BMW X5 diesel - zamena oleja
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Dátum registrácie: 11.09.2006 16:55 Zdieľať na Facebook
BMW X5 diesel - zamena oleja
zdravim vas , mam bmw x5 e53 diesel. Kupil som original motorovy olej bmw 5w30. 8 litrov a dal som ho mechanikovi.
Medzi tym som objednal z bmw olej do prevodovky M-1375 ked kupujete iba 1 liter odleju vam ho do flase.Potreboval som ho do diferaku.Zaplatil som ho a poslal mechanikovi po frajerke.Ta mu zabudla povedat resp. nevedela ze co to je.NAHODA BOLA TO ZE ten olej bol preste vo flaske od 5w30 a mechanik to dal ku olejom a myslel si ze to je klasicky mot olej.Takze nalial do motora 1 liter prevodoveho oleja a ostatne cca 6 litrov original 5w30.
Chcem sa opytat ci to musim urcite rychlo vymenit alebo to mozem nechat tak. Co sa moze stat ?
Diky za odpovede...
ps: auto som este nestartoval .
Medzi tym som objednal z bmw olej do prevodovky M-1375 ked kupujete iba 1 liter odleju vam ho do flase.Potreboval som ho do diferaku.Zaplatil som ho a poslal mechanikovi po frajerke.Ta mu zabudla povedat resp. nevedela ze co to je.NAHODA BOLA TO ZE ten olej bol preste vo flaske od 5w30 a mechanik to dal ku olejom a myslel si ze to je klasicky mot olej.Takze nalial do motora 1 liter prevodoveho oleja a ostatne cca 6 litrov original 5w30.
Chcem sa opytat ci to musim urcite rychlo vymenit alebo to mozem nechat tak. Co sa moze stat ?
Diky za odpovede...
ps: auto som este nestartoval .
-
- opravy & diag
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
-
- moderátor fóra
- Dátum registrácie: 28.07.2008 20:32
-
- Dátum registrácie: 15.03.2006 19:58 Zdieľať na Facebook
-
- Dátum registrácie: 28.09.2011 20:50 Zdieľať na Facebook