BMW 318d touring 2014
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 17.12.2019 06:17 Zdieľať na Facebook
BMW 318d touring 2014
Zdravím. Mám v pláne v blízkej budúcnosti kúpiť auto. Zaujalo ma BMW 318d touring ročník 2014. Ak máte skúsenosti s týmto autom poprípade je tu niekto kto tento typ vlastní. Príďte čomu sa vyvarovať resp. Aký máte pohľad na toto auto. Ďakujem
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 152
- Dátum registrácie: 04.09.2009 23:48 Zdieľať na Facebook
kup 320 uz... 318 ma slaby vykon a vacsinou su vo velmi slabych vybavach. A urcite automat. Comu sa vyvarovat, bacha na retaz ak susti treba vymenit a pri vymene palivoveho filtra kontrolovat ci niesu piliny, ak ano vymenit cerpadlo, to vse. Jazdi s tym ako clovek a nezanedbavaj servis a auto ti dlho posluzi.
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 454
- Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35 Zdieľať na Facebook
Pozri si recenziu od Vaculíka a hlavne jej koniec: https://youtu.be/aYlWDWOPnrU
Ináč potvrdzujem, ze šetrenie na nákladoch sa výrazne podpísalo pod kvalitu tejto rady, za mna nebrať.
Ináč potvrdzujem, ze šetrenie na nákladoch sa výrazne podpísalo pod kvalitu tejto rady, za mna nebrať.
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 650
- Dátum registrácie: 29.01.2011 21:36 Zdieľať na Facebook
N47 se dělal prvně ve verzi 130 kW (20d) a pak byl posílen na 135 kW. Dokonce udělali i dvouturbovou verzi se 150 (23d) a později se 160 kW (25d). N57 začal na 180 kW (30d), pak 190 kW, dvouturbová verze dokonce 225-230 kW (35d, 40d) a novinka je především tříturbová verze s 280 kW (M50d).
Dovolím si začít tentokrát čtyřválcem, protože ten nám dával předzvěst, jak bude vypadat jeho šestiválcový kolega a už v tu chvíli to zavánělo velkým průserem. Hliníkový blok by i nevadil, opět citlivější vstřikovače taky ne, ale největší kámen úrazu je to, že motor je kompletně překopán, má trochu jinou koncepci sání, EGR ventilu (prostě je docela těžké se v něm zorientovat), ale především má řetězové rozvody v zadní části motoru (u převodovky). Někteří mohou říci, vždyť jsou řetězové, tak proč takový rozruch? Taky tomu moc nerozumím, ale BMW asi začalo dělat řetězy na rozvod z materiálů, kterým nic neříká pevnost a tuhost. V dnešní době už je mraky případů, kdy N47, ale i N57 rozvody prdly, ventily si plácly s písty a je konec. A když už ne, tak jsou většinou rozvody už při sto tisících km načaté a musí se vyměnit. A jak teď už tušíte, motor musí prostě ven!! Náklady na výměnu rozvodů se u těchto motorů pohybuje přibližně kolem 60 až 70ti tisíci Kč. A to už fakt pálka.
http://dfens-cz.com/bavorske-motory-2-t ... silenstvi/
Dovolím si začít tentokrát čtyřválcem, protože ten nám dával předzvěst, jak bude vypadat jeho šestiválcový kolega a už v tu chvíli to zavánělo velkým průserem. Hliníkový blok by i nevadil, opět citlivější vstřikovače taky ne, ale největší kámen úrazu je to, že motor je kompletně překopán, má trochu jinou koncepci sání, EGR ventilu (prostě je docela těžké se v něm zorientovat), ale především má řetězové rozvody v zadní části motoru (u převodovky). Někteří mohou říci, vždyť jsou řetězové, tak proč takový rozruch? Taky tomu moc nerozumím, ale BMW asi začalo dělat řetězy na rozvod z materiálů, kterým nic neříká pevnost a tuhost. V dnešní době už je mraky případů, kdy N47, ale i N57 rozvody prdly, ventily si plácly s písty a je konec. A když už ne, tak jsou většinou rozvody už při sto tisících km načaté a musí se vyměnit. A jak teď už tušíte, motor musí prostě ven!! Náklady na výměnu rozvodů se u těchto motorů pohybuje přibližně kolem 60 až 70ti tisíci Kč. A to už fakt pálka.
http://dfens-cz.com/bavorske-motory-2-t ... silenstvi/
Toyota Auris hybrid | Citroen C5 II | Citroen Xsara | Ford Focus II
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
vsetky taketo recenzie su na prd ale velky prd , 318d ma kolega a na aute som sa vozil vykon je dostacujuci na tie nase kolony uplne staci ,co sa tyka rozvodov pri 200 tis. ich dal preventivne ! vymenit nebolo pocut pazvuky ani nic zaplatil 900 eur a dusu ma namieste , co sa pokazilo RJ zhavenia , upchaty palivovy filter ktory je nestastne umiestneny pod autom a kazdy sa nan asi vyprdol , auto ma neduh a castu chybu v zamku volantu ktoru este neriesil nabehane ma 250 tis. , vsetko je povodne vcetne dpf,turba,vstrekov,egr tak kto tu pise zo vselijakych pocuti recenzii a podobne tak si to usetrite ak nemate skusenost aspon z najblichsieho okolia
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2709
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
- ono je to všetko relatívne lebo toľko nalietal a stále lieta aj môj hyundai, stál 1/4 ceny toho bavoráka a nič za 900E sme nemuseli preventívne meniť. Holt od prémie človek čaká že 300 000km bude norma a že to vydrží bez pchania peňazí rádovo viac.braga napísal:vsetky taketo recenzie su na prd ale velky prd , 318d ma kolega a na aute som sa vozil vykon je dostacujuci na tie nase kolony uplne staci ,co sa tyka rozvodov pri 200 tis. ich dal preventivne ! vymenit nebolo pocut pazvuky ani nic zaplatil 900 eur a dusu ma namieste , co sa pokazilo RJ zhavenia , upchaty palivovy filter ktory je nestastne umiestneny pod autom a kazdy sa nan asi vyprdol , auto ma neduh a castu chybu v zamku volantu ktoru este neriesil nabehane ma 250 tis. , vsetko je povodne vcetne dpf,turba,vstrekov,egr tak kto tu pise zo vselijakych pocuti recenzii a podobne tak si to usetrite ak nemate skusenost aspon z najblichsieho okolia
-
- Príspevky: 152
- Dátum registrácie: 04.09.2009 23:48 Zdieľať na Facebook
tiez tym recenziam moc nechapem, keby boli take zle ako pisu, respektive ako hovori ten cechacek vo videu, tak by sa nekupovali ako teple rozky, u nas v robote ich mame zo 10 a vsetci spokojni a auta maju aj 200 000+. A rozvody nemenil este nikto. Ja osobne vsetko povodne okrem oleja a filtrov samozrejme
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
neviem či neviem čítať ja alebo ty ? Pýtal sa niekto na radu alebo pomoc ohľadom tvojho pekáča , koľko stoja rozvody atď ? chce skúsenosť a radu na BMW 318 d a ty tu mutis talafatky koľko teba stoja rozvody , to chces byť zaujímavý - veď jeho nezaujima zabozrut , pýtal sa na iné auto !lubos zimovcak napísal:Rozvody za 150 eúr, pri 240.000 km, cca 280.000 tiež všetko pôvodne, na 2.0hdi...braga napísal:vsetky taketo recenzie su na prd ale velky prd , 318d ma kolega a na aute som sa vozil vykon je dostacujuci na tie nase kolony uplne staci ,co sa tyka rozvodov pri 200 tis. ich dal preventivne ! vymenit nebolo pocut pazvuky ani nic zaplatil 900 eur a dusu ma namieste , co sa pokazilo RJ zhavenia , upchaty palivovy filter ktory je nestastne umiestneny pod autom a kazdy sa nan asi vyprdol , auto ma neduh a castu chybu v zamku volantu ktoru este neriesil nabehane ma 250 tis. , vsetko je povodne vcetne dpf,turba,vstrekov,egr tak kto tu pise zo vselijakych pocuti recenzii a podobne tak si to usetrite ak nemate skusenost aspon z najblichsieho okolia
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných