Brzdy Honda CR-V - ako ich zlepšiť

Aké sú vaše skúsenosti s tuningom? Aké vozidlá tunovať, rady a odporúčania...

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Dosky ktoré lepšie brzdia viac ničia kotúč a taktiež za studena nemusia brzdiť ani tak ako seriové, za druhé dierované kotúče by som osobne nekupoval , lebo aj ked sú "drahšie" stále je to "šmejd" a tieto lacné kotúče sú voči plným oslabené prevrtaním čím sú náchylnejšie na práskanie.
Určite existuje nejaký kompromis medzi lepším účinkom, životnosťou aj kvalitou, ale vela by som si od toho nesluboval.

Chod na zahraničné fora, kde sa možno dočítaš nejakú overenú kombináciu
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

_

Príspevok od používateľa cicmanec »

Výkonnejšie znamená čo? Ak budú tvrdšie tak samozrejme, že kotúč to pocíti. Veľa ľudí si chváli EBC http://www.ebcbrakeshop.co.uk/?gclid=CK ... 3wodB3Bw0g
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Zimmermann sú taká istá kvalita ako iné v danej cene, ty si priplatíš za to že sú dierované, ale oni sú oslabené = šmejd. Pre športové účely sa často používajú dierované kotúče, ale tam je trochu iná cena a ale aj kvalita, tak že ked splašíš povedzme dierované kotúče po 500€ kus tak budeš môcť hovoriť že si kúpil "lepšie" , ale pri štandartnej cene si môžeš skôr zakúpiť "problém"

Ak si pozriem napríklad tento link http://autodily.mjauto.cz/honda/cr-v-ii ... F4486.html tak Zimmermanny nie sú najdrahšie, skôr mi to pripadá ako "placebo" efekt aby si majitel myslel že kupuje to najlepšie

Trebárs ja som kedysi uvažoval nad značkou TAR-OX a upustil som od toho, pretože aj tam sa objavil problém s prasknutím, a doslova bolo napísané u lacnejších rád si človek pripláca za značku , nie za kvalitu, a zasa kupovať kotúč za takú cenu že od Bremba mám napríklad za to komplet set vrátane platničiek som neplánoval

Trebárs rada G88 pre tvoje auto by vyšla cez 300€ za pár kotúčov
erikfrog
Príspevky: 909
Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erikfrog »

Zimmermann je len priemer, odporucam ti napr Brembo Max + platnicky Textar. Pripadne sa da ist este dalej ale cena uz skace dost vysoko.
Inu znacku by som velmi neriesil, tieto znacky brzdia napr. Veyron a pod. (samozrejme to nie su seriove zmesi) a preto si myslim ze budu vhodne aj tebe, mne alebo komukolvek inemu. Tuto kombinaciu mam odskusanu a je tam troska lepsi ucinok (udava sa az 20% ale nemeral som to), za cenu troska vyssej hlucnosti. Opotrebenie je troska vyssie ale skor zalezi na medzikuse medzi volantom a sedackou.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

nahodit 312mm kotuce a brzdice k tomu prisposobene. Nezabudni na zadok, aj ten mozes posilit.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

a ktore auto ma okrem tych z oznacenim M RS atd silne brzdy,ktore sa neunavia?ziadne.radsej bud spokojny s tym co tam mas lebo aj tie brambo niesu az take extra ale vydrzia len za studena sa im nechce.
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusko »

ivko1 napísal:Dosky ktoré lepšie brzdia viac ničia kotúč a taktiež za studena nemusia brzdiť ani tak ako seriové, za druhé dierované kotúče by som osobne nekupoval , lebo aj ked sú "drahšie" stále je to "šmejd" a tieto lacné kotúče sú voči plným oslabené prevrtaním čím sú náchylnejšie na práskanie.
Určite existuje nejaký kompromis medzi lepším účinkom, životnosťou aj kvalitou, ale vela by som si od toho nesluboval.

Chod na zahraničné fora, kde sa možno dočítaš nejakú overenú kombináciu
ivko ivko... Ty si fakt myslíš, že tie diery sú vyvŕtané??? Či to myslíš ako žart? "Zimmermann robí šmejdy, lebo ich oslabuje vŕtaním"... Predstav si, že aj v Zimmermanne vedia, že vŕtaním by sa materiál oslabil zmenou štruktúry po lokálnom prehriatí, takže ich samozrejme NEVŔTAJÚ!!!
Tie kotúče sú už s tými dierami ODLIATE!

To si fakt nevedel?
Povesti o vŕtaní kotúčov sú rovnaká povesť šírená amatérmi, ako že BMW má ľahký zadok - pritom pravda je taká, že BMW má rozloženie váhy 50:50 a Audi, VW a podobné somariny majú pomer váhy predok : zadok okolo 60:40. Stačí si otvoriť kapoty a hneď vidíš, prečo - bavorácky motor je oveľa viac posunutý dozadu. Preto to audi vw a pod. MUSIA robiť 4x4, aby sa s tým vôbec dalo jazdiť.

Takže čo má "ľahký zadok"? No BMW určite nie :d :D

Niekedy žasnem, čo sa tu dočítam od ľudí, ktorí tu patria ku inventáru... Scorpi, ktorí jazdí závody, nevie jazdiť na vode a na snehu so zadokolkou, a ivko, ktorý je tu ako doma, si myslí, že v Zimmermnne robia čistí dementi, ktorí vrtákom robia diery do kotúčov.

Stabat Mater Dolorosa, iuxta crucem lacrimosa.........

PS: Kúpou Zimmermannov určite nič nepokazí. Mám ich, na nápravu stáli aj s platničkami 206.- eur a ver, že keď som ich neprehrial a nepopraskal ja na okruhu, on ich na bežnej ceste neprehreje a nepopraská určite. :3035:
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusko »

...inak japonce majú všetky brzdy na bobek. Okrem špeciálov. Nikdy nepochopím, ako môže jedna krajina (a v prípade Hondy a Suzuki aj jedna firma) robiť také dokonalé motorky a zároveň také mizerné autá... :41c2:
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

jergusko pravdu povediac som nikdy neskúmal ako tie otvory robia , ale všeobecne sa takým kotúčom hovorí vrtané a práve kôli týmto dieram či chceš alebo nie sú oslabené...

No ak tým tvojím popraskaným, vieš možno keby si nemal tie "vrtané" tak by ti neporaskali, ja som si o tom písal s ludmi čo majú WRX, či STI čiže trochu inak orientované autá ako máš ty a oni sami napísali vyhnúť sa vrtaným kotúčom lebo práskajú, ja som vtedy uvažoval o dražkovaných TAR-OX. Oni velmi dobre vedia o čom hovoria a to kupujú brzdové sety za trochu iné groše ako sadu Zimmermannov za 200€ ako v tvojom prípade, pretože oni dajú zhruba tolko za platničky

A k tomu prehriatiu , autor ťaha často vozík a vtedy to môže byť velmi podobné jazde na okruhu
Naposledy upravil/-a ivko1 v 25.06.2012 23:33, upravené celkom 1 krát.
viktor104
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 20.04.2009 18:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa viktor104 »

jergusko napísal:
ivko1 napísal:Dosky ktoré lepšie brzdia viac ničia kotúč a taktiež za studena nemusia brzdiť ani tak ako seriové, za druhé dierované kotúče by som osobne nekupoval , lebo aj ked sú "drahšie" stále je to "šmejd" a tieto lacné kotúče sú voči plným oslabené prevrtaním čím sú náchylnejšie na práskanie.
Určite existuje nejaký kompromis medzi lepším účinkom, životnosťou aj kvalitou, ale vela by som si od toho nesluboval.

Chod na zahraničné fora, kde sa možno dočítaš nejakú overenú kombináciu
ivko ivko... Ty si fakt myslíš, že tie diery sú vyvŕtané??? Či to myslíš ako žart? "Zimmermann robí šmejdy, lebo ich oslabuje vŕtaním"... Predstav si, že aj v Zimmermanne vedia, že vŕtaním by sa materiál oslabil zmenou štruktúry po lokálnom prehriatí, takže ich samozrejme NEVŔTAJÚ!!!
Tie kotúče sú už s tými dierami ODLIATE!

To si fakt nevedel?
Povesti o vŕtaní kotúčov sú rovnaká povesť šírená amatérmi, ako že BMW má ľahký zadok - pritom pravda je taká, že BMW má rozloženie váhy 50:50 a Audi, VW a podobné somariny majú pomer váhy predok : zadok okolo 60:40. Stačí si otvoriť kapoty a hneď vidíš, prečo - bavorácky motor je oveľa viac posunutý dozadu. Preto to audi vw a pod. MUSIA robiť 4x4, aby sa s tým vôbec dalo jazdiť.

Takže čo má "ľahký zadok"? No BMW určite nie :d :D

Niekedy žasnem, čo sa tu dočítam od ľudí, ktorí tu patria ku inventáru... Scorpi, ktorí jazdí závody, nevie jazdiť na vode a na snehu so zadokolkou, a ivko, ktorý je tu ako doma, si myslí, že v Zimmermnne robia čistí de***, ktorí vrtákom robia diery do kotúčov.

Stabat Mater Dolorosa, iuxta crucem lacrimosa.........

PS: Kúpou Zimmermannov určite nič nepokazí. Mám ich, na nápravu stáli aj s platničkami 206.- eur a ver, že keď som ich neprehrial a nepopraskal ja na okruhu, on ich na bežnej ceste neprehreje a nepopraská určite. :3035:

Ty si srandista,takto napríklad odlieva diery na kotúčoch jeden s popredných výrobcov EBC
http://www.youtube.com/watch?v=QIoIFko9 ... re=related
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Aj nové platničky môžu pískať takže to nie je najlepší spôsob posudzovania stavu opotrebenia...
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Podla katalogov má CR-V platničky s trecím plieškom signalizujúci opotrebenie
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

To je dosť iné pískanie tak to dúfam Adam vie rozlíšiť...
pidizvi
Príspevky: 3404
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

vyskusaj keramicke dosky. Aj tak pises, ze kotuce sa pomaly krutia, takze zodratie im moc neublizi. A das za to zlomok ceny ako za komplet vacsie brzdy.
myotis
Príspevky: 921
Dátum registrácie: 27.11.2013 17:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa myotis »

Myslim si ze keramickymi EBCckami nic nepokazis. Brzdi to viac nez dobre a nemas spinavy disk jak prievidzsky banik ruky.
Vsade bol, vsetko videl...
...a kde nebol, tam sa chysta
Napísať odpoveď

Návrat na "Tuning vozidiel"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní