným motorom mm
-
- Príspevky: 1445
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
Re: Citroen C3 Picasso 2012-2015 benzín
Je to tak, ten motor potrebuje previdelny a poctivy olejovy servis a pojde dlho, tak isto aj FAP je tam dost odolny. Ze tam niekto naleje olej co tam nepatri alebo prekracuje interval nieje problem auta, aj ten starsi 16v vydrzal toho dost ludom co sa starali, novsi 8v je este odolnejsi aj ked zas eolys, mocovina.....
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
Re: Citroen C3 Picasso 2012-2015 benzín
ehm, chces povedat, ze opatrovatelky jazdia do zapadnej europy na Citroene C3 Picasso?lubos zimovcak napísal: ↑10.01.2023 10:25 Áno. Strašný nepodarok.
Až taky, že auta voziace opatrovateľky do záp Európy majú nabehanych s týmto motorom aj vyše 600.000 km..
Úplne pôvodne.
A ak chces uz porovnavat spolahlivost HDI motorov..
Tak nie je HDI ako HDI.
Motor namontovany v dodavke Jumper asi nebude uplne totozny s motorom v C3.
A este taka perlicka - na mnou jazdenom HDI prave dnes zase svieti porucha: emisie/porucha motora.
Nadrzka na adblue uz bola menena, tento raz to vraj bude katalyzator..
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 79 neregistrovaných