Chrysler 300 C 3.0D

Diskusia ohľadne vozidiel značky Chrysler

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

aristoteles
Príspevky: 779
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

Daj vediet, ako pokracujes a ako to dopadlo...
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

neviem ako je spravene zhavenie v tomto nestasti, ale ked je nahodou roztrhane na dve polovice, tak ho lahko chytis jednoduchym voltmetrom a meranim voltaze na baterii pred startom.

Zdrava bateria ma 12.6V, zapnes klucik na tvojom voze, ukaze ti 11.5V a pomaly pojde hore, zapnes rovnako na inom voze - poprosis hocikoho na internete alebo kuknes ci neni take video na youtube - a ukaze 10V tak je jasne ze bud ma ten druhy daleko horsiu bateriu ako mas ty alebo ma daleko narocnejsie zhavenie.

Osobne si nemyslim ze by teraz pri 25 stupnoch hralo zhavenie ulohu. Ano, spusta sa, ale minimalne a ten diesel ajtak chyti. V ziadnom pripade by KOMPLETNY vypadok zhavenia nesposobil neschopnost motoru naskocit pocas 10 alebo viac sekund pretoze po prvych troch prevaleniach by si motor kompresiou samotnou vytvoril tolko tepla vo valcoch ze by ta nafta jednoducho bafla.

Plus existuje kopec prikladov, ja som jeden z nich, ze naftiaky chytaju aj ked je nula stupnov s uplne pokazenym zhavenim. Nevedel som o tom. Az ked doslo -7 a menej, az potom som nenatocil... motor krasne vrci, starter bateria v poriadku, ale proste nechytil. Takze hajde do dielne, vytiahnut zhavice, vsetky nahulvata dochnapane a pritom ten autiak jazdil polovicku "bratislavskej zimy" a ani som o tomto nevedel.

Takze nie, teraz zhavenie absolutne nepotrebujes. Rozhodne nie.
aristoteles
Príspevky: 779
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

Cviro, na grand cherokee, cize chrysler, som mal tento problem a ziadna hlaska.
Turbo, on tu nepise, ze mu nejde nastartovat, len horsie startuje. A to bude, aj ked bude teplota okolo 10- 15 stupnov,co by mohlo zodpovedat napr. dnesnemu rannemu startu. Mam s tym vlastnu skusenost.
Netreba spekulovat, treba to zmerat, je to velmi jednoduche. Rozhodne vsak nie merat tak, ako pises ty. To je ako skriabat sa... Ved vies... Nieje problem merat priamo na zhavicoch.
Naposledy upravil/-a aristoteles v 12.08.2016 23:20, upravené celkom 2 krát.
aristoteles
Príspevky: 779
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

Ak nebude problem v zhaviacej jednotke (co je velmi casta zavada na tomto motore), tak je pravdepodobna porucha, co spominal cviro
gooooo3
Príspevky: 81
Dátum registrácie: 17.01.2009 11:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gooooo3 »

:b:
Naposledy upravil/-a gooooo3 v 02.10.2016 11:39, upravené celkom 1 krát.
k-maro
Príspevky: 124
Dátum registrácie: 13.12.2009 16:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa k-maro »

Ja chcem vedieť čo to bolo za zavadu.
Mam 300c crd a kamarat ,čo sa cely život zaobera len MB mi o tej castej zavade modulu žhavenia hovoril.
mayhem
Príspevky: 90
Dátum registrácie: 23.06.2013 15:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mayhem »

mp3turbo napísal: uvedom si ze najmensi motor v 300vke bol trojliter diesel, potom 3.5ka benzin a uz to islo 5.7 benzin, 6.1 benzin.
ja myslim ze bol este 2.7 benzin
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ano bol aj 2.7 benzin, ale ved som na tej prvej strane napisal

" [neratam motor 2.7, to bola totalne okrajova vec, pretoze to zralo viac ako 3.5ky a chodilo to menej] "

takze ja o tom viem ze bol aj 2.7benzin ale po spravnosti ho nikto v skutocnosti nechcel :)



Inak k tej spotrebe, trosku som to pritiahol za vlasy ale teda fakt moc nie :

https://www.youtube.com/watch?v=pApi7Kk-YZw
stara generacia ktora odisla v roku 2009. 120km/h, 9 litrov aj drobne, snad ide ujo po rovine a nie do nejakeho kopceka.

https://www.youtube.com/watch?v=d8Dc8HGx7mE
1300rpm na 100km/h, ech dofrasa BENZIN, 3.6i prerobitelny na plyn. Sekvencny. Kolko to bude zrat na plyn, 5.5 litrov ?


5.7 litrovy OSEMvalec :
https://www.youtube.com/watch?v=hBrb2Kn6ibE
necelych osem litrov na dialnici, prerobitelnych na plyn.
Skoda ze nevieme ake traffic jams chlapec mal, v akom meste jazdil, pravdepodobne v Amerike typicky maju horsie zapchy ako v Seredi.


Fabia 1.2 a 1.0 NIE JE prerobitelna na plyn. Fabka nevie jazdit pod styri litre pri 120km/h a uz vobec nevie jazdit za ekvivalent menej ako troch litrov pri 100km/h.

V meste spotreba 15 litrov, och iste to boli, ale zase je to ekvivalent MENEJ AKO sedem litrov benzinu ked to preklopime na peniaze. Pre osemvalec automat ?

U mna moc dobre. Rozhodne lepsie ako splasene 1.2 rodinne turbo, aj keby ten osemvalec zral zrovna o liter a pol paliva (v prepocte) na 100km navyse.

Návrat na "Chrysler fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní