Citroen Berlingo multispace 1.6 hdi , 2014 - strata vykonu
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Tak nevieme toho veľa.Dá sa len tušiť čo sa skrýva vo vete . Rozobral DPF a bolo totálne zanesené. Tak ho tam už nedal a prispôsobil cez diagnostiku. No nepomohlo a ty aj ja vieme prečo nepomohlo.
Že mechanik varil z vody sa dá tušiť aj z toho že vymenil váhu bez vedomosti či je správna.V podstate mechanik ktorý si namýšla že vie a rýpe do vecí ktoré neovláda je najnebezpečnejší pre peňaženku majiteľa a často vytvorí len spleť ďalších problémov ešte závažnejších
Že mechanik varil z vody sa dá tušiť aj z toho že vymenil váhu bez vedomosti či je správna.V podstate mechanik ktorý si namýšla že vie a rýpe do vecí ktoré neovláda je najnebezpečnejší pre peňaženku majiteľa a často vytvorí len spleť ďalších problémov ešte závažnejších
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
Milan-autor nepise,nevieme co je.Dalsia vec,auto z roku 2014 ma cca kolko najazdenych?cca 200000km?netusim.A DPF je na odpis?Urcite nie.Bol uplne zaneseny,ale Z AKEHO DOVODU???Ked je uplne zaneseny,da sa vypalovat.Ak odstranil DPF,chyba ktora sposobila zanesenie OSTALA!!!On bezhlavy a bez vedomosti odstranil dosledok a nie pricinu.Ak odstranil,a softverovo nie/pise ze je mechanik,nie elektrikar,ze musel ist na diag elektrikarovi/,tak urcite nebol vykonany zasah do flash jednotky.Jednoduchy diagnostik to nevie spravit.Ak sa objavila chyba v pamati po odstraneni DPF a neda sa vymazat,tak chyba hadam bude okolo odstranenia.Da sa to odstranit,ale naco ak DPF tam uz nie je.Autor bud to da niekomu inemu a da do povodneho stavu aj s opravou motora,alebo vyradi softverovo a opravy motor.Nie je to zrovna lacna zalezitost.Ani mne ani tebe nepisal anu sukromnu spravu.Chce riesenie,a zrazu zmizne,nechapem.
-
- Príspevky: 711
- Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Určite by som nikoho tak neoznačil.Úplne stačí že je gazda bez znalosti týchto technických vecí a prvý mechanik ho namotá na také kraviny až bolí.Je ešte možnosť že nedostatok cash donúti gazdu ísť do takýchto skratových konaní,ale v núdzi sa to nerieši.Ja sledujem jeden český prípad kde to speje k výmene Nox catu na 1,4Tdi CR pri 110 tis km.Cena slabých 60 tis takže uvidíme či to neskončí infarktom.Ja riešim Fsi síce pri 250 tis km totálne zlyhaný emisný systém (je mesiac pred EK) čo je "len" osem emisných okruhov.Má iba 2x pred cat,jeden hlavný cat,len štyri lambdy,vírivé klapky prepínanie sania na krátke a dlhé,priamy vstrek zo štyrmi druhmi benzínovej zmesi no proste chuťovka.Gazda dopredu uzrozumený že to bude finančne kruté aj keď sme spolu rástli a žijeme v susedstve 60 rokov.Lebo cena práce čert ber,ale kupovať zadarmo neviem ani ja,a iné ako origo Bosch sem jednoducho musí ísť.Ku dnešku je sedem z ôsmych emisných systémov ok,tj readiness má už iba jedinú jednotku.Ale teraz ide o to najdrahšie v emisnom systéme a pomýlenie by gazda kruto zaplatil. Preklínam ako pohan celé DSG,lebo strašne komplikuje veci,problém zohriať,problém vytočiť otáčky,celé jedna kravina tu máš a tráp sa magore. Preto všetko by som opatrnejšie hodnotil gazdu,je plne v hrsti toho komu zveril do rúk mašinu aby platil len a len reálne veci,nie hókusy pókusy
-
- Príspevky: 711
- Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01 Zdieľať na Facebook
"plny dpf"... to moze byt vselicim.
od urciteho casu prestal psa pouzivat eolys, pri tychto systemoch sa pocitalo ze dpf sa raz eolysom zaplni..... a boli aj lacnejsie.
neviem ci to bolo s prichodom 1,5 hdi alebo 1,6....
nove hdi uz ma dpf ako ostatni (drahe kovy), a ziadne eolys. tym padom upchat dpf sa moze len zranim oleja alebo sadzami (porucha/kratke trasy)
viac k tomu nemam. a trvam na tom ze amputacia dpf za to by mala byt basa.
od urciteho casu prestal psa pouzivat eolys, pri tychto systemoch sa pocitalo ze dpf sa raz eolysom zaplni..... a boli aj lacnejsie.
neviem ci to bolo s prichodom 1,5 hdi alebo 1,6....
nove hdi uz ma dpf ako ostatni (drahe kovy), a ziadne eolys. tym padom upchat dpf sa moze len zranim oleja alebo sadzami (porucha/kratke trasy)
viac k tomu nemam. a trvam na tom ze amputacia dpf za to by mala byt basa.
-
- Príspevky: 43
- Dátum registrácie: 20.12.2008 11:18 Zdieľať na Facebook
Joooooooj, mal som presne tento istý problém s týmto istým motorom a všetko čo ste porobili zbytočné. Je to veľmi jednoduchá závada a to prepálené tesnenia pod vstrekovačmi. Ja som to dal vtedy do originál servisu a oni hneď vedeli, hovorili že u týchto motorov sa to občas objavuje, opravili a bol pokoj. A vraj to robí preto len niekedy, že keď sa ten motor viacej zohreje to sa to roztiahne a potom tam ide falošný vzduch.
Toľko zo skúseností, inak ja som s týmto motorom v tom istom aute najazdil od nova 183 000 km a žiadny iný problém som nemal.
Toľko zo skúseností, inak ja som s týmto motorom v tom istom aute najazdil od nova 183 000 km a žiadny iný problém som nemal.
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nuž tesnenie pod vstrekom a opravu si budem vždy pamätať lebo prišlo v pokročilom štádiu pre inú poruchu.Ten vstrek pozornosti všetkých ušiel a v čase keď prišiel bol doslova zarastený vo svojom lôžku.Vyberal sa celých 5 dní inverzným baranidlom.Vstrekovač plieska pri detonáciách valca a napriek tomu že stav už bol ozaj šialený pokojne pozornosti unikal.
Tieto chyby neprichádzajú a neodchádzajú,ak prídu tak sú trvalé.
Popis je v prvom rade nedostatočný a žial sa dostal aj do hlúpej palby ľudí čo nikdy nič podobné neriešili.A bez komunikácie so zadávateľom a bez vyjasnenia si ako a čo sa to nevyrieši.Je tam plno nezodpovedaných otázok,a problémy sa nikdy odbočovaním a riešením iných veci nedajú zvládnuť.Myslím že zadavateľ to tu vzdal
Tieto chyby neprichádzajú a neodchádzajú,ak prídu tak sú trvalé.
Popis je v prvom rade nedostatočný a žial sa dostal aj do hlúpej palby ľudí čo nikdy nič podobné neriešili.A bez komunikácie so zadávateľom a bez vyjasnenia si ako a čo sa to nevyrieši.Je tam plno nezodpovedaných otázok,a problémy sa nikdy odbočovaním a riešením iných veci nedajú zvládnuť.Myslím že zadavateľ to tu vzdal
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 27.11.2008 11:50 Zdieľať na Facebook
Aby som dal info na pravú mieru, preberali som ten DPF filter s mechanikom. On odstránil iba časť DPF filtra. To ako to funguje presne neviem. Mechanik hovoril, že auto neurobí test turba pri naštartovaní. Neotvorí a nezatvori turbo. Povedal že tam bude problém s vakuom. Maju strašne veľa roboty tak musím počkať kým sa k tomu dostane. Tak máme ešte jedno auto to tak mi to nevadí.
Niekto sa pýtal koľko má auto najazdených km 160 000km. Hned ako budem mať nové info napíšem.
Niekto sa pýtal koľko má auto najazdených km 160 000km. Hned ako budem mať nové info napíšem.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Treba si veci ujasniť.Z DPF sa nedá odstrániť časť...vlastne dá ale má to následok ten istý ako úplné odstránenie.Už prasklina je problém,pritom ju často len len že vidieť ako nejasnú čiaru.
DPF má pred sebou ešte inú podobnú časť čo je katalizátor (súčasť celku) ktorý zvyšuje teplotu aby DPF vedelo dosiahnuť teplotu zápalu sadzí.
Problém z vákuom.Zahlásiť že tam bude problém znam,ená že sa na to vôbec nepozrel,alebo tomu za mak nerozumie.Pretože zistiť aký podtlak tam je,trvá cca min. čo otvorím kufrík a je jasné či a ako pracuje.
DPF má pred sebou ešte inú podobnú časť čo je katalizátor (súčasť celku) ktorý zvyšuje teplotu aby DPF vedelo dosiahnuť teplotu zápalu sadzí.
Problém z vákuom.Zahlásiť že tam bude problém znam,ená že sa na to vôbec nepozrel,alebo tomu za mak nerozumie.Pretože zistiť aký podtlak tam je,trvá cca min. čo otvorím kufrík a je jasné či a ako pracuje.
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 27.11.2008 11:50 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 27.11.2008 11:50 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných