BMW rad 3 GT 320d Gran Turismo
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 14.08.2013 07:45 Zdieľať na Facebook
BMW rad 3 GT 320d Gran Turismo
AHojte,
zvažujem kúpu BMW rad 3 GT 320d Gran Turismo, r.v. 2015 alebo 2016, určite s nájazdom do 100 000km. Ak máte niekto skúsenosti s týmto autom, vedeli by ste mi povedať plusy a mínusy, či sú na niečo tieto autá háklivé, aká je spoľahlivosť, pri akom nájazde km sa menia rozvody, aká je to investícia a podobne?
Ďakujem
zvažujem kúpu BMW rad 3 GT 320d Gran Turismo, r.v. 2015 alebo 2016, určite s nájazdom do 100 000km. Ak máte niekto skúsenosti s týmto autom, vedeli by ste mi povedať plusy a mínusy, či sú na niečo tieto autá háklivé, aká je spoľahlivosť, pri akom nájazde km sa menia rozvody, aká je to investícia a podobne?
Ďakujem
-
- Príspevky: 974
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Asi najhorší motor, aký kedy BMW montovalo do svojich áut, mimochodom, od Peugeotu. Slabé, hlučné, poruchové. Trhajú sa reťaze, odchádzajú turbíny (značky Mitsubishi, Garett sa im asi zdal moc drahý), rozsypávajú sa ložiská a čerpadlá.
Mimo toho mám stále problém pochopiť, že si chce niekto kúpiť BMW so slabým dieslovým štvorvalcom.
Toľko k mínusom, teraz plusy:
Mimo toho mám stále problém pochopiť, že si chce niekto kúpiť BMW so slabým dieslovým štvorvalcom.
Toľko k mínusom, teraz plusy:
-
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 22.01.2009 19:41 Zdieľať na Facebook
Co je na 20d motoroch konkretne od Peugeotu? Ci by ti bol N47 alebo skor B47 ani jeden nema nic spolocne s Peugeotom, to si asi mylis motory Prince.
Na B47 nie su zatial zname ziadne z menovanych poruch, okrem teoretickych problemov so vstrekovacim cerpadlom, ktore maju osadene skoro vsetky CR motory ostatnych automobiliek.
Na B47 nie su zatial zname ziadne z menovanych poruch, okrem teoretickych problemov so vstrekovacim cerpadlom, ktore maju osadene skoro vsetky CR motory ostatnych automobiliek.
-
- Príspevky: 1445
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 152
- Dátum registrácie: 04.09.2009 23:48 Zdieľať na Facebook
ja mam zase problem pochopit ludi ako ty, ktori nemaju ani paru o danom aute ale aj napriek tomu dokazu suverenne napisat takuto kravinujergusko napísal:Asi najhorší motor, aký kedy BMW montovalo do svojich áut, mimochodom, od Peugeotu. Slabé, hlučné, poruchové. Trhajú sa reťaze, odchádzajú turbíny (značky Mitsubishi, Garett sa im asi zdal moc drahý), rozsypávajú sa ložiská a čerpadlá.
Mimo toho mám stále problém pochopiť, že si chce niekto kúpiť BMW so slabým dieslovým štvorvalcom.
Toľko k mínusom, teraz plusy:
teraz k teme pre zadavatela, mam ten motor a do teraz som s nim spokojny, taha dobre, spotreba na okreskach pod 5L a automat k tomu motoru vyborny... aktualne 200 000 menim len olej, filtre a brzdy
-
- Príspevky: 46
- Dátum registrácie: 10.09.2007 11:57 Zdieľať na Facebook
odvaha
Ziadat o raduna tomto fore plnom zakomplexovanych odbornikov a milovnikov Peugeotov, to je teda riadna odvaha. Urazky, obcas nieco k teme, iba riesenie si svojich komplexov. Raz za cas sem zabludim ale je to rozcarovanie. Su tu aj mudri ludia, ale ta forma to je katastrofa.
Ja mam BMW 5 s druhym najhorsim motorom historie, N47 2.0 rok 2012, najazdenych 188 tisic km. Navyse podladenym na 160 koni. Menil som kotuce a olej. Ano treba vymenit retaz, co predtym nebolo zvykom. Ale ta spotreba je skvela a zial je niecim kompenzovana.
Ked niekt ma s tym problem ze niekto si dovoli kupit 4 valcove bmw a je s tym spokojny, tak potom by bolo vhodne hladat odbornu pomoc.
Stale si zakazujem citat toto forum, hoc su tu obcas naozaj uzitocne informacie ale to, ako si tu "miestni" kompenzuju svoje komplexy, tak to je tragedia.
Ja mam BMW 5 s druhym najhorsim motorom historie, N47 2.0 rok 2012, najazdenych 188 tisic km. Navyse podladenym na 160 koni. Menil som kotuce a olej. Ano treba vymenit retaz, co predtym nebolo zvykom. Ale ta spotreba je skvela a zial je niecim kompenzovana.
Ked niekt ma s tym problem ze niekto si dovoli kupit 4 valcove bmw a je s tym spokojny, tak potom by bolo vhodne hladat odbornu pomoc.
Stale si zakazujem citat toto forum, hoc su tu obcas naozaj uzitocne informacie ale to, ako si tu "miestni" kompenzuju svoje komplexy, tak to je tragedia.
-
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 22.01.2009 19:41 Zdieľať na Facebook
martinzupa a aky bol prvy najnespolahlivejsi? Lebo podla vsetkeho N47 a N57 su vrchol nespolahlivosti.
Stare zlate TDS, na ktore vsetci nadavali, ale tie motory sa kazili len hlupostou majitelov.
PS: na tej N47 skutocne odporucam vymenit rozvody a skontrolovat alebo radsej vymenit CR cerpadlo aby sa ten olej a filtre nepredrazili neskor.
Stare zlate TDS, na ktore vsetci nadavali, ale tie motory sa kazili len hlupostou majitelov.
PS: na tej N47 skutocne odporucam vymenit rozvody a skontrolovat alebo radsej vymenit CR cerpadlo aby sa ten olej a filtre nepredrazili neskor.
-
- Príspevky: 46
- Dátum registrácie: 10.09.2007 11:57 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 43
- Dátum registrácie: 12.10.2015 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 22.01.2009 19:41 Zdieľať na Facebook
TDS nemalo cerpadlo VP44, to mali M47 20d 100kW (sporadicky aj 18d) a to cerpadlo mali aj ine auta, napriklad AUDI 2.5TDi V6, Opel atd... cize to je celoplosna choroba
osobne som vlastnil TDS 7 rokov a s motorom nikdy nebol problem a nema ho ani novy majitel doteraz. Tam je to len o tom ako sa k tomu motoru spravas. A spotreba do 9L pri 1.7t aute so starym automatom je podla mna uplne v norme.
Lepsiu retaz nema ani jeden N47 motor.
osobne som vlastnil TDS 7 rokov a s motorom nikdy nebol problem a nema ho ani novy majitel doteraz. Tam je to len o tom ako sa k tomu motoru spravas. A spotreba do 9L pri 1.7t aute so starym automatom je podla mna uplne v norme.
Lepsiu retaz nema ani jeden N47 motor.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných