BMW X5 diesel - zamena oleja

diskusia o aditívach, aký olej pre moje vozidlo ...

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

boybladeboy
Dátum registrácie: 11.09.2006 16:55
Zdieľať na Facebook

BMW X5 diesel - zamena oleja

Príspevok od používateľa boybladeboy »

zdravim vas , mam bmw x5 e53 diesel. Kupil som original motorovy olej bmw 5w30. 8 litrov a dal som ho mechanikovi.
Medzi tym som objednal z bmw olej do prevodovky M-1375 ked kupujete iba 1 liter odleju vam ho do flase.Potreboval som ho do diferaku.Zaplatil som ho a poslal mechanikovi po frajerke.Ta mu zabudla povedat resp. nevedela ze co to je.NAHODA BOLA TO ZE ten olej bol preste vo flaske od 5w30 a mechanik to dal ku olejom a myslel si ze to je klasicky mot olej.Takze nalial do motora 1 liter prevodoveho oleja a ostatne cca 6 litrov original 5w30.

Chcem sa opytat ci to musim urcite rychlo vymenit alebo to mozem nechat tak. Co sa moze stat ?

Diky za odpovede...

ps: auto som este nestartoval .
mhlavaty
opravy & diag
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nech to mrzí akokoľvek,asi to nestojí za to byť prvý a mať životnú skúsenosť tohoto druhu,hlavne ak by sa just niečo udialo,čo je už taký zákon schválnosti.
foter
moderátor fóra
Dátum registrácie: 28.07.2008 20:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa foter »

Stávajú sa aj také veci aj keď sa to nemalo stať. Byť to moje auto tak dám nový olej. Vždy menšia škoda aj keď škoda ako čakať čo ak niečo a kedy? :41c2:
jurigad
Dátum registrácie: 15.03.2006 19:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jurigad »

Asi sa nic nestane, ale naco to skusat... urcite to vypust a daj niekomu do Favorita alebo ineho 100 euroveho voza.
georgnr
Dátum registrácie: 28.09.2011 20:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa georgnr »