BMW 318d touring 2014

Diskusia ohľadne vozidiel značky BMW

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Mirec225
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 17.12.2019 06:17
Zdieľať na Facebook

BMW 318d touring 2014

Príspevok od používateľa Mirec225 »

Zdravím. Mám v pláne v blízkej budúcnosti kúpiť auto. Zaujalo ma BMW 318d touring ročník 2014. Ak máte skúsenosti s týmto autom poprípade je tu niekto kto tento typ vlastní. Príďte čomu sa vyvarovať resp. Aký máte pohľad na toto auto. Ďakujem
Mateusz737
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mateusz737 »

Ja som na to auto nič pekné nepočul samé šetrenie -poddimenzovany podvozok ,spojka ,rozvody ,čerpadlo odchádza plus kadejaké drobnejšie poruchy ,a potom prečo sú tie jazdenky také lacné?
cibo226
Príspevky: 152
Dátum registrácie: 04.09.2009 23:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cibo226 »

kup 320 uz... 318 ma slaby vykon a vacsinou su vo velmi slabych vybavach. A urcite automat. Comu sa vyvarovat, bacha na retaz ak susti treba vymenit a pri vymene palivoveho filtra kontrolovat ci niesu piliny, ak ano vymenit cerpadlo, to vse. Jazdi s tym ako clovek a nezanedbavaj servis a auto ti dlho posluzi.
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

318 r.2014 nebrat, bude len sklamanie, dalej ako pise cibo226...ale s pilinami by som ho uz nebral - vysoke riziko piliniek az po trysky-odidu...ale 320 aj ked mierne starsi s dobrym automatom a opaterou vydrzi - manuale su extremne vylietane mladymi sarkanmi z nemecka a talianska...
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

zabudol som dodat, ze nebrat ani ako nove...
dreeevo
Príspevky: 454
Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dreeevo »

Pozri si recenziu od Vaculíka a hlavne jej koniec: https://youtu.be/aYlWDWOPnrU
Ináč potvrdzujem, ze šetrenie na nákladoch sa výrazne podpísalo pod kvalitu tejto rady, za mna nebrať. :zga27:
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Lorak len 318d a 320d je ten isty N47d20 aj 25d je ten isty motor akurat ma 2 turba. Novy ten motor uz nekupis uz je tam "nova" generacia od 2015.
flyte
Príspevky: 650
Dátum registrácie: 29.01.2011 21:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa flyte »

N47 se dělal prvně ve verzi 130 kW (20d) a pak byl posílen na 135 kW. Dokonce udělali i dvouturbovou verzi se 150 (23d) a později se 160 kW (25d). N57 začal na 180 kW (30d), pak 190 kW, dvouturbová verze dokonce 225-230 kW (35d, 40d) a novinka je především tříturbová verze s 280 kW (M50d).

Dovolím si začít tentokrát čtyřválcem, protože ten nám dával předzvěst, jak bude vypadat jeho šestiválcový kolega a už v tu chvíli to zavánělo velkým průserem. Hliníkový blok by i nevadil, opět citlivější vstřikovače taky ne, ale největší kámen úrazu je to, že motor je kompletně překopán, má trochu jinou koncepci sání, EGR ventilu (prostě je docela těžké se v něm zorientovat), ale především má řetězové rozvody v zadní části motoru (u převodovky). Někteří mohou říci, vždyť jsou řetězové, tak proč takový rozruch? Taky tomu moc nerozumím, ale BMW asi začalo dělat řetězy na rozvod z materiálů, kterým nic neříká pevnost a tuhost. V dnešní době už je mraky případů, kdy N47, ale i N57 rozvody prdly, ventily si plácly s písty a je konec. A když už ne, tak jsou většinou rozvody už při sto tisících km načaté a musí se vyměnit. A jak teď už tušíte, motor musí prostě ven!! Náklady na výměnu rozvodů se u těchto motorů pohybuje přibližně kolem 60 až 70ti tisíci Kč. A to už fakt pálka.

http://dfens-cz.com/bavorske-motory-2-t ... silenstvi/
Toyota Auris hybrid | Citroen C5 II | Citroen Xsara | Ford Focus II
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

vsetky taketo recenzie su na prd ale velky prd , 318d ma kolega a na aute som sa vozil vykon je dostacujuci na tie nase kolony uplne staci ,co sa tyka rozvodov pri 200 tis. ich dal preventivne ! vymenit nebolo pocut pazvuky ani nic zaplatil 900 eur a dusu ma namieste , co sa pokazilo RJ zhavenia , upchaty palivovy filter ktory je nestastne umiestneny pod autom a kazdy sa nan asi vyprdol , auto ma neduh a castu chybu v zamku volantu ktoru este neriesil nabehane ma 250 tis. , vsetko je povodne vcetne dpf,turba,vstrekov,egr tak kto tu pise zo vselijakych pocuti recenzii a podobne tak si to usetrite ak nemate skusenost aspon z najblichsieho okolia
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Takže skúsenosť jedného človeka z okolia je lepšia ako skúsenosť človeka, ktorému prejde cez ruky 5 kusov denne? :41c2:
hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

braga napísal:vsetky taketo recenzie su na prd ale velky prd , 318d ma kolega a na aute som sa vozil vykon je dostacujuci na tie nase kolony uplne staci ,co sa tyka rozvodov pri 200 tis. ich dal preventivne ! vymenit nebolo pocut pazvuky ani nic zaplatil 900 eur a dusu ma namieste , co sa pokazilo RJ zhavenia , upchaty palivovy filter ktory je nestastne umiestneny pod autom a kazdy sa nan asi vyprdol , auto ma neduh a castu chybu v zamku volantu ktoru este neriesil nabehane ma 250 tis. , vsetko je povodne vcetne dpf,turba,vstrekov,egr tak kto tu pise zo vselijakych pocuti recenzii a podobne tak si to usetrite ak nemate skusenost aspon z najblichsieho okolia
- ono je to všetko relatívne lebo toľko nalietal a stále lieta aj môj hyundai, stál 1/4 ceny toho bavoráka a nič za 900E sme nemuseli preventívne meniť. Holt od prémie človek čaká že 300 000km bude norma a že to vydrží bez pchania peňazí rádovo viac.
cibo226
Príspevky: 152
Dátum registrácie: 04.09.2009 23:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cibo226 »

tiez tym recenziam moc nechapem, keby boli take zle ako pisu, respektive ako hovori ten cechacek vo videu, tak by sa nekupovali ako teple rozky, u nas v robote ich mame zo 10 a vsetci spokojni a auta maju aj 200 000+. A rozvody nemenil este nikto. Ja osobne vsetko povodne okrem oleja a filtrov samozrejme :2f93:
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

lubos zimovcak napísal:
braga napísal:vsetky taketo recenzie su na prd ale velky prd , 318d ma kolega a na aute som sa vozil vykon je dostacujuci na tie nase kolony uplne staci ,co sa tyka rozvodov pri 200 tis. ich dal preventivne ! vymenit nebolo pocut pazvuky ani nic zaplatil 900 eur a dusu ma namieste , co sa pokazilo RJ zhavenia , upchaty palivovy filter ktory je nestastne umiestneny pod autom a kazdy sa nan asi vyprdol , auto ma neduh a castu chybu v zamku volantu ktoru este neriesil nabehane ma 250 tis. , vsetko je povodne vcetne dpf,turba,vstrekov,egr tak kto tu pise zo vselijakych pocuti recenzii a podobne tak si to usetrite ak nemate skusenost aspon z najblichsieho okolia
Rozvody za 150 eúr, pri 240.000 km, cca 280.000 tiež všetko pôvodne, na 2.0hdi...
neviem či neviem čítať ja alebo ty ? Pýtal sa niekto na radu alebo pomoc ohľadom tvojho pekáča , koľko stoja rozvody atď ? chce skúsenosť a radu na BMW 318 d a ty tu mutis talafatky koľko teba stoja rozvody , to chces byť zaujímavý - veď jeho nezaujima zabozrut , pýtal sa na iné auto !
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

xentry, ja som za starsi model, predchadzajuci, aj ked nemá taky vykon, je ovela spolahlivejsi……
braga, to sa moze bez proplemov stat, ak ho ma od nova, stara sa, nenahana ho a nahodou trafil vydareny kus, ale vo vseobecnosti by som tento motor jako spolahlivy nebral...
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Starsi model je to iste okrem do roku 2007 kde bol M47d20 ale to je od 2014 uz kus historie. A prave prve N47d20 boli problemove asi najviac. Pre vsetky tieto motory az po nove plati hlavne menit olej na max 15tisic km. Nenechavat ho tam na dlhy 30tisicovy interval.

Návrat na "BMW fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných