BMW X3 , 2,0 i
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 07.10.2012 21:54 Zdieľať na Facebook
BMW X3 , 2,0 i
Zdravim vas pani vedeli by ste mi poradit ? Chcel by som si kupit bmw x3 benzin 2.0 benzin od r v 2011 vyssie automat najazd do 100 000 km velmi by mi pomohlo ak by ste sa vyjadrili k motoru prevodovke . Vopred dakujem
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Keď sa podarí nájsť bmw x3 rv 2011 a kúsok mladší určite nebude mať najazdených obligátnych 100.000km. Tento model BMW túto číslicu na ODO metri mal +/- po roku- dvoch. Treba upraviť parametre, rok výroby alebo kilometre, a chýba ešte dôležité číslo, koľko si ochotný dať za nákup spomínaného modelu BMW. Ten motor je akurát pre x3,ale nečakaj zázraky výkonu a spotreby. Niečo podobné ako kedysi v octavii l nejaký umelec tam navrhol dávať 1,4mpi 55kw. Vyslovene trápenie.
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 07.10.2012 21:54 Zdieľať na Facebook
Vdaka za reakciu ano tiez ma trapia kilometre v dnesnej dobe verit je dost odvazne preto sa skusam informovat takto cez forum- bmw som este nemal nerad by som som si buchal hlavu o zarubnu preto si zhanam info od skusenejsich. Viem ze maju benzinove 2 litre a 3 litre a vsimam si ze je ich velmi malo dodatok k tym kilometrom ciernym ochotny som investovat 15000€ Ratam s klasickym servisom aj s necakanym vydavkom ..... ale nemaju nejake vyslovene chyby koly ktorym sa neoplati kupit ?
-
- Príspevky: 713
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
Re: BMW X3 , 2,0 i
"Prepĺňaný benzínový motor s objemom 2 litre s označením N20 sa vyznačuje problémami s mazaním. Veľmi rád sa zadiera. Problémy robí veľmi rado aj olejové čerpadlo. Tento motor je navyše chronicky známy aj problémami s cievkami. Pár majiteľov už stihli potrápiť aj vstreky. Ďalším častým problémom je celkom rýchla karbonizácia."tulensik napísal:Zdravim vas pani vedeli by ste mi poradit ? Chcel by som si kupit bmw x3 benzin 2.0 benzin od r v 2011 vyssie automat najazd do 100 000 km velmi by mi pomohlo ak by ste sa vyjadrili k motoru prevodovke . Vopred dakujem
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 07.10.2012 21:54 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3690
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
trucker694 napísal: Keď sa podarí nájsť bmw x3 rv 2011 a kúsok mladší určite nebude mať najazdených obligátnych 100.000km. Tento model BMW túto číslicu na ODO metri mal +/- po roku- dvoch.
Naozaj nechápem, prečo by malo akurát toto auto mať takú porciu kilometrov za rok-dva.
Myslím že práve auto tohto vyhotovenia obvykle nebude žiaden diaľničný rekordman, aj keď samozrejme výnimka potvrdzuje pravidlo.
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 02.09.2005 06:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Celkom presne si to vystihol - úplne najlepšie, najlacnejšie, najmenej poruchové auto je to, ktoré si NEKÚPIŠ.
A prečo sa každé auto zotrie a nájdu na ňom chyby? No pozrime sa do zrkadla a priznajme si že posledných 30 rokov vyrábame len a len odpad - topánky čo nemôžu do vody, šaty čo stratia farbu po vypratí, elektrospotrebiče čo zhoria ešte počas záruky, potraviny plné Ečok, Autá čo nevydržia ani 200t km....... Kto za to môže???
Kukuk no predsa my sami
A aby som nebol posexovaný že píšem mimo témy - ešte raz pre zadávatela - 5x si toto prečítaj
A prečo sa každé auto zotrie a nájdu na ňom chyby? No pozrime sa do zrkadla a priznajme si že posledných 30 rokov vyrábame len a len odpad - topánky čo nemôžu do vody, šaty čo stratia farbu po vypratí, elektrospotrebiče čo zhoria ešte počas záruky, potraviny plné Ečok, Autá čo nevydržia ani 200t km....... Kto za to môže???
Kukuk no predsa my sami
A aby som nebol posexovaný že píšem mimo témy - ešte raz pre zadávatela - 5x si toto prečítaj
"Prepĺňaný benzínový motor s objemom 2 litre s označením N20 sa vyznačuje problémami s mazaním. Veľmi rád sa zadiera. Problémy robí veľmi rado aj olejové čerpadlo. Tento motor je navyše chronicky známy aj problémami s cievkami. Pár majiteľov už stihli potrápiť aj vstreky. Ďalším častým problémom je celkom rýchla karbonizácia."
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 07.10.2012 21:54 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Takéto auto si nekúpim aby som chodil na ňom v nedeľu do templom kostola,a vo štvrtok do lidla kupovať letákove šuvixy. Tieto autá sa kupujú na denno dennú porciu km, a určitosťou to auto nejazdí 15km denne. Z toho vyplýva aj počet km za rok, dva obdobie. Je lepšie kúpiť auto s poctivou cifrou 345000km na budíkoch a históriou servisu ako 88153km a servis urobili v München keď zišiel z výrobnej linky. Zatiaľ tu nikto na auto nepľuval, vyjadrenia sú objektívne, skôr komentáre a písanie vlákna nemá logiku. Kde sú teraz moderátori?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Plný súhlas.Je to trochu inak než by malo byť.Pokojne môžeme konštatovať že niet motorizácie na ktorej sa nenájde čo vyčítať.A preto by mala rada vyzerať inak.To je asi tak,že...má to problémy s tým a tým,preto treba dávať pozor na to či a ako to a tamto...urobiť včas to a tamto. Lebo je viac než zaujímavé že cesty nie sú lemované autami a zdvihnutými kapotami ako za mojej mladosti keď boli autá ozaj až primitívne jednoduché.A dnes sú teda zložité poriadne,viac než ľudia tušia.Ja som servis BMW ukončil pred mnohými rokmi pre antipatiu od istých ročníkov,nie proti technike ale vzhľadom k majiteľom čo priniesla doba.Ale ak ich aj nerobím,neznamená že nesledujem a to práve tam kde sú tí najlepší čo to robia.BMW nie je z blata,a nie je to značka ktorá zamestnáva v konštrukcii diplomovaných zo skalice.
Kilometrové nájazdy sa nikdy nebudú klamať tam,kde sa klamať prakticky úspešne nedajú.Stále existujú prvý majiteľia,a od iného by som také auto nechcel,stále existujú autá servisované dobre a s plnou servisnou históriou.Názor anonymného pisateľa sa dá prečítať,ale nie ho brať do úvahy tam,kde sa naň mám spoľahnúť pri takom výdaji peňazí,kde navyše prvý aj posledný bič za zlé rozhodnutie praská na mne.V tomto kapesníkovom miništátiku každý každého pozná alebo je dokonca rodina,treba hladať radu tam,kde rada pochádza od ľudí ktorý ak už niečo povedia,tak to platí,lebo s tým robia,a rozumejú tomu.Sú to servismeni značiek,sú dobré aj vynikajúce fóra kde ľudia píšu bez postranných úmyslov,treba nad tým stráviť chvilku času.Všetko sa dá zistiť,a veci sú príliš často inak,než čo z nich vytvoria ľudia (prečo začo a čo za tým- neriešim)
Skôr by som si pozisťoval veci ktoré človek pre kúpov až tak neuvedomí.Väčšia auto,iné ceny dielov,pneumatík ale aj servisných hodín,váha auta,dynamika a aerodynamika krabice,využitelnosť kabiny a kufra,spotreba v režime aký bude prevažovať...a potom často auto vypadne z hľadáčika aj bez radenia iných osôb pre vlastnosti ktoré má...alebo vôbec nemá.Ak týmto vlastným sitom budúceho majiteľa auto úspešne prejde,potom príde na radu technika.Technika je iba technika,a vždy ju niekto buď neopraví vôbec,alebo opraví ľahko,ide preto viac o to,zvážiť čo z toho bude platiť pre mňa,kde bývam,kde je najbližší Janko Miško kto sa mi bude musieť z problémom vyporiadať.To je asi väčší problém než problém techniky.Behajú tu kvantá násobne zložitejšej techniky
Kilometrové nájazdy sa nikdy nebudú klamať tam,kde sa klamať prakticky úspešne nedajú.Stále existujú prvý majiteľia,a od iného by som také auto nechcel,stále existujú autá servisované dobre a s plnou servisnou históriou.Názor anonymného pisateľa sa dá prečítať,ale nie ho brať do úvahy tam,kde sa naň mám spoľahnúť pri takom výdaji peňazí,kde navyše prvý aj posledný bič za zlé rozhodnutie praská na mne.V tomto kapesníkovom miništátiku každý každého pozná alebo je dokonca rodina,treba hladať radu tam,kde rada pochádza od ľudí ktorý ak už niečo povedia,tak to platí,lebo s tým robia,a rozumejú tomu.Sú to servismeni značiek,sú dobré aj vynikajúce fóra kde ľudia píšu bez postranných úmyslov,treba nad tým stráviť chvilku času.Všetko sa dá zistiť,a veci sú príliš často inak,než čo z nich vytvoria ľudia (prečo začo a čo za tým- neriešim)
Skôr by som si pozisťoval veci ktoré človek pre kúpov až tak neuvedomí.Väčšia auto,iné ceny dielov,pneumatík ale aj servisných hodín,váha auta,dynamika a aerodynamika krabice,využitelnosť kabiny a kufra,spotreba v režime aký bude prevažovať...a potom často auto vypadne z hľadáčika aj bez radenia iných osôb pre vlastnosti ktoré má...alebo vôbec nemá.Ak týmto vlastným sitom budúceho majiteľa auto úspešne prejde,potom príde na radu technika.Technika je iba technika,a vždy ju niekto buď neopraví vôbec,alebo opraví ľahko,ide preto viac o to,zvážiť čo z toho bude platiť pre mňa,kde bývam,kde je najbližší Janko Miško kto sa mi bude musieť z problémom vyporiadať.To je asi väčší problém než problém techniky.Behajú tu kvantá násobne zložitejšej techniky
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Auto nemusí byť zlé, kazove, pýtal si sa,dal kolega informáciu čo je na agregáte boľavé. Je to menej průserový motor ako vw group tsi. Treba skontrolovať a rozhodnúť sa. Jedine ty rozhodneš či to auto bude tvoje,alebo si vyberieš niečo iné s podobnými chybami. Všetky autá majú nejakú záľudnosť,jedno menej druhé viacej. A s mhlavatym plný suhlas
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Milan aj sám velký multiotecko môže byť prvým majitelom a autíčko mohol kúpiť svojej 18tej konkubíne - čo z toho vyplýva ??? Že auto bude mať poctivé km a bude servisované v autorizáku (prvý prúser) a za druhé že tie kilometre najazdila osoba, ktorá si sice vie dať napichať botox do papule a silikon do hrude, ale jazdiť vie asi ako náš jazvečík (druhý prúser)
99,9% týchto aut čo vidím okolo seba má za volantom negramotných, hrubokrkých mafianov s reťazami okolo krku, alebo silikonové blondýny na štekloch.
Ak sa niekto našiel v mojich opisoch? tak mu treba.
99,9% týchto aut čo vidím okolo seba má za volantom negramotných, hrubokrkých mafianov s reťazami okolo krku, alebo silikonové blondýny na štekloch.
Ak sa niekto našiel v mojich opisoch? tak mu treba.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných