BMW G20/G21
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 10.10.2023 10:26 Zdieľať na Facebook
BMW G20/G21
Dobrý deň,
chcem sa opýtať na reálne skúsenosti, poznatky, spoľahlivosť auta BMW 320d xDRIVE G20/G21 2019-2021.
Zvažujem kúpu (prechod z BMW F31 320xd) a je to relatívne novšie auto, a na internete je toho málo k dočítaniu o spoľahlivosti motorov...
Ďakujem za každú odpoveď....
Kód motora: B47D20B
chcem sa opýtať na reálne skúsenosti, poznatky, spoľahlivosť auta BMW 320d xDRIVE G20/G21 2019-2021.
Zvažujem kúpu (prechod z BMW F31 320xd) a je to relatívne novšie auto, a na internete je toho málo k dočítaniu o spoľahlivosti motorov...
Ďakujem za každú odpoveď....
Kód motora: B47D20B
-
- opravy & diag
- Príspevky: 25545
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: skúsenosti BMW G20/G21
Veľký pozor na všetko od r 2020.Takže ...zistovať zistovať zistovať ( kým je čas a je to iba úmysel)
-
- Príspevky: 81
- Dátum registrácie: 04.12.2009 10:59 Zdieľať na Facebook
Re: BMW G20/G21
alex12340 napísal: ↑10.10.2023 10:32 Dobrý deň,
chcem sa opýtať na reálne skúsenosti, poznatky, spoľahlivosť auta BMW 320d xDRIVE G20/G21 2019-2021.
Zvažujem kúpu (prechod z BMW F31 320xd) a je to relatívne novšie auto, a na internete je toho málo k dočítaniu o spoľahlivosti motorov...
Ďakujem za každú odpoveď....
Kód motora: B47D20B
Motor tam bude rovnako B47Dxxx takže skúsenosti vieš zrejme sám. Inak je to celkom solídny krok dopredu a celkovo Geckove rady sú zatiaľ bezproblémové ak to bude mať normálny nájazd. Tento motor som mal v g30 aj v g02 obe bez problemov vynikajúce autá. Tvoj zážitok vie docela ovplyvniť čo máš vo výbave. Ja by som určite hľadal niečo s laser svetlami, driving assistant profesional, sensatec palubovka, driving cockpit professional či jak sa to volalo u g20
-
- Príspevky: 529
- Dátum registrácie: 15.09.2022 16:18 Zdieľať na Facebook
Re: BMW G20/G21
Mám 330i, rok 2020, kúpené ako nové. Je to moje šieste BMW, ale určite posledné.
Šesť reklamácií v záruke (4x trhanie motora, 2x strešné okno), prvá po 5000 km (!), ktoré ani neboli doriešené. Neskutočne debilne naprogramovaná prevodovka, kedy ti radí rýchlosti tak, že niekedy ideš na 900 otáčkach. Motor sa trasie, ide prehovoriť ľudským hlasom, ale "zbožňovaná spotreba" - samozrejme, iba normovaná, v reáli to ušetrí veľké guľové. Problém s prevodovkou bol riešiteľný, preprogramovaním RJ sa zdvihli otáčky radenia nahor a už sa to nedeje. Zvyšné dva problémy pretrvávajú. Webasto od výroby namontované ja vymyslené tak stupídne, že vyhrieva LEN KABÍNU a nie motor. Takže v zime keď otvoríš dvere, ovalí ťa horúci vzduch, ale motor totálne studený, ako keby tam to kúrenie ani nebolo. To musel vymyslieť nejaký kravaťák s excelom, ale význam mi uniká. Áno, predhriatím radiátora kúrenia sa aj motor zohreje skôr, ale ja som chcel, aby bol predhriaty už pri štarte - to je u mňa hlavná pointa nezávisléko kúrenia. Nie je to úplne zlé auto, aby som vyzdvihol aj pozitíva, má to napríklad VYNIKAJÚCI podvozok, ale to hovorím o mojom konkrétnom, čož bol najdrahší M sport adaptívny.
Od roku 1995 až do roku 2020 som nemal iné auto ako BMW a nikdy som nijaké z nich nemal menej ako 8 rokov. Ešte donedávna som mal na dvore štyri.
Po trojročných skúsenostiach s G20 (a po polročnom vlastníctve Porsche) si už neviem predstaviť, prečo by som si ešte niekedy mal kúpiť BMW.
Správanie značkových servisov BMW pri riešení záručných opráv radšej ani nekomentujem, nie je to predmetom tejto debaty.
Šesť reklamácií v záruke (4x trhanie motora, 2x strešné okno), prvá po 5000 km (!), ktoré ani neboli doriešené. Neskutočne debilne naprogramovaná prevodovka, kedy ti radí rýchlosti tak, že niekedy ideš na 900 otáčkach. Motor sa trasie, ide prehovoriť ľudským hlasom, ale "zbožňovaná spotreba" - samozrejme, iba normovaná, v reáli to ušetrí veľké guľové. Problém s prevodovkou bol riešiteľný, preprogramovaním RJ sa zdvihli otáčky radenia nahor a už sa to nedeje. Zvyšné dva problémy pretrvávajú. Webasto od výroby namontované ja vymyslené tak stupídne, že vyhrieva LEN KABÍNU a nie motor. Takže v zime keď otvoríš dvere, ovalí ťa horúci vzduch, ale motor totálne studený, ako keby tam to kúrenie ani nebolo. To musel vymyslieť nejaký kravaťák s excelom, ale význam mi uniká. Áno, predhriatím radiátora kúrenia sa aj motor zohreje skôr, ale ja som chcel, aby bol predhriaty už pri štarte - to je u mňa hlavná pointa nezávisléko kúrenia. Nie je to úplne zlé auto, aby som vyzdvihol aj pozitíva, má to napríklad VYNIKAJÚCI podvozok, ale to hovorím o mojom konkrétnom, čož bol najdrahší M sport adaptívny.
Od roku 1995 až do roku 2020 som nemal iné auto ako BMW a nikdy som nijaké z nich nemal menej ako 8 rokov. Ešte donedávna som mal na dvore štyri.
Po trojročných skúsenostiach s G20 (a po polročnom vlastníctve Porsche) si už neviem predstaviť, prečo by som si ešte niekedy mal kúpiť BMW.
Správanie značkových servisov BMW pri riešení záručných opráv radšej ani nekomentujem, nie je to predmetom tejto debaty.
-
- Príspevky: 15001
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Re: BMW G20/G21
Dnes je servis drahý a čím komplikovanejšia technika, ktorej majú nové autá tri prdele, tým ten servis treba častejšie.alex12340 napísal: ↑10.10.2023 10:32 Dobrý deň,
chcem sa opýtať na reálne skúsenosti, poznatky, spoľahlivosť auta BMW 320d xDRIVE G20/G21 2019-2021.
Zvažujem kúpu (prechod z BMW F31 320xd) a je to relatívne novšie auto, a na internete je toho málo k dočítaniu o spoľahlivosti motorov...
Ďakujem za každú odpoveď....
Kód motora: B47D20B
Mal som kolegu čo si kúpil 330i 2015 a zhruba po roku vlastníctva sa mu posralo elektrohydraulické riadenie, zohnal druhé použité riadenie + kodovanie a oprava za skoro 2000€. Tiež tu niekto riešil neskôr utrhnuté servo na Bmw 3 GT...
Takže takto nejak je to sú novými "lepšími" autami...
Ja mám starú 2005 japonca s klasickým hydraulickým riadením, vlastním ju cez 12 rokov, auto má cez 300tkm a na riadení za celú dobu môjho vlastníctva stačilo vymeniť axialne tiahla po 18€ kus a dva čapy riadenia po 12€ kus...
Stále funguje, nikde netečie.
Asi teda chápeš aký mám ja názor na moderné (čisto teoreticky lepšie) auto. Mna stála udržba 60€ za 12 rokov, jeho 2000€ za rok na blbom riadení čo u starších áut býval kedysi bezproblémový komponent...
Tomu kolegovi sa stalo tiež že mu zhasol motor a koniec, zavolal odťahovku zaplatil 120€ a ked to zložili dolu a šli na to pozerať tak hlásilo dojazd 0km. No predtým než mu to zhaslo mal benzínu dosť, skrátka iba blbol palivomer...
Dnes ti niečo zblbne a už ti to nenatáča svetlá, nefunguje ti stabilizačný systém a k tomu ti na prístrojovke svietia poruchy a navyše neprejdeš STK
Yebem na také auto...
-
- Príspevky: 8294
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: BMW G20/G21
ved to je este mlade auto a hoci by aj malo 300 000km je rozdiel ak ma 4 rocne auto 300 000km a stale ten isty majitel,alebo 8 rocne 300 000km po 3 majiteloch.dnesne auta su uz riziko ako je vyzsie pisane nevyspytatena elektronika prvy majitelia sa zbavuju premioviek uz aj pri 60 000km kym sa to da este predat bez velkej straty.
info o spolahlivosti zacinaju az od veku auta od 6 rokov.
-
- Príspevky: 3720
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Re: BMW G20/G21
Musí byť 4×4??,
Úplne zbytočné.
Úplne zbytočné.
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 10.10.2023 10:26 Zdieľať na Facebook
Re: BMW G20/G21
ďakujem za odpoveď/skúsenosť... skôr sa obzerám po dieselovom motore 20d, čiže za mňa tie by mali byť asi spoľahlivejšie - aspoň dúfam.vykopanafosilia napísal: ↑10.10.2023 16:26 Mám 330i, rok 2020, kúpené ako nové. Je to moje šieste BMW, ale určite posledné.
Šesť reklamácií v záruke (4x trhanie motora, 2x strešné okno), prvá po 5000 km (!), ktoré ani neboli doriešené. Neskutočne debilne naprogramovaná prevodovka, kedy ti radí rýchlosti tak, že niekedy ideš na 900 otáčkach. Motor sa trasie, ide prehovoriť ľudským hlasom, ale "zbožňovaná spotreba" - samozrejme, iba normovaná, v reáli to ušetrí veľké guľové. Problém s prevodovkou bol riešiteľný, preprogramovaním RJ sa zdvihli otáčky radenia nahor a už sa to nedeje. Zvyšné dva problémy pretrvávajú. Webasto od výroby namontované ja vymyslené tak stupídne, že vyhrieva LEN KABÍNU a nie motor. Takže v zime keď otvoríš dvere, ovalí ťa horúci vzduch, ale motor totálne studený, ako keby tam to kúrenie ani nebolo. To musel vymyslieť nejaký kravaťák s excelom, ale význam mi uniká. Áno, predhriatím radiátora kúrenia sa aj motor zohreje skôr, ale ja som chcel, aby bol predhriaty už pri štarte - to je u mňa hlavná pointa nezávisléko kúrenia. Nie je to úplne zlé auto, aby som vyzdvihol aj pozitíva, má to napríklad VYNIKAJÚCI podvozok, ale to hovorím o mojom konkrétnom, čož bol najdrahší M sport adaptívny.
Od roku 1995 až do roku 2020 som nemal iné auto ako BMW a nikdy som nijaké z nich nemal menej ako 8 rokov. Ešte donedávna som mal na dvore štyri.
Po trojročných skúsenostiach s G20 (a po polročnom vlastníctve Porsche) si už neviem predstaviť, prečo by som si ešte niekedy mal kúpiť BMW.
Správanie značkových servisov BMW pri riešení záručných opráv radšej ani nekomentujem, nie je to predmetom tejto debaty.
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 10.10.2023 10:26 Zdieľať na Facebook
Re: BMW G20/G21
Vďaka za odpoveď, hľadam nájazd max do 90 tisíc, čiže relatívne normálny nájazd, cockpit professional je samozrejmosťou, bez toho určite auto nechcem...sevic6563 napísal: ↑10.10.2023 16:21alex12340 napísal: ↑10.10.2023 10:32 Dobrý deň,
chcem sa opýtať na reálne skúsenosti, poznatky, spoľahlivosť auta BMW 320d xDRIVE G20/G21 2019-2021.
Zvažujem kúpu (prechod z BMW F31 320xd) a je to relatívne novšie auto, a na internete je toho málo k dočítaniu o spoľahlivosti motorov...
Ďakujem za každú odpoveď....
Kód motora: B47D20B
Motor tam bude rovnako B47Dxxx takže skúsenosti vieš zrejme sám. Inak je to celkom solídny krok dopredu a celkovo Geckove rady sú zatiaľ bezproblémové ak to bude mať normálny nájazd. Tento motor som mal v g30 aj v g02 obe bez problemov vynikajúce autá. Tvoj zážitok vie docela ovplyvniť čo máš vo výbave. Ja by som určite hľadal niečo s laser svetlami, driving assistant profesional, sensatec palubovka, driving cockpit professional či jak sa to volalo u g20
-
- Príspevky: 238
- Dátum registrácie: 15.07.2023 08:08 Zdieľať na Facebook
Re: BMW G20/G21
Pokladom novych aut teda dieslov bude vyfuk, tam sa budu tocit peniaze ak dojde k problemom, ak bol doteraz strasiak dpf fliter tak to bolo nic, "drobne". V novych zlucene dpf a scrka, vysokotlake, nizkotlake egrka, senzory ako samostate rj kludne o mnozstve 5-6kusov na vyfuku,, niektore dodatocne este pasivne druhe scrka v rade. Toto bolo myslene ako dobra rada co treba prestudovat pred kupou si myslim.
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 18.08.2015 13:02 Zdieľať na Facebook
Re: BMW G20/G21
G30 530xd , najazdené 250+tis, veľa známych má 520xd , ani ja ani nikto nemá problém s motorom ako takým. problémy sú sanie, výkuk, sondy na výfuku, sondy na dpf filtry, potom totálne blbosti ako chyba nezapnutého pásu, po auto update sw nejaké výpadky comfort systému a pod....alex12340 napísal: ↑10.10.2023 10:32 Dobrý deň,
chcem sa opýtať na reálne skúsenosti, poznatky, spoľahlivosť auta BMW 320d xDRIVE G20/G21 2019-2021.
Zvažujem kúpu (prechod z BMW F31 320xd) a je to relatívne novšie auto, a na internete je toho málo k dočítaniu o spoľahlivosti motorov...
Ďakujem za každú odpoveď....
Kód motora: B47D20B
tlmiče, podvozok, zatiaľ sériový stav, to vydrží neskutočne veľa. brzdy originály tiež vydržia veľa, takže iný bežný spotrebák sa veľa nerieši. Prevodovka radí stále ako nová, ale skúšal som cupra formentor 390k a to sú bomby ako radí prevodovka. ZF jej nestíha ani keby išla oproti.

-
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 11.12.2010 11:01 Zdieľať na Facebook
Re: BMW G20/G21
V zmysle kolisajucej kvality. Na G21 sme dodavali zadne skla a robilo sa to v low costovej tureckej nemenovanej firme kde slovo kvalita bol iba teoreticky pojem.
Samozrejme si BMW mohlo vybrat lepsiu firmu lenze cena nepusti a napriek tomu ze dana firma mala katastrofalnu povest,, tak cenu mala nizku a to rozhodlo.
Len tak pre info, zakaznikom prestavalo fhngovat DO nakolko spajkovanie konktaktov anteny fungovalo s nulovou stabilitou a akolvek investicia na zlepsenie nebola mozna lebo firma to zanietla.
Mimochodom teraz sa riesi pruser ze kondenzator kabelaze je naopak uz mesiace a dosli sa na to az teraz. Bmw je velmi nahnevane ale projekt nam nezobrali.
Takze pri taktomto pristupe automobilky kvalita auta je relativny pojem
Samozrejme si BMW mohlo vybrat lepsiu firmu lenze cena nepusti a napriek tomu ze dana firma mala katastrofalnu povest,, tak cenu mala nizku a to rozhodlo.
Len tak pre info, zakaznikom prestavalo fhngovat DO nakolko spajkovanie konktaktov anteny fungovalo s nulovou stabilitou a akolvek investicia na zlepsenie nebola mozna lebo firma to zanietla.
Mimochodom teraz sa riesi pruser ze kondenzator kabelaze je naopak uz mesiace a dosli sa na to az teraz. Bmw je velmi nahnevane ale projekt nam nezobrali.
Takze pri taktomto pristupe automobilky kvalita auta je relativny pojem
-
- Príspevky: 18224
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: BMW G20/G21
Okrem toho že ti serieme na sprostú reklamu, ma napadla otázka

Aká velká by musela byť tá zlava, ak priemerná cena všetkých mojich auta za 40 rokov nedosiahla ani tisíc eur. Verím, že som natolko príčetný aby som za auto nedal ani celý moj mesačný plat.



som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 06.04.2019 09:00 Zdieľať na Facebook
Re: BMW G20/G21
To sa teda máš čím chváliť, možno keby si trávil menej času na tomto fóre, tak by si si mohol dovoliť aj lepšie ako auto ako nejakú starú hrču. Ale to je každého vec. Každopádne, tvoja otázka je položená dosť nejasne a nelogicky, takže sa na ňu nedá odpovedať.
Ale nenamáhaj sa, minúta, ktorú mi trvalo napísať túto odpoveď je maximum času, čo som ochotný tvojej existencii obetovať.
Ale nenamáhaj sa, minúta, ktorú mi trvalo napísať túto odpoveď je maximum času, čo som ochotný tvojej existencii obetovať.
-
- Príspevky: 18224
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: BMW G20/G21
Vieš , ja tie autá vyrábam. Tým je povedane asi vsjo.


Edit : a ked ti to niekde pred Tescom otrieska cigaň na hnilom Mondeu, alebo ťa niekto trafí na kruháči - spomeň si na všetky existencie ako som ja


som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných