BMW rad 3 GT 320d Gran Turismo

Diskusia ohľadne vozidiel značky BMW

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ivec3
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 14.08.2013 07:45
Zdieľať na Facebook

BMW rad 3 GT 320d Gran Turismo

Príspevok od používateľa ivec3 »

AHojte,

zvažujem kúpu BMW rad 3 GT 320d Gran Turismo, r.v. 2015 alebo 2016, určite s nájazdom do 100 000km. Ak máte niekto skúsenosti s týmto autom, vedeli by ste mi povedať plusy a mínusy, či sú na niečo tieto autá háklivé, aká je spoľahlivosť, pri akom nájazde km sa menia rozvody, aká je to investícia a podobne?

Ďakujem
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusko »

Asi najhorší motor, aký kedy BMW montovalo do svojich áut, mimochodom, od Peugeotu. Slabé, hlučné, poruchové. Trhajú sa reťaze, odchádzajú turbíny (značky Mitsubishi, Garett sa im asi zdal moc drahý), rozsypávajú sa ložiská a čerpadlá.

Mimo toho mám stále problém pochopiť, že si chce niekto kúpiť BMW so slabým dieslovým štvorvalcom.

Toľko k mínusom, teraz plusy:
eld13
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 22.01.2009 19:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa eld13 »

Co je na 20d motoroch konkretne od Peugeotu? Ci by ti bol N47 alebo skor B47 ani jeden nema nic spolocne s Peugeotom, to si asi mylis motory Prince.

Na B47 nie su zatial zname ziadne z menovanych poruch, okrem teoretickych problemov so vstrekovacim cerpadlom, ktore maju osadene skoro vsetky CR motory ostatnych automobiliek.
jaster-83
Príspevky: 1445
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
cibo226
Príspevky: 152
Dátum registrácie: 04.09.2009 23:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cibo226 »

jergusko napísal:Asi najhorší motor, aký kedy BMW montovalo do svojich áut, mimochodom, od Peugeotu. Slabé, hlučné, poruchové. Trhajú sa reťaze, odchádzajú turbíny (značky Mitsubishi, Garett sa im asi zdal moc drahý), rozsypávajú sa ložiská a čerpadlá.

Mimo toho mám stále problém pochopiť, že si chce niekto kúpiť BMW so slabým dieslovým štvorvalcom.

Toľko k mínusom, teraz plusy:
ja mam zase problem pochopit ludi ako ty, ktori nemaju ani paru o danom aute ale aj napriek tomu dokazu suverenne napisat takuto kravinu :::
teraz k teme pre zadavatela, mam ten motor a do teraz som s nim spokojny, taha dobre, spotreba na okreskach pod 5L a automat k tomu motoru vyborny... aktualne 200 000 menim len olej, filtre a brzdy
martinzupa
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 10.09.2007 11:57
Zdieľať na Facebook

odvaha

Príspevok od používateľa martinzupa »

Ziadat o raduna tomto fore plnom zakomplexovanych odbornikov a milovnikov Peugeotov, to je teda riadna odvaha. Urazky, obcas nieco k teme, iba riesenie si svojich komplexov. Raz za cas sem zabludim ale je to rozcarovanie. Su tu aj mudri ludia, ale ta forma to je katastrofa.

Ja mam BMW 5 s druhym najhorsim motorom historie, N47 2.0 rok 2012, najazdenych 188 tisic km. Navyse podladenym na 160 koni. Menil som kotuce a olej. Ano treba vymenit retaz, co predtym nebolo zvykom. Ale ta spotreba je skvela a zial je niecim kompenzovana.

Ked niekt ma s tym problem ze niekto si dovoli kupit 4 valcove bmw a je s tym spokojny, tak potom by bolo vhodne hladat odbornu pomoc.


Stale si zakazujem citat toto forum, hoc su tu obcas naozaj uzitocne informacie ale to, ako si tu "miestni" kompenzuju svoje komplexy, tak to je tragedia.
eld13
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 22.01.2009 19:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa eld13 »

martinzupa a aky bol prvy najnespolahlivejsi? Lebo podla vsetkeho N47 a N57 su vrchol nespolahlivosti.

Stare zlate TDS, na ktore vsetci nadavali, ale tie motory sa kazili len hlupostou majitelov.

PS: na tej N47 skutocne odporucam vymenit rozvody a skontrolovat alebo radsej vymenit CR cerpadlo aby sa ten olej a filtre nepredrazili neskor.
martinzupa
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 10.09.2007 11:57
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martinzupa »

Tds? Cerpadlo VP44? Komorkovy diesel? Ani spolahlivost ani spotreba. Len tie rozvody ze drzali. To ano.
N47 medzi rokmi 2007-2011 bola katastrofa. Moj ma uz vraj lepsiu retaz. Ale ano treba menit.
blavacik33
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 12.10.2015 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa blavacik33 »

Ahoj. Mam BMW 5 s N47motorom 200k km a menil som preventivne rozvody, brzdy a spotrebne veci a inak nemam s autom ziaden problem. Motor ide krasne a spotrebu dlhodobu mam 6,8
eld13
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 22.01.2009 19:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa eld13 »

TDS nemalo cerpadlo VP44, to mali M47 20d 100kW (sporadicky aj 18d) a to cerpadlo mali aj ine auta, napriklad AUDI 2.5TDi V6, Opel atd... cize to je celoplosna choroba

osobne som vlastnil TDS 7 rokov a s motorom nikdy nebol problem a nema ho ani novy majitel doteraz. Tam je to len o tom ako sa k tomu motoru spravas. A spotreba do 9L pri 1.7t aute so starym automatom je podla mna uplne v norme.

Lepsiu retaz nema ani jeden N47 motor.
Napísať odpoveď

Návrat na "BMW fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných