Citroen C3 Picasso 1.6 Vti (+Lpg)
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 123
- Dátum registrácie: 24.04.2008 22:17 Zdieľať na Facebook
Citroen C3 Picasso 1.6 Vti (+Lpg)
Zdravím. Mám problém pri rannom štarte. Naštartujem normálne, ale motorom trasie, ako keby šiel na 2-3 valce,tažko ide do otáčok, vybehne hláška ANTIPOLUTION FAULT, zasvieti kontrolka motora a po chvilke začne blikať. Ak vypnem motor,ostane naplno bežať ventilátor chladiča, vypnem ho len tak, že odpojím a pripojím bateriu. Deje sa to aj pri opakovaných štartoch. Počkam pol hodku a naštartujem normálne, žiadne chyby nevyhodí, jazdí to normálne až do nasledujucého rána. Sviečky, olej, filtre, termostat menené pred cca 2 mesiacmi. Najazd 76k km, povodné rozvody. Nejaký nápad? Napadlo ma čidlo teploty, ale diagnostika v okolí najskôr v piatok( všade majú plno).
Naposledy upravil/-a nio194 v 25.05.2017 23:17, upravené celkom 2 krát.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Minimálne je nejasný tento popis.... Ak vypnem motor,ostane naplno bežať ventilátor chladiča, vypnem ho len tak, že odpojím a pripojím bateriu. Deje sa to aj pri opakovaných štartoch. Počkam pol hodku a naštartujem normálne, žiadne chyby nevyhodí.....
Nie je jasné čo všetko sa udeje,kým príde tá polhodinová pauza.Aká je teplota pri prvom zlom štarte a aká ak sa motor opätovne štartuje a už bez uvedeného problému.
Nie je jasné čo všetko sa udeje,kým príde tá polhodinová pauza.Aká je teplota pri prvom zlom štarte a aká ak sa motor opätovne štartuje a už bez uvedeného problému.
-
- Príspevky: 123
- Dátum registrácie: 24.04.2008 22:17 Zdieľať na Facebook
Problém dúfam vyriešeny. Diagnostika ukázala chybu zap. cievky( modulu) na 3 valci. Vymenený, sám som zvedavý na ranný štart.
mHlavaty:
Uvedený problém mám len pri rannom štarte( v posledných chladnejších ránach). Sadnem do auta, nastartuje normalne, len motorom škube, rozsvieti sa konktrolka motora, vybehne hlaška Antipolution fault a začne blikat kontrolka motora, vypnem motor, ale hned sa spustí vetrak chladiča. Vypnem ho len tak, ze odpojím bateriu. Toto vsetko mozem opakovať X krat, stalé s rovnakým výsledkom. Drbnem z dverami a idem preč. Vratim sa o pol hodku, naštartujem normálne a všetko je ok. Ziadne škubanie, ziadne hlašky, kontrolky zhasnu. Práve som po uvedenom rannom probléme spravil 380 km a všetko je ok. Tento problém trvá cca tyžden.
mHlavaty:
Uvedený problém mám len pri rannom štarte( v posledných chladnejších ránach). Sadnem do auta, nastartuje normalne, len motorom škube, rozsvieti sa konktrolka motora, vybehne hlaška Antipolution fault a začne blikat kontrolka motora, vypnem motor, ale hned sa spustí vetrak chladiča. Vypnem ho len tak, ze odpojím bateriu. Toto vsetko mozem opakovať X krat, stalé s rovnakým výsledkom. Drbnem z dverami a idem preč. Vratim sa o pol hodku, naštartujem normálne a všetko je ok. Ziadne škubanie, ziadne hlašky, kontrolky zhasnu. Práve som po uvedenom rannom probléme spravil 380 km a všetko je ok. Tento problém trvá cca tyžden.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 123
- Dátum registrácie: 24.04.2008 22:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 123
- Dátum registrácie: 24.04.2008 22:17 Zdieľať na Facebook
Zdravím vospolok. Tak ako sa aj stalo, chyba sa mi vrátila. Vymenili sa 2 zap. cievky, sviečky, filtre...a stále to po chladnom ráne vyhodí kontrolku motora. Napadá Vás niečo, čím by to mohlo byť?
Naposledy upravil/-a nio194 v 25.05.2017 23:15, upravené celkom 1 krát.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nechytal by som sa do toho bez toho,aby som ten plynový bordel neodstavil úplne.Dlho nezabudnem na plyńáka ktorému sa lámali cínové spoje,raz to bolo všetko Ok,potom si to zmyslelo blbnúť,strácala sa veškerá logika práve tým že sa to menilo a týkalo sa viacerých cínových spojok kde sa plynár pripájal.Ak riešiť,tak niečo čo má svoj poriadok od výrobcu,dať to do poriadku a potom nech si to hoci zase poo.dí plynár
-
- Príspevky: 123
- Dátum registrácie: 24.04.2008 22:17 Zdieľať na Facebook
mHlavatý: Ak si nebudem vedieť dať rady, aj toto je alternatíva. Práve som bol vymeniť cievky za komplet nové.
Naposledy upravil/-a nio194 v 25.05.2017 23:14, upravené celkom 1 krát.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Plyn môžeš mať zastavený.Ale systém benzínu (elektronika)je nabúraný systémom plynu tak,že RJ rozhoduje o tom ktorý systém je práve vo funkcii a tomu bude zodpovedať rozdielne riadenie pre jedno a pre druhé palivo.To som tým chcel povedať.To čo vyhovuje benzínu podlieha zmene pre potreby plynu.Takže...otázka znie,beží benzínový manažment garantovane tak,akoby tam plyn ani nebol ? Pre mňa je to kľúčová otázka v tejto detektívnej hre,niečo ako motív
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných