Chyba vstrekov a oprava aditívom Delphi Diesel Plus 350ml.

diskusia o aditívach, aký olej pre moje vozidlo ...

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ivan3
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 16.01.2016 23:08
Zdieľať na Facebook

Chyba vstrekov a oprava aditívom Delphi Diesel Plus 350ml.

Príspevok od používateľa ivan3 »

Dovolte, aby som sa s Vami podelil o moju skúsenosť s aditívami, ktorá Vám môže byť užitočná.

Nejde o žiadnu reklamu, len o moju skúsenosť a názor pre všetkých. Mám 33 rokov a do motorov sa nerozumiem.

Podľa recenzií som sa rozhodol skúsiť Delphi Diesel Plus 350ml.

Moje auto je 19 ročné, 3 dverový fiat punto 1.7 TD , 51 kW 70 koní. Žiadny závodník...

Marec 2015, cca 15 stupňov celzia.

Autom som posledné dva roky jazdil často z Prievidze do Dubnice nad Váhom. Približne 150 km dokopy a to 2 krát do mesiaca.

Auto sa pri rozbehu na prvom prevodovom stupni veľmi pomaly bralo do chodu, čo ma trápilo, lebo som sa bál pomaly vojsť do kruhového objazdu, aby som nespôsobil nehodu. Vydávalo nepríjemné dízlovské zvuky i keď už na druhom a treťom stupni akcelerovalo celkom slušne. Ale pri 2800 otáčkach mi na asi pol sekundy vždy auto proste neakcelerovalo a to isté aj pri 3300 otáčkach. Proste diery vo výkone. Auto má najazdené cca 400 000 km. Olej, olejový filter ako aj vzduchový filter menení, rozvody tiež.. PS: vzduchový filter mením 2 krát do roka. Vždy v marci a v septembri.

Rozhodol som sa ísť za mechanikmi. Auto sme dosť potrápili a aj vytáčali. Turbo bolo vraj v poriadku, čo sa mi však nezdalo... Po jazde mi jeden povedal, že treba vymeniť vstreky. Iný mechanik mi povedal, že vstreky v tomto auto sú staré a kvalitné (v minulosti vraj boli materiály poctivé a kvalitné, čo sa o nových v dnešnej dobe nedá tvrdiť) a výmenou si možno pomôžem na cca 70 000 km. Jasne mi povedal, že vymenené „nové“ vstreky proste nemusia byť mojim riešením.

Odporučil mi aditíva. Neodporučil mi žiadnu značku. Povedal, že je to jedno, no jasne povedal, že nie aditívum len na leto alebo zimu, ale priamo to musí byť aditívum na čistenie vstrekov.

Takže som pozeral na vif, liqui Moly,STP, pro-tec, millers oil....

Rozhodol som však pre najdrahšiu alternatívu a to pre Delphi Diesel Plus 350ml s označením produktu HAD350.
Kúpil som 2 fľašky, každú po 25 Eur. Trošku stres, lebo nové 4 vstreky na moje auto boli cca po 27 Euro za kus. Nevedel som, či sa mi to oplatí. Či dať cca 150 Eur za vstreky a prácu alebo kúpiť 2 fľašky za 50 Eur...

Po prečítaní pár fór a porade s technikmi som zvolil nasledovnú techniku.

1, Aditívum sa musí aplikovať pri minimálnej teplote nad 10 stupňov. Odporúča sa buď 2 krát do roka alebo každých 6000 km. Ja to budem dávať v marci a v septembri a vždy so zreteľom na stupne celzia. Ak by sa dávalo aditívum napr. pri 0 stupňoch, ono síce funguje, no časti motora sa tak nezahrejú a účinok čistenia častí motora sa vraj zmenšuje....

2, Aditívom nešetriť a predávkovať aj 3-4 násobne, preto som dal len jednu fľašku, len na cca 13 litrov nafty. Naliať 3 fľašky za 75 eur na plnú nádrž sa mi zdalo ako mrhanie peniazmi.

3, Auto nejazdiť tak, že porušovať zákon. Stačí ho len zahriať a po meste následne len vytočil 2 stupeň, prípadne tretí do u mňa cca 4000 otáčok. Ak by ste išli na cestu, opäť netreba ísť ako blázon, len podradiť a ísť napríklad na 4ke do cca 90 tky. Záleží na sprevodovaní auta, dakto by možno musel ísť na trojke. Proste nech do motora ide stále nafta, žiadna jemná jazda.

Tak do toho.
Keď začala blikať kontrolka nafty, urobil som cca ešte 40 km. Nádrž bola skoro prázdna. Nalial som tam jednu fľašku. Doplnil 8 litrov „obyčajnej“ nafty na Slovnaftke (čiže žiadnu už s aditívom). Typujem, že v nádrži mohlo byť tak max 13 litrov nafty. Urobili som cca 4 km, bez žiadneho túrovania, aby sa aditívum len zmixovalo s naftou a dostalo sa do motora a auto odstavil.

Na druhý deň poobede, cca 18 stupňov celzia vonku, keď som naštartoval ma čakal šok. Auto malo po cca 3 sekundách úplne iný zvuk na aký som bol zvyknutý a to som ešte ani nevytáčal motor, len naštartoval. Postál som na mieste cca 1 minútu, trošku šľapal na plynový pedál. Z vedľajšej cesty som vyšiel na hlavnú, jednotka, dvojka, trojka, štvorka. Auto som nevytáčal. Dal som si okružnú jazdu po meste. Samá rovinka a urobil som cca 8 km, nech sa motor zahreje.

Potom som zamieril na jeden kopček. Z hlavnej som odbočil na vedľajšiu cestu a predo mnou bol kopček. Zaradil dvojku, dal som plný kotol do cca 4000 otáčok. Auto ma normálne zatlačilo „jemne do sedačky“. Toto som nečakal. V ten deň som urobil ešte 5 km a domov.

Na tretí deň som na radu technika trošku išiel potúrovať. Z každej zákruty som na dvojke dával plný. To isté na 3 a aj 4 stupni na rovinkách mimo mesta. Už som občas išiel na 5 ke. Zákon som občas jemne prekročil ....

Na štvrtý deň konštatujem, že šoférujem úplne iné auto. Nie je to samozrejme žiadny závodník, no výkyvy výkonu zmizli, fakt zmizli pri tých 2800 a 3300 otáčkach.

O pár dni som išiel do Nitry z Prievidze. Natankoval som plnú nádrž obyčajnej nafty na Slovnaftke v Prievidzi. Druhú fľašku aditíva som nedal - odložil som ju do pivnice. Cestu tam som dal odšoférovať manželke, že čo vraví na auto (jazdila na ňom 8 rokov, ja len cca 5). Priznala sa mi, že auto je živšie a bola spokojná.

Záver. Som veľmi spokojný, aditívum splnilo svoju úlohu. Teraz je január 2016 a auto ide stále pocitovo dobre, bez žiadnych výkyvov vo výkone v otáčkach.

Urobil som ešte test na maminom opel meriva 1.7 TD 101 koní a otcovom forde mondeo 1.6 TDCI 90 koní. A hádajte čo som zistil. Naliali sme to inak a to 1 fľašku na pól nádrže. Obe autá idú rovnako, čiže aditívum s nimi nič extra neurobilo ! ! !

Ide teda o to, že keď máte auto garážované alebo proste máte motor - vstreky všetko v top stave, aditívum proste nepocítite. Isto je to dobrá prevencia pre motor. Čiže liať delphy za 25 Eur do dobrého motora je asi škoda. Teraz som im kúpil pro-tec a miller oil a vyskúšam ho asi aj ja v marci.

Čiže Delphi Diesel Plus 350ml je isto vhodný pre tých, ktorý pociťujú silnejšie chyby v chode motora. Pre len údržbu motora sa mi to zdá, za tú cenu luxus. Alebo pre niekoho, kto si kúpil jazdenku a chce ju preventívne prečistiť.

Podľa jedného technika, je delphy hlavne pre ťažké prípady.
Moju druhú fľašku delphy si asi odložil pre nové , budúce ojazdené auto, ktoré si kúpim v roku 2018.

Kde kúpiť delphy :

http://www.fifoautoshop.sk/articol-nou/ ... html#focus

http://www.agat.sk/sk/nahradne-diely/pr ... esel-plus/

http://www.wulf.sk/kategoria/delphi-die ... esel-plus/

A toto idem testovať, vždy na 1/4 nádrže ako lacnejšiu alternatívu :

Aditívum nafty Diesel Injector Cleaner 250ml a nejaký Pro-tek

http://www.millersoils.sk/obchod/action ... leje.xhtml

http://www.pro-tec-slovakia.sk/
Naposledy upravil/-a ivan3 v 17.01.2016 12:32, upravené celkom 2 krát.
meakysvk
Príspevky: 71
Dátum registrácie: 07.11.2015 11:52
Bydlisko: SNV
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa meakysvk »

čítanie zaujímavé...ja takéto príbehy mám rád :d :D už som len zvedavý čo na to povedia ďalší užívatelia, aby som mal naďalej čo čítať
ivan3
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 16.01.2016 23:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivan3 »

Kedže je peňazí málo, každý si isto premyslí ako ušetriť.
Autá sú žráči peňazí. Auto však potrebujem a situáciu som musel riešiť.
Inšpiroval som sa na tomto odkaze ( http://forum.autobazar.eu/dlhodoby-test ... 46006.html )a skúsil aditívum na rady technikov.
V mojom prípade, na starom aute, so starým typom motora sa mi investícia , len do aditíva, fakt oplatila.

Len sa desím toho, aké "ojazdené" auto si kupim o dva roky. Šetrím a šetrím. Podľa tém na tomto fore sa normálne bojím ísť do dízla a začínam silno premýšľať o benzíne.

Mám 4 mesačnú dcérku a plánujeme aj druhé dieťa a fiatík budem musieť vymeniť za niečo väčšie. Snívam bud o ford galaxy alebo sharane alebo alhambre.

TSI motoru sa však tiež desím, lebo vraj to s nimi tiež nie je sláva...

Uvidíme v budúcnosti.
Naposledy upravil/-a ivan3 v 17.01.2016 13:26, upravené celkom 1 krát.
rudigo
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 09.11.2010 21:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rudigo »

Grand Voyager benzin
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

kup si poctivy japonsky benzin a co sa tyka motora mas absolutny pokoj
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Skvelá téma a má zmysel k nej pridať čosi kedže to je bežná profesná záležitosť ktorá sa líši iba v tom,že je robená trocha iným spôsobom a je zároveň sledovaná diagnostikou a logicky sledovaná teplota motora príp.u PD motorov aj tlak tandemového čerpadla.
K aditívom.....myslím že ľudia nemajú úplne jasno vo veciach že iné je ultra intenzívne čistenie palivovej sústavy na to určeným aditívom (Delphi diesel plus atd) a spotrebované motorom napriamo,tj motor ide cca 40 min výhradne na toto aditívum.Čiže sa vytvoria podmienky keď si motor z nádobky toto aditívum čerpá a sem ho aj vracia a tak dokola kým ho nespotrebuje.Teda motor je od pôvodného paliva úplne odstavený.
Myslieť treba ale aj na dôsledky,a to že návratka,prepad paliva ktorý sa do nádobky vracia je často hotový humus.Aby ho odtial motor znova nenabral je čistený,filtrovaný vlastným filtrom.
A kedže sú systémy ktoré používajú pomocné čerpadielko v nádrži,potrebujú ho aj teraz kedže majú teraz pri čistení "vlastnú" palivovú sústavu.Čerpadielko je dobré aj preto,že pri odpájaní pôvodných hadíc a presmerovaní na hadice aditíva sa do systému dostane vzduch,a to zrovna kamarát nie je.Pokiaľ je čerpadielko do okruhu zaradené,pred štartom sa na sec pústí aby sa vytlačil vzduch zo systému.
Diagnostika....je velmi vhodná pre porovnanie z akého stavu palivových korekcií sa vychádza na začiatku a kam sa korekcie dostávajú pri čistení.A logicky sleduje sa teplota paliva.Ideálne účinné je čistenie teplým aditivom cca 60 °C. Pozor ale zase na PD,tam teplota nesmie atakovať hraniocu 80°C,ešte pred dosiahnutím treba prerušiť na vychladnutie.PD nesmierne ohrieva palivo a preto má aj vlastný chladič.Takže....musí ho mať aj tu,alebo...prerušiť a počkať vychladnutie.
Aditivácia naliatím do nádrže je už iba otupený pilník.Je to určené napriamo,má to dostať napriamo. !!! pozor VIF nie je určený na iné,než do nádrže. Že to niekto dá napriamo a dokonca si zlepší chod,to je OK,koncentrát plus teplota určite čosi urobí,ale je to strielanie prakom na mamuta.Tam treba vytiahnúť kanón a basta.Tak ale SVK bolo vymýšlavé vždy.Nikoho by nenapadlo umývať motor JAR-om,ale v iných a dôležitejších veciach urobia ďaleko otrasnejšie veci.
Oddelenie aditívu a vytvorenie vlastného okruhu má aj iné pozitívum.Dá sa krásne kontrolovať stav vracajúceho aditívu a už na sfarbení vidieť čo sa deje.U PD je bežné že klesne tlak tandemu (iná viskozita)
Nikdy sa nezvyšujú otáčky,celé prebehne výlučne na volnobehu.ku koncu keď sa v nádržke začne tvoriť výr,pridá sa nafta aby sa aditív bez zbytku spotreboval.
Ešte raz upozorním na teplotu paliva !!! idete na tenký ľad a 4ks PD vstrekov je cena ojazdeného auta.Takže tri razy merať,raz strihať
Posledné čistenie som pre majiteľa dal na video,kedže motor prišiel z kolabovaním tretieho valca,vstreky ostali pôvodné,na obrazovke je vidieť korekčné dávky pri obehu aditíva
https://youtu.be/gBlHuwYYj7Y
jurigad
Príspevky: 669
Dátum registrácie: 15.03.2006 19:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jurigad »

Rovnaký výsledok by si dosiahol , keby si nalial liter petroleja do nádrže. Odskúšané a o niečo lacnejšie. Píšem o starých naft. motoroch samozrejme.
bandit97
Príspevky: 1199
Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bandit97 »

Mansell netrep! Este som nemal starsi diesel s ktorym by boli nejake vaznejsie problemy! Resp. stale sa mi oplatil viac ako benzin..! Mal som ich 8... Az bude benzin uplne bezporuchovy a bezudrzbovy, tak zacne byt pravda, ze sa oplati viac... Rozdiel v spotrebe 2L znamena pre mna usetrenych 340e na jednu vymenu oleja cca 10tis km! To mam za rok 1000e vo vacku...

K teme.. Skusal som uz kadeco na cistenie a toto Delphi vyzera ako ozaj spolahliva volba.. Mam ale jednu skusenost s Feliciou 1.9D.. Auto malo v dobe ked sa dostalo kumne povodnych cca 160tis km. V snahe mu "pomoct" a postarat sa on, som mu dal do nadrze VIF.. Pokial bolo Vif v nadrzi, tak auto slapalo jak lusk.. Na dalsiu nadrz som uz Vif nedal a chod motora sa dost citelne zhorsil.. :/ Tak som znova aplikoval Vif a auto zasa islo peke... Vyzeralo to akoby si na nom vytvorilo zavyslost... :) Je mozne ze nanos ktory sa v systeme (cerpadlo, vstreky) vytvoril, tento zaroven dotesnoval? Neviem sa to lepsie opytat... :/
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

mansell napísal:este nikto nebol spokojny s naftakom od ruky a ze vraj usetrene peniaze.vzdy jedno dookola vstreky,turba ,zhavice,zotrvacnik,cerpadlo,baterky,dpf atd...ked ropak tak novy a ked od ruky tak benzin.

To tak vonkoncom nie je.Nic nie je dookola ak sa robis co treba a mas mechanika a nie blba.
valerx
Príspevky: 94
Dátum registrácie: 11.05.2007 22:31
Zdieľať na Facebook

Re: Chyba vstrekov a oprava aditívom Delphi Diesel Plus 350m

Príspevok od používateľa valerx »

Ivan, ja len, ze poslal si linky na firmy kde uz sa to neda kupit, inac to aditivum pod znackou DELPHI sa uz nejaky ten rok nevyraba, vyraba ho CHEVRON/TEXACO a momentalne to aditivum sa da kupit pod nazvom Techron D a stoji 14 eur, posielam link kde sa to da kupit na SK.

http://cistenievstrekovacov.clickeshop. ... 6405c37581
ivan3 napísal:Dovolte, aby som sa s Vami podelil o moju skúsenosť s aditívami, ktorá Vám môže byť užitočná.

Nejde o žiadnu reklamu, len o moju skúsenosť a názor pre všetkých. Mám 33 rokov a do motorov sa nerozumiem.

Podľa recenzií som sa rozhodol skúsiť Delphi Diesel Plus 350ml.

Moje auto je 19 ročné, 3 dverový fiat punto 1.7 TD , 51 kW 70 koní. Žiadny závodník...

Marec 2015, cca 15 stupňov celzia.

Autom som posledné dva roky jazdil často z Prievidze do Dubnice nad Váhom. Približne 150 km dokopy a to 2 krát do mesiaca.

Auto sa pri rozbehu na prvom prevodovom stupni veľmi pomaly bralo do chodu, čo ma trápilo, lebo som sa bál pomaly vojsť do kruhového objazdu, aby som nespôsobil nehodu. Vydávalo nepríjemné dízlovské zvuky i keď už na druhom a treťom stupni akcelerovalo celkom slušne. Ale pri 2800 otáčkach mi na asi pol sekundy vždy auto proste neakcelerovalo a to isté aj pri 3300 otáčkach. Proste diery vo výkone. Auto má najazdené cca 400 000 km. Olej, olejový filter ako aj vzduchový filter menení, rozvody tiež.. PS: vzduchový filter mením 2 krát do roka. Vždy v marci a v septembri.

Rozhodol som sa ísť za mechanikmi. Auto sme dosť potrápili a aj vytáčali. Turbo bolo vraj v poriadku, čo sa mi však nezdalo... Po jazde mi jeden povedal, že treba vymeniť vstreky. Iný mechanik mi povedal, že vstreky v tomto auto sú staré a kvalitné (v minulosti vraj boli materiály poctivé a kvalitné, čo sa o nových v dnešnej dobe nedá tvrdiť) a výmenou si možno pomôžem na cca 70 000 km. Jasne mi povedal, že vymenené „nové“ vstreky proste nemusia byť mojim riešením.

Odporučil mi aditíva. Neodporučil mi žiadnu značku. Povedal, že je to jedno, no jasne povedal, že nie aditívum len na leto alebo zimu, ale priamo to musí byť aditívum na čistenie vstrekov.

Takže som pozeral na vif, liqui Moly,STP, pro-tec, millers oil....

Rozhodol som však pre najdrahšiu alternatívu a to pre Delphi Diesel Plus 350ml s označením produktu HAD350.
Kúpil som 2 fľašky, každú po 25 Eur. Trošku stres, lebo nové 4 vstreky na moje auto boli cca po 27 Euro za kus. Nevedel som, či sa mi to oplatí. Či dať cca 150 Eur za vstreky a prácu alebo kúpiť 2 fľašky za 50 Eur...

Po prečítaní pár fór a porade s technikmi som zvolil nasledovnú techniku.

1, Aditívum sa musí aplikovať pri minimálnej teplote nad 10 stupňov. Odporúča sa buď 2 krát do roka alebo každých 6000 km. Ja to budem dávať v marci a v septembri a vždy so zreteľom na stupne celzia. Ak by sa dávalo aditívum napr. pri 0 stupňoch, ono síce funguje, no časti motora sa tak nezahrejú a účinok čistenia častí motora sa vraj zmenšuje....

2, Aditívom nešetriť a predávkovať aj 3-4 násobne, preto som dal len jednu fľašku, len na cca 13 litrov nafty. Naliať 3 fľašky za 75 eur na plnú nádrž sa mi zdalo ako mrhanie peniazmi.

3, Auto nejazdiť tak, že porušovať zákon. Stačí ho len zahriať a po meste následne len vytočil 2 stupeň, prípadne tretí do u mňa cca 4000 otáčok. Ak by ste išli na cestu, opäť netreba ísť ako blázon, len podradiť a ísť napríklad na 4ke do cca 90 tky. Záleží na sprevodovaní auta, dakto by možno musel ísť na trojke. Proste nech do motora ide stále nafta, žiadna jemná jazda.

Tak do toho.
Keď začala blikať kontrolka nafty, urobil som cca ešte 40 km. Nádrž bola skoro prázdna. Nalial som tam jednu fľašku. Doplnil 8 litrov „obyčajnej“ nafty na Slovnaftke (čiže žiadnu už s aditívom). Typujem, že v nádrži mohlo byť tak max 13 litrov nafty. Urobili som cca 4 km, bez žiadneho túrovania, aby sa aditívum len zmixovalo s naftou a dostalo sa do motora a auto odstavil.

Na druhý deň poobede, cca 18 stupňov celzia vonku, keď som naštartoval ma čakal šok. Auto malo po cca 3 sekundách úplne iný zvuk na aký som bol zvyknutý a to som ešte ani nevytáčal motor, len naštartoval. Postál som na mieste cca 1 minútu, trošku šľapal na plynový pedál. Z vedľajšej cesty som vyšiel na hlavnú, jednotka, dvojka, trojka, štvorka. Auto som nevytáčal. Dal som si okružnú jazdu po meste. Samá rovinka a urobil som cca 8 km, nech sa motor zahreje.

Potom som zamieril na jeden kopček. Z hlavnej som odbočil na vedľajšiu cestu a predo mnou bol kopček. Zaradil dvojku, dal som plný kotol do cca 4000 otáčok. Auto ma normálne zatlačilo „jemne do sedačky“. Toto som nečakal. V ten deň som urobil ešte 5 km a domov.

Na tretí deň som na radu technika trošku išiel potúrovať. Z každej zákruty som na dvojke dával plný. To isté na 3 a aj 4 stupni na rovinkách mimo mesta. Už som občas išiel na 5 ke. Zákon som občas jemne prekročil ....

Na štvrtý deň konštatujem, že šoférujem úplne iné auto. Nie je to samozrejme žiadny závodník, no výkyvy výkonu zmizli, fakt zmizli pri tých 2800 a 3300 otáčkach.

O pár dni som išiel do Nitry z Prievidze. Natankoval som plnú nádrž obyčajnej nafty na Slovnaftke v Prievidzi. Druhú fľašku aditíva som nedal - odložil som ju do pivnice. Cestu tam som dal odšoférovať manželke, že čo vraví na auto (jazdila na ňom 8 rokov, ja len cca 5). Priznala sa mi, že auto je živšie a bola spokojná.

Záver. Som veľmi spokojný, aditívum splnilo svoju úlohu. Teraz je január 2016 a auto ide stále pocitovo dobre, bez žiadnych výkyvov vo výkone v otáčkach.

Urobil som ešte test na maminom opel meriva 1.7 TD 101 koní a otcovom forde mondeo 1.6 TDCI 90 koní. A hádajte čo som zistil. Naliali sme to inak a to 1 fľašku na pól nádrže. Obe autá idú rovnako, čiže aditívum s nimi nič extra neurobilo ! ! !

Ide teda o to, že keď máte auto garážované alebo proste máte motor - vstreky všetko v top stave, aditívum proste nepocítite. Isto je to dobrá prevencia pre motor. Čiže liať delphy za 25 Eur do dobrého motora je asi škoda. Teraz som im kúpil pro-tec a miller oil a vyskúšam ho asi aj ja v marci.

Čiže Delphi Diesel Plus 350ml je isto vhodný pre tých, ktorý pociťujú silnejšie chyby v chode motora. Pre len údržbu motora sa mi to zdá, za tú cenu luxus. Alebo pre niekoho, kto si kúpil jazdenku a chce ju preventívne prečistiť.

Podľa jedného technika, je delphy hlavne pre ťažké prípady.
Moju druhú fľašku delphy si asi odložil pre nové , budúce ojazdené auto, ktoré si kúpim v roku 2018.

Kde kúpiť delphy :

http://www.fifoautoshop.sk/articol-nou/ ... html#focus

http://www.agat.sk/sk/nahradne-diely/pr ... esel-plus/

http://www.wulf.sk/kategoria/delphi-die ... esel-plus/

A toto idem testovať, vždy na 1/4 nádrže ako lacnejšiu alternatívu :

Aditívum nafty Diesel Injector Cleaner 250ml a nejaký Pro-tek

http://www.millersoils.sk/obchod/action ... leje.xhtml

http://www.pro-tec-slovakia.sk/
rolu
Príspevky: 261
Dátum registrácie: 10.07.2008 19:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rolu »

Nepamätam si značku aditiva ale: servisoval som asi dva roky dozadu Opel Merivu 1,7 CDTI,problém s tlakom paliva - DRV ventil+vstreky - pri teplotách pod nulou kolisal tlak - kolisali otáčky a zle štarty sposobom štart-zhaslo niekolko krat po sebe....majitel nechcel do auta investovať poradil som mu to skusiť s aditivom : bez aditíva problém, s aditivom žiadny...niekolko krát odskúšane,po niekolko mesačnom aplikovaní,auto jazdí bez problémov dodnes...
valerx
Príspevky: 94
Dátum registrácie: 11.05.2007 22:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa valerx »

to aditivum delpi diesel plus, resp. po novom techron D, nie je len marketingova masaz, moj otec ma 81kw oktavku 2003 r.v. a na emisnej mal problem s dymivostou,takze nasledovalo pridanie tohto aditiva do nadrze, zhodou okolnosti trebalo ist do prahy tam aj naspat, takze sa vypalila cela nadrz s aditivom, pocas skoro celej cesty auto nenormalne dymilo a nasledne na emisnej malo auto hodnoty pomaly ako nove auto.hlboko pod limitom.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ja som uz davno tvrdil ze vyrobcovia by mali donucovat majitelov hentychto dieslikov KAZDY ROK pucovat vstrekovace v ultrazvuku...

velmi davno som to tvrdil.
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

mansell napísal:este nikto nebol spokojny s naftakom od ruky a ze vraj usetrene peniaze.vzdy jedno dookola vstreky,turba ,zhavice,zotrvacnik,cerpadlo,baterky,dpf atd...ked ropak tak novy a ked od ruky tak benzin.
no vdis, ja som mal problem s benzinom. Nafotve auta mi slapali ako hodinky - a ked isli z domu, vsetky mali cez 300tkm.

Staci menit pravidelne olej, rozumne jazdit, nekupovat motor s konstrukcnou chybou - a CR diesel dnes vydrzi viac ako benzinove cokolvek

Návrat na "Oleje, mazivá, palivá, aditíva"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných