BMW RAD 5 525x r. 2005 - 2008

Diskusia ohľadne vozidiel značky BMW

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

janno22
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 14.03.2015 15:48
Zdieľať na Facebook

BMW RAD 5 525x r. 2005 - 2008

Príspevok od používateľa janno22 »

Cavte, mal by som záujem o kupu tohto auta, páči sa mi , no mam pár otázok ku kupe tohto auta.
Chcem sa opytať, či je lepši automat alebo manual, najma čo sa týka poruchovosti. Odporučili by ste diesel alebo benzi ? ( jazdim dlhe trasy). A hlavne ma zaujíma servis. Je to až moc finančne naročne ? Samozrejme že nečakam, že to bude ako servis Škoda, no cchel by som približne tak vedieť, nejake take bežne veci, čapy, ramena, tlmiče ...... Dakujem za odpovede pripadne rady čom sa vyhnuť , alebo aj skusenosti s autom, či je to dobra kupa
odbornikos
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 10.11.2016 16:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa odbornikos »

Máš plat 1000€ v čistom a viac ? Ak si na predchádzajúcu otázku odpovedal áno, tak smelo do toho.

Ešte by si mohol napísať koľko km najazdíš ročne.
pidizvi
Príspevky: 3398
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

Neviem ake tam boli motory, ale bral by som ked uz tak najsilnejsi benzin, teda okrem M5, tomu by som nechcel platit servis. :4012:
jaster-83
Príspevky: 1441
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

odbornikos napísal:Máš plat 1000€ v čistom a viac ? Ak si na predchádzajúcu otázku odpovedal áno, tak smelo do toho.

Ešte by si mohol napísať koľko km najazdíš ročne.
1000€ v cistom nic neznamena ani 2000€, dolezite je kolko mu ostane ked vsetko poplati......
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

rok 2005-2008.tie auta uz budu mat svoje dlhe a slovenske mestske trate odbehane.ta 2008 este ujde ale pocitaj ze 300 000 km tam bude.rozvody mozno-repas naprav-brzdy gumy xenony vypalene s cinskymi vybojkami oleje filtre po kupe si priprav hned 3000e dufaj ze vstreky cerpadlo budu ok a potom mozes na dlhe trasy.525d je slaba 525i motor dobry ale hladny.
pidizvi
Príspevky: 3398
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

je tu na predaj jedna 550, ta uz musi ist
eld13
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 22.01.2009 19:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa eld13 »

vlastnim 525xi 160kW M6 2005, komplet M-paket a za rok som dal do servisu 3500 EUR a to sa menili bezne veci ako tlmice, napravy... riadiaca jednotka motora, snimac hladiny oleja.:)

inak je to solidne vozenie, 4x4 je drahsie na servis ako zadny nahon a benzinovy motor je drahsi na servis ako dieslovy :)

ak chces bola by na predaj a faktury mam viacmenej ku vsetkemu co som menil
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

Benzin je drahsi na servis ako dieselovy??? Asi si nemal ten diesel.Ono je dobry disel vsetko ide tankujes len naftu ale pride aj tam den kedy motor zapyta.spotreba v zime presuvacky v meste na e60 530d z odstranenym dpf je 12litrov.530i vezme kolko 13?ja vzdy pocitam kolko vezme auto na 100 000km odo mna na servis.a disel sa vyplaca len na dialnice alebo v tedy ak auto sa uziva na dlhu prevadzku nastartujem a vrci aj 12hodin.v tedy ma diesel velky plus.
eld13
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 22.01.2009 19:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa eld13 »

zial ano, benzin je drahsi na servis a mam to z vlastnej skusenosti tento poznatok.

vymenujem napriklad elementy, ktore sa pri benzinovych E60 (N52) kazia a kolko stoja:

El.vodna pumpa - 300 EUR
DISA klapky - 500 EUR (2x250)
Vanos ventily - 300 EUR (2x150)
Vanos acutator - 200 EUR

+ odchadza BSD zbernica na DME bezne, ktora kominukuje s olejovym senzorom a nakolko tie motory nemaju mierku oleja tak nevies stav (zeru olej bezne) a tym padom menis najprv senzor oleja (180EUR) a nasledne zistim, ze je zla RJ lebo stale neukazuje a nova RJ 1200 EUR. Pripadne ak poznas experta, ktory vie klonovat jednotky na bmw tak pouzivana ~300 EUR plus klonovanie.

a dalsie ine zbytocnosti ako separator oleja, slzenie oleja kadetade (chladic oleja, 2 gumicky 65eur)

a toto su naozaj veci, ktore su pri tychto autach bezne a stretavam sa s tym.

za toto mas repas vstrekov, hlavnu remenicu a mozno nejake to turbo.

ja mam spotrebu na 525xi 9.5L za normalnych teplot, v zime do 11L a to je manualna prevodovka, ale jazdim svizne.
pidizvi
Príspevky: 3398
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

presne tak, ja to musim zopakovat, ked patkove bmw v benzine, tak ist po tom najsilnejsom, co penazenka dovoli
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

Tak tvoj motor uz ma dost,lebo slzenie oleja neni normalne.to znaci unik kompresie do klukovej skrine a cez separator do sania a berie so sebou olej.a zvysny pretlak povoli na tesneniach.poprehrievany vytahany stroj.v tedy je to normalne ze sa menia veci dookola a nic tomu nepomaha.
eld13
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 22.01.2009 19:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa eld13 »

ja nehovorim o mojom motore, ale o problemoch N52, ktore sa bezne vyskytuju na kazdom aute.

a prepac, ale vobec nemas pravdu s tymi tesneniami ani s unikom kompresie a podobnych veci :)

vies ako funguje guma a jej vlastnosti? ak ano tak si odpovies aj na to, preco slzi olej na autach.
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

No ono na niektorých autách to časom slzí na iných kvapká alebo aj tečie a na niektorých je šecko suché jak z fabriky. To bude asi aj niečim iným ako vlastnosťami gumy.
eld13
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 22.01.2009 19:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa eld13 »

stretavam sa s bmw a vsetky maju na vlas rovnake nedostatky, ktore sa ukazu skor ci neskor.

a konkretne uniky oleja su vzdy na tesneni pod vekom ventilov, pod drziakom olejoveho filtra, na chladici oleja...

to ako keby povieme, ze na E46 ti praskla expanzka, lebo tlakuje system, lebo je kriva/prasknuta hlava atd... ale pritom je to len koncepcia chladiaceho systemu a ten material skor ci neskor povoli a musi sa vymenit :)

PS: separator zlyhava kvoli tomu, ze v zime jazdievaju auta kratsie trasy a vytvara sa v nom kondenz, ktory nasledne zamrzne a praskne membrana v separatore ked sa to casto opakuje.
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Bohača... [img]http://garaz.autorevue.cz/images/smilies/eusa_pray.gif[/img][img]http://garaz.autorevue.cz/images/smilies/eusa_pray.gif[/img][img]http://garaz.autorevue.cz/images/smilies/eusa_pray.gif[/img][img]http://garaz.autorevue.cz/images/smilies/eusa_pray.gif[/img][img]http://garaz.autorevue.cz/images/smilies/eusa_pray.gif[/img]

Benzín mám preto aby mi auto jazdilo a nie aby som sypal do udržby tolké groše, ale to tvoje BMW by som asi zapálil ak by som bol majitel.

Asi je to tak ako často vravím - pred kúpou auta treba hlavne zistovať negatíva, problémy ktoré sa týkajú daného modelu / motorizácie, čo stojí riešenie problému a podobne. Lebo inak príde lahko sklamanie ako prišlo aj u "eld13"

Návrat na "BMW fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných