Citroen C3 - nemrznúca zmes

Diskusia ohľadne vozidiel značky Citroen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

smarik
Príspevky: 418
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa smarik »

Ja mam v citroene G12+ a ziaden problem.
hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

G11 je starý typ síce najlacnejší ale treba aj častejšie meniť ako G12 a vyššie. Po preplachu sa dá dať aj vyššia než G11.
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

kolko to je dvojnasobna cena? ja do fordov davam original vodu oranzova liter asi 7 euro.no zase zivotnost je 10 rokov.povodna u starej mk3 dala 10 rokov.stale bola este na -15.vymenila sa nariedena na -38 a dodnes je tam s hodnotou -32 po 5 rokoch.

cena za inu vodu z -mototechny- je 5.50 liter a zivotnost 5 rokov.

cize 7 euro 10 rokov 5.50 euro 5 rokov.
tomket11
Príspevky: 558
Dátum registrácie: 18.09.2012 17:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tomket11 »

Ja by som tam určite dal G12.

G11 sa má meniť každé 3 roky.
G12 každých 5 rokov.

K tej Ford kvapaline, to je len marketingový ťah že 10 rokov. Taktiež by bolo vhodné to meniť po 5tich. Keby kupujete vo VW chladiacu, tak dostanete ,,doživotnú".
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Jedna vec su nemrznuce vlastnosti a druha vec je antikorozna vlastnost.
Toto je obycajny motorcek, G12 staci.
Horsie to je u novsich predovsetkym turbomotorov.
A vymienat chladiacu zmes predovsetkym po nejakej vymene kovoveho dielu chl. sustavy, bez ohladu na jej vek.
jaster-83
Príspevky: 1441
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

Je to o tom z akych materialov je chladiaci system a aky typ klavaopaliny je vhodny aby nevyvolaval ocidaciu tychto casti, dal by som tam g12+ alebo g12, g12+ ma tu vyhodu ze je uviverzalnejsia a to v tom ze je miesatelna s g12++ aj s g13
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

citroenc3v6 napísal:Potrebujem tam 7 litrov do systému,donesú 7 litrov.Pýtam sa,či sa to ma riediť?Že to nie,možem to hneď naliať.Cena 50eur po 15 percent zĺave.Ponukali mi Shell G11,ktorú kupim 4 litre za 20 a po nariedení do -35 mám 8 litrov.
- chladiačku môžeš kúpiť už nariedenú alebo si kúpiš koncentrát a nariediš si to sám destilkou či demineralizovanou vodou - podľa návodu. Predpokladám koncentrát vyjde vo výsledku o nejaké euro lepšie. A po naliatí - treba to poctivo odvzdušniť....
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

jaster-83 napísal:Je to o tom z akych materialov je chladiaci system a aky typ klavaopaliny je vhodny aby nevyvolaval ocidaciu tychto casti, dal by som tam g12+ alebo g12, g12+ ma tu vyhodu ze je uviverzalnejsia a to v tom ze je miesatelna s g12++ aj s g13
A z akych casti? Drviva vacsina motorov je uz hlinikovy blok, zrovna tak aj zbytok casti.
Kebyze aj blok je liatina, tak ci tak je tam v okruhu aj hlinik, z casti aj mosadz, ale to uz desatrocia.
Rozne vymenniky, ci akcne cleny na motoroch, napriec vsetkych vyrobcov su rovnaki dodavatelia.
Akurat, posledne roky sa automobilky snazia hrat na kvazi ekologistov, ci potrebu sa odlisit pre odbyt (profit) na sklade a v neposlednej rade, riesia problemy s lokalnym prehrievanim, predovsetkym koli turbam…
Ale tu je snad rec o obycajnom, klasickom benzinovom aute.
Aspon ja to tak vnimam.
A ze je dobre raz za x rokov kvapalinu vymenit, tak predovsetkym koli aditivam, avsak podstatne je vymenit tu kvapalinu, pokial sa do okruhu daval nejaky diel.
Napísať odpoveď

Návrat na "Citroen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní