BMW X3 - kolísanie otáčok pri brzdení
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 06.08.2007 13:46
- Bydlisko: Partizánske Zdieľať na Facebook
BMW X3 - kolísanie otáčok pri brzdení
Zdravím,
porucha na aute (BMW X3, E83 2005, M54 3.0i, M6, LPG) vznikla po oprave prasknutej hadice kúrenia.
Otáčky motora pri brzdení do križovatky klesnú na 400-500 a po zastavení oscilujú od voľnobehu po 1100, avšak iba v prípade, že je stlačená aj spojka. Ak pred zastavením vyradím rýchlosť a následne brzdím, tak je všetko OK. Takto to prebieha pri pohone na benzín. Problém je výraznejší na LPG, kedy pri brzdení so spojkou často motor zhasne.
Odvtedy ako to vzniklo, som vyčistil MAF, vymenil prasknutú hadicu prívodu vzduchu, vyčistil ventil voľnobehu a zľahka aj DISA klapku. Škrtiaca klapka sa čistila pred pol rokom.
Mohla by blbnúť RJ motora, ak sa do nej dostala voda?
Za každú radu ďakujem.
porucha na aute (BMW X3, E83 2005, M54 3.0i, M6, LPG) vznikla po oprave prasknutej hadice kúrenia.
Otáčky motora pri brzdení do križovatky klesnú na 400-500 a po zastavení oscilujú od voľnobehu po 1100, avšak iba v prípade, že je stlačená aj spojka. Ak pred zastavením vyradím rýchlosť a následne brzdím, tak je všetko OK. Takto to prebieha pri pohone na benzín. Problém je výraznejší na LPG, kedy pri brzdení so spojkou často motor zhasne.
Odvtedy ako to vzniklo, som vyčistil MAF, vymenil prasknutú hadicu prívodu vzduchu, vyčistil ventil voľnobehu a zľahka aj DISA klapku. Škrtiaca klapka sa čistila pred pol rokom.
Mohla by blbnúť RJ motora, ak sa do nej dostala voda?
Za každú radu ďakujem.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Oživoval som podobnú tému s identickým problémom asi včera , alebo predvčerom...
Ono LPG je tak záludná záležitosť po elektrickej stránke, že pokiaľ neni dodatočna kablovačka urobená na 110% tak to počase začne takto blbnuť.. oxidácia je svińa.. to je hlavný problém dodatočnej inštalacie LPG
Robi tento problem na Fordoch , na Skodovkach a aj mne na Chevrolete , že na lpg sa neudrží na volnobehu po vyradení do neutralu,
odporúčam rozobrať kostriace body a pozrieť , či nie su zoxidované,prestriekať ochranným sprejom na elektroinštalaciu, ďalej porozpájať konektory a odmastiť, trebars sprejom na brzd.kotuč
´dalej skontrolovať pracu alternatora, dobíjanie zaťažovým testerom
problem je ten, že každý zapnutý spotrebič,je záťaž na prudovú sustavu, a na volnobehu to dobíjanie nie je nejak excelentné, povedal by som blízke nule, preto to skapínanie na volnobeh...
Vyskušaj odpojiť všetky nepotrebné spotrebiče, vypnuť ventilator, klímu a p.
vtedy to RJ dokáže uregulovať a neskape..
Elektroinštalacia ked je napätie 5 V a prud v nejakých zanedbateľných zlomkoch ampéra, tam dokáže narušiť obyčajna zoxidovaná svorka, alebo konektor
Ono LPG je tak záludná záležitosť po elektrickej stránke, že pokiaľ neni dodatočna kablovačka urobená na 110% tak to počase začne takto blbnuť.. oxidácia je svińa.. to je hlavný problém dodatočnej inštalacie LPG
Robi tento problem na Fordoch , na Skodovkach a aj mne na Chevrolete , že na lpg sa neudrží na volnobehu po vyradení do neutralu,
odporúčam rozobrať kostriace body a pozrieť , či nie su zoxidované,prestriekať ochranným sprejom na elektroinštalaciu, ďalej porozpájať konektory a odmastiť, trebars sprejom na brzd.kotuč
´dalej skontrolovať pracu alternatora, dobíjanie zaťažovým testerom
problem je ten, že každý zapnutý spotrebič,je záťaž na prudovú sustavu, a na volnobehu to dobíjanie nie je nejak excelentné, povedal by som blízke nule, preto to skapínanie na volnobeh...
Vyskušaj odpojiť všetky nepotrebné spotrebiče, vypnuť ventilator, klímu a p.
vtedy to RJ dokáže uregulovať a neskape..
Elektroinštalacia ked je napätie 5 V a prud v nejakých zanedbateľných zlomkoch ampéra, tam dokáže narušiť obyčajna zoxidovaná svorka, alebo konektor
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 06.08.2007 13:46
- Bydlisko: Partizánske Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 06.08.2007 13:46
- Bydlisko: Partizánske Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 97
- Dátum registrácie: 17.01.2009 21:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
takže najnovšia info je taká,že som vymenil sviečky a prestalo to robiť, krasne vyrovnáva vykyvy v zaťažení podĺa toho ako sa pripaja kompresor klímy.
Pre LPG vždy platilo a bude platiť : vysokonapäťové komponenty /zap.cievky a sviečky /musia byť v 110 % stave
to čo ešte funguje pri benzine pri LPG može byť už nevyhovujúce a nastavajú problémy...
Pre LPG vždy platilo a bude platiť : vysokonapäťové komponenty /zap.cievky a sviečky /musia byť v 110 % stave
to čo ešte funguje pri benzine pri LPG može byť už nevyhovujúce a nastavajú problémy...
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 06.08.2007 13:46
- Bydlisko: Partizánske Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 22.01.2009 19:41 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 06.08.2007 13:46
- Bydlisko: Partizánske Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 06.08.2007 13:46
- Bydlisko: Partizánske Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných