Chybove hlasenie P1496 Octavia 2 RS
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: 17.03.2008 19:03 Zdieľať na Facebook
Chybove hlasenie P1496 Octavia 2 RS
Ahojte chcel by som sa opytat na chybove hlasenie P1496 na mojej octavii 2 RS TDI PD 2008 BMN. Rozsvietila sa mi kontrolka motoru a dnes mi kamos napojil cez diagnostiku delphi a vyhodilo tuto chybu :
P1496 - Prepinaci ventil, chladic recirkulace spalin, zkrat na plus
- prerusovany
vedel by mi niekto napisat co to znamena a kde hladat chybu? Auto som wapkoval aj zo spodu pred par dnami tak ci to nemohlo mat nejaky vplyv.
Prikladam foto.
Dakujem za kazdu radu.
P1496 - Prepinaci ventil, chladic recirkulace spalin, zkrat na plus
- prerusovany
vedel by mi niekto napisat co to znamena a kde hladat chybu? Auto som wapkoval aj zo spodu pred par dnami tak ci to nemohlo mat nejaky vplyv.
Prikladam foto.
Dakujem za kazdu radu.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Tu maš niečo na počitanie :
http://ecufaultcode.com/check/p1496
Teda TU píše ,že kod P 1496 može nať 2 príčiny :
-skorodované kontakty na baterii , preto ten pokles napätia pod 3,5 V
-nepriechodný fuel filter, alebo zlyhanie palivového čerpadla
-tiež ignition failure, čo znamená zapaľovacie cievky
Máš 3 možnosti...
http://ecufaultcode.com/check/p1496
Teda TU píše ,že kod P 1496 može nať 2 príčiny :
-skorodované kontakty na baterii , preto ten pokles napätia pod 3,5 V
-nepriechodný fuel filter, alebo zlyhanie palivového čerpadla
-tiež ignition failure, čo znamená zapaľovacie cievky
Máš 3 možnosti...
-
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: 17.03.2008 19:03 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Lebo je všetko úplne inak.BMM motor mal na počiatku chladič pre spaliny opatrené klapkou ktorú ovládal podtlak a elmagnet ventil.To platilo pre Audi,a mám nejasné zdanie že som to riešil u Škody a klapka bola ovládaná elektricky.Zrejme to bude tento prípad.Systém nie je vyriešený zrovna najšťastnejšie,pohyb sa zasekáva a tak sporadicky nahadzuje chybu kedy mu práve zašibe.Diagnostikuje sa veľmi ľahko cez skúšku akčných členov,má to malý zádrhel,že ani x skúšok sa nemusí tá anomália prejaviť.A to just býva tak,že sa rozhýbe a neurobí to ani raz.Potom odstojí a urobí hneď na prvý povel RJ.
-
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: 17.03.2008 19:03 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: 17.03.2008 19:03 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
EGR je jedna vec a riadenie klapky v chladiči spalín sú druhá,každé má svoje vlastné riadenie práce
Ale...EGR si vie RJ kontrolovať aj cez prietok vzduchu,a to asi poriešené nebude,to vie "úpravca".Riadiaca jednotka môže pokojne vychádzať z údajov prietoku a obviní toho najobvyklejšieho vinníka vychádzajúc z algoritmu činnosti.Je to o dohadoch,pre mňa ani nemá cenu riešiť to čo je poriešené inak,než poriešené byť má.Odstavovať EGR a duplom pri DPF systéme je nedomyslené,nech to robil hocikto
Ale...EGR si vie RJ kontrolovať aj cez prietok vzduchu,a to asi poriešené nebude,to vie "úpravca".Riadiaca jednotka môže pokojne vychádzať z údajov prietoku a obviní toho najobvyklejšieho vinníka vychádzajúc z algoritmu činnosti.Je to o dohadoch,pre mňa ani nemá cenu riešiť to čo je poriešené inak,než poriešené byť má.Odstavovať EGR a duplom pri DPF systéme je nedomyslené,nech to robil hocikto
-
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: 17.03.2008 19:03 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: maroskoperina a 13 neregistrovaných