Citroen C3 - nemrznúca zmes
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 418
- Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2709
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
kolko to je dvojnasobna cena? ja do fordov davam original vodu oranzova liter asi 7 euro.no zase zivotnost je 10 rokov.povodna u starej mk3 dala 10 rokov.stale bola este na -15.vymenila sa nariedena na -38 a dodnes je tam s hodnotou -32 po 5 rokoch.
cena za inu vodu z -mototechny- je 5.50 liter a zivotnost 5 rokov.
cize 7 euro 10 rokov 5.50 euro 5 rokov.
cena za inu vodu z -mototechny- je 5.50 liter a zivotnost 5 rokov.
cize 7 euro 10 rokov 5.50 euro 5 rokov.
-
- Príspevky: 558
- Dátum registrácie: 18.09.2012 17:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1441
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2709
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
- chladiačku môžeš kúpiť už nariedenú alebo si kúpiš koncentrát a nariediš si to sám destilkou či demineralizovanou vodou - podľa návodu. Predpokladám koncentrát vyjde vo výsledku o nejaké euro lepšie. A po naliatí - treba to poctivo odvzdušniť....citroenc3v6 napísal:Potrebujem tam 7 litrov do systému,donesú 7 litrov.Pýtam sa,či sa to ma riediť?Že to nie,možem to hneď naliať.Cena 50eur po 15 percent zĺave.Ponukali mi Shell G11,ktorú kupim 4 litre za 20 a po nariedení do -35 mám 8 litrov.
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
A z akych casti? Drviva vacsina motorov je uz hlinikovy blok, zrovna tak aj zbytok casti.jaster-83 napísal:Je to o tom z akych materialov je chladiaci system a aky typ klavaopaliny je vhodny aby nevyvolaval ocidaciu tychto casti, dal by som tam g12+ alebo g12, g12+ ma tu vyhodu ze je uviverzalnejsia a to v tom ze je miesatelna s g12++ aj s g13
Kebyze aj blok je liatina, tak ci tak je tam v okruhu aj hlinik, z casti aj mosadz, ale to uz desatrocia.
Rozne vymenniky, ci akcne cleny na motoroch, napriec vsetkych vyrobcov su rovnaki dodavatelia.
Akurat, posledne roky sa automobilky snazia hrat na kvazi ekologistov, ci potrebu sa odlisit pre odbyt (profit) na sklade a v neposlednej rade, riesia problemy s lokalnym prehrievanim, predovsetkym koli turbam…
Ale tu je snad rec o obycajnom, klasickom benzinovom aute.
Aspon ja to tak vnimam.
A ze je dobre raz za x rokov kvapalinu vymenit, tak predovsetkym koli aditivam, avsak podstatne je vymenit tu kvapalinu, pokial sa do okruhu daval nejaky diel.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní