Citroen C25/Peugeot J5 Rozvod
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 25.09.2013 16:39 Zdieľať na Facebook
Citroen C25/Peugeot J5 Rozvod
Dobrý deň,
potrebujem poradiť s rozvodmi na motore (U25) 2.5D rv. 1991, rozvody cez ozubené kolesa. Na motore je cerpadlo Roto-diesel UT 100.
Nema niekto schému ako maju byť rysky na ozubených kolesách? Prípadne celý postup nastavenia rozvodov. Horna úvrať je nastavená za pomoci odchýlkomeru cez ventil.
Taktiež, dosť by pomohla rada ako nastaviť na čerpadle predvstrek, neviem kde mám založiť odchylkomer.
Pri pokuse dať motor na rysky som zistil posun vačky o 2 zuby, po ustavení motora a posunutí vačky nieje možné pretočiť motor. Po vratení do povodného stavu sa mi rysky už nestretnú vobec ak točim motorom(cca 8 otočení motorom). Motor je z druhého auta a po založení silno dymí na čierno, má ostrý zvuk a je bez výkonu. Preto chcem nastaviť/skontrolovať rozvody a čerpadlo. Na motore bolo pôvodne čerpadlo Bosch.
Mám ešte jeden totožný motor bez hlavy, kde pri prepočitaní zubov medzi ryskami je rozdiel jedného zuba, a pero na vacke je otočené o 180stupňov.
Dúfam, že som to napísal aspoň trošku zrozumiteľne.
Ďakujem za prípadne rady.
potrebujem poradiť s rozvodmi na motore (U25) 2.5D rv. 1991, rozvody cez ozubené kolesa. Na motore je cerpadlo Roto-diesel UT 100.
Nema niekto schému ako maju byť rysky na ozubených kolesách? Prípadne celý postup nastavenia rozvodov. Horna úvrať je nastavená za pomoci odchýlkomeru cez ventil.
Taktiež, dosť by pomohla rada ako nastaviť na čerpadle predvstrek, neviem kde mám založiť odchylkomer.
Pri pokuse dať motor na rysky som zistil posun vačky o 2 zuby, po ustavení motora a posunutí vačky nieje možné pretočiť motor. Po vratení do povodného stavu sa mi rysky už nestretnú vobec ak točim motorom(cca 8 otočení motorom). Motor je z druhého auta a po založení silno dymí na čierno, má ostrý zvuk a je bez výkonu. Preto chcem nastaviť/skontrolovať rozvody a čerpadlo. Na motore bolo pôvodne čerpadlo Bosch.
Mám ešte jeden totožný motor bez hlavy, kde pri prepočitaní zubov medzi ryskami je rozdiel jedného zuba, a pero na vacke je otočené o 180stupňov.
Dúfam, že som to napísal aspoň trošku zrozumiteľne.
Ďakujem za prípadne rady.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 25.09.2013 16:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 25.09.2013 16:39 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 25.09.2013 16:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 25.09.2013 16:39 Zdieľať na Facebook
Ano ten motor je z citroena c25. Podla manualu co mam ma peugeot a citroen rovnaky motor a fiat iny. Tolko sa mi podarilo zistit. Mne nejde do hlavy ako mohol ten motor ist ak rysky nepasuju. Rozmyslam ze kolesa pozhadzujem a nastavim kluku a vacku na rysky len sa bojim ze niekto s tym nieco robil a uz to nedam naspät.
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 25.09.2013 16:39 Zdieľať na Facebook
Spomenul som si,ze na motore som videl zeleny plechovy stitok tam snad bude presny typ napisany. Skusim to v noci sfotit.
Edit: Je to typ U25/651 a je tam este neake cislo 02010999. Druhy pôvodny motor stitok nema. Pri prezerani motora som nasiel drazku na zotrvacniku, je mozne ze je na HU len som nenasiel nic, s cim by som ju zarovnal. Skusim zajtra poprezerat este prevodovku ci nieco nebude na nej.
Edit: Je to typ U25/651 a je tam este neake cislo 02010999. Druhy pôvodny motor stitok nema. Pri prezerani motora som nasiel drazku na zotrvacniku, je mozne ze je na HU len som nenasiel nic, s cim by som ju zarovnal. Skusim zajtra poprezerat este prevodovku ci nieco nebude na nej.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný