Chrysler Voyager 2.5TD - neštartuje ☺

Diskusia ohľadne vozidiel značky Chrysler

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

robert7305
Príspevky: 174
Dátum registrácie: 11.11.2009 16:19
Zdieľať na Facebook

Chrysler Voyager 2.5TD - neštartuje ☺

Príspevok od používateľa robert7305 »

Zdravím Vás.Potrebujem poradit.V záchvate prechodného pominutia zmyslov som požičal synovi auto.Došiel domov,zaparkoval.Ráno som nevedel naštartovat,nafta bola na min.,ale ešte by tam dačo malo byt.Poslal som ho s bandaskou,natankoval som,po dlhom štartovaní chytlo.Zašiel som do dvora a nechal som bežat ašta 10min,išlo O.K.
Po 2-dnoch točí-točí a nemá ani snahu chytit.Dal som do flaše naftu a hadicou napojil za filter,ani tak nič.žhaviče fungujú.Už som vybil baterku,tak do rána nabijem,len neviem,čo dalej.Som na to sám,tak neviem zistit,či ide dym z výfuku.Ak by nešiel,tak asi odišlo čerpadlo?A ak bude dymit?Aj by som odniesol do servisu,ale len za odtahovku zaplatím bohviekolko...a až tak servisu neverím/u nás/ auto tam nevidím,takže možno zapoja vypadnutý káblik a povedia-výmena snimača polohy kluky 400€.Chcel by som na to príst ešte doma,prip.by som opravil /v ramci možnosti a schopností/. :-\ Poradte,prosím.
Chrysler Voyager 2.5TD.r.v.99
doteraz vždy chytlo na pol otáčky,aj ked bolo -17.
robert7305
Príspevky: 174
Dátum registrácie: 11.11.2009 16:19
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa robert7305 »

Nie,nedávajte to na plochu,aby mi mohol niekto poradit.Tam nech sú súrnejšie témy typu:
xcel bi som sy kupyt mersedes 500sel.... :b:
lajos3333
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 21.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lajos3333 »

Ahoj,ja mam taky isti problem,kde je chyba?
robert7305
Príspevky: 174
Dátum registrácie: 11.11.2009 16:19
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa robert7305 »

Tým,že vycical nádrž,natiahlo sajrajt z nej do filtra,ale čo je horšie aj do čerpadla.Takže nový filter,demontáž a čistenie čerpadla+vyčistenie nádrže a potrubia.Stálo ma to 130€.
vajo1555
Príspevky: 17
Dátum registrácie: 11.03.2010 09:42
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vajo1555 »

dobry den chcem sa spytat mam voygera 2,5 crd 2004 105kw a vcera vsetko bez problemov islo a dnes rano idem nastartovat a motor len toci a nechce naskocit cerpadla su v poriadku a zhavice zhavia bez nejakych problemov cim to moze byt na diagnostike nic neukazalo za kazdu uzitocnu radu budem vdacny
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

neviem aku si mal diagnostiku ale na tieto auta plati jedine original, DRB-III.

A ked si uz tam bol tak hadam mohli chlapci pomoct... ako si dostal nepojazdny Voyager do autorizovaneho servisu a ako si odisiel odtial ?


Ked vylucime imobilizer (skus druhe kluce a pozeraj ci ti neblika na radiu kontrolka), pozrel by som tri silove rele v motorovom priestore plus nechal skontrolovat snimac tlaku v railiku (od cerpadla), regulator tlaku v pripade ak tento snimac vypise nedostatocne hodnoty (originalna diagnostika ukazuje KOLKO MA BYT a kolko je takze to lahko diagnostik porovna) a nezabudnite na "snimac otacok".
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
vajo1555
Príspevky: 17
Dátum registrácie: 11.03.2010 09:42
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vajo1555 »

diagnostiku mi robil ten isty co mi ju robil aj ked som auto doviezol skusal to cez nejake dva programy a vsetko ukazalo ze je ok aj cidlo na mostiku nic neukazuje a to mi prisiel urobit domov takze tam problem nebol a vstery vsetko je tak ako ma byt
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

Vajo, vravim len tolko kolko vravim = akakolvek ina diagnostika ako originalna NEMA alebo NEMUSI MAT pristup do vsetkych jednotiek a/alebo z nich nevycita vsetky chybove kody.

Viem ze to znie divne ale na vlastne oci som videl a na vlastne ruky skusil na posratych VW, konkretne Golf 1.9tdi, taka "nejaka rucna diagnostika na vsetko" nic nenasla a najbeznejsia aftermarket diagnostika na tieto vozy teda Ross-Tech VCDS nasla chyby podla ktorych sa problem vyriesil.

Komunikacny protokol Voyageru nezvlada ziadna aftermarket diagnostika. Preto ti hovorim ze jedine original a aj som ti napisal uplne presne oznacenie... a ten na Slovensku nema nikto okrem autorizaku.

Aby si skusil pohnut s vecou dopredu : stlacis tlacitko na nulovanie kilometrov, vlozis klucik do zapalovacej skrinky, otocis s nim do polohy kde je zapnuta elektrika ALE NESTARTUJES, pockas pokial cerpadlo dotlaci naftu [dufam ze to cerpadlo z nadrze pocujes, ked nie tak sme nasli pricinu], klucik vypnes do nuly a toto cele zopakujes 5x. Kolicek na nulovanie kilometrov mas stale stlaceny. Po piatom otoceni kluciku ti pristrojova doska spravi demo mod, vsetky ukazovatele vyletia na maximum, vsetky ziarovky sa zapnu atd, a po skonceni ti NAMIESTO KILOMETROV VYPISE DIAGNOSTICKE INFORMACIE A CHYBY. Pozor, toto nie je vseliek takze netvrdim ze dostaneme tu konkretnu chybu ktoru mas - avsak treba to skusit, je to zadarmo.

Maj poruke papier a ceruzku, opises vsetky tie cisla co to vypise. Su v tvare Pxxxx teda pismenko P a stvormiestny kod.

Mozno nam to pomoze, mozno nie.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
vajo1555
Príspevky: 17
Dátum registrácie: 11.03.2010 09:42
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vajo1555 »

RIEŠENIE

dakujem za radu ale uz to mam vyriesene vstrekli sme etereveho spreju a potom cisticom vycistit vahu vzduchu aj ked ukazovalo ze je v poriadku tak bola cierna a zasrana a filter bol pred nedavnom meneni tak neviem preco to tak bolo uz len dufat ze sa to nezopakuje
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

no pokracujeme verejne kedze som dnes dostal sukromnu spravu:

============
dobry chcel by som sa nieco spytat ohladne toho voyagera co nestartoval lebo zas nestartoval skusal som to stym pocitacom a jedine co mi napisalo bolo trap5,2 E400,1 Eend a potom uz len normalne trip a cele polia od 1 az po 9 a ziadne Pxxxx
============


nefunkcne startovanie sa bohuzial nevyriesi vstriekavanim eteroveho spreju do sania a neverim ani tomu ze pokazena vaha vzduchu zabrani Voyageru nastartovat - odskusane to nemam, ale mozem dnes vecer ; mam to odskusane na oktaviach, passatoch, golfoch, superboch a takychto vehykloch a tie vozy bez vahy vzduchu startuju uplne rovnako ako s nou.

Cize na tomto konkretnom Voyageri mame :

1) nevhodne diagnostiky, absolutne presne ako som hovoril
2) kod chyby 400.1 co som nasiel spominane ako "IMPROPER SHUT DOWN", prelozene ako "nespravne vypnutie". Tato chyba najcastejsie nastava ked sa bateria odpoji pri nevypnutom kluciku pripadne ked dojde k jej vybitiu napriklad v dosledku opakovanych neuspesnych pokusov o startovanie ako si zazil.

Cize bohuzial nemame skutocneho vinnika problemu.

Moje navrhy:
1) ORIGINALNOU diagnostikou teda DRBIII alebo novsou = v autorizovanom servise prebehnut vsetky chyby znovu. Nebudeme sa klamat ale "samo-domo" "diagnostika" pristrojovou doskou je naprd - lepsie ako nic ale nevyrovna sa pristroju ktory je na to urceny. Je vrcholne pravdepodobne ze ziadne dalsie chyby tam nebudu.
2) skontrolovat veci dolezite pre start tohoto diesloveho motoru, to co pisem predtym.

Regulator tlaku paliva stoji 390,-eur, naposledy som ho "riesil" vcera s jednym clenom odtialto z fora. Vstrekovace su niekolkonasobne drahsie. Commonrail, co ti mam hovorit.

Plus vyrovnavacie davky jednotlivych vstrekovacov, toto sa ale neukaze skor ako motor bude bezat a to je teda prieser veliky. Problem je ze mohol odist jeden alebo viacere vstreky, ze mozu byt opotrebene a uz nadmerne pustaju palivo do prepadu, odisli ich solenoidne ventily a nerobia to co maju robit (spricovat palivo do valcov) a preto motor proste nenaskoci.

Neriesim teraz to hlavne silove rele ktore sa obcal lubi spalit, to skontrolujes velmi jednoducho - otvoris motor, mas tam tri velke buchsy nad chladicom plus kontroluj komplet celu poistkovu skrinu. Vyber von jednu poistku za druhou, su tam silove 30A a 40A [ak si dobre pamatam] poistky ktore napajaju okrem ineho riadiacu elektroniku vozu a cerpadlo.


Preboha len sem neprid s tym ze riesenim bolo vymenit totalne zasraty zabetonovany palivovy filter.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
vajo1555
Príspevky: 17
Dátum registrácie: 11.03.2010 09:42
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vajo1555 »

filtre mam vsetky menene vcetne palivoveho tak v tom to neni a odvdety ako to urobilo naposledy tak som uz x krat normalne nastartoval aj pri -10 len som nazhavel a motor naskocil napriklad aj ked som dnes rano nastartoval pomocou eteru a presiel cca 3km auto som odstavil a aj po 5 hod co auto stalo tak naskocilo hned ako potocilo motor poistky mam vsetky ok jedine co mi este poradili tak je dat SDA do nafty ale stym nemam skusenost,volal som aj do autorizovaneho servisu a tam mi tiez nevedel povedat cim to je a jedine co mi povedal je ze to bude nejaka kravina a ze na diagnostiku ma moze obiednat najskor za 2 tyzdne
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

coze ?!

ktore mesto ?
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
vajo1555
Príspevky: 17
Dátum registrácie: 11.03.2010 09:42
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vajo1555 »

v ziline aj vo zvolene a v ziline mi bolo povedane ze to je len nejaka drobnost a ze maju plno ze mam skusit zavolat az koncom buduceho tyzdna :( ja len nechapem to ze keby to robi stale ale urobilo to po 10000km odvtedy co ho mam a teraz zas zhruba po 3000 a to ma teraz nabehane 169000 a su skutocne km este som pozrel aj prepady a vo vsetkych bola nafta a to stym SDA mi len poradil kamarat zo servisu
hasanuel
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 05.01.2012 12:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hasanuel »

vajo1555 napísal:dobry den chcem sa spytat mam voygera 2,5 crd 2004 105kw a vcera vsetko bez problemov islo a dnes rano idem nastartovat a motor len toci a nechce naskocit cerpadla su v poriadku a zhavice zhavia bez nejakych problemov cim to moze byt na diagnostike nic neukazalo za kazdu uzitocnu radu budem vdacny
Ahoj, ja mám to samé, ale mne okamžite ukázalo chybu....miesto kilometrov, napísalo že ...P 1130...neviete niekto čo to znamená...je to na servis?...auto sa mi po vybratí kluča a opatovnom založení a štarte podarilo natočit....motor bežal v plnom výkone, bez akéjkovek známky neákej nefunkčnosti neákeho agregátu.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

mam pre teba velmi zle spravy, je to commonrailova vec:

1) vstrekovace, nadmerny prepad, mechanicke opotrebenie, ani sa nepytaj kolko stoja
2) solenoidy ktore ich ovladaju
3) commonrail pumpa, ta ale nezvykne zlyhavat
4) regulator tlaku v railiku, 390eur
5) cidlo tlaku v railiku

tato vec sa ti bude stale zhorsovat, auto bude horsie a horsie startovat, dlhsie a dlhsie atd. Pri poziadavke na vykon - najprv plny, potom stale mensi a mensi, ti motor moze skapat, extremny pozor pri predbiehani.

Zbehni do Chrysleru, nechaj si spravit diagnostiku a nech nad tym pomudruju.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM

Návrat na "Chrysler fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných